nog niks van hier gehoord??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
zo, dat waren de meetings weer voor vandaag...
quote:
over een weekje :d je kan alvast bellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is nog geen sept...
hier onweert het ook en het regent lekker door...
zou kunnen, maar laat het eerst wel even sept wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over een weekje :d je kan alvast bellen
welke kleur ga je hem geven? Blauw? En dan samen naar de smurfen?quote:
roze met gifgroene spikkelsquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Potver, trein rijdt niet. En de vorige reed ook al niet, dus god mag weten of ik überhaupt nog in Purmerend kan komen.
het gaat heel hard en veel onweren, weer alarm oranje dus ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Potver, trein rijdt niet. En de vorige reed ook al niet, dus god mag weten of ik überhaupt nog in Purmerend kan komen.
tis graag of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef speedking het volgende:
[..]
aaahh dat is gay, mag ikniet een stoere
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke kleur ga je hem geven? Blauw? En dan samen naar de smurfen?
Ah, de trein... das waar... dom van mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thomas is toch ook blauw, gekkie
hier is het voor de verandering eens droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]is bang![]()
[/me]
Stom pand dat alleen maar praktisch uit ramen bestaat zodat ik het overal zie flitsen
kom maar hier, bij mij ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[/me]
Stom pand dat alleen maar praktisch uit ramen bestaat zodat ik het overal zie flitsen
hier in de regio niet, alleen een beetje zeikregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat heel hard en veel onweren, weer alarm oranje dus ik hoop het
Was dan toch maar naar hier gekomen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[/me]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |