Ja, er was een foto van een meisje met donker haar en blauwe ogen gepost en Saisai zei dat jij daar op leek. Dus ik had hoop, mijn hoop is nu vervlogen.quote:
Ja en dan gaan springen enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook als je veel water in 1 x hebt gedronken en je gaat liggen dan hoor je zo klots klots
Dus ik kan je nooit meer hosselen? Man man, zoveel teleurstelling kan ik niet aan op 1 dag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, er was een foto van een meisje met donker haar en blauwe ogen gepost en Saisai zei dat jij daar op leek. Dus ik had hoop, mijn hoop is nu vervlogen.
Ja, daar raak ik opgewonden van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook als je veel water in 1 x hebt gedronken en je gaat liggen dan hoor je zo klots klots
Er zit een zee in je buik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Misschien, hoe donker is je haar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:14 schreef coban het volgende:
[..]
Dus ik kan je nooit meer hosselen? Man man, zoveel teleurstelling kan ik niet aan op 1 dag.
Ervaring?quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar niet op een trampoline want dan ga je kotsen.
Ik heb een kort hip rood kapsel. En ik heb lichtbruine ogen met groen erinquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien, hoe donker is je haar?
Want groene ogen zijn eigenlijk ook wel goed.
Nee volgens mij niet, ik ben wel een keer van een trampoline afgevallen. Eigenlijk best vaak. Maar dat denk ik dat je dan moet kotsen.quote:
Nee, geen kansen meer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 04:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een kort hip rood kapsel. En ik heb lichtbruine ogen met groen erindus geen groene ogen
lies dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja ik lieg over de kleur van m'n ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |