Hehe, waar is janpiraat eigenlijk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MIJN EERSTE LAPO IN DE NAGTBAKKER
Weet niet, ken hem nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, waar is janpiraat eigenlijk?
dunno duncarequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, waar is janpiraat eigenlijk?
Btw Haaksbergen ^^quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:41 schreef coban het volgende:
MOCROKIP IS EEN VIEZE VUILE LAPOHUNTER!
Rezania, wat wil je hebben?
Kut.quote:
Ws utrecht, wat en waar studeer jij nou? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
hbo bouwkunde, tilburg, 20quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ws utrecht, wat en waar studeer jij nou? Hoe oud ben je eigenlijk?
Bouwvakkerquote:
Wil jij voor rezania koken? Primaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Btw Haaksbergen ^^
En ik ging toch koken vandaag
gonequote:
*Pakt kookboek*quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij voor rezania koken? PrimaDE KEUKEN IN, MAN!
Cudiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van dit plaatje
[ afbeelding ]
Geen leuke studie?quote:
eey mijn tekst afblijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
[..]
Geen leuke studie?
Eigenlijk zou ik bouwvakker willen worden, dan ben ik echt baas
Maak maar een taart voor me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
*Pakt kookboek*
Hmmm...... moet kunnen
Jawel hoor, wel pittig voor n hbo vind ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
[..]
Geen leuke studie?
Eigenlijk zou ik bouwvakker willen worden, dan ben ik echt baas
Hahaha weetje dat ik het echt grappig vindquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, wel pittig voor n hbo vind ik
ik heb halfjaar stage gelopen op bouwplaats.
chocolatali mi olsun canimquote:
Whehe, druk maken schiet je toch niks mee op, en t is nu vakantie dusjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha weetje dat ik het echt grappig vindjij komt zo chill en relaaaxt over maar eigenlijk ben je best veel bezig met studie zo te zien
.
Evet, oyle olsunquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
chocolatali mi olsun canim
Geen canim terug ?quote:
Hoeveelste jaar ben je nu bezig dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe, druk maken schiet je toch niks mee op, en t is nu vakantie dusja
Hier 1 canim voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen canim terug ?![]()
*gaat depressief in bed*
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:49 schreef coban het volgende:
[..]
Hier 1 canim voor jeniet huilen, het komt wel goed!
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef coban het volgende:
IK PRAAT POTVERDIKKIE TEGEN MIJZELF OFZO
Smooth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?
NIET!quote:
Geen whats app maar wel whatsapp.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?
beginnen aan 3e jaar dalijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:48 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveelste jaar ben je nu bezig dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |