Anders zet je hem voor de zekerheid gewoon uit via de BIOS als je hem toch nooit gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Heb hem uitstaan via Audio en video instellen en dan 'Uitschakelen'
maar je weet maar nooit.
Ik ben altijd via mobiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zit op mijn mobiel no op fok puik werk hoar ee design op een android mobiel.
Ik gebruik hem soms als ik cam met een vriendin ofzo, of voor camfoto's. (quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders zet je hem voor de zekerheid gewoon uit via de BIOS als je hem toch nooit gebruikt.
Dan kunnen ze hem ook niet aan zetten omdat hij dan "niet bestaat".
Cammen met een vriendin?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms als ik cam met een vriendin ofzo, of voor camfoto's. ()
Kassameisje in P'end oogt een beetje marokkaans/israelisch whatever maar heeft blauw-groene ogen. marokkaanse meisjes met blauw-groene ogen kan dat? Of is zij wellicht Armeens?quote:
Marokkanen met lichte ogen bestaan ja, is niet zo heel vreemd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kassameisje in P'end oogt een beetje marokkaans/israelisch whatever maar heeft blauw-groene ogen. marokkaanse meisjes met blauw-groene ogen kan dat? Of is zij wellicht Armeens?
Turks?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kassameisje in P'end oogt een beetje marokkaans/israelisch whatever maar heeft blauw-groene ogen. marokkaanse meisjes met blauw-groene ogen kan dat? Of is zij wellicht Armeens?
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms als ik cam met een vriendin ofzo, of voor camfoto's. ()
Dat zeg ik ook niet, maar meisjes/vrouwen met blauwe ogen en donker haar zijn vaak wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:00 schreef coban het volgende:
[..]dat staat niet gelijk aan typisch turks
Oh dat kan ook nog. Verklaart het schattige haakneusjequote:
Klopt! (nolesbo)quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar meisjes/vrouwen met blauwe ogen en donker haar zijn vaak wel aantrekkelijk.
Nod32 is wel snel en goed tegen virussen maar.. hoe doet nod het eigenlijk tegen keyloggers. Ik dacht niet zo best...?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.
Ik snap het niet zo? Eset nod = een programma waarvoor precies?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
of beter download eset nod en krijg elke week geldige account namen en codes via een proxy server zoals hidemyass.com en ga naar hhuu.org of net waar dat alles staat. heb je meteen een goed beveiligd pc of laptop. let niet op mijn bagger gramatica kusjes kubi.
Ik heb lichtbruin met groenquote:
Durf ik niet, ze doet wel heel aardige tegen mij maar ze heeft wat mannelijke trekken in dr gezicht. Ik denk afentoe dat ze zomaar flink lelijk uit de hoek kan komen enzos.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:57 schreef coban het volgende:
Ja wilde net zeggen, turks kan ook.
Vraag het haar
Zo mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin met groen. Gewoon normaal dus
jij gewoon donkerbruin toch? Ik ken een marokkaans meisje met gewoonzwarte ogen, dat is ook vet mooi!
Ik had gehoord dat je donker haar had met blauwe ogen, jammer dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb lichtbruin met groen. Gewoon normaal dus
jij gewoon donkerbruin toch? Ik ken een marokkaans meisje met gewoonzwarte ogen, dat is ook vet mooi!
Gewoon lief vragen, proberen kan altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Durf ik niet, ze doet wel heel aardige tegen mij maar ze heeft wat mannelijke trekken in dr gezicht. Ik denk afentoe dat ze zomaar flink lelijk uit de hoek kan komen enzos.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha bronnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat je donker haar had met blauwe ogen, jammer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |