Ik snap het niet zo? Eset nod = een programma waarvoor precies?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.
Ik heb lichtbruin met groenquote:
Durf ik niet, ze doet wel heel aardige tegen mij maar ze heeft wat mannelijke trekken in dr gezicht. Ik denk afentoe dat ze zomaar flink lelijk uit de hoek kan komen enzos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef coban het volgende:
Ja wilde net zeggen, turks kan ook.
Vraag het haar
Zo mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin met groen. Gewoon normaal dus
jij gewoon donkerbruin toch? Ik ken een marokkaans meisje met gewoonzwarte ogen, dat is ook vet mooi!
Ik had gehoord dat je donker haar had met blauwe ogen, jammer dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin met groen. Gewoon normaal dus
jij gewoon donkerbruin toch? Ik ken een marokkaans meisje met gewoonzwarte ogen, dat is ook vet mooi!
Gewoon lief vragen, proberen kan altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Durf ik niet, ze doet wel heel aardige tegen mij maar ze heeft wat mannelijke trekken in dr gezicht. Ik denk afentoe dat ze zomaar flink lelijk uit de hoek kan komen enzos.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha bronnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat je donker haar had met blauwe ogen, jammer dit.
Ben niet bi, vind het gewoon mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst cammen met je vriendin en nu dit, dat ik dit mag mee maken.![]()
Leugenaars zijn het, ik zeg het je!quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Betrouwbare bronnen, nu blijken ze toch niet zo betrouwbaar te zijn.
Eset is de neef van de broer van de nicht van Mohammed bij mij in de buurt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo? Eset nod = een programma waarvoor precies?
Dan is het nep, nep is niet goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:08 schreef coban het volgende:
IK ZAL VOORTAAN WEL BLAUWE LENZEN INDOEN OKE?
Okequote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Eset is de neef van de broer van de nicht van Mohammed bij mij in de buurt!
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben niet bi, vind het gewoon mooi
Saisai liegt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:09 schreef coban het volgende:
[..]
Leugenaars zijn het, ik zeg het je!
En vrouwen die op romana lijken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.
Sommige vrouwen ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooi, althans de sommige vrouwen met mooie rondingen en een lief gezicht en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |