Leuk dat je nog iets van je laat horen en we zullen je twitter ook blijven volgen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef missbrandiruss het volgende:
Bedankt voor alles iedereen! Ik ben helemaal niet bitter- als ze denken te winnen met de uitgekozen mensen, moeten ze vooral doen, en ik wens ze echt veel succes!! Volgende jaar ga ik gewoon nog een keer proberen.
Tot dan komt mijn album uit, waar al mijn inzendingen van dit jaar erop staan.
Jullie hebben me goed gehulpen door dit hele triject- en voor dat moet ik jullie allemaal bedanken!!! Echt heel lief van iedereen, en ik hoop dat we blijven contact houden!
Kusjes-
Miss B
Waarna ik hem heb verteld dat het nummer NIET is gekozen, plus wat uitleg over de werkwijze van de TROS en John de Mol:quote:OK, this is brilliant, is my opinion
It might actually do really well
Get her heavy metal guitars on the stage and I might buy an international calling card to vote
Ik heb er nog steeds geen ander woord dan schandalig voor.quote:For fuck's sake.
(...)
Why does this not surprise me. *sigh*
Nederland heeft inmiddels een imago he, vergeet dat nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik liet "The Drug Of Oblivion" aan een buitenlandse vriend van me horen:
[..]
Waarna ik hem heb verteld dat het nummer NIET is gekozen, plus wat uitleg over de werkwijze van de TROS en John de Mol:
[..]
Ik heb er nog steeds geen ander woord dan schandalig voor.
Prima te begrijpen, John wil liever kunnen zeggen dat er een kandidaat uit zijn talentenstal is gekomen. Toch mooi, wij als Nederland betichten die oostbloklanden van corruptie, maar bij ons begint het al bij de voorrondesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:36 schreef Supermen12 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Brandi niet geselecteerd is.
twitter:missbrandiruss twitterde op woensdag 11-01-2012 om 21:15:02My lieve koor heeft een Songfestival taart gemaakt!!!! Zoooooo sweet love them xxxx http://t.co/OPhBYd2n reageer retweet
Maar je bent toch fan van Joan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef UltraR het volgende:
Zo'n beetje zoals ik me voel waarschijnlijk.
Wat een ellende weer zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |