Ben niet bi, vind het gewoon mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst cammen met je vriendin en nu dit, dat ik dit mag mee maken.![]()
Leugenaars zijn het, ik zeg het je!quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen, nu blijken ze toch niet zo betrouwbaar te zijn.
Eset is de neef van de broer van de nicht van Mohammed bij mij in de buurt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo? Eset nod = een programma waarvoor precies?
Dan is het nep, nep is niet goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef coban het volgende:
IK ZAL VOORTAAN WEL BLAUWE LENZEN INDOEN OKE?
Okequote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Eset is de neef van de broer van de nicht van Mohammed bij mij in de buurt!
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben niet bi, vind het gewoon mooi
Saisai liegt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef coban het volgende:
[..]
Leugenaars zijn het, ik zeg het je!
En vrouwen die op romana lijken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.
Sommige vrouwen ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.
Ja, er was een foto van een meisje met donker haar en blauwe ogen gepost en Saisai zei dat jij daar op leek. Dus ik had hoop, mijn hoop is nu vervlogen.quote:
Ja en dan gaan springen enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook als je veel water in 1 x hebt gedronken en je gaat liggen dan hoor je zo klots klots
Dus ik kan je nooit meer hosselen? Man man, zoveel teleurstelling kan ik niet aan op 1 dag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, er was een foto van een meisje met donker haar en blauwe ogen gepost en Saisai zei dat jij daar op leek. Dus ik had hoop, mijn hoop is nu vervlogen.
Ja, daar raak ik opgewonden van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook als je veel water in 1 x hebt gedronken en je gaat liggen dan hoor je zo klots klots
Er zit een zee in je buik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Misschien, hoe donker is je haar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:14 schreef coban het volgende:
[..]
Dus ik kan je nooit meer hosselen? Man man, zoveel teleurstelling kan ik niet aan op 1 dag.
Ervaring?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar niet op een trampoline want dan ga je kotsen.
Ik heb een kort hip rood kapsel. En ik heb lichtbruine ogen met groen erinquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien, hoe donker is je haar?
Want groene ogen zijn eigenlijk ook wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |