Hehe, waar is janpiraat eigenlijk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MIJN EERSTE LAPO IN DE NAGTBAKKER
Weet niet, ken hem nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, waar is janpiraat eigenlijk?
dunno duncarequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, waar is janpiraat eigenlijk?
Btw Haaksbergen ^^quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:41 schreef coban het volgende:
MOCROKIP IS EEN VIEZE VUILE LAPOHUNTER!
Rezania, wat wil je hebben?
Kut.quote:
Ws utrecht, wat en waar studeer jij nou? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
hbo bouwkunde, tilburg, 20quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ws utrecht, wat en waar studeer jij nou? Hoe oud ben je eigenlijk?
Bouwvakkerquote:
Wil jij voor rezania koken? Primaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Btw Haaksbergen ^^
En ik ging toch koken vandaag
gonequote:
*Pakt kookboek*quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij voor rezania koken? PrimaDE KEUKEN IN, MAN!
Cudiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van dit plaatje
[ afbeelding ]
Geen leuke studie?quote:
eey mijn tekst afblijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
[..]
Geen leuke studie?
Eigenlijk zou ik bouwvakker willen worden, dan ben ik echt baas
Maak maar een taart voor me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
*Pakt kookboek*
Hmmm...... moet kunnen
Jawel hoor, wel pittig voor n hbo vind ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
[..]
Geen leuke studie?
Eigenlijk zou ik bouwvakker willen worden, dan ben ik echt baas
Hahaha weetje dat ik het echt grappig vindquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, wel pittig voor n hbo vind ik
ik heb halfjaar stage gelopen op bouwplaats.
chocolatali mi olsun canimquote:
Whehe, druk maken schiet je toch niks mee op, en t is nu vakantie dusjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha weetje dat ik het echt grappig vindjij komt zo chill en relaaaxt over maar eigenlijk ben je best veel bezig met studie zo te zien
.
Evet, oyle olsunquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
chocolatali mi olsun canim
Geen canim terug ?quote:
Hoeveelste jaar ben je nu bezig dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe, druk maken schiet je toch niks mee op, en t is nu vakantie dusja
Hier 1 canim voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen canim terug ?![]()
*gaat depressief in bed*
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:49 schreef coban het volgende:
[..]
Hier 1 canim voor jeniet huilen, het komt wel goed!
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef coban het volgende:
IK PRAAT POTVERDIKKIE TEGEN MIJZELF OFZO
Smooth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?
NIET!quote:
Geen whats app maar wel whatsapp.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?
beginnen aan 3e jaar dalijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:48 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveelste jaar ben je nu bezig dan?
Tammam oldu 2tl'ye aldim!quote:
Hheheh zeker bij turkcelquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tammam oldu 2tl'ye aldim!
yes als k het haal wil ik architectuur master op uni doennnnnquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:52 schreef coban het volgende:
[..]
Hoop dat je het haaltook nog uni ofzo?
Luxe woorden manquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
yes als k het haal wil ik architectuur master op uni doennnnn
Eey ben Fenerli kan op ieder manier je telefoon nummer komen, maar toch neem ik met een dm een genoegen. Is namelijk veel sneller een veel lieverquote:
Dit gaat dus niet wekren, vrouwen horen in de keuken, mannen niet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij voor rezania koken? PrimaDE KEUKEN IN, MAN!
Als ze mij maar gelukkig maaktquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet wekren, vrouwen horen in de keuken, mannen niet!
Bij jou lukte het nietquote:
Ik geef niet zomaar mijn nummer aan enge vreemde mannetjes op het internet, want toen ik een heel klein meisje was zei mijn moeder dat dat niet mochtquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey ben Fenerli kan op ieder manier je telefoon nummer komen, maar toch neem ik met een dm een genoegen. Is namelijk veel sneller een veel liever
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:53 schreef coban het volgende:
[..]
Luxe woorden man. Ik zat ook over architectuur na tedenken
maar ik bedacht dat ik toch maar een debiel ben die geen fuck gaat uitvoeren daar
Oke ik heb zojuist besloten dat ik een man ben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet wekren, vrouwen horen in de keuken, mannen niet!
Hehe, als jij een dm stuurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar mijn nummer aan enge vreemde mannetjes op het internet, want toen ik een heel klein meisje was zei mijn moeder dat dat niet mocht.
Dm's zijn altijd goed, dan lijkt het alsof ik vrienden heb. Soms stuur ik mijzelf ook weleens een dm.
Sorry man, bezet alles.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bij jou lukte het niet![]()
Maar proberen kan geen kwaad! en heb al 4 maanden niet geplayd niet dat ik het nu doe ofzo
Param parcaaaaaa! dat ben ik nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:57 schreef coban het volgende:
[..]
Oke ik heb zojuist besloten dat ik een man ben.
Ik weetquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:57 schreef Rezania het volgende:
En nu ga ik dan echt slapen! Welterusten iedereen!
VROUWEN HOREN THUIS AAN DE KETTING OM HUN HALS VROUWRN HOREN TE SLAPEN OP DE VLOER VAN DE SLAAPKAMER VROUWEN HOREN GEEN STEMBANDEN TE HEBBEN ZODAT MANNEN HUN GEZEIK NIET HOEVEN TE HOREN VROUWEN HOREN GEEN LICHT TE ZIEN VROUWEN HOREN AAN DE FAKKING BRANDSTAPEL VROUWEN IK HAAT ZE DIE VUILE BITCHESquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:56 schreef VBlom het volgende:
VROUWEN HOREN IN DE KEUKEN!![]()
MANNEN HOREN AAN HET WERK OM HUN FAMILIE TE KUNNEN ONDERHOUDEN!
barney is gayer dan gayquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, als jij een dm stuurt! dan stuur ik mijn nummer
![]()
En wth barney is gey like this?:
[ afbeelding ]
Hehehe ws welquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, als jij een dm stuurt! dan stuur ik mijn nummer
![]()
En wth barney is gey like this?:
[ afbeelding ]
hardquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:58 schreef coban het volgende:
[..]
VROUWEN HOREN THUIS AAN DE KETTING OM HUN HALS VROUWRN HOREN TE SLAPEN OP DE VLOER VAN DE SLAAPKAMER VROUWEN HOREN GEEN STEMBANDEN TE HEBBEN ZODAT MANNEN HUN GEZEIK NIET HOEVEN TE HOREN VROUWEN HOREN GEEN LICHT TE ZIEN VROUWEN HOREN AAN DE FAKKING BRANDSTAPEL VROUWEN IK HAAT ZE DIE VUILE BITCHES
btw. ik he de chicksquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
btw. ik he de chicks!
Geen idee waar je het over hebt nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lekker voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Param parcaaaaaa! dat ben ik nu
http://www.dumpert.nl/mediabase/1663221/72f5f2ba/chicks_.htmlquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt nu.
Top.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1663221/72f5f2ba/chicks_.html
dit deze die
Ik meen het!quote:
Gatverdamme mijn ogenquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik meen het!![]()
Bana bunu nasil yaparsin!![]()
awwwquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_met_leeuwtjes.html
Ik wil hem inclusief die leeuwtjes.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
awww! kop omdraaien één voor één. later zijn ze gevaarlijk
Sickquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
awww! kop omdraaien één voor één. later zijn ze gevaarlijk
yay, reactiequote:
M'n jong das de waarheid, maar toch kan je hun vacht nog gebruiken voor goeden doel eindenquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
M'n jong das de waarheid, maar toch kan je hun vacht nog gebruiken voor goeden doel einden!
Eey vroegah toen de koeien nog aan een ketting zaten vond ik het leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:03 schreef coban het volgende:
[..]
Gatverdamme mijn ogentarkan
naptinnnn
Slaap lekker kiddo.quote:
hou ook van jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:07 schreef coban het volgende:
[..]
Slaaplekker ik hoop dat je nachtmerries kriiijgt
Je vond tarkan leuk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey vroegah toen de koeien nog aan een ketting zaten vond ik het leuk
Hehe, dan heb ik een perfecte man voor jou:quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:08 schreef coban het volgende:
[..]
Je vond tarkan leuk?nooit.
Hij is net een meisje
Weetje ik ben alleen vandaag nog online en dan kan je mij nooit meer zienquote:
Ja ik ben verliefd op hem en hij lacht zo lief zo van BREUHEUHEUEHUETquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik een perfecte man voor jou:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op hem en hij lacht zo lief zo van BREUHEUHEUEHUET
Waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Weetje ik ben alleen vandaag nog online en dan kan je mij nooit meer zien
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.quote:
Ben niet echt een FOK!er heb al 5 bans gehad waarvan 4 permquote:
Eeuwig respect als echt doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef coban het volgende:
[..]
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.
Slaap lekkerquote:
Turkse mannen met unibrow en snor en baard en hele gezicht onder haar en rughaar zo lang als meisjesharen met veel vlooienquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Turkse mannen als Tarkan
Turkse mannen als Kivanc Tatlitug.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:13 schreef coban het volgende:
[..]
Turkse mannen met unibrow en snor en baard en hele gezicht onder haar en rughaar zo lang als meisjesharen met veel vlooien
Noooooooquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben niet echt een FOK!er heb al 5 bans gehad waarvan 4 permvoel me niet echt veilig
![]()
En FOK! is verslavend na een tijdje was net gestopt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef coban het volgende:
[..]
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.
dat doe ik met gemakquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef coban het volgende:
[..]
Nooooooo
Blijf tot ze je weer bannen dan
Hoezo kan je niet op dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Kon ik maar op mijn fobo zou ik mijn eigen foto plaatsen !
Perm ban daarquote:
pfgfgfg ik kan niet op foboquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:15 schreef coban het volgende:
Op mijn fobo heb ik ook mijn foto (1e reactie)
Maar pas op, ik ben echt knap
Foto's tracken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Perm ban daar![]()
Kon geüploade foto's tracken!
Dat zal Penisbaard wel interesseren, die zit achter smegmanus aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik ken bijna ieder mod zijn irl naam en privé gegevens
jammer man word lesbie van haarquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pfgfgfg ik kan niet op fobo![]()
![]()
![]()
![]()
Omg echt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik ken bijna ieder mod zijn irl naam en privé gegevens
gewoon hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Kon ik maar op mijn fobo zou ik mijn eigen foto plaatsen !
wat zei ik nouquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer man word lesbie van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassieker
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat bedoelde je nou met pics tracken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassieker![]()
Meestal als je een goeden camera hebt op je mobiel en internet open hebt staat meestal de gps locatie derbiequote:Op maandag 22 augustus 2011 03:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met pics tracken?
Ik ga ook leren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal als je een goeden camera hebt op je mobiel en internet open hebt staat meestal de gps locatie derbie!
Wat deed je dan met die info?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal als je een goeden camera hebt op je mobiel en internet open hebt staat meestal de gps locatie derbie!
Weyow kruisverhoor ditdatquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat deed je dan met die info?
Mods waarschuwen dat ze dom bezig zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat deed je dan met die info?
Waar heb je dit geleerd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
en een voorbeeld -> als iemand een foto heeft geupload via hyves op zijn fobo hoef je alleen bij de url de _x_ weg halen en .html of jpg (dergelijk) en dan alsvogt bij hyves ergens intypen als [media id=1426585345bal] en dan heb je zijn hyves account
Internetquote:
Best mogelijk ja! maar dat merk je wel meestal op als zoiets gebeurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PWF dus je hebt wel verstand van hacken?
Weet jij of mensen je cam kunnen hacken? Ben echt bang daarvoor, heb altijd afgeplakt
En cam zit in de laptop dusja
Geheime vraag zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Ik kan alleen msn hacken.. Ooit mijn halve klas gehackt
Lawl met hacken bedoel jequote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Ik kan alleen msn hacken.. Ooit mijn halve klas gehackt
Chanantquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:24 schreef coban het volgende:
Hahhahahaha ik zie MK al gekke dansjes doen terwijl iemnd haar van de cam bespiedt
Dat kan toch alleen als ze je iets sturen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Best mogelijk ja! maar dat merk je wel meestal op als zoiets gebeurt![]()
voorbeeld: je computer zult kk traag opeens gaan wat meestal gebeurd als ze proberen data te overbrengen
hehe je krijgt een leuk mailtjequote:Op maandag 22 augustus 2011 03:26 schreef coban het volgende:
Ik probeer een beetje stoer te doen verpest MK het weer door het geheim te verklappen. Bitch
Sorry lanquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:26 schreef coban het volgende:
Ik probeer een beetje stoer te doen verpest MK het weer door het geheim te verklappen. Bitch
Ja ik moest huilen want dat is niet normaal hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe je krijgt een leuk mailtje
yupquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als ze je iets sturen toch?
Heb net gescand op malware niets gevonden gelukkig
Eey dat Is Monopoly enz.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik moest huilen want dat is niet normaal hoor
houd je smoel gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PWF je weet dat dat verboden is, mails plaatsen?
Smakelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:31 schreef coban het volgende:
Doe dan lief!we kunnen je niet zomaar missen.
MAAR HEY IK GA ETEN HEEL VEEL ETEN HEEL HEEEEEL VEEL ETEN LEKKER ETEN LEKKER TURKSE ETEN ETEN
eet smakelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:31 schreef coban het volgende:
Doe dan lief!we kunnen je niet zomaar missen.
MAAR HEY IK GA ETEN HEEL VEEL ETEN HEEL HEEEEEL VEEL ETEN LEKKER ETEN LEKKER TURKSE ETEN ETEN
Thanksquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:33 schreef coban het volgende:
Hey niet MK afzeiken! Maar ik ga jullie ook eetsmalekekijk
Ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet jij of mensen je cam kunnen hacken? Ben echt bang daarvoor, heb altijd afgeplakt
Ze je webcam dan gewoon uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Anders zet je hem voor de zekerheid gewoon uit via de BIOS als je hem toch nooit gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Heb hem uitstaan via Audio en video instellen en dan 'Uitschakelen'
maar je weet maar nooit.
Ik ben altijd via mobiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zit op mijn mobiel no op fok puik werk hoar ee design op een android mobiel.
Ik gebruik hem soms als ik cam met een vriendin ofzo, of voor camfoto's. (quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders zet je hem voor de zekerheid gewoon uit via de BIOS als je hem toch nooit gebruikt.
Dan kunnen ze hem ook niet aan zetten omdat hij dan "niet bestaat".
Cammen met een vriendin?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms als ik cam met een vriendin ofzo, of voor camfoto's. ()
Kassameisje in P'end oogt een beetje marokkaans/israelisch whatever maar heeft blauw-groene ogen. marokkaanse meisjes met blauw-groene ogen kan dat? Of is zij wellicht Armeens?quote:
Marokkanen met lichte ogen bestaan ja, is niet zo heel vreemd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kassameisje in P'end oogt een beetje marokkaans/israelisch whatever maar heeft blauw-groene ogen. marokkaanse meisjes met blauw-groene ogen kan dat? Of is zij wellicht Armeens?
Turks?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kassameisje in P'end oogt een beetje marokkaans/israelisch whatever maar heeft blauw-groene ogen. marokkaanse meisjes met blauw-groene ogen kan dat? Of is zij wellicht Armeens?
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms als ik cam met een vriendin ofzo, of voor camfoto's. ()
Dat zeg ik ook niet, maar meisjes/vrouwen met blauwe ogen en donker haar zijn vaak wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:00 schreef coban het volgende:
[..]dat staat niet gelijk aan typisch turks
Oh dat kan ook nog. Verklaart het schattige haakneusjequote:
Klopt! (nolesbo)quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar meisjes/vrouwen met blauwe ogen en donker haar zijn vaak wel aantrekkelijk.
Nod32 is wel snel en goed tegen virussen maar.. hoe doet nod het eigenlijk tegen keyloggers. Ik dacht niet zo best...?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.
Ik snap het niet zo? Eset nod = een programma waarvoor precies?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.
Ik heb lichtbruin met groenquote:
Durf ik niet, ze doet wel heel aardige tegen mij maar ze heeft wat mannelijke trekken in dr gezicht. Ik denk afentoe dat ze zomaar flink lelijk uit de hoek kan komen enzos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef coban het volgende:
Ja wilde net zeggen, turks kan ook.
Vraag het haar
Zo mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin met groen. Gewoon normaal dus
jij gewoon donkerbruin toch? Ik ken een marokkaans meisje met gewoonzwarte ogen, dat is ook vet mooi!
Ik had gehoord dat je donker haar had met blauwe ogen, jammer dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin met groen. Gewoon normaal dus
jij gewoon donkerbruin toch? Ik ken een marokkaans meisje met gewoonzwarte ogen, dat is ook vet mooi!
Gewoon lief vragen, proberen kan altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Durf ik niet, ze doet wel heel aardige tegen mij maar ze heeft wat mannelijke trekken in dr gezicht. Ik denk afentoe dat ze zomaar flink lelijk uit de hoek kan komen enzos.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha bronnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat je donker haar had met blauwe ogen, jammer dit.
Ben niet bi, vind het gewoon mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst cammen met je vriendin en nu dit, dat ik dit mag mee maken.![]()
Leugenaars zijn het, ik zeg het je!quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen, nu blijken ze toch niet zo betrouwbaar te zijn.
Eset is de neef van de broer van de nicht van Mohammed bij mij in de buurt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo? Eset nod = een programma waarvoor precies?
Dan is het nep, nep is niet goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef coban het volgende:
IK ZAL VOORTAAN WEL BLAUWE LENZEN INDOEN OKE?
Okequote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Eset is de neef van de broer van de nicht van Mohammed bij mij in de buurt!
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben niet bi, vind het gewoon mooi
Saisai liegt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef coban het volgende:
[..]
Leugenaars zijn het, ik zeg het je!
En vrouwen die op romana lijken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.
Sommige vrouwen ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.
Ja, er was een foto van een meisje met donker haar en blauwe ogen gepost en Saisai zei dat jij daar op leek. Dus ik had hoop, mijn hoop is nu vervlogen.quote:
Ja en dan gaan springen enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook als je veel water in 1 x hebt gedronken en je gaat liggen dan hoor je zo klots klots
Dus ik kan je nooit meer hosselen? Man man, zoveel teleurstelling kan ik niet aan op 1 dag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, er was een foto van een meisje met donker haar en blauwe ogen gepost en Saisai zei dat jij daar op leek. Dus ik had hoop, mijn hoop is nu vervlogen.
Ja, daar raak ik opgewonden van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook als je veel water in 1 x hebt gedronken en je gaat liggen dan hoor je zo klots klots
Er zit een zee in je buik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Misschien, hoe donker is je haar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:14 schreef coban het volgende:
[..]
Dus ik kan je nooit meer hosselen? Man man, zoveel teleurstelling kan ik niet aan op 1 dag.
Ervaring?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar niet op een trampoline want dan ga je kotsen.
Ik heb een kort hip rood kapsel. En ik heb lichtbruine ogen met groen erinquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien, hoe donker is je haar?
Want groene ogen zijn eigenlijk ook wel goed.
Nee volgens mij niet, ik ben wel een keer van een trampoline afgevallen. Eigenlijk best vaak. Maar dat denk ik dat je dan moet kotsen.quote:
Nee, geen kansen meer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een kort hip rood kapsel. En ik heb lichtbruine ogen met groen erindus geen groene ogen
lies dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja ik lieg over de kleur van m'n ogen.
HIJ IS NEDERLANDERS SOWIESO BLAUW EN BLOND HAAR EN DIMENS OOK.quote:
GROEN GODVERDOMME.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:20 schreef coban het volgende:
[..]
HIJ IS NEDERLANDERS SOWIESO BLAUW EN BLOND HAAR EN DIMENS OOK.
ik dacht roodquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:20 schreef coban het volgende:
[..]
NIET WAAR WANT JE BENT EEN NEDERLANDER HA HA HAquote:
Dat ben ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen met lichte ogen + donker haar.![]()
![]()
![]()
Vroeger wel, nu is het donkerder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:21 schreef coban het volgende:
[..]
NIET WAAR WANT JE BENT EEN NEDERLANDER HA HA HAmaar je bent wel blond?
Smoesjes het is gewoon nog steeds witblond hequote:Op maandag 22 augustus 2011 04:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu is het donkerder.
Als je nu eens even in mijn Fobo kijkt zie je dat ik geen blond haar heb.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:20 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, het was ook nooit witblond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
[..]
Smoesjes het is gewoon nog steeds witblond he
Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je nu eens even in mijn Fobo kijkt zie je dat ik geen blond haar heb.
Nice.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, wel stoppeltjes van paar millimeter omdat ik mij nog moet scheren.
Ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, wel stoppeltjes van paar millimeter omdat ik mij nog moet scheren.
Dat denk je maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jawel, het ziet er niet uit bij mij.
Ginger dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, het was ook nooit witblond.
Ik vond het wel lief vroeger.
Oja je bent pas 17quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee ik wil geen baard op dit moment.
Hij zegt iets donkerder. Dus gebroken witquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
[..]
Smoesjes het is gewoon nog steeds witblond he
Ik ben nog te jong om een man te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat denk je maar.Baardje staat bij alle mannen.
Show.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:28 schreef JApieman het volgende:
Ik heb wel eens een foto gepost waar mn haar op staat.
Ik heb blauw haar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook btje rood haar?
Alle Turkse vrouwen hebben sowieso al een snor. [/vooroordeel]quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:28 schreef coban het volgende:
Maar MK vind je dat baardje en snor mij wel staat? Dan laat ik het wel staan.
Niet bij veel aziaten want die groeien te weinig gezichtshaar. fact.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat denk je maar.Baardje staat bij alle mannen.
Hoeft niet zo'n overdreven baard hoor, gewoon zo'n paar-dagen-baardjequote:Op maandag 22 augustus 2011 04:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om een man te zijn.
Die heb ik wel omdat lui.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoeft niet zo'n overdreven baard hoor, gewoon zo'n paar-dagen-baardje
Dat heb ik nu, morgen gaat dat er af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoeft niet zo'n overdreven baard hoor, gewoon zo'n paar-dagen-baardje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |