I are Baboonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I are sorry , me english is varry vaaarry goot!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:03 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog een baan nodig??Ik voldoe aan de eisen... denk alleen niet dat ik pas bij de functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Engels lukt welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is in den haag
maar frans is een pre.. engels is verplicht
dat staat er niet... wie weet kan je wel vanuit huis werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Engels lukt wel
Maar ja, 5 dgn per week naar Den Haag reizen...
Als het salaris voldoende aangepast wordt....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Engels lukt wel
Maar ja, 5 dgn per week naar Den Haag reizen...
Vast nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat staat er niet... wie weet kan je wel vanuit huis werken
jij ook alquote:
Jaquote:
En ik blijf hier vast zitten denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar volgens diverse medewerkers van het UWV moet ik dat met mijn ervaring niet aanpassen.
Nou dan zal ik dus van zn lang-zal-ze-leven geen baan meer vinden
Och, dat ze maar een 18 jarige typmiep aannemen zonder ervaring, ik lig er niet meer wakker van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ik blijf hier vast zitten denk ik
quote:
bezig zijn en werken si ook belangrijk om bepaalde dingen te ontwikkelen en zien dat het ook stelselm,atig anders kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben blij als ik weer aan het werk kan/mag. Ook al gaat het nu dus een simpel aangepast baantje worden waarschijnlijk. Maar ja het is loon en dat is nu even belangrijk. Misschien dat ik over een paar jaar niet meer zo veel last heb van mijn beperking..
Nee, maar het verschil is zeker vaker iets meer dan die paar tientjes of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Hetgeen overigens niet betekent dat ik een baan weiger (nog nooit gedaan trouwens) als het loon een paar tientjes onder mijn richtsalaris zit
Ja, dat klopt. Maar ik heb nu een indicatietoegewezen gekregen om te mogen werken op een socialewerkplaatsvoorziening, dus hoop ik op redelijk korte termijn weer ergens in loondienst aan de slag te kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
bezig zijn en werken si ook belangrijk om bepaalde dingen te ontwikkelen en zien dat het ook stelselm,atig anders kan
Bij diverse bedrijven merk je gewoon dat je een paar honderd boven hun indicatie zit maar ik heb nog nooit een baan geweigerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is zeker vaker iets meer dan die paar tientjes of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |