yay, reactiequote:
M'n jong das de waarheid, maar toch kan je hun vacht nog gebruiken voor goeden doel eindenquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
M'n jong das de waarheid, maar toch kan je hun vacht nog gebruiken voor goeden doel einden!
Eey vroegah toen de koeien nog aan een ketting zaten vond ik het leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:03 schreef coban het volgende:
[..]
Gatverdamme mijn ogentarkan
naptinnnn
Slaap lekker kiddo.quote:
hou ook van jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:07 schreef coban het volgende:
[..]
Slaaplekker ik hoop dat je nachtmerries kriiijgt
Je vond tarkan leuk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey vroegah toen de koeien nog aan een ketting zaten vond ik het leuk
Hehe, dan heb ik een perfecte man voor jou:quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:08 schreef coban het volgende:
[..]
Je vond tarkan leuk?nooit.
Hij is net een meisje
Weetje ik ben alleen vandaag nog online en dan kan je mij nooit meer zienquote:
Ja ik ben verliefd op hem en hij lacht zo lief zo van BREUHEUHEUEHUETquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik een perfecte man voor jou:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op hem en hij lacht zo lief zo van BREUHEUHEUEHUET
Waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Weetje ik ben alleen vandaag nog online en dan kan je mij nooit meer zien
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.quote:
Ben niet echt een FOK!er heb al 5 bans gehad waarvan 4 permquote:
Eeuwig respect als echt doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef coban het volgende:
[..]
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.
Slaap lekkerquote:
Turkse mannen met unibrow en snor en baard en hele gezicht onder haar en rughaar zo lang als meisjesharen met veel vlooienquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Turkse mannen als Tarkan
Turkse mannen als Kivanc Tatlitug.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:13 schreef coban het volgende:
[..]
Turkse mannen met unibrow en snor en baard en hele gezicht onder haar en rughaar zo lang als meisjesharen met veel vlooien
Noooooooquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben niet echt een FOK!er heb al 5 bans gehad waarvan 4 permvoel me niet echt veilig
![]()
En FOK! is verslavend na een tijdje was net gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |