abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2011 @ 13:02:00 #151
359713 missbrandiruss
singer/ songwriter/ diva extra
pi_105767608
en we wachten nog :)

alle roddelen blijft het toch wel intressant :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 december 2011 @ 13:53:20 #152
163650 Greys
pi_105769469
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef missbrandiruss het volgende:
en we wachten nog :)

alle roddelen blijft het toch wel intressant :)
Nou het duurt wel lang zo he? :o

Als jullie het straks eindelijk horen en je zit er bij (wat we hopen natuurlijk! *O* ) heb je dan nog voldoende tijd om je act helemaal uit te werken e.d.? Of denk je dat iedereen dat al zo goed als klaar heeft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105770137
Pas maar op straks trekt brandi zich ook nog terug!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 december 2011 @ 14:17:19 #154
163650 Greys
pi_105770226
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef CommanderKeen het volgende:
Pas maar op straks trekt brandi zich ook nog terug!
Echt niet, die heeft er veel te veel zin in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:55:57 #155
359713 missbrandiruss
singer/ songwriter/ diva extra
pi_105810239
ik trek mijzelf niet terug hoor Het betekend te veel voor me en ik wil het allemaal eerlijk spelen.

Maar ik hoop natuurlijk wel op een positieve bericht!!!!!!
pi_105811814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef missbrandiruss het volgende:
ik trek mijzelf niet terug hoor Het betekend te veel voor me en ik wil het allemaal eerlijk spelen.

Maar ik hoop natuurlijk wel op een positieve bericht!!!!!!
Ik hoop met je mee!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_105845625
missbrandiruss twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 18:26:49 Optreden vanmiddag @TROS Kerst lunch, toevallig :) hopelijk een goede indruk achter gelaten voor het #songfestival xxx reageer retweet
:D

Zou dit stiekem gewoon een auditie zijn geweest :P
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 december 2011 @ 13:15:20 #158
163650 Greys
pi_106201095
Brandi, ik zag je tweet:

missbrandiruss twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 10:42:37 Blijkbaar moest ik meedoen aan een RTL programma. reageer retweet
Is dat op basis van het gerucht dat er alleen maar ex-Idollers enzo geselecteerd zijn, of heb je daadwerkelijk al gehoord dat je niet geselecteerd bent?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106344126
Dat zou ik echt jammer vinden mocht het waar zijn dat Brandi inderdaad er niet bij zit, blijkbaar wil de TROS dan geen succes op het Songfestival :P

Maargoed.. laten we donderdag afwachten.. ben zeer benieuwd. :)
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
pi_106347942
Nog maar 2 nachtjes slapen *O* :')
pi_106349301
Ik ben echt heel benieuwd allemaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_106352551
Als Brandi niet mee mag doen met het nationaal songfestival ben ik niet van plan die finale te kijken. Hier op dit forum is duidelijk dat Brandi één van de favorieten is en als ze niet gekozen wordt blijkt wel dat de Tros totaal niet luisteren naar wat mensen willen.
pi_106352783
Wij hebben natuurlijk niet alle liedjes gehoord... misschien zijn er toch 6 liedjes beter dan die van Brandi... het zou alleen wel erg toevallig zijn als twee van die liedjes dan gezongen worden door finalisten van TVOH :')
pi_106353096
Precies. Van alle liedjes die bekend zijn gemaakt, behoorden die van Brandi tot de beste. Maar alle bekendgemaakte liedjes zijn er van de 400-nogwat liedjes niet heel veel. Het zou goed kunnen dat er tussen de niet-bekendgemaakte inzendingen zes liedjes zitten die nog beter zijn dan haar liedjes. Alleen is het inderdaad wat TheVulture ook zegt, dat het wel heel toevallig is dat die net van The Voice deelnemers komen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_106353265
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:49 schreef BottledNight het volgende:
Als Brandi niet mee mag doen met het nationaal songfestival ben ik niet van plan die finale te kijken. Hier op dit forum is duidelijk dat Brandi één van de favorieten is en als ze niet gekozen wordt blijkt wel dat de Tros totaal niet luisteren naar wat mensen willen.
Er zijn bij de TROS 491 inzendingen binnen gekomen. Goed, een overgroot deel zullen teksten zijn, losse artiesten, bladmuziek of demo's van een dergelijke kwaliteit dat ze meteen al in de prullenbak belanden, maar dan nog hebben we maar een klein deel van alle "serieuze" inzendingen kunnen beluisteren. Misschien in totaal vijftig ofzo? Het is natuurlijk best mogelijk dat daar zes liedjes tussen zitten die beter zijn dan wat Brandi heeft laten horen.

Van alles wat we wel hebben kunnen beluisteren vond ik "Drug of Oblivion" van Brandi het enige nummer dat ik echt goed genoeg vond. Tao Hypah vond ik ook een goede kandidaat, maar het is onduidelijk wat hij precies heeft ingezonden en of dat wel reglementair is gebeurd (dus niet voor 1 september openbaar was). Dan waren er een heleboel middelmatige pop-liedjes die weliswaar aardig in het gehoor lagen, maar de klasse misten om echt te gaan scoren op het ESF, simpelweg omdat ze iets misten dat hen onderscheidend maakten. Denk aan de liedjes van Die Twa, Rene Schuman, Dutch Tenors, etc. Eigenlijk vond ik het wel erg jammer dat er niet wat meer vernieuwende en gedurfde muziek tussenzat. Een uitzondering daarop is Ambitious Girl, maar dat nummer was dan als geheel weer niet pakkend genoeg.

Enfin, met zoveel materiaal dat we niet hebben kunnen beluisteren is het simpelweg niet te beoordelen of Brandi wel of niet terecht niet door is, en misschien is ze ook wel door, dat kan natuurlijk altijd nog. Nog een paar nachtjes slapen dan weten we hopelijk meer!
pi_106367681
Jeronimo zou ook nog wel goed genoeg vinden voor het NSF.

Maar goed, er is een zeker risico dat er deelnemers van The Voice gaan zijn, en dan is het vrij makkelijk om de uitslag zodanig te beïnvloeden, dat één ervan ook daadwerkelijk wint. Als het een beetje tegenzit ook nog met zo'n liedje uit de categorie die we in Nederland geweldig vinden, maar waar het buitenland zijn schouders bij ophaalt (Kane, Do, Glennis, Blof, enz.).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_106371141
Ik vond Jeronimo het beste wat ik tot nu toe gehoord heb... kort daarop gevolgd door Mister van Brandy (fragmentje) en Drug of Oblivion... ik hoop echt dat als zij er niet doorheen komen dat het dan 6 betere liedjes zijn... maar ik denk dat ze ook voor verschillende soorten songs gaan voor de diversiteit... er zal dus ook een soort van slaapverwekkende ballad bij zitten bijvoorbeeld...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 januari 2012 @ 21:03:47 #168
163650 Greys
pi_106371257
Wordt die bekendmaking nog ergens uitgezonden ofzo? :?
Of weer alleen tijdens de Gouden Uren op de radio?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106371625
Ik mag hopen dat ze door De Mol nu wel voor een iets flitsendere aanpak kiezen voor het bekendmaken van de deelnemers ipv de troosteloze studio van Daniel D. :')

Ben benieuwd of Brandi donderdag al plannen heeft :D
pi_106372009
Als "The Drug Of Oblivion" van Brandy niet wordt geselecteerd, boycot ik dit jaar het Songfestival en hoef ik er niks van te weten. Het zou te bizar voor woorden zijn als zo'n goed nummer niet minimaal meedingt in de finale.
pi_106372894
Het blijft sinds die bewuste tweet wel akelig stil vanuit Brandy... dus wellicht heeft ze toch goed nieuws gekregen van Ome John :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 januari 2012 @ 21:37:29 #172
163650 Greys
pi_106372938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft sinds die bewuste tweet wel akelig stil vanuit Brandy... dus wellicht heeft ze toch goed nieuws gekregen van Ome John :D
Of een dreigement met dwangsom van Ome John, als ze d'r mond niet houdt dat ze niet gekozen is :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106373087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Of een dreigement met dwangsom van Ome John, als ze d'r mond niet houdt dat ze niet gekozen is :+
Dat zou ook kunnen :+
pi_106433962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Als "The Drug Of Oblivion" van Brandy niet wordt geselecteerd, boycot ik dit jaar het Songfestival en hoef ik er niks van te weten. Het zou te bizar voor woorden zijn als zo'n goed nummer niet minimaal meedingt in de finale.
Ik blijf hierbij en laat het NSF verder links liggen.

missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:52:48 Het #songfestival. Rafaella:Voice, Joan:Voice, Pearl:Voice, Ivan:geschreven voor artiesten van the Voice, Tim:Tros Kim:Voice is dit eerlijk? reageer retweet
missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:53:37 @ESF_FOK totaal mee eens. Ik vind het helemaal geen eerlijk spel reageer retweet
pi_106438034
;( Ik ben best verbaasd....

Hopelijk scoort Brandi een internationale hit met één van haar inzendingen, zal ze leren >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')