Hoi allemaal--
Nogmaals bedankt voor de reacties, het is zo leuk om te lezen wat iedereen hiervan vind. Ik dacht misschien vinden jullie het leuk om een beetje backstory van mijn liedjes te horen. Ik heb dit ook op een andere forum gepost, maar dacht dat jullie het misschien ook leuk vinden om het te lezen.

Drug of Oblivion is een diep en persoonlijk verhaal over hoe verslavend en giftig een relatie kan zijn. Ik denk dat bijna iedereen dit wel ooit een keer heeft meegemaakt. Ook is er erg veel passie in de muziek en in de unieke beats en bass in dit liedje, en daarom is het iets waar wij een geweldige show kunnen maken.
Mister is natuurlik een hele andere liedje, met een positieve sfeer, en totaal andere "vibe" dan Drug. De boodschap in dit liedje is iets waar ik al jaren zelf probeer te doen, en aan mijn dochter en studenten probeer te leren. Nu wil ik graag de boodschap aan anderen geven door middelen van muziek: grenzen doorbreken die anderen opleggen en wees trots op wie je bent. Sta achter jouw eigen beslissingen.
Ik ben overtuigd dat dit boodschap, in combinatie met de productie van het liedje en met de Ragtime bridge, zouden we hier ook een leuke show van maken.
Wat betreft Something to Me, het is een power ballad- die gaat natuurlijk over het liefde, maar over zo een sterke liefde dat het gevoel krachtiger is dan jouw eigen hartslag. Omdat ik toen zoveel ballads heb gezongen tijden Popstars wou ik heel graag een liedje insturen die ook bij mijn imago van toen past, maar wel met het nieuwe Miss Brandi sound. Het is gewoon een liefdes lied- love it or hate it- ....

En wat betreft de laatste liedje- Falling the Hard Way, dit is gewoon een dance nummer, niet te moeilijk en met een wat meer commerciele geluid die misschien meer bij de radio zenders past. (terwijl dat natuurlijk altijd lastig om te zeggen is)
Uiteindelijk is het wel zo dat ik heel erg hoop dat de selectie commissie mij en mijn hard werkende team een kans zou geven, en met welk liedje dan ook. Het Songfestival zie ik als een kans om de musikale gedachten van ons land te verbreden, en het zou echt een eer zijn als ik daarbij mogen helpen. Tot dat we wat horen, probeer ik me positief te blijven, en blijf ik een paar uur per dag online gaan om fans, Songfestival kenners, en pers te benaderen, vragen antwoorden en bovendien BEDANKEN voor alle steun tot nu toe.
So- this is a THANK YOU --
Laten we postief kijken op de toekomst van ons kikker landje in het Songfestival- en als ik erbij mag horen, dan doe ik het met veel passie en plezier.
xxxxx