Internetquote:
Best mogelijk ja! maar dat merk je wel meestal op als zoiets gebeurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PWF dus je hebt wel verstand van hacken?
Weet jij of mensen je cam kunnen hacken? Ben echt bang daarvoor, heb altijd afgeplakt
En cam zit in de laptop dusja
Geheime vraag zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Ik kan alleen msn hacken.. Ooit mijn halve klas gehackt
Lawl met hacken bedoel jequote:Op maandag 22 augustus 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Ik kan alleen msn hacken.. Ooit mijn halve klas gehackt
Chanantquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:24 schreef coban het volgende:
Hahhahahaha ik zie MK al gekke dansjes doen terwijl iemnd haar van de cam bespiedt
Dat kan toch alleen als ze je iets sturen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Best mogelijk ja! maar dat merk je wel meestal op als zoiets gebeurt![]()
voorbeeld: je computer zult kk traag opeens gaan wat meestal gebeurd als ze proberen data te overbrengen
hehe je krijgt een leuk mailtjequote:Op maandag 22 augustus 2011 03:26 schreef coban het volgende:
Ik probeer een beetje stoer te doen verpest MK het weer door het geheim te verklappen. Bitch
Sorry lanquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:26 schreef coban het volgende:
Ik probeer een beetje stoer te doen verpest MK het weer door het geheim te verklappen. Bitch
Ja ik moest huilen want dat is niet normaal hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe je krijgt een leuk mailtje
yupquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als ze je iets sturen toch?
Heb net gescand op malware niets gevonden gelukkig
Eey dat Is Monopoly enz.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik moest huilen want dat is niet normaal hoor
houd je smoel gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PWF je weet dat dat verboden is, mails plaatsen?
Smakelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:31 schreef coban het volgende:
Doe dan lief!we kunnen je niet zomaar missen.
MAAR HEY IK GA ETEN HEEL VEEL ETEN HEEL HEEEEEL VEEL ETEN LEKKER ETEN LEKKER TURKSE ETEN ETEN
eet smakelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:31 schreef coban het volgende:
Doe dan lief!we kunnen je niet zomaar missen.
MAAR HEY IK GA ETEN HEEL VEEL ETEN HEEL HEEEEEL VEEL ETEN LEKKER ETEN LEKKER TURKSE ETEN ETEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |