Ik heb een Thomas de trein setquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thomas is toch ook blauw, gekkie
ohh onweer!quote:
Hier wel, maar wel op een km of 2 a 3, duurt 7-8 seconden voor de donder komt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh onweer!
hier flitst het af en toe.. maar geen harde donders
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier in de regio niet, alleen een beetje zeikregen
de ns site zegt niks over vertragingen atmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.
Als ik er nog op tijd kan komen that is, want de NS is weer fantastisch met informatievoorzieningen
trein van 11:53 gaat ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.
Als ik er nog op tijd kan komen that is, want de NS is weer fantastisch met informatievoorzieningen
er sterven jaarlijks meer mensen door nijlpaarden dan door onweer, tenzij het zo nijlpaarden gaat regenen ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt doodeng
Lucht is gewoon groen
Tjah kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
er sterven jaarlijks meer mensen door nijlpaarden dan door onweer, tenzij het zo nijlpaarden gaat regenen ben je veilig
11:59 is de trein van 11:53quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Symphonic het volgende:
11:42 naar Hoorn en dan om 11:59 naar Purmerend
ik snaps maar ik denk een luchtig grapje vd sfeer kan geen kwaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah kan er niks aan doenIk weet dat het stom is; maar het is echt niks voor mij dit weer.
Gewoon je ogen dicht doen, muziek opzetten en hard gaan dansen, kijk wel uit voor stoelen en tafels dat je daar niet over struikeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt doodeng
Lucht is gewoon groen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snaps maar ik denk een luchtig grapje vd sfeer kan geen kwaad
JJH bellen...quote:
Kijk maastricht ff lekker buiten de buien vallenquote:
Denk dat ze hier op het werk nogal raar gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen, muziek opzetten en hard gaan dansen, kijk wel uit voor stoelen en tafels dat je daar niet over struikelt
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoornquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |