Je vond tarkan leuk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey vroegah toen de koeien nog aan een ketting zaten vond ik het leuk
Hehe, dan heb ik een perfecte man voor jou:quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:08 schreef coban het volgende:
[..]
Je vond tarkan leuk?nooit.
Hij is net een meisje
Weetje ik ben alleen vandaag nog online en dan kan je mij nooit meer zienquote:
Ja ik ben verliefd op hem en hij lacht zo lief zo van BREUHEUHEUEHUETquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik een perfecte man voor jou:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ben verliefd op hem en hij lacht zo lief zo van BREUHEUHEUEHUET
Waarom?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Weetje ik ben alleen vandaag nog online en dan kan je mij nooit meer zien
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.quote:
Ben niet echt een FOK!er heb al 5 bans gehad waarvan 4 permquote:
Eeuwig respect als echt doen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef coban het volgende:
[..]
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.
Slaap lekkerquote:
Turkse mannen met unibrow en snor en baard en hele gezicht onder haar en rughaar zo lang als meisjesharen met veel vlooienquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Turkse mannen als Tarkan
Turkse mannen als Kivanc Tatlitug.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:13 schreef coban het volgende:
[..]
Turkse mannen met unibrow en snor en baard en hele gezicht onder haar en rughaar zo lang als meisjesharen met veel vlooien
Noooooooquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben niet echt een FOK!er heb al 5 bans gehad waarvan 4 permvoel me niet echt veilig
![]()
En FOK! is verslavend na een tijdje was net gestopt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:12 schreef coban het volgende:
[..]
Sureeee, even camera pakken om mijn zwarte tanden te fotograferen.
dat doe ik met gemakquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef coban het volgende:
[..]
Nooooooo
Blijf tot ze je weer bannen dan
Hoezo kan je niet op dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Kon ik maar op mijn fobo zou ik mijn eigen foto plaatsen !
Perm ban daarquote:
pfgfgfg ik kan niet op foboquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:15 schreef coban het volgende:
Op mijn fobo heb ik ook mijn foto (1e reactie)
Maar pas op, ik ben echt knap
Foto's tracken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Perm ban daar![]()
Kon geüploade foto's tracken!
Dat zal Penisbaard wel interesseren, die zit achter smegmanus aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik ken bijna ieder mod zijn irl naam en privé gegevens
jammer man word lesbie van haarquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pfgfgfg ik kan niet op fobo![]()
![]()
![]()
![]()
Omg echt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik ken bijna ieder mod zijn irl naam en privé gegevens
gewoon hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Kon ik maar op mijn fobo zou ik mijn eigen foto plaatsen !
wat zei ik nouquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jammer man word lesbie van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassieker
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat bedoelde je nou met pics tracken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassieker![]()
Meestal als je een goeden camera hebt op je mobiel en internet open hebt staat meestal de gps locatie derbiequote:Op maandag 22 augustus 2011 03:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met pics tracken?
Ik ga ook leren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal als je een goeden camera hebt op je mobiel en internet open hebt staat meestal de gps locatie derbie!
Wat deed je dan met die info?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal als je een goeden camera hebt op je mobiel en internet open hebt staat meestal de gps locatie derbie!
Weyow kruisverhoor ditdatquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat deed je dan met die info?
Mods waarschuwen dat ze dom bezig zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat deed je dan met die info?
Waar heb je dit geleerd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
en een voorbeeld -> als iemand een foto heeft geupload via hyves op zijn fobo hoef je alleen bij de url de _x_ weg halen en .html of jpg (dergelijk) en dan alsvogt bij hyves ergens intypen als [media id=1426585345bal] en dan heb je zijn hyves account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |