abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:28:35 #1
163650 Greys
pi_101074347

Brandi Russell won Popstars 2008, echter met de groep RED die daarna samengesteld werd bleef het gehoopte succes uit. Nu heeft zij meerdere nummers voor het Eurovisie, ze had gisteren een afspraak met Sony Music èn heeft haar ESF liedjes in de TROS koffer gegooid.

En, gaat dit Nederlands eer redden denken jullie?

[ Bericht 12% gewijzigd door Greys op 23-08-2011 09:34:40 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:31:18 #2
163650 Greys
pi_101074410
missbrandiruss twitterde op maandag 22-08-2011 om 08:09:04 Afspraak met Sony Music!! Xxx reageer retweet
missbrandiruss twitterde op zondag 21-08-2011 om 20:49:45 Heb net de 3minuten cuts van mijn liedjes voor Het Songfestival binnen! En morgen de koffer in :) bedankt voor al jullie steun tot nu toe! X reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101074579
Het hangt natuurlijk af van de nummers die ze inlevert, maar het heeft wel potentie denk ik. Ik denk dat ze in Baku wel iets neer kan zetten waar Nederland zich niet voor hoeft te schamen (voor de verandering).
  PR/Manusje van alles dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:10:38 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_101075218
wat een armoe
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:21:11 #5
163650 Greys
pi_101090866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een armoe
Want?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101094518
Ik denk dat dit een prima keuze zou zijn :o
pi_101094565
Die 2 liedjes uit de OP zouden de finale ongetwijfeld niet gehaald hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_101105122
Het zal mij benieuwen. Wie weet zit er wel het winnende liedje bij in die koffer maar wordt het niet opgepikt. Schijnt dat Rock and roll kids ook eerst niet door de selectie kwam en een paar jaar later wel geloof ik. Achja het is op de avond zelf een kwestie van de liedjes beoordelen die dan uitgevoerd worden. Vaak hoor je achteraf dat we dit of dat lied hadden moeten sturen uit een NSF. Maar dat is allemaal achteraf en als we die gestuurd hadden en slecht geeindigd waren dan hadden we weer dat lied moeten sturen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:19:49 #9
163650 Greys
pi_101105288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Het zal mij benieuwen. Wie weet zit er wel het winnende liedje bij in die koffer maar wordt het niet opgepikt. Schijnt dat Rock and roll kids ook eerst niet door de selectie kwam en een paar jaar later wel geloof ik. Achja het is op de avond zelf een kwestie van de liedjes beoordelen die dan uitgevoerd worden. Vaak hoor je achteraf dat we dit of dat lied hadden moeten sturen uit een NSF. Maar dat is allemaal achteraf en als we die gestuurd hadden en slecht geeindigd waren dan hadden we weer dat lied moeten sturen.
:o O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101105336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Greys het volgende:

[..]

:o O+
Je favoriet? ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:22:38 #11
163650 Greys
pi_101105441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Je favoriet? ;)
Een van m'n :Y Ik ga hem weer even luisteren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101105612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Een van m'n :Y Ik ga hem weer even luisteren!
Ik vind het ook een fijn nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 september 2011 @ 15:41:38 #13
163650 Greys
pi_101526606
missbrandiruss twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 10:49:31 in talks with fashion designers for #songfestival- Both Dutch and international. This act needs to be one of the best NL has ever seen! Xx reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 september 2011 @ 15:45:06 #14
163650 Greys
pi_101526678
missbrandiruss twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 23:53:13 wij kunnen niet wachten om te beginnen met het #songfestival repetities! Laten we hopen dat we snel gebeld wordt met een positieve antwoord! reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR/Manusje van alles zaterdag 3 september 2011 @ 15:48:05 #15
Toezicht is gezond!
pi_101526728
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Want?
die grote koffer en zo :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  PR/Manusje van alles zaterdag 3 september 2011 @ 15:48:16 #16
Toezicht is gezond!
pi_101526731
brandi is wel tof :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 september 2011 @ 15:49:35 #17
163650 Greys
pi_101526751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

die grote koffer en zo :')
Oh! Ik dacht al dat je Brandi bedoelde :D :@
Ik vind juist dat ze het superserieus neemt, zouden er meer moeten doen! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101549838
Beter een onbekende artiest die het eurovisie serieus neemt en er voor gaat dan een chagrijnige bekende.
pi_101560867
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! Ik dacht al dat je Brandi bedoelde :D :@
Ik vind juist dat ze het superserieus neemt, zouden er meer moeten doen! ^O^
Gordon komt er nog aan. :')
pi_101562253
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Dries Roelvink ook :')
pi_101564650
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:22 schreef Bundesrepublik het volgende:

quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Fred_B het volgende:

Dries Roelvink ook :')
Gré Parelmoer ook :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 18:00:36 #22
163650 Greys
pi_101598046
missbrandiruss twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:18:35 Thx so much for all the support from everyone for the #songfestival-- we are doing our best to create the best act so the TROS cant say no! reageer retweet
missbrandiruss twitterde op zondag 04-09-2011 om 22:15:14 The Music of Now- Turkish Eurovision Website supporting Miss Brandi Russell to represent NL! http://t.co/DiF638g #songfestival @ESF_FOK reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 18:03:11 #23
163650 Greys
pi_101598120
missbrandiruss twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 16:56:45 @ESF_FOK ja zeker! :) We willen graag in de finale komen, en met kwaliteit - #songfestival betekent iets belangrijks voor mij en voor NL ! reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 5 september 2011 @ 18:04:02 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101598140
Wie? :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 18:04:58 #25
163650 Greys
pi_101598170
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 18:04 schreef yvonne het volgende:
Wie? :o
Winnares Popstars 2008 :+
Ik vind het in elk geval leuk dat ze het zo serieus aanpakt.
En ze heeft veel contacten in het buitenland :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 5 september 2011 @ 18:07:02 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101598235
Zie ik eruit alsof ik Popstars kijk? :')
Ik ga eerst de clipjes eens luisteren.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 18:07:50 #27
163650 Greys
pi_101598261
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef yvonne het volgende:
Zie ik eruit alsof ik Popstars kijk? :')
Ik ga eerst de clipjes eens luisteren.
Lees dit dan ook even :P

Popstars-winnares succesvol in Zweden
05-08-2011|15:11
Miss Brandi Russel zingt op Zweedse Gay Pride

Brandi Russel, de zangeres die in 2008 met de groep RED! winnaar werd van Popstars, doet het goed in Zweden. Dat meldt het management van de zangeres vrijdag in een persbericht.
"De eerste single van dit album 'Leather and Lace' is verkozen tot officiële themesong voor de Stockholm Pride. Dat is een van de grootste gay-evenementen ter wereld. Alleen al bij de openingsceremonie zijn zo’n 80.000 mensen aanwezig. Ik ga daar met mijn dansers het nummer live uitvoeren en dat wordt echt een mega happening", vertelt Brandi Russel enthousiast.

Op dit moment wordt in Zweden de laatste hand gelegd aan het debuut solo-album van de zangeres, die in Zweden als Miss Brandi Russel door het leven gaat. "Ik heb aan nieuw materiaal mogen samenwerken met producers als Emil Hellman en Peter Hageras. Dit zijn mannen die in het verleden gewerkt hebben met Michael Jackson, Madonna, Kylie Minogue, George Michael, Taylor Dayne. Echt ongelooflijk om te doen", aldus de zangeres. (LG)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 5 september 2011 @ 18:10:19 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101598319
Zo zo :Y)

Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 18:11:50 #29
163650 Greys
pi_101598367
De Zweden hebben meer kaas gegeten van goede Songfestivalinzendingen dan wij, dus laat haar maar lekker schuiven :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101601940
Als er een leuke Zweedse schlager uitkomt, is ze natuurlijk altijd welkom :P
pi_101604847
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 20:23:17 #32
163650 Greys
pi_101604954
Oh da's wel leuk om dat even in het geheel hier te plaatsen:

Miss Brandi Russell strikt top choreograaf Roy Julen
zondag, 04 september 2011

Brandi zet alles op alles om dit jaar mee te doen met het Nationale songfestival en wil voor Nederland uitkomen op het Eurovisie Songfestival. De in America geboren popzangeres is in het buitenland een veel gevraagde artieste en zij weet zeker dat ze voor Nederland de juiste internationale uitstraling heeft en de juiste kwaliteiten om Nederland eindelijk weer eens een keer in de finale te krijgen.
Niemand minder dan Roy Julen, de hoofdchoreograaf van So You Think You Can Dance, zal haar optreden van een spetterende choreografie voorzien en dit zal uitgevoerd worden door de beste dansers uit hetzelfde tv programma (o.a. de winnaar van het 1e seizoen “Ivan Paulovichde”)
Maar Brandi zet echt alles op alles en heeft de hulp ingeroepen van Frank Wisse, de man achter de Nederlandse songfestival successen van Edsilia Rombley (4de plaats 1998) & Ruth Jacott (6de plaats 1993)
Brandi: “Mijn muziek is supergoed! Mijn act zal er fantastisch uitzien en ik ben er van overtuigd door mijn ervaringen en successen in het buitenland, de andere Europese landen er net zo over denken. Als ik wordt uitgekozen om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival hebben wij de beste kans om dit jaar weer eens mee te tellen” .
Wie is Brandi?

Ze is net terug uit Zweden waar ze met haar hitsingle “Leather and Lace” de harten van het Zweedse publiek gestolen. Ze heeft vier nummers ingestuurd die nu meedingen om een plaats te bemachtigen in het Nationale Songfestival Als zij de jury op enigerlei wijze zou kunnen beïnvloeden zou zij hen sturen in de richting van de song ’Drug of Oblivion’, een nummer dat zij zelf schreef. Brandi: ”Als ik kijk naar het Eurovisie songfestival van dit jaar en zie op welk soort nummers er het meest werd gestemd denk ik dat dit nummer internationaal de beste kans maakt’’

Dat Brandi Russell kan zingen bewees ze al eerder toen ze het tv programma popstars gewonnen had. Ze is ook een geschoolde danseres en met haar net iets ander geluid en uiterlijk dan de meeste Nederlandse inzendingen hoopt ze dat ze een kans krijgt en mee mag doen met het Nationale Songfestival. In oktober, november horen de artiesten die zich inschrijven wie er in januari mee mogen doen aan deze nationale finale. Het moment waarop de namen van de finalisten bekend wordt gemaakt zou voor Brandi echter niet op een beter moment kunnen vallen. Tegen die tijd komt ook haar eerste solo cd uit. Dat zou natuurlijk heel mooi samenvallen.

Nadat Brandi met de groep RED (winnaars Popstars 2008) een nr.1 had in Nederland, heeft ze er voor gekozen om solo verder te gaan als Miss Brandi Russell. De afgelopen tijd heeft Brandi samen met grote producenten uit de muziekwereld - waaronder Emil Hellman, een van de oprichters van de beroemde Cherion Studios in Stockholm, Zweden (die samen heeft gewerkt met oa: Michael Jackson, Kylie Minogue, Madonna, Pet Shop Boys, George Michael, Ace of Base) en Peter Hageras (producent van artiesten als Taylor Dayne met de hit “Facing a Miracle” voor de Gay Olympics 2010) - gewerkt aan nieuw materiaal. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan haar eerste solo Album. Het album bestaat uit allemaal originele nummers met 8 co-writes van Brandi zelf en een paar bekende songwriters, 4 nummers zijn van Grammy award winnaar Alan Glass, en een nummer speciaal voor Brandi geschreven en opgenomen bij Eric van Tijn en Jochem Fluitsma.

Haar eerste single van dit album “Leather and Lace,” (co-geschreven door Miss Brandi Russell zelf) is gekozen als een van de officiële singles voor Stockholm Pride. Dit is een van de grootse gay evenementen ter wereld in Stockholm en zij heeft opgetreden tijdens de openings- en sluitingsceremonie voor 80.000 publiek.

Miss Brandi Russell's single “Leather and Lace” is nu verkrijgbaar via Itunes. De videoclip van dit nummer zal binnenkort uitgebracht worden.

Bron: www.showbizzkanaal.be
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101605432
Prima idee _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 september 2011 @ 20:43:20 #34
163650 Greys
pi_101606298
Best een leuk dametje :Y

En qua live zang zit het volgens mij ook wel goed:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101606901
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Best een leuk dametje :Y

En qua live zang zit het volgens mij ook wel goed:
Klinkt inderdaad erg goed. Mooie microfoontechniek ook om 1:00, hoe ze die noot in-fade.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:21:13 #36
163650 Greys
pi_101993043
Brandi heeft er zin an :) Hatsee!
De liedjes worden ook al genoemd. Interview op http://eurovision-addict.blogspot.com

Miss Brandi Russell: "Im ready to bring back some traditional diva glamour"

The 2012 Eurovision started since September 1 and we already know some news about how the selections for some countries will be, one of the 1st countries who gave us all the information about their plans for 2012 was The Netherlands, a kinda weird big suitcase its open for everyone to submit their songs. Some artists have confirm their interest and participation but there are a lot of joke, old, weird "artists" that have submitted and that made me feel like this selection its going to be a mess and i was kinda hopeless but then i watched a video from the girl from the pic above and i thought: Finally something interesting and good, and thats the reason why i wanted to make an interview with her and here are the answers of Miss Brandi Russell:

First of all how are you doing?
Right now im really busy, performing and finishing up my first solo album that will be released in January, and trying not to stress out too much about the Dutch choices for the ESC-- (im not that great at waiting...haha). But its a great ride im on at the moment, so its really incredible times. :)

Now lets make like an introduction to the ESC world, who is Brandi Russell? tell us something about you and you career.
Well- I grew up in the USA- in what you might call a "white trash" ghetto neighborhood. Music and performing saved my life and helped me escape from the life many thought I was destined to live. I started off performing leading roles in musical theater in America, and then moved to The Netherlands in 2005, where I, three years later, won the SBS Dutch televised talent show Popstars.

I sang lead in a kids oriented popgroup called RED, of whom the first single reached number 1 in the Dutch hitless. However, I wanted to write my own music and felt like I wasn't being true to myself as an artist. So, one year later, I broke free to go solo.My first solo single, Broken Doll, was a dance-pop hit that stayed in the Dutch Top 100 charts for two months. Ive had the opportunity to perform for some amazing events, such as the openings act for A Night to Remember, an 80’s pop concert with artists such as Rick Astley, T’Pau, Nik Kershaw, Paul Young and Marc Almond, Tour de France, the Ride for the Roses, Lego World, the Miss Nederland Finale and various GLBT Events, such as Koninginnedag aan de Amstel and Stockholm Pride 2011, where I was an official artist.

Currently, Im working on my first solo album to be released in the beginning of next year, where i've had the honor of working with some of the best in the business, such as Emil Hellman – one of the founders of the famous Cherion Studios in Stockholm, Sweden, and producer of artists such as Michael Jackson, Kylie Minogue, Ace of Base, George Michael and Agnes Carlsson; Peter Hägerås, producer of artists such as Taylor Dayne with the hit song “Facing a Miracle” for the Gay Olympics 2010, Eric van Tijn – jury from the Dutch Idols and X-Factor – and Jochem Fluitsma –Dutch power duo- together they produced 40 number 1 hits -; Bruce R.F. Smith – who has written diverse number 1 hits for artists worldwide (from the US to Europe to Japan) and many ESC hits, and Alan Glass who has sold millions of records and has written for older and newer artists such as Kenny G, Earth Wind & Fire, Sheena Easton, Jennifer Holiday, Lighthouse Family, Aretha Franklin, Caught In the Act, en Liberty X, Udo, Jocelyn Brown, No Angels –and many others.

Its taken a long time for me to actually believe its finally happening, but it is, and I am so proud of the result, and cant WAIT to hear what the international world has to say about it!!

This year TROS made an open call for songs cause there will be a National final next year, what made you want to participate? and what are you expecting from all this?
Being a part of the ESC has been a dream of mine since I moved to The Netherlands in 2005 and saw the ESC for the first time. I just LOVE the glitter and glamour and the fact that for one time in a year, all of Europe can come together, celebrate, and become one! I just think its so amazing, and it would be a great honor to be involved with something I believe is so meaningful.
As far as The Netherlands, I believe that we have to open our minds up to what the rest of Europe wants to hear, instead of what popular is in the Dutch cafes, and because my music is created by so many international hearts and minds, I believe that it has the best chance of bringing our country finally back into the finale.

How many songs did you submitted? and if you can tell us who are the composers, the style of the songs and how are you preparing the performances?
I have submitted four songs. haha! I just couldn't decide- so I thought- let them decide! But there have been over 100 songs submitted, so I have to keep hoping that at least one of my songs will make a big chance. I am working with the choreographer Roy Julen, who is the head choreographer of So You Think You Can Dance and the first Dutch dance film Body Language, and have recently arranged styling from the famous American designers The Blonds (who have designed for stars like Lady Gaga, Rihanna, Katy Perry, Nikki Minage, Adam Lambert, Sex and the City). With these amazing people onboard, I cant imagine how it could be any better!!

The songs are composed and produced in combinations of the following people:

DRUG OF OBLIVION (dance / pop)
Miss Brandi Russell
Bruce R.F. Smith
Peter Hageras
Emil Hellman

SOMETHING TO ME (ballad - think in the style of Bleeding Love)
Alan Glass
Peter Hageras

MISTER (dance / pop)
Peter Hageras
Jakob Stadell
Mats Frisell

FALLING THE HARD WAY (dance / pop)
Tobias Forsberg
Magnus Agren
Peter Hageras

The Netherlands have failed to enter in the final since 2005, what do you think about this?
To be honest, the last few years did not surprise me that much. There hasn't been that much surprise or glitter and glamour that the international audience expects in the ESC. However, I did think that Hind did a great job and should've come a bit farther than she did.
This being said, however, I am also aware that my music and style is typically "un-Dutch"-- so I am wondering how big my chances are of being chosen to participate in the National Finale....

The Toppers, Sieneke and 3js were the last 3 representers of The Netherlands in Eurovision, if you remember their songs and performances, can you give us your opinion about them? what was wrong with those songs that Europe didnt vote for them?
Well, I think this is an obvious answer. These are acts and artists that are very popular in the cafes in The Netherlands, who have thousands - millions of fans. But its something that people here have grown up with. These artists have fully booked schedules here in The Netherlands. But- because I also come from another country- I do understand why it doesn't work on an international stage. If you don't grow up with these artists or this kind of music (like the song Sieneke sang)- you just don't understand it.

I think that the people who have chosen the music representing The Netherlands the past few years have chosen what the Dutch people like, and have not taken into consideration what international ears want to hear. That has been the problem I think. I wonder if it will change this year. I hope so- we have done our very best to get the best team together to create an amazing package together that could be an unstoppable force at the ESC, but it has to first be accepted by the Dutch public, and I'm bracing myself for a difficult challenge. :)

What can you bring to the Eurovision world?
Im ready to bring back some traditional diva glamour- American style showmanship and a passionate, emotional performance that touches your soul. The whole package- with a combination of cultures to make the most wonderful international package!
And if I cant go for The Netherlands, then I'd definitely be open to representing another country. :) This music has the chance to win....

Do you have a message to the Eurovision fans?
Its great to meet everyone reading this- and I do hope that I will be able to represent The Netherlands. I want to reach out you all and get to know each and every one of you!!!!

You can help- by following me on Twitter: missbrandiruss or "liking" my Facebook fanpage: http://www.facebook.com/missbrandirussell and the best way is to send a "tweet" to help my campagne to @TROS, @songfestival -- petition for Miss Brandi Russell to represent The Netherlands in the ESC!!!!

I LOVE YOU!!!!!

Thanks to Miss Brandi Russell and i really hope to see her in the line up of the Dutch National Final.
-----------------------------------------------

Bron met meer foto's:
http://eurovision-addict.(...)-ready-to-bring.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 september 2011 @ 17:38:37 #37
163650 Greys
pi_102145166
missbrandiruss twitterde op zondag 18-09-2011 om 16:28:59 Heb geweldig styling voor het #songfestival kunnen regelen van A-list ontwerpers The Blonds vanuit NY - als ik gekozen wordt is het top team reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102154320
Dat klinkt allemaal veelbelovend :)
pi_102196867
Ja, klinkt heel goed! Ben benieuwd.
pi_102866737
De TROS kiest toch? Die gaan toch weer voor oubollige faalmuziek :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 oktober 2011 @ 09:59:22 #41
163650 Greys
pi_102867235
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
De TROS kiest toch? Die gaan toch weer voor oubollige faalmuziek :')
Als het aan John de Mol ligt niet hoor :P
Die wil dat nou juist voorkomen, die wil het minder TROSerig maken, anders gaat zijn naam te grabbel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102867410
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het aan John de Mol ligt niet hoor :P
Die wil dat nou juist voorkomen, die wil het minder TROSerig maken, anders gaat zijn naam te grabbel.
Zendt de TROS het dan niet meer uit?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 oktober 2011 @ 10:15:56 #43
163650 Greys
pi_102867424
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zendt de TROS het dan niet meer uit?
Jawel, maar John de Mol produceert het geheel in opdracht van de TROS :D
En die heeft ons een NSF als nooit tevoren beloofd bij DWDD :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102867466
Ah, opdrachtgever is dus nog steeds TROS. Die hebben neem ik aan toch wel het laatste zegje. De show erom heen zal vast weer des Mols zijn :P

We zullen zien welke bakvis ze nu weer gaan sturen. Of dat ze eens wel iets gaan laten winnen dat daadwerkelijk kans heeft :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:36:58 #45
163650 Greys
pi_102942767
Brandi komt waarschijnlijk op korte termijn mee posten op FOK! :)
Om jullie/onze vragen te beantwoorden en ons op de hoogte te houden.
Heb er morgen even contact over met haar. Leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103212447
Wow dit ziet er allemaal erg professioneel uit... hopelijk zijn de liedjes goed
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_103216654

Slim om een single uit te brengen rond al dit nieuws.

