weekend 1 okt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik, daar is Barretje, en misschien ook wel wok en JJH
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaan we dan naar de ballen en staven winkel??
okeequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ideale dag lijkt me
Zal vanavond thuis ff vragen of er dan niets is
ja, ik dus ook, eigenlijk gewoon tot eind oktoberquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weekend 1 okt?
weet ik nog niet
zit wel al vol met mijn weekends tot eind volgende maand
ehmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee
[..]
ja, ik dus ook, eigenlijk gewoon tot eind oktober
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehmja...
alleen nog niet op datum vastgeprikt vanwege planning wokjes
ja vooral die mini;'s op de onderste rijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
Echt mooi om te zien deze verzameling oude foto's van Mini's![]()
http://www.flickr.com/search/?ss=2&w=63765723@N00&q=mini&m=text
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wat ga ik doen, echt 1 keer met een vriendin spelen en 1 keer een weekend weg, dan nu nog Bar en vraari, verder samen met de gebakjes en meneer taart gaat dan nog een paar weekends weg.
hoppa, vol
Pfoe, ik moet ook echt af en toe een weekend voor onszelf hoor, anders word ik gekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ken hetIk heb het ook hoor
Maarja wel leuke dingen
Dan had je vannacht hier moeten zijnquote:
Vannacht moest ik slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je vannacht hier moeten zijn![]()
...
Volgens mij is van die ene kei harde knal heel Venlo wakker gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je vannacht hier moeten zijn![]()
...
Lijkt wel of heel brabant wakker is geworden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij is van die ene kei harde knal heel Venlo wakker geworden
Ja, minstensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij is van die ene kei harde knal heel Venlo wakker geworden
Dat kon ook hier, voor en na het onweerquote:
en hoe lang duurde dat onweer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens.. De tering, wat ging dat tekeer
...
[..]
Dat kon ook hier, voor en na het onweer...
je gaat gewoon slapen met st naast je in bedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens.. De tering, wat ging dat tekeer
...
[..]
Dat kon ook hier, voor en na het onweer...
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat gewoon slapen met st naast je in bed
dat doen er meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat gewoon slapen met st naast je in bed
quote:
quote:
nog niks van hier gehoord??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
zo, dat waren de meetings weer voor vandaag...
quote:
over een weekje :d je kan alvast bellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is nog geen sept...
hier onweert het ook en het regent lekker door...
zou kunnen, maar laat het eerst wel even sept wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over een weekje :d je kan alvast bellen
welke kleur ga je hem geven? Blauw? En dan samen naar de smurfen?quote:
roze met gifgroene spikkelsquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Potver, trein rijdt niet. En de vorige reed ook al niet, dus god mag weten of ik überhaupt nog in Purmerend kan komen.
het gaat heel hard en veel onweren, weer alarm oranje dus ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Potver, trein rijdt niet. En de vorige reed ook al niet, dus god mag weten of ik überhaupt nog in Purmerend kan komen.
tis graag of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef speedking het volgende:
[..]
aaahh dat is gay, mag ikniet een stoere
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke kleur ga je hem geven? Blauw? En dan samen naar de smurfen?
Ah, de trein... das waar... dom van mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thomas is toch ook blauw, gekkie
hier is het voor de verandering eens droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]is bang![]()
[/me]
Stom pand dat alleen maar praktisch uit ramen bestaat zodat ik het overal zie flitsen
kom maar hier, bij mij ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[/me]
Stom pand dat alleen maar praktisch uit ramen bestaat zodat ik het overal zie flitsen
hier in de regio niet, alleen een beetje zeikregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat heel hard en veel onweren, weer alarm oranje dus ik hoop het
Was dan toch maar naar hier gekomen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[/me]
Ik heb een Thomas de trein setquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thomas is toch ook blauw, gekkie
ohh onweer!quote:
Hier wel, maar wel op een km of 2 a 3, duurt 7-8 seconden voor de donder komt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh onweer!
hier flitst het af en toe.. maar geen harde donders
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier in de regio niet, alleen een beetje zeikregen
de ns site zegt niks over vertragingen atmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.
Als ik er nog op tijd kan komen that is, want de NS is weer fantastisch met informatievoorzieningen
trein van 11:53 gaat ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.
Als ik er nog op tijd kan komen that is, want de NS is weer fantastisch met informatievoorzieningen
er sterven jaarlijks meer mensen door nijlpaarden dan door onweer, tenzij het zo nijlpaarden gaat regenen ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt doodeng
Lucht is gewoon groen
Tjah kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
er sterven jaarlijks meer mensen door nijlpaarden dan door onweer, tenzij het zo nijlpaarden gaat regenen ben je veilig
11:59 is de trein van 11:53quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Symphonic het volgende:
11:42 naar Hoorn en dan om 11:59 naar Purmerend
ik snaps maar ik denk een luchtig grapje vd sfeer kan geen kwaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah kan er niks aan doenIk weet dat het stom is; maar het is echt niks voor mij dit weer.
Gewoon je ogen dicht doen, muziek opzetten en hard gaan dansen, kijk wel uit voor stoelen en tafels dat je daar niet over struikeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt doodeng
Lucht is gewoon groen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snaps maar ik denk een luchtig grapje vd sfeer kan geen kwaad
JJH bellen...quote:
Kijk maastricht ff lekker buiten de buien vallenquote:
Denk dat ze hier op het werk nogal raar gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen, muziek opzetten en hard gaan dansen, kijk wel uit voor stoelen en tafels dat je daar niet over struikelt
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoornquote:
daar stond in ieder geval niet bij dat hij niet reedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoorn
laat ons ook eens geluk hebben. hier is vannacht genoeg gedonder geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk maastricht ff lekker buiten de buien vallen
Ow, tja, het is het 1 of het anderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk dat ze hier op het werk nogal raar gaan kijken.
(Maar lijkt nu - gelukkig - al wat rustiger te worden)
Dan moet je ook het licht niet uit doen als je op de wc zitquote:
Goede tipquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook het licht niet uit doen als je op de wc zit
Ja, nogalquote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat ons ook eens geluk hebben. hier is vannacht genoeg gedonder geweest
kotm vast goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoorn
Bij de NS zegt dat nietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar stond in ieder geval niet bij dat hij niet reed
Ik moet het licht aan doen, zie niks meerquote:
Die klopt sowieso nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
buiernradar klopt dan niet echt
Volgens buienradar vallen wij erbuiten ja, maar het is hier pikzwartquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
buiernradar klopt dan niet echt
BAM!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |