thanks again guys! Ik vond het zeer spannend om de interview te doen en om het hele liedje te laten horen- ook omdat het liedje zo persoonlijk is. Ben erg blij dat iedereen hier zo positief erover is. Thanks!!!!

Wat betreft de electronic geluiden- dit zijn allemaal bewusten keuzen. Alle liedjes van mijn album zijn geproduceerd door mensen met vele evaring (hebben onder andere voor Michael Jackson, Madonna, Kylie Minogue, Britney Spears, Agnes Carlsson, Army of Lovers geproduceerd) en zij snappen mijn muziek stijl (electronic pop met invloeden van jaren 80) en ze "take it to the next level." Van hun heb ik ook erg veel geleerd en heb over mijn eigen grenzen gestapt om de muziek op de volgende niveau te brengen. Eindelijk heb ik wat waar ik achter kan staan en trots op kan zijn. Ik wil geen kopie van een andere zijn, ben mijn eigen artiest met mijn eigen muziek, met een boodschap in elk liedje.
Het is makkelijk om andere artiesten te koperen of mee te gaan in wat commericieel is op dat moment- en terwijl je zeker alles in de gaten moet houden om jou muziek toegangelijk te maken voor het publiek, kies ik voor de wat moeilijker weg: vind jouw eigen sound en stijl als artiest en blijf bij jezelf trouw. Alleen dan kan je pas 100% van jezelf aan je muziek en toekomst geven, en trots zijn over wat je in de markt laat horen.
Nogmaals bedankt voor jullie steun, liefde en meningen - laten we hopen dat we mid-december wat over de show voorbereidingen kunnen praten!!!!
Heel veel liefs-
Miss B