Het is wel een ehm... apart nummer :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 oktober 2011 @ 23:14:22 #48
163650 Greys
pi_103216727
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:

Slim om een single uit te brengen rond al dit nieuws.

Het is wel een ehm... apart nummer :D
Van mij mag er een *apart* nummer naar het ESF, al die doorsnee dingen die we de laatste jaren stuurden, dat werd hem niet :D Dus laten we dan nu maar eens apart doen w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103217288
Maar even serieus: hoe groot is die hit van Leather & Lace in Zweden nu echt? Ik vind het namelijk niet heel pakkend enzo....

Denk wel dat haar aanpak de enige juiste is om het Songfestival te kunnen winnen... ze haalt alles uit de kast

[ Bericht 35% gewijzigd door TheVulture op 17-10-2011 23:29:09 ]
pi_103217782
Ik denk zelf trouwens dat we niet te hoge doelen moeten stellen; een finaleplaats of een Top 15-plaats lijkt mij al prima.
pi_103217873
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Maar even serieus: hoe groot is die hit van Leather & Lace in Zweden nu echt? Ik vind het namelijk niet heel pakkend enzo....

Denk wel dat haar aanpak de enige juiste is om het Songfestival te kunnen winnen... ze haalt alles uit de kast
ff gegooglet... het heeft nooit in de Zweedse top 60 gestaan
pi_103217957
Brandi Russel is zo goed als onbekend hier
pi_103218029
Ze heeft in ieder geval een goed marketingteam die haar neerzet als een winnaar/successtory
pi_103233533
Hier kun je een fragmentje van Drug of Oblivion beluisteren... ook hoor je stukjes van Vinzzent, de Gebroeders Ko en Jeronimo...

Drug of Oblivion klinkt wel goed zo in dat fragment

pi_103360886
Ik hoop zo dat zij een heel goed liedje heeft!!
Zij heeft namelijk alles wat een succesvol songfestival act nodig heeft. 1. Diva uiterlijk 2. Moderne muziek 3. Een goede act neerzetten 4. Goede stem. (in willekeurige volgorde).
  woensdag 2 november 2011 @ 12:19:15 #56
359713 missbrandiruss
singer/ songwriter/ diva extra
pi_103870075
Hallo iedereen--

Bedankt voor al jullie steun hier!!!! Ik ben erg mee bezig om de beste act mogelijk te maken zodat wij wat op international niveau kunnen zetten op de ESC podium. Het is erg mooi om te zien hoeveel mensen samen willen werken om een success te maken en om iets echt unieks te doen..... mensen zoals Roy Julen, The Blonds, mijn Zweedse producenten--- het is echt een geweldige, hard werkende team.

Natuurlijk zijn wij- ik- anders dan een "normale" TROS inzending- en dat weet ik door en door. Het is de kracht van de act. Ik ben overtuigd dat Nederland ook klaar is om een binnenlandse act te hebben die net zo apart is als Gaga, Katy Perry, Rihanna, Nikki Minaj, Adam Lambert, Madonna, Britney-- hun concerten zijn altijd uitverkocht en hun muziek draaien wij op de radio. Maar hier hebben we nog niemand die zo een act durft om neer te zetten. Het is tijd voor een verandering daar in- en ik ben bezig om de gat in de markt te vullen. Het is niet zo een makkelijke weg- mensen hier zeggen "doe normaal dan doe gek genoeg"- maar ik blijf eerlijk naar mijzelf toe, en dat is een extravogante, theatrale performer. Ik kan en wil nix anders zijn- ook al moet ik harder werken om mijn plek hier te vinden.

Mijn muziek noem ik Electronic Porno Pop --- een combinatie van dance, pop, en sexy live electric gitaar en drums. Het zijn de echte verhalen van passie en liefde, zonder geheimen.

Hierbij antwoorden en duidelijkheiden van wat ik hier boven gelezen heb:

**De Pride single Leather & Lace heeft over 10,000 kopies verkocht in Zweden- een goude record daar dus. Dit was in verbond met het Stockholm Pride evenement. Alle geld hiervan ging naar een stichting voor landen waar homosexuele rechten niet bestaan of waar GLBT mensen misbruikt worden. Dit is iets waar ik 100% achter sta. Naast het evenement is het liedje nog niet officieel uitgebracht, en dus niet officieel op een of andere playlist gekomen.

**Mijn album, inclusief Leather & Lace en alle vier Songfestival inzendingen komen begin 2012 uit, exact datum nog te bepalen. Heb vorige weekend de tweede videoclip al opgenomen... het wordt natuurlijk heel apart :)

**Klopt dat ik een tijdje weg ben geweest in NL, en dat komt omdat ik hard bezig ben om een album te maken met kwaliteit. Iets waar ik 100% achter sta. Dat duurt soms tijd- liever meer tijd bezig houden om te zorgen dat je iets van kwaliteit heb waar 100% trots op kan zijn, dan een een dags vlieg zijn om maar "in the picture te zijn."

Als jullie nog meer vragen hebben, stel ze aub even voor- ik ga mijn best doen om ze allemaal te beantwoorden.

Kijk ook eventjes op mijn website, facebook of twitter:

www.missbrandirusell.com

www.facebook.com/missbrandirussell

http://twitter.com/#!/missbrandiruss

Heel veel liefs en hopelijk tot snel!!!

XXXX

Miss Brandi Russell

[ Bericht 0% gewijzigd door missbrandiruss op 02-11-2011 12:24:31 ]
pi_103872653
Wow dank je voor je informatie Brandi!! Ik heb er vertrouwen in dat je kan winnen op het songfestival.
pi_103872907
Leuk dat je hier post, Miss Brandi. Ik hoop dat je het spul een beetje kan opschudden daar. Hoe zeker ben je trouwens dat je door de selectie komt? Je lijkt er namelijk nu al meer tijd en energie in te hebben gestoken dan alle anderen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 14:34:31 #59
163650 Greys
pi_103874414
Hoi Brandi, welkom!
(Wij hebben elkaar via mail/twitter gesproken ;) )

Leuk als je ons op deze manier een beetje op de hoogte wilt houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 november 2011 @ 15:35:31 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103876671
Hey Brandi! Wat leuk dat je hier even langskomt. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het NSF. Het klinkt in ieder geval alsof je er echt veel moeite in steekt en dat is alleen maar positief :Y.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 15:41:12 #61
163650 Greys
pi_103876883
Brandi, wanneer horen jullie wie er door zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103886685
Leuk om een reactie van een deelnemer te lezen ^O^

Het hele beeld dat geschetst wordt, komt erg professioneel over, dus ik ben benieuwd :)
pi_103888234
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef missbrandiruss het volgende:

Mijn muziek noem ik Electronic Porno Pop
:D _O-
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 22:09:34 #64
163650 Greys
pi_103896094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef UltraR het volgende:

[..]

:D _O-
Porno Pop, ik vind het wel goed klinken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 november 2011 @ 22:11:42 #65
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103896219
Da's heul andere palingpop :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_103905988
Ik hou wel van mensen die hun nek uitsteken en anders durven te zijn dan wat gangbaar is. Ik wens Brandi veel succes en ik hoop dat ze in ieder geval de finale haalt van het NSF.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:57:06 #67
359713 missbrandiruss
pi_103913803
Hoi allemaal! Nogmaals bedankt voor de lieve worden, meningen en vragen.

**Wij horen ergens in November of wij door zijn volgens mij.

**Het is natuurlijk iets die ik al een tijdje graag voor Nederland wilt doen, het ESC- en daarom doe ik nu alles om te zorgen dat mijn inzendingen en show zo goed mogelijk eruit zien. Om nog een vraag te beantwoorden- ik heb eigenlijk geen idee wat mijn kansen zijn in verbond met de rest- ik kan alleen maar zorgen dat wij 100% geven en ons best doen om alle potentie van de act te laten zien. De keuze liggen toch in de handen van een selectie commissie en van de TROS. Ik weet alleen dat wij zeker een show kunnen geven dat zeer anders is dan wat wij in de vorige jaren gestuurd hebben.

Enne- het is ook zo fijn om te horen dat jullie Electronic Porno Pop intressant vinden.... xxx
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2011 @ 14:05:14 #68
163650 Greys
pi_103914049
Leuk dat je er weer bent Brandi!

Nog een vraag:
Mochten jullie nou wel of niet fragmentjes (of zelfs de hele nummers) al laten horen? Want van sommige inzendingen zijn de nummers dus al bekend gemaakt. Wat heeft de TROS daarover gezegd, of jullie het wel of niet bekend mochten maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 november 2011 @ 13:44:14 #69
359713 missbrandiruss
pi_104029592
Greys-

Volgens mij mogen wij fragmenten vrij laten-- ik heb het zelf nog niet gedaan-- alleen een kleine refrein van Drug of Oblivion tijdens Shownieuws laten horen, maar van de anderen heb ik nog nix bekend gemaakt... misschien komt er deze week wat fragementjes van mijn liedjes op mijn youtube channel te zien:

http://www.youtube.com/missbrandiruss

:)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 november 2011 @ 14:16:34 #70
163650 Greys
pi_104031367
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef missbrandiruss het volgende:
Greys-

Volgens mij mogen wij fragmenten vrij laten-- ik heb het zelf nog niet gedaan-- alleen een kleine refrein van Drug of Oblivion tijdens Shownieuws laten horen, maar van de anderen heb ik nog nix bekend gemaakt... misschien komt er deze week wat fragementjes van mijn liedjes op mijn youtube channel te zien:

Oke dank je! Dan gaan we die goed in de gaten houden ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104038063
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef missbrandiruss het volgende:
Greys-

Hoi Brandi,

leuk dat je de tijd neemt om hier zo nu en dan te reageren!
Ik ben zelf erg benieuwd naar de nummers die je hebt ingezonden. Fragmentjes plaatsen moet vast geen kwaad kunnen toch :P Ik ga je youtube kanaal ook zeker in de gaten houden!
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_104070177
Ik denk dat het hele liedje plaatsen ook geen probleem is... dat doen vele anderen nu ook al
  maandag 7 november 2011 @ 13:48:16 #73
359713 missbrandiruss
pi_104073380
Hallo iedereen! Hierbij een kleine filmpje met fragmenten van mijn vier Eurovisie inzendingen. Het zijn alleen fragementen omdat de hele versies op mijn album Electronic Porno Pop komen- die begin 2012 uit zou komen.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!!!!!

Kus-

Miss B

maandag 7 november 2011 @ 13:52:09 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104073510
Oeh meteen even luisteren!
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 7 november 2011 @ 13:58:23 #75
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104073739
Wow, het klinkt allemaal best wel tof eigenlijk ^O^ . Ik vind die beat en bassen in Drug of Oblivion echt top. Dat is ook het nummer waar ik (tot nu toe) het meest naartoe trek.

Het stukje bridge (?) in Mister is ook wel opvallend en als daarna weer de beat erbij komt heeft het ook wel zo'n lekker momentje.

(En de noemer electronic porno pop past er bijzonder goed bij :D).
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 7 november 2011 @ 14:07:58 #76
359713 missbrandiruss
pi_104074063
thanks Erik! Drug is ook mijn favo- het is een zeer persoonlijke liedje en ik denk dat het geluid erg anders is dan wat nu op de radio te horen is-- kan een bijzondere show erbij maken. :) En de bridge van Mister vind ik ook lachen - ik hou van verassingen in mijn muziek- ben blij dat jij het ook snapt!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik zit nog steeds te trillen. Je werkt heel hard aan een project en nu is het "out in the open" voor anderen te beordeelen en dat vind ik erg spannend- ook al is het niet het hele liedje.

Nogmaals bedankt en ik hoop dat anderen jouw mening ook delen! (en de selectie commissie natuurlijk!)

En nu afwachten....
pi_104074822
Oh dat is snel! Ben ze even gaan beluisteren en moet zeggen dat ik het vrij vernieuwend vind klinken en niet zo voorspelbaar gelukkig! Als de TROS echt iets anders wil dan moeten ze gewoon minimaal 1 van je nummers selecteren. Dat zeg ik niet omdat je hier ook post, maar ik vind het fris klinken, erg goed geproduceerd ook.

Ik vind ze alle vier songfestival waardig, well done *O* Something to me lijkt me ook een mooi lied en van wat ik in Popstars heb gezien en gehoord ben je ook erg goed in het zingen van ballads! Maarja een stoere poptrack zou ik ook gaaf vinden.
pi_104078212
Ben nu aan het luisteren, ik ken Brandi verder totaal niet dus stap er blanco in:

Reactie per liedje:
Drug of Oblivion: bij het begin irriteerde ik me echt aan dat 'the drug, the drug, the drug, etc.", maar toen stopte dat op een onverwacht moment en werd ik volkomen van m'n sokken geblazen. Heel gaaf! Begin voegt dan zelfs wel wat toe. Favoriete NSF inzending tot nu toe. *O*

Something to me: Refrein klinkt heel leuk! Couplet pakte me niet echt. Ook vind ik de muziek een beetje vreemd bij het refrein, soort zuigend geluid.

Mister: Klinkt origineel, niet helemaal mijn smaak echter. Ook hier vind ik de muziek een beetje raar bij de zang. Lijkt wel of het op het laatst out of tune loopt. Daardoor blijft het denk ik minder goed in je hoofd zittten.

Falling the hard way: Leuk, maar niet echt een ESF nummer denk ik. Dit vind ik van de vier het meest een radionummer en dus niet zo geschikt voor ESF.

Concluderend: Zeer enthousiast over The Drug of Oblivion. ^O^ Zou voor het eerst in jaren zijn dat er een nummer naar ESF zou gaan wat ik echt een goede kans zou geven de finale te halen. Top! Leent zich ook wel voor een briljante (en vooral originele aub) show eromheen.

Rest wat minder enthousiast over. Geen slechte nummers hoor, zeker niet, maar voor NSF/ESF ga ik ga vol voor The Drug of Oblivion. Nog geen betere inzending voorbij horen komen en betwijfel sterk of dat nog gaat gebeuren. Heel goed eraan is ook dat het gelijk de eerste keer dat je het hoort erin hakt, en dat is precies wat nodig is op het ESF. Heel veel succes! w/

Edit: ben verslaafd, zit aan 1 stuk door dat Drug of Oblivion fragment af te spelen. :') Ik wil het hele nummer! :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door UltraR op 07-11-2011 16:41:34 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 november 2011 @ 17:21:30 #79
163650 Greys
pi_104081685
Ook geluisterd :) En logisch dat je er nog van zit te trillen, het is ook nogal wat dat 'vreemden' ineens je nummers kunnen gaan beoordelen!

Zo op het eerste gehoor:

Drug of Oblivion:
Mijn favoriet! Misschien nèt iets te vaak 'The Drug, the drug' aan het begin, maar dat went. Al horen de kijkers het op het Eurovisie vaak voor het eerst, dus dan toch misschien 2 keer minder The Drug ofzo om net niet te irriteren? Daarna knalt het inderdaad echt en klinkt het aantrekkelijk, je ziet er al haast een toffe mysterieuze show bij voor je :)
Leuk dat je dat nummer hebt meegeschreven! Zit er ook een rustig(er) stuk in?

Something to me:
Ballad waar je zangkwaliteiten echt goed in uitkomen zo te horen. Wel minder opvallend voor het Songfestival dan Drug!

Mister:
Klinkt afwisselend. Vooral dat beetje 'ouderwetse' stukje vind ik heel erg leuk, verrassend!
Als deze zou worden uitgekozen voor het NSF ipv The Drug zou ik er mee kunnen leven :P

Falling the hard way:
Helemaal niets mis mee, kan zo de clubs in en op de radio, maar Drug en Mister zijn 'aparter' en zullen daardoor meer opvallen!

Goed gedaan Brandi, ik hoop oprecht voor je dat je er bij zit, je verdient het omdat je het zo te horen echt heel serieus neemt ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104081746
Drug of oblivion is de beste voor mij!!
Mister is mijn nummer 2.
Something to me nummer 3.
En bij verre weg de laatste voor mij Falling the hard way.

Maar echt, al de nummers zijn super en zouden allemaal goed doen in de hitlijsten. En op het songfestival zullen ook alle nummers goed scoren!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 november 2011 @ 17:27:41 #81
163650 Greys
pi_104081948
We zijn het so far aardig eens geloof ik he? :D
Drug de beste, Mister als nummer 2.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104083313
Wow Brandy... klinkt allemaal erg goed....

Maar als ik er een zou moeten kiezen: Mister

Het is net wat catchier in het gehoor dan Drug of Oblivion, dat een iets langere aanloop nodigt heeft en dat intro met The Drug is zoals velen hier al zeggen net iets te lang...
  maandag 7 november 2011 @ 18:08:45 #83
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_104083512
Klinkt goed, zeker een stuk internationaal-gerichter dan wat we de afgelopen jaren gewend zijn geraakt. :D

Moet zeggen dat ik 'Drug of Oblivion' toch ook het beste vind, is ook meer mijn soort muziek dan de andere nummers. (die daarom nog niet slecht zijn natuurlijk ;) )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_104084067
Drug of Oblivion is goed maar heeft denk ik voor het algehele publiek net even een luisterbeurtje meer nodig om goed gevonden te worden... Mister is gelijk raak als je het mij vraagt....
pi_104086788
Mister *O* volgens mij hoor je hier ook duidelijk de invloed van het Zweedse team rond Miss Brandi. Klinkt heel leuk, vind ik
pi_104087710
Ik durf het te zeggen: Mister heeft volgens mij alles om zelfs een dikke top 10-notering in de finale te behalen... het is echt instand catchy en zal veel stemmen van zowel televoters als jury's opleveren met de juiste presentatie
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 november 2011 @ 19:37:52 #87
163650 Greys
pi_104087749
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf het te zeggen: Mister heeft volgens mij alles om zelfs een dikke top 10-notering in de finale te behalen... het is echt instand catchy en zal veel stemmen van zowel televoters als jury's opleveren met de juiste presentatie
Om zoiets te durven roepen zou ik eerst beide nummers (Drug en Mister) helemaal moeten horen ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104088030
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Om zoiets te durven roepen zou ik eerst beide nummers (Drug en Mister) helemaal moeten horen ;)
Ik vind het fragment van ruim een minuut wel overtuigend genoeg eigenlijk... Drug of Oblivion heeft in die minuut vooral een opbouw naar een climax die we volgens mij nog moeten horen, maar vaak scoren dat soort liedjes net even wat minder... niet dat het een slecht liedje is overigens
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 november 2011 @ 19:43:06 #89
163650 Greys
pi_104088075
Ik ben bv benieuwd of Drug doordendert of ook een rustiger moment heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104088211
Mister en Drug of Oblivion steken er wat mij betreft bovenuit. Waarbij Mister mijn persoonlijke favoriet is. Een lekker nummer, zoals Zweden ze nog weleens instuurt, en ook direct pakkend. Zeker dat tussenstukje is erg sterk, en ik denk dan ook dat er goede kans is dat de zaal uit zijn dak gaat op dat moment.

Ook Drug of Oblivion is een prima kanshebber. Het blijft misschien nog wel iets beter hangen dan Mister, en zou daarmee een uitstekende vertegenwoordiging voor NL zijn.
  maandag 7 november 2011 @ 19:50:41 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_104088546
Mooi hoe profesioneel ze het aanpakt + klinkt als goede popnummers.

Ze kan ook nog eens zingen, dus als de show goed is mag ze gaan :Y.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_104092069
Drug of Oblivion en Mister vind ik de beste liedjes. Something to me bleef bij mij niet hangen en Falling the hard way vind ik niks voor het songfestival. Van die twee heb ik toch een voorkeur voor Mister. Drug of Oblivion vind ik toch iets te saai, Mister is gewoon één goed stuk. En inderdaad, ik merk ook de Zweedse invloeden.
pi_104093007
Mister *O*
  maandag 7 november 2011 @ 22:33:45 #94
16874 creno
born this way
pi_104100824
The drug of oblivion: ik vind deze te songfestival-achtig. Lastig om uit te leggen wat ik precies bedoel, maar ik denk dat dit niet zo op zou vallen op het ESC.

something to me: Heerrlijk ! Dit is echt mijn favoriet.

mister: Goed gayscene nummer wat het bij de fans van ESC ter plaatse zeker goed zal doen op de feestjes, of het bij de tv kijkers aan zou slaan, weet ik niet.

falling the hard way: Deze klinkt ook lekker, laat afrojack er op los en je hebt zeker een hit !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 7 november 2011 @ 22:45:47 #95
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104101784
"Laat afrojack er op los" :D. Die kan (no offence) ondertussen wel wat beter betaalde deals krijgen denk ik.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104102925
Is ook niet nodig... Mister is gewoon helemaal af en goed genoeg om heel veel punten binnen te halen....
  maandag 7 november 2011 @ 23:04:38 #97
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104103015
Ik ben toch ook wel razend benieuwd naar de nummers in hun geheelheid. Dat je iets meer opbouw en verloop hebt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104103160
Ik ook... ik vind het met name bij Drug of Oblivion lastig inschatten hoe het verder gaat, bij de anderen is dat wat makkelijker voor te stellen
pi_104110400
Ik vind "Drug" ook het beste nummer. Ik vind ook net als bijna iedereen dat intro wat irritant, dus daar moet nog wat aan gesleuteld worden. Je hebt tenminste maar een kans om een eerste indruk te maken, om maar eens een cliche van stal te halen.

"Mister" vind ik ook interessant. Ik hou wel van dat soort onverwachte wendingen in een nummer. Of zoiets ook aanslaat op het ESF is de vraag, maar wie niet waagt die niet wint.

Verder klinken alle nummers fris en modern. Ik ben echt blij dat zoiets wordt ingezonden voor het NSF, en ik hoop dat er minstens eentje doorgaat naar de finale.
pi_104110714
Mister heeft qua stijlbreuk in het liedje wel wat weg van de Estse inzending van vorig jaar.
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:15:45 #101
359713 missbrandiruss
pi_104112196
leuk om alle reacties te horen!

De fragment van Drug of Oblivion begint pas bij de bridge van het liedje ;)- dus de Drug herhaal stuk is een opbouw van wat er al eerder in het liedje gezegt is- een opbouw van de passie, emotie, en frustratie die in een relatie is. Het is ook het moment waar je qua show echt uit kan pakken... :)

Leuk dat jullie ook Mister leuk vinden! En bedankt voor de reactie met de andere twee liedjes ook.

Ik kan niet wachten om de rest van mijn album aan de wereld te laten horen- het was een moeilijke keuze om vier uit te halen voor de ESC selectie. Uiteindelijk had ik besloten om vier totaal verschillende liedjes te doen. Je weet nooit wat de TROS en de selectie commissie op zoek naar zijn, dus hoe anders de liedjes van elkaar waren, hoe beter. Maar als ik de reacties lees over Drug en Mister, dan heb ik vertrouwen in de andere zeer aparte liedjes op het album die op jullie oren wachten.

Nogmaals bedankt en hopelijk hoor ik / wij snel wat goed nieuws van de selectie commissie. Its time to bring the glitter & glamour back to NL !!!!

XXXXX

Miss B
pi_104113741
Sowieso dikke complimenten Brandi... zowel Drug of Oblivion en Mister zijn liedjes die moeiteloos alle inzendingen die we vanaf 2005 hebben gehad aan de kant schuiven op basis van geschiktheid voor het Songfestival. Dit zijn het soort liedjes die NL nodig heeft om te scoren.
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:25:23 #103
359713 missbrandiruss
pi_104118021
Just for fun- ik wou deze link en fotos sturen naar jullie. Dit zijn de mode ontwerpers die mijn kleding gaan maken als ik uitgekozen ben. The Blonds NY. Zij hebben kleding voor Gaga, Kety Perry, Rihanna, Adam Labert, Nikki Minaj, Kylie Minogue, Kim Kardashian oa gemaakt-- helemaal TE GEK!!! (zeer apart natuurlijk, maar goed dat ben ik nou helemaal).

http://www.theblondsnewyork.com/celeb_main.html

http://www.theblondsnewyork.com/fruit_main.html

http://www.theblondsnewyork.com/legends_main.html

Fijne dag!!!!
pi_104125890
Wow die kleren zijn ook super!! Zoiets zou het plaatje helemaal compleet maken.
Ik ben echt overtuigd dat we jou moeten sturen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:45:11 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104136471
Nice! Ik krijg er helemaal zin in (en ga er ook eigenlijk helemaal van uit dat je sowieso op het Nationaal Songfestival komt te staan). Fijn om te zien dat er na al die jaren toch nog artiesten zijn die gewoon voluit gaan voor dat internationale glamoureuze wat we echt nodig hebben.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104137058
Mmmm, ik heb toch weer een wat andere smaak ;)

Ik vind, persoonlijk, het leukste liedje 'Falling the hard way', maar ik weet niet of je Autotune mag gebruiken op het ESF (de Olsen Brothers deden het, maar daarna is het nooit meer gedaan).

'Drug of oblivion' is wellicht een beter liedje voor het Eurovisie-podium en ik vind het best aardig, maar ik word er zeker niet door van m'n stoel geblazen (moet ik eerlijk in zijn). Maar deze leent zich waarschijnlijk het best voor een grootse act.

Ik zou zeer tevreden zijn als we als Nederland iets als 'Something to me' sturen. Zit goed in elkaar. Het zal het Songfestival niet winnen en is iets meer doorsnee. Maar wel goed.

'Mister' klinkt ok en leent zich eveneens goed voor een echte 'act', net als 'Drug'. Maar de stijl van het nummer spreekt me persoonlijk niet aan.

Samenvattend:

Persoonlijke smaak:
1. Falling the hard way
2. Something to me
3. Drug of oblivion
4. Mister

Eurovisie-potentie:
1. Drug of oblivion
2. Something to me
3. Mister
4. Falling the hard way
pi_104248590
Van esctodayforum:

Optreden van Brandi tijdens de Stockholm pride 2011:

Ik vind dit er erg gaaf en professioneel uit zien! Brandi weet hoe ze zich moet presenteren.

Oh en ik zie die winnaar van SYTYCD er ook tussen staan! Ben zn naam ff kwijt.
pi_104301685
Deze nummers zijn allemaal zo anders. Ik vind dat er een mysterieus sfeertje om heen hangt, een clubsfeer, erg apart en misschien daarom wel erg geschikt.

Ik kan er niet echt een lied uitvissen dat ik zeg die moeten we sturen, maar persoonlijk vind ik falling the hard way erg leuk. Drug of oblivion zou ik de act bij moeten zien, maar klinkt ook erg apart en lekker on-Nederlands. Daarbij vind ik Brandi ook symphatiek en je ziet dat ze er voor wil gaan en ze houd via twitter contact met haar fans.

[ Bericht 13% gewijzigd door Hendrikpostbez op 12-11-2011 23:42:21 ]
pi_104301751
Ik heb bij het laatste stukje van Something to me het idee dat ik het al eens eerder heb gehoord.
In elk geval Brandi lijkt me een goede en leuke artieste die niet zou misstaan op het eurovisiepodium en de euroclub. Wel jammer dat ik waarschijnlijk volgend jaar niet naar Baku kan.
pi_104302943
missbrandiruss twitterde op donderdag 10-11-2011 om 20:15:38 @Roadeurovision als wij maar mogen staan in de national finale- kunnen we de nummer laten zien met een show erbij :) bedankt voor de steun x reageer retweet
pi_104303092
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Hendrikpostbez het volgende:
missbrandiruss twitterde op donderdag 10-11-2011 om 20:15:38 @Roadeurovision als wij maar mogen staan in de national finale- kunnen we de nummer laten zien met een show erbij :) bedankt voor de steun x reageer retweet
Ik gun het haar wel enorm! Zou er wel van opkijken mocht ze niet geselecteerd worden. Ze toont inzet en durft met iets heel aparts te komen. Laten we niet telkens voor veilig gaan.
pi_104303736
Drug Of Oblivion klinkt erg veelbelovend.

Something To Me vind ik niet erg opvallend. Mister draait meer om de gimmick. Dit soort grappen is de laatste jaren wel vaker gedaan, met wisselend succes. Falling the Hard Way is goed, maar toch niet zo bijzonder als Drug Of Oblivion.

Drug Of Oblivion heeft een geweldig ritme. Het is een catchy liedje, met precies dat 'jengelige' (positief bedoeld) wat in Oost-Europa aanslaat. Ik vind dat intro helemaal geweldig, met die herhaling erin. Top! En zonder meer (met afstand) de beste inzending die ik tot nu toe heb gehoord.
  zondag 13 november 2011 @ 18:44:03 #113
359713 missbrandiruss
pi_104324599
Hoi allemaal--

Nogmaals bedankt voor de reacties, het is zo leuk om te lezen wat iedereen hiervan vind. Ik dacht misschien vinden jullie het leuk om een beetje backstory van mijn liedjes te horen. Ik heb dit ook op een andere forum gepost, maar dacht dat jullie het misschien ook leuk vinden om het te lezen. :)

Drug of Oblivion is een diep en persoonlijk verhaal over hoe verslavend en giftig een relatie kan zijn. Ik denk dat bijna iedereen dit wel ooit een keer heeft meegemaakt. Ook is er erg veel passie in de muziek en in de unieke beats en bass in dit liedje, en daarom is het iets waar wij een geweldige show kunnen maken.

Mister is natuurlik een hele andere liedje, met een positieve sfeer, en totaal andere "vibe" dan Drug. De boodschap in dit liedje is iets waar ik al jaren zelf probeer te doen, en aan mijn dochter en studenten probeer te leren. Nu wil ik graag de boodschap aan anderen geven door middelen van muziek: grenzen doorbreken die anderen opleggen en wees trots op wie je bent. Sta achter jouw eigen beslissingen.
Ik ben overtuigd dat dit boodschap, in combinatie met de productie van het liedje en met de Ragtime bridge, zouden we hier ook een leuke show van maken.

Wat betreft Something to Me, het is een power ballad- die gaat natuurlijk over het liefde, maar over zo een sterke liefde dat het gevoel krachtiger is dan jouw eigen hartslag. Omdat ik toen zoveel ballads heb gezongen tijden Popstars wou ik heel graag een liedje insturen die ook bij mijn imago van toen past, maar wel met het nieuwe Miss Brandi sound. Het is gewoon een liefdes lied- love it or hate it- .... :)

En wat betreft de laatste liedje- Falling the Hard Way, dit is gewoon een dance nummer, niet te moeilijk en met een wat meer commerciele geluid die misschien meer bij de radio zenders past. (terwijl dat natuurlijk altijd lastig om te zeggen is)

Uiteindelijk is het wel zo dat ik heel erg hoop dat de selectie commissie mij en mijn hard werkende team een kans zou geven, en met welk liedje dan ook. Het Songfestival zie ik als een kans om de musikale gedachten van ons land te verbreden, en het zou echt een eer zijn als ik daarbij mogen helpen. Tot dat we wat horen, probeer ik me positief te blijven, en blijf ik een paar uur per dag online gaan om fans, Songfestival kenners, en pers te benaderen, vragen antwoorden en bovendien BEDANKEN voor alle steun tot nu toe.

So- this is a THANK YOU --

Laten we postief kijken op de toekomst van ons kikker landje in het Songfestival- en als ik erbij mag horen, dan doe ik het met veel passie en plezier.

xxxxx
  zondag 13 november 2011 @ 23:25:33 #114
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104338218
O+! Leuk om de betekenis en gevoel achter de nummers te weten.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104353235
Ten eerste vind ik het leuk dat je zo actief meepost op verschillende fora, Brandi! Ik kwam je op Esctoday ook al tegen. Het laat echt zien dat je het graag wilt en het is leuk voor fans om zo mee te kunnen lezen hoe jij eronder staat.

Mijn mening over de liedjes, hoewel ik het lastig vind om een oordeel te geven over zulke korte stukjes:
Drug of Oblivion: Ik erger me een beetje aan het 'the drug, the drug, the drug, enz.' in het begin, al heeft het ook wel weer wat. Verder vind ik het een heel goed, niet doorsnee nummer dat zeker kans zou kunnen maken.
Something to Me: Goed nummer, maar de melodie komt me erg bekend voor. Ik weet niet precies waar ik het eerder gehoord heb, maar ik heb het gevoel dat het erg op een bestaand liedje lijkt. Echter wel een goed nummer verder.
Mister: Misschien wel mijn persoonlijke favoriet, juist omdat het zo experimenteel is. Het nummer dient zich voor een goede, leuke act en is verre van doorsnee.
Falling the Hard Way: Heel leuk liedje en inderdaad misschien wel het meest radiovriendelijk. Misschien niet helemaal geschikt als Songfestivalliedje, maar wel erg leuk.

Mister is mijn persoonlijke favoriet, maar ik denk dat Drug of Oblivion de meeste kans maakt. Die gaat ook wel in de Nationale Finale komen denk ik en maakt ook veel kans op de winst. Op buitenlandse sites zijn ze daar over het algemeen ook het meest enthousiast over.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:04:04 #116
359713 missbrandiruss
pi_104393270
Dank je wel Aoibhin, voor jouw mening! Leuk ook te horen dat er buitenlandse sites die hier ook over praten- heb je toevallig de links hiervan? Vind ik leuk om ook hun meningen te lezen. :)

Thanks! xxx
pi_104431710
Drug Of Oblivion vind ik van de 4 liedjes de beste keuze. Hierom heen kun je een goede knallende act creeren.

Verder vind ik de inzet/instelling van Brandi top, ze gaat er echt voor (zolaat ze het blijken in elk geval)

En het is wat anders dan afgelopen jaren, dus TROS/NL durf 'anders' te zijn en speel het niet iedere keer op 'save'.
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
pi_104439377
Vanavond een interview met Miss Brandi op stadsradio Breda tussen 19-21uur. Ook zal er een langere stuk van Drug of Oblivion worden gedraaid. Spannnnnund! *O*
Bron: Miss Brandi Russel @ esctodayforum.com ;)
pi_104450540
Miss Brandi nu op http://www.stadsrtvbreda.nl/ Klik op 'luister live'
pi_104450867
In zijn geheel kan ik 'Drug' beter waarderen, ik vind de coupletten eigenlijk beter dan het refrein, maar het heeft een goede opbouw :)
pi_104450916
Wow, de hele versie hebben ze laten horen :D
Tof nummer! Al vind ik op een gegeven moment the drug the drug the drug net iets te vaak voorbij komen. :@ Maar dit is wel heel vernieuwend en goed geproduceerd ^O^
pi_104461262
Veel fans vinden dat de drug te veel voorkomt. dat merk je her en der in de commentaren. Ik ben geen muziekkenner, ik luister het alleen heel veel. Ik ben het wel met dat puntje eens, het zou ook wel iets minder kunnen. Het is een heel apart liedje, maar aan de andere kant ook juist weer erg eurovisie gericht.
pi_104462931
Ik vind het couplet van falling the hard way wel tof, jammer dat het refrein dan niet echt sprekend is. Die bliepjes klinken een beetje cheap. Met een ander refrein kan het potentie hebben.

Vind drug of oblivion wel redelijk, maar is net niet pakkend genoeg.

Something to me vind ik te clichématig.

Mister begint leuk, maar daarna gaat het bergafwaarts. Refrein vind ik saai.

Ik vind dit overigens wel een goed uitgangspunt: een zangeres met een goede stem gecombineerd met elektronische muziek. Het is alleen zo makkelijk niet om een echt pakkend, goed nummer te schrijven.

Hoe geweldig zou het zijn als we een nummer in het kaliber van onderstaande nummers zouden kunnen uitvaardigen. _O_

Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_104491152
Mocht Brandi met een van haar liedjes in de finale komen, dan zal zij voor www.eurovisie.wordpress.com een interview houden. Dat maakte ze vanavond bekend op facebook.
pi_104492956
Ik blijf Mister het meeste potentieel vinden hebben. Drug of Oblivion is net wat minder catchy
pi_104495264
Zijn jullie meningen nog steeds gebaseerd op die korte stukjes of zijn er al volledige versies te beluisteren ergens?
pi_104495445
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zijn jullie meningen nog steeds gebaseerd op die korte stukjes of zijn er al volledige versies te beluisteren ergens?
Via deze link kun je de volledige versie van Drug of Oblivion beluisteren.
http://www.stadsrtvbreda.(...)147-mol-op-woensdag#

Klik op 'beluister uitzending' van woe 16 november en dan vanaf de 94e minuut dacht ik.
pi_104496371
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Klik op 'beluister uitzending' van woe 16 november en dan vanaf de 94e minuut dacht ik.
Ah fijn! Mooi ook dat je even de minuut erbij zegt, scheelt een hoop werk ^O^
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:39:27 #129
359713 missbrandiruss
pi_104507303
thanks again guys! Ik vond het zeer spannend om de interview te doen en om het hele liedje te laten horen- ook omdat het liedje zo persoonlijk is. Ben erg blij dat iedereen hier zo positief erover is. Thanks!!!! :)

Wat betreft de electronic geluiden- dit zijn allemaal bewusten keuzen. Alle liedjes van mijn album zijn geproduceerd door mensen met vele evaring (hebben onder andere voor Michael Jackson, Madonna, Kylie Minogue, Britney Spears, Agnes Carlsson, Army of Lovers geproduceerd) en zij snappen mijn muziek stijl (electronic pop met invloeden van jaren 80) en ze "take it to the next level." Van hun heb ik ook erg veel geleerd en heb over mijn eigen grenzen gestapt om de muziek op de volgende niveau te brengen. Eindelijk heb ik wat waar ik achter kan staan en trots op kan zijn. Ik wil geen kopie van een andere zijn, ben mijn eigen artiest met mijn eigen muziek, met een boodschap in elk liedje.

Het is makkelijk om andere artiesten te koperen of mee te gaan in wat commericieel is op dat moment- en terwijl je zeker alles in de gaten moet houden om jou muziek toegangelijk te maken voor het publiek, kies ik voor de wat moeilijker weg: vind jouw eigen sound en stijl als artiest en blijf bij jezelf trouw. Alleen dan kan je pas 100% van jezelf aan je muziek en toekomst geven, en trots zijn over wat je in de markt laat horen.

Nogmaals bedankt voor jullie steun, liefde en meningen - laten we hopen dat we mid-december wat over de show voorbereidingen kunnen praten!!!!

Heel veel liefs-

Miss B
pi_104508246
Wat ontzettend tof dat je zulke lange updates hier schrijft!
pi_104512174
Ik blijf een beter gevoel bij Mister houden :@
pi_104514820
Ik ben dus echt enthousiast over Drug of Oblivion. Nu ik het hele nummer heb gehoord zou ik alleen een iets langere rustige opbouw mooi vinden.
pi_104516401
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Nu ook gevonden op youtube
pi_104517862
Ik ben nog enthousisaster over The Drug of Oblivion nu ik hem in de volledige versie heb gehoord. Moet ook eerlijk zeggen dat die herhaling 'the drug the drug..' me dan ook minder stoort.
pi_104521978
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Nu ook gevonden op youtube
;)

pi_104545594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef UltraR het volgende:
Ik ben dus echt enthousiast over Drug of Oblivion. Nu ik het hele nummer heb gehoord zou ik alleen een iets langere rustige opbouw mooi vinden.
Ja, of anders een wat langer rustmoment voor de climax van het nummer. Anders ben ik bang dat het bij een eerste keer horen door de kijkers te veel wordt beschouwd als 1 grote bak met herrie.

In het algemeen vind ik het overigens uitstekend klinken, dus ik hoop dat dit wat gaat worden. ^O^
pi_104559518
Wow ik ben nu ook helemaal overtuigd dat Drug of Oblivion het moet worden!!
Ik word heel boos op de TROS als jij niet in de nationale finale staat. Maar nu John de Mol mee doet heb ik m'n hoop dat hij één van jouw liedjes wel uitkiest voor de nationale finale.
pi_104585939
Heb net de hele versie beluisterd, en wat een vet nummer zeg!
pi_104674427

Dit had ik ook een toffe inzending gevonden, klinkt erg goed. Denk dat Brandi's album zeer interessant gaat worden!
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:40:04 #140
359713 missbrandiruss
pi_104839696
bedankt! Die clip van Schizophrenic Baby is nog "in the making" maar het wordt zeker weer spannend! Ik kan niet wachten om het album openbaar te maken!

Nog een week (hopelijk) - en dan horen we iets over het Songfestival!!! Oh- de vlinders in mijn buik....
pi_104922660
Hoi Brandi,

Is er misschien ook al een volledige versie van Mister te beluisteren?
pi_104930903
quote:
_O_ Gewoon dit sturen. NSF cancellen. Uitstekend nummer!

Snap trouwens die kritiek over de "herhaling" niet. Ik vind dat juist helemaal geweldig. Zou er wat mij betreft zelfs nog MEER in mogen, in plaats van minder.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:34:33 #143
359713 missbrandiruss
pi_104962880
Hey allemaal :)

Mister is nog niet uit-- de rest van de liedjes komen volledig uit op mijn album die eind januari/ februari uitkomt :) Maar tof dat jullie ze allemaal willen horen!

En Elfletterig- dank je wel voor de commentaire over de herhaling in Drug of Oblivion, er is natuurlijk een "method to my madness" en een reden voor de herhaling in het liedje.. ben blij dat je het snapt!

Het is bijna december, en ik wordt er steeds meer gestrest van het wachten hihi. Ik hoop elk dag op een positieve telefoontje--- ik kan me bijna niet meer herinneren waneer ik zo veel passie voor iets had.

Fijne dag nog iedereen!!!!!

xxxx
pi_104976735
Ik wil het ook weten Brandi!!
Als echte fan hoop ik natuurlijk morgen (einde van november) maar ik vrees dat het toch later gaat worden :(

Ik vind zelf de herhaling in the drug wel iets spannends hebben. Iets waardoor je voorbereidt wordt op het refrein.
pi_105003106
Wat mij betreft cancellen we dat NSF gewoon en sturen we Brandi Russell met Drug of Oblivion, tegekke song.

Hopelijk hoor je snel de uitslag of je nou wel of niet in die NSF zit. Lijkt me erg stressvol dat wachten, sterkte ;)

Duim voor een goede afloop.
pi_105021312
Als Brandi niet naar het NSF mag, dan is of het deelnemersveld heel erg goed, of de selectie-commissie heel erg slecht. Met de bemoeienis van John de Mol lijkt me ook het 2e onwaarschijnlijk.
pi_105063117
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Als Brandi niet naar het NSF mag, dan is of het deelnemersveld heel erg goed, of de selectie-commissie heel erg slecht. Met de bemoeienis van John de Mol lijkt me ook het 2e onwaarschijnlijk.
Ja spannend.. Ik gun Brandi die NSF-plekje.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 december 2011 @ 19:13:18 #148
163650 Greys
pi_105063647
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij ging hij zich alléén met de productie van de show zelf bemoeien, toch?
Met het NSF zelf, niet met de selectie.

Ik vind het sowieso idioot dat we nog steeds niet weten wie nou al die tijd die inzendingen aan het beoordelen zijn. Raar dat ze daar zo geheimzinnig over doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105065631
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij ging hij zich alléén met de productie van de show zelf bemoeien, toch?
Met het NSF zelf, niet met de selectie.

Ik vind het sowieso idioot dat we nog steeds niet weten wie nou al die tijd die inzendingen aan het beoordelen zijn. Raar dat ze daar zo geheimzinnig over doen.
De 3 J's _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 december 2011 @ 17:06:12 #150
163650 Greys
pi_105258562
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 december 2011 @ 13:02:00 #151
359713 missbrandiruss
pi_105767608
en we wachten nog :)

alle roddelen blijft het toch wel intressant :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 december 2011 @ 13:53:20 #152
163650 Greys
pi_105769469
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef missbrandiruss het volgende:
en we wachten nog :)

alle roddelen blijft het toch wel intressant :)
Nou het duurt wel lang zo he? :o

Als jullie het straks eindelijk horen en je zit er bij (wat we hopen natuurlijk! *O* ) heb je dan nog voldoende tijd om je act helemaal uit te werken e.d.? Of denk je dat iedereen dat al zo goed als klaar heeft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105770137
Pas maar op straks trekt brandi zich ook nog terug!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 december 2011 @ 14:17:19 #154
163650 Greys
pi_105770226
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef CommanderKeen het volgende:
Pas maar op straks trekt brandi zich ook nog terug!
Echt niet, die heeft er veel te veel zin in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:55:57 #155
359713 missbrandiruss
pi_105810239
ik trek mijzelf niet terug hoor Het betekend te veel voor me en ik wil het allemaal eerlijk spelen.

Maar ik hoop natuurlijk wel op een positieve bericht!!!!!!
pi_105811814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef missbrandiruss het volgende:
ik trek mijzelf niet terug hoor Het betekend te veel voor me en ik wil het allemaal eerlijk spelen.

Maar ik hoop natuurlijk wel op een positieve bericht!!!!!!
Ik hoop met je mee!
pi_105845625
missbrandiruss twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 18:26:49 Optreden vanmiddag @TROS Kerst lunch, toevallig :) hopelijk een goede indruk achter gelaten voor het #songfestival xxx reageer retweet
:D

Zou dit stiekem gewoon een auditie zijn geweest :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 december 2011 @ 13:15:20 #158
163650 Greys
pi_106201095
Brandi, ik zag je tweet:

missbrandiruss twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 10:42:37 Blijkbaar moest ik meedoen aan een RTL programma. reageer retweet
Is dat op basis van het gerucht dat er alleen maar ex-Idollers enzo geselecteerd zijn, of heb je daadwerkelijk al gehoord dat je niet geselecteerd bent?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106344126
Dat zou ik echt jammer vinden mocht het waar zijn dat Brandi inderdaad er niet bij zit, blijkbaar wil de TROS dan geen succes op het Songfestival :P

Maargoed.. laten we donderdag afwachten.. ben zeer benieuwd. :)
pi_106347942
Nog maar 2 nachtjes slapen *O* :')
pi_106349301
Ik ben echt heel benieuwd allemaal
pi_106352551
Als Brandi niet mee mag doen met het nationaal songfestival ben ik niet van plan die finale te kijken. Hier op dit forum is duidelijk dat Brandi één van de favorieten is en als ze niet gekozen wordt blijkt wel dat de Tros totaal niet luisteren naar wat mensen willen.
pi_106352783
Wij hebben natuurlijk niet alle liedjes gehoord... misschien zijn er toch 6 liedjes beter dan die van Brandi... het zou alleen wel erg toevallig zijn als twee van die liedjes dan gezongen worden door finalisten van TVOH :')
pi_106353096
Precies. Van alle liedjes die bekend zijn gemaakt, behoorden die van Brandi tot de beste. Maar alle bekendgemaakte liedjes zijn er van de 400-nogwat liedjes niet heel veel. Het zou goed kunnen dat er tussen de niet-bekendgemaakte inzendingen zes liedjes zitten die nog beter zijn dan haar liedjes. Alleen is het inderdaad wat TheVulture ook zegt, dat het wel heel toevallig is dat die net van The Voice deelnemers komen.
pi_106353265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:49 schreef BottledNight het volgende:
Als Brandi niet mee mag doen met het nationaal songfestival ben ik niet van plan die finale te kijken. Hier op dit forum is duidelijk dat Brandi één van de favorieten is en als ze niet gekozen wordt blijkt wel dat de Tros totaal niet luisteren naar wat mensen willen.
Er zijn bij de TROS 491 inzendingen binnen gekomen. Goed, een overgroot deel zullen teksten zijn, losse artiesten, bladmuziek of demo's van een dergelijke kwaliteit dat ze meteen al in de prullenbak belanden, maar dan nog hebben we maar een klein deel van alle "serieuze" inzendingen kunnen beluisteren. Misschien in totaal vijftig ofzo? Het is natuurlijk best mogelijk dat daar zes liedjes tussen zitten die beter zijn dan wat Brandi heeft laten horen.

Van alles wat we wel hebben kunnen beluisteren vond ik "Drug of Oblivion" van Brandi het enige nummer dat ik echt goed genoeg vond. Tao Hypah vond ik ook een goede kandidaat, maar het is onduidelijk wat hij precies heeft ingezonden en of dat wel reglementair is gebeurd (dus niet voor 1 september openbaar was). Dan waren er een heleboel middelmatige pop-liedjes die weliswaar aardig in het gehoor lagen, maar de klasse misten om echt te gaan scoren op het ESF, simpelweg omdat ze iets misten dat hen onderscheidend maakten. Denk aan de liedjes van Die Twa, Rene Schuman, Dutch Tenors, etc. Eigenlijk vond ik het wel erg jammer dat er niet wat meer vernieuwende en gedurfde muziek tussenzat. Een uitzondering daarop is Ambitious Girl, maar dat nummer was dan als geheel weer niet pakkend genoeg.

Enfin, met zoveel materiaal dat we niet hebben kunnen beluisteren is het simpelweg niet te beoordelen of Brandi wel of niet terecht niet door is, en misschien is ze ook wel door, dat kan natuurlijk altijd nog. Nog een paar nachtjes slapen dan weten we hopelijk meer!
pi_106367681
Jeronimo zou ook nog wel goed genoeg vinden voor het NSF.

Maar goed, er is een zeker risico dat er deelnemers van The Voice gaan zijn, en dan is het vrij makkelijk om de uitslag zodanig te beïnvloeden, dat één ervan ook daadwerkelijk wint. Als het een beetje tegenzit ook nog met zo'n liedje uit de categorie die we in Nederland geweldig vinden, maar waar het buitenland zijn schouders bij ophaalt (Kane, Do, Glennis, Blof, enz.).
pi_106371141
Ik vond Jeronimo het beste wat ik tot nu toe gehoord heb... kort daarop gevolgd door Mister van Brandy (fragmentje) en Drug of Oblivion... ik hoop echt dat als zij er niet doorheen komen dat het dan 6 betere liedjes zijn... maar ik denk dat ze ook voor verschillende soorten songs gaan voor de diversiteit... er zal dus ook een soort van slaapverwekkende ballad bij zitten bijvoorbeeld...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 januari 2012 @ 21:03:47 #168
163650 Greys
pi_106371257
Wordt die bekendmaking nog ergens uitgezonden ofzo? :?
Of weer alleen tijdens de Gouden Uren op de radio?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106371625
Ik mag hopen dat ze door De Mol nu wel voor een iets flitsendere aanpak kiezen voor het bekendmaken van de deelnemers ipv de troosteloze studio van Daniel D. :')

Ben benieuwd of Brandi donderdag al plannen heeft :D
pi_106372009
Als "The Drug Of Oblivion" van Brandy niet wordt geselecteerd, boycot ik dit jaar het Songfestival en hoef ik er niks van te weten. Het zou te bizar voor woorden zijn als zo'n goed nummer niet minimaal meedingt in de finale.
pi_106372894
Het blijft sinds die bewuste tweet wel akelig stil vanuit Brandy... dus wellicht heeft ze toch goed nieuws gekregen van Ome John :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 januari 2012 @ 21:37:29 #172
163650 Greys
pi_106372938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft sinds die bewuste tweet wel akelig stil vanuit Brandy... dus wellicht heeft ze toch goed nieuws gekregen van Ome John :D
Of een dreigement met dwangsom van Ome John, als ze d'r mond niet houdt dat ze niet gekozen is :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106373087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Of een dreigement met dwangsom van Ome John, als ze d'r mond niet houdt dat ze niet gekozen is :+
Dat zou ook kunnen :+
pi_106433962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Als "The Drug Of Oblivion" van Brandy niet wordt geselecteerd, boycot ik dit jaar het Songfestival en hoef ik er niks van te weten. Het zou te bizar voor woorden zijn als zo'n goed nummer niet minimaal meedingt in de finale.
Ik blijf hierbij en laat het NSF verder links liggen.

missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:52:48 Het #songfestival. Rafaella:Voice, Joan:Voice, Pearl:Voice, Ivan:geschreven voor artiesten van the Voice, Tim:Tros Kim:Voice is dit eerlijk? reageer retweet
missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:53:37 @ESF_FOK totaal mee eens. Ik vind het helemaal geen eerlijk spel reageer retweet
pi_106438034
;( Ik ben best verbaasd....

Hopelijk scoort Brandi een internationale hit met één van haar inzendingen, zal ze leren >:)
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:46:11 #176
359713 missbrandiruss
pi_106441321
Bedankt voor alles iedereen! Ik ben helemaal niet bitter- als ze denken te winnen met de uitgekozen mensen, moeten ze vooral doen, en ik wens ze echt veel succes!! Volgende jaar ga ik gewoon nog een keer proberen. :)

Tot dan komt mijn album uit, waar al mijn inzendingen van dit jaar erop staan.

Jullie hebben me goed gehulpen door dit hele triject- en voor dat moet ik jullie allemaal bedanken!!! Echt heel lief van iedereen, en ik hoop dat we blijven contact houden!

Kusjes-

Miss B
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:50:36 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106441493
Blijf het jammer vinden dat je niet bij de selectie zit. Denk echt dat er ontzettend veel potentieel in je nummers zat. Het siert je wel dat je gewoon zegt het opnieuw te willen proberen :Y. Dat album gaat vast ook een lekkere plaat worden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106441597
Thanks dat je ons op de hoogte heb willen houden Brandi!
Jammer dat één van je nummers niet is uitgekozen. En inderdaad, volgend jaar weer een nieuwe kans! :) Ik ben in elk geval wel heel benieuwd naar je album. Ik hoop dat Drug of Oblivion ook gereleased wordt als single, knallen maar meid :D
pi_106441650
Leuk dat je nog even post, Brandi!

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat ze iemand die zo enthousiast is over het NSF zoals jij en je team niet de kans gunnen om iets leuks neer te zetten.
Succes met je album! Zorgen jouw producers er ook voor dat ie in Zweden uitkomt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2012 @ 15:57:48 #180
163650 Greys
pi_106441813
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef missbrandiruss het volgende:
Bedankt voor alles iedereen! Ik ben helemaal niet bitter- als ze denken te winnen met de uitgekozen mensen, moeten ze vooral doen, en ik wens ze echt veel succes!! Volgende jaar ga ik gewoon nog een keer proberen. :)

Tot dan komt mijn album uit, waar al mijn inzendingen van dit jaar erop staan.

Jullie hebben me goed gehulpen door dit hele triject- en voor dat moet ik jullie allemaal bedanken!!! Echt heel lief van iedereen, en ik hoop dat we blijven contact houden!

Kusjes-

Miss B
Leuk dat je nog iets van je laat horen en we zullen je twitter ook blijven volgen!
Dit Eurovisieforum blijft gewoon open voor je uiteraard, als je nieuws hebt roep je maar ;)
Bedankt dat je de moeite nam om hier met ons e.e.a. te delen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106443779
Jammer dat je er niet bij zit Brandi. Ik vond je "Drug Of Oblivion" nummer erg geschikt. Je vat het sportief op. Hopelijk volgend jaar meer succes!
pi_106449897
Ik liet "The Drug Of Oblivion" aan een buitenlandse vriend van me horen:

quote:
OK, this is brilliant, is my opinion
It might actually do really well
Get her heavy metal guitars on the stage and I might buy an international calling card to vote
Waarna ik hem heb verteld dat het nummer NIET is gekozen, plus wat uitleg over de werkwijze van de TROS en John de Mol:

quote:
For fuck's sake.
(...)
Why does this not surprise me. *sigh*
Ik heb er nog steeds geen ander woord dan schandalig voor.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2012 @ 20:04:18 #183
163650 Greys
pi_106453390
Ik zag op youtube ook buitenlandse reacties dat 'The Dutchies' idioot waren om dat nummer niet te kiezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106465939
Morgen even luisteren, ben benieuwd, jammer dat zij er niet bij is ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106536830
Het is toch een farce dat Brandi niet eens een kans heeft gekregen in de nationale finale. Een nummer met de kwaliteit van The Drug of Oblivion hebben we jaren niet meer gehad en wat krijgen we wel? Zeer waarschijnlijk 6 matige nummers die niet boven de middelmaat uitkomen.
pi_106539847
Liedje geluisterd, jammer dat het er niet bij zit... Ik vond Brandi in de Popstars-tijd altijd leuk! :Y
pi_106544405
Jammer Brandi, mogen die andere nummers internationaal een groot succes worden! Jammer dat je niet bent uitgekozen, en wat een bewonderenswaardige kalmte heb je over de procedure :)

Leuk dat je ons over alles op de hoogte hebt gehouden! En je kunt gewoon in ESF blijven! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik liet "The Drug Of Oblivion" aan een buitenlandse vriend van me horen:

[..]

Waarna ik hem heb verteld dat het nummer NIET is gekozen, plus wat uitleg over de werkwijze van de TROS en John de Mol:

[..]

Ik heb er nog steeds geen ander woord dan schandalig voor.
Nederland heeft inmiddels een imago he, vergeet dat niet ;)
pi_106637217
Onbegrijpelijk dat Brandi niet geselecteerd is. :?
pi_106637322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:36 schreef Supermen12 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Brandi niet geselecteerd is. :?
Prima te begrijpen, John wil liever kunnen zeggen dat er een kandidaat uit zijn talentenstal is gekomen. Toch mooi, wij als Nederland betichten die oostbloklanden van corruptie, maar bij ons begint het al bij de voorrondes _O-

Zonde dus. Een keer een serieuze inzending met een echte drive en dan wordt het gesnoerd.
pi_106700064
missbrandiruss twitterde op woensdag 11-01-2012 om 21:15:02 My lieve koor heeft een Songfestival taart gemaakt!!!! Zoooooo sweet love them xxxx http://t.co/OPhBYd2n reageer retweet

:D !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 januari 2012 @ 21:22:43 #191
163650 Greys
pi_106700462
Aw! Wat ontzettend attent (en grappig :D ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106700813
Volgens mij wilde ze echt, echt, echt, heel graag. Anders krijg je niet zo'n coole taart.
Jammer dat John anders besliste.
pi_106713430
Die taart is echt briljant! :D
pi_106730545
Haha leuk die taart :)
pi_106733552
Tegekke taart :D :P

Blijft het ook voor Brandi zelf rotvinden, ze liet echt merken er echt er voor willen gaan enzo.. Gemiste kans John :D
  zondag 26 februari 2012 @ 21:17:39 #196
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_108436655
Hoe zou Brandi zich nu voelen?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_108436892
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef BVO het volgende:
Hoe zou Brandi zich nu voelen?
Inderdaad
pi_108437945
Zo'n beetje zoals ik me voel waarschijnlijk.
Wat een ellende weer zeg. :')
pi_108443769
Haar lied zou zeker niet de minste zijn, als het had meegedaan.
pi_108444258
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef UltraR het volgende:
Zo'n beetje zoals ik me voel waarschijnlijk.
Wat een ellende weer zeg. :')
Maar je bent toch fan van Joan? :o
pi_108445788
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar je bent toch fan van Joan? :o
Is ook zo. Ik had het meer over het gemiddelde niveau van de nummers vanavond. Onverkoopbaar natuurlijk dat dit allemaal beter zou zijn dan Drug of Oblivion (in alle eerlijkheid denk ik zelfs dat dat nummer m'n voorkeur had gekregen boven You and Me van Joan).
Maar goed, ik ben idd ontzettend blij dat het Joan is geworden. Winst voor Pearl of Ivan was echt te kansloos voor woorden geweest.
pi_108446036
Undercover lover beter dan drug of oblivion _O-
pi_108449856
Het winnende NSF-nummer mag de schoenen van "The Drug Of Oblivion" nog niet eens poetsen. Wat een bagger zeg. Als dat werkelijk het beste van de 6 nummers was, wil ik niet weten hoe slecht die vijf anderen waren.
pi_108452809
Drug of Oblivion was zeker beter dan drie van de finalenummers. En er waren nog wel een aantal andere niet-geselecteerde nummers die niet hadden misstaan op het NSF. Ik vind dat John de Mol het als producent al met al goed heeft gedaan, maar de pre-selectie moet volgend jaar een stuk beter en transparanter.
pi_111518456
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2012 @ 00:03:43 #206
163650 Greys
pi_111518738
En de al geplande bruiloft is van de baan want ze had een nieuwe scharrel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111553936
Klinkt goed die snippets van dr album. Benieuwd naar de full
pi_111558081
Qua sound klinkt het goed, maar geen van haar nummer is ècht catchy vind ik... het mist meestal net iets...
pi_111567606
Ik denk dat als we Drug of Oblivion hadden gestuurd we waren overschaduwd door Loreen!

Net zoals een Jeronimo was overschaduwd door Noorwegen
pi_111657570
missbrandiruss twitterde op donderdag 17-05-2012 om 00:23:12 wishing I was in #baku for the #songfestival -- next year I will be on the damn stage in Sweden!!! Let maar op hahaha reageer retweet
pi_112063996
Ik heb Brandi's album gedownload en potverdorrie wat is dit van internationale klasse!! Word gewoon weer pissig op de Tros/John de Mol dat ze haar hebben gepaseerd in het NSF! Ik hoop dat ze volgend jaar meedoet aan het NSF!
pi_112266166
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:27 schreef Supermen12 het volgende:
Ik heb Brandi's album gedownload en potverdorrie wat is dit van internationale klasse!! Word gewoon weer pissig op de Tros/John de Mol dat ze haar hebben gepaseerd in het NSF! Ik hoop dat ze volgend jaar meedoet aan het NSF!
Tja, het is nog maar de vraag of er überhaupt nog componisten en artiesten zijn die volgend jaar aan het NSF willen meedoen, na de naaistreek die de TROS dit jaar heeft geleverd.

Doorgaans hoor je alleen maar reacties van iets te hard omhooggevallen artiesten die "best een keer" - of erger - "best nog een keer" willen gaan, meestal op voorwaarde dat ze direct worden aangewezen.

De grote vraag is of de TROS überhaupt budget bijeen weet te schrapen om volgend jaar ook maar iets van een NSF te organiseren. Het is erg genoeg dat we mede-afhankelijk zijn van de verenigingskas van een doelgroepenomroep. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het NSF volgend jaar een herhaling wordt van 2008....
pi_112275643
Voor de liefhebber: haar nieuwe album, inclusief Drug Of Oblivion, is te horen op Spotify.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 mei 2012 @ 19:18:08 #214
163650 Greys
pi_112276228
Ennnnn ze is jarig vandaag :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112276245
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
Alsof ik het aanvoelde :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:21:30 #216
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_112279542
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
Komt ze nog een keer hier posten, denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')