http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Bij iphone fb contacten synchroniseren..bij sgs denk hetzelfde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Een vriend van mij krijgt facebook avatars te zien bij zijn contacten(BB), waarom ik niet, of waar kan ik dat instellen?(Galaxy)
En sinds de laatste update is ie wel trager geworden...
FB-contacten synchroniseren en dan koppelen aan je telefooncontact.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Een vriend van mij krijgt facebook avatars te zien bij zijn contacten(BB), waarom ik niet, of waar kan ik dat instellen?(Galaxy)
ik ook hoor met mijn HTC Desire. 1 waarschuwinkje....: je krijgt dan ook al je FB verjaardagen erbij in je agenda/kalender. Kan je uitvinken ergens anders of je moet het zelf handig vinden...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Wat zeggu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef YuriGagarin het volgende:
Ben nu aub beschikbaar voor Windows Phone!
Vaag, FB heb ik gesynchroniseerd maar nu is alleen me contactenlijst van telefoon geüpdatet met foto's en dit.quote:
Maar er staat bij me FB instellingen geen mogelijkheid om met Whatsapp the synchroniseren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
je krijgt dan ook al je FB verjaardagen erbij in je agenda/kalender.
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Creatix het volgende:
[..]
Vaag, FB heb ik gesynchroniseerd maar nu is alleen me contactenlijst van telefoon geüpdatet met foto's en dit.
[..]
Maar er staat bij me FB instellingen geen mogelijkheid om met Whatsapp the synchroniseren.
Hmmm... HTC geeft bij mij gewoon FB fotos bij WhatsApp Goed, dat zei je ook...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:
SyncMyPix
Ja, mot je een iphone kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn Whatsapp verloopt bijna, is er ergens een versie te krijgen die onbeperkt gratis is?
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn Whatsapp verloopt bijna, is er ergens een versie te krijgen die onbeperkt gratis is?
Dan liever geen Whatsappquote:
Bij iPhone betaal je volgens mij 80 cent voor de Whatsapp?quote:
Ik zie zonder dit tooltje gewoon de pics van FB bij mijn contacten. Ik moet wel vertellen dat ik een custom rom heb en misschien daarom die tooltje niet nodig hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:
SyncMyPix
SGS Of HTC in bezit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie zonder dit tooltje gewoon de pics van FB bij mijn contacten. Ik moet wel vertellen dat ik een custom rom heb en misschien daarom die tooltje niet nodig hebt?
HTC Desire met InsertCoin....quote:
We hebben het over de SGS hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HTC Desire met InsertCoin....
Ik wacht vanaf 19 uur alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na een paar minuten worden de berichten wel verstuurd bij mij hoor, gewoon laten staan en afwachten.
Sowieso is hij volgens mij voor Android gratis en voor iPhone sowieso betalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom in dit topic om te melden dat mijn whatsapp het niet doet, zie ik dat mensen betalen voor whatsapp.
Bij mij hoefde dat niet? Wat is het voordeel van betalen?
Jup, check je account maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso is hij volgens mij voor Android gratis en voor iPhone sowieso betalen.
Bij Android misschien met Ads gratis? Heb ook geruchten gehoord dat het het eerste jaar gratis zou zijn en daarna betalen ofzo..?
iPhone is gebruik van whatsapp ook gratis? Ik heb er in ieder geval geen enkele cent aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij Android misschien met Ads gratis? Heb ook geruchten gehoord dat het het eerste jaar gratis zou zijn en daarna betalen ofzo..?
Gebruik maar (legale) aanschaf is in eerste instantie 80 cent toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
iPhone is gebruik van whatsapp ook gratis? Ik heb er in ieder geval geen enkele cent aan uitgegeven.
Symbian^3 here...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe het dan zitquote:
Ah:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe het dan zit
Ik kan echter nergens iets terugvinden over betalen na een jaar oid? Ook niet in hun terms?
quote:Please download the latest version of WhatsApp Messenger and enjoy our service free for 1 year! During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!quote:
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
Ok, ok ik geef toe ik ben er zo een die dat nooit leest!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdt
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
Toch vind ik dit raar.. Want als ik een bericht stuur, komt het 2e vinkje echt pas als diegene 'online' is.. Dus het komt over alsof ze het bij het 2e vinkje pas echt lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen isquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Toch vind ik dit raar.. Want als ik een bericht stuur, komt het 2e vinkje echt pas als diegene 'online' is.. Dus het komt over alsof ze het bij het 2e vinkje pas echt lezen.
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doetquote:Hoe zit dat eigenlijk met die online status..? Volgens mij klopt daar ook niks van. Ik werd laatst wakker van een bericht omdat diegene zag dat ik online was, terwijl ik sliep..
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus als ik hier een vraag stel waarvan het antwoord al staat vermeld, excuses..
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen is
[..]
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doet
Volgens mij welquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?
Die kreeg ik ook en ik snap er niks van. Er staat bij status nog: gratis proberen tot .. januari 2012. Het was toch maar een jaar gratis?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik krijg net een melding van Whatsapp: gebruik verlengd tot 11 jan. 2012. Hij zou in oktober aflopen en ik zou nog uitzoeken hoe ik moest gaan betalen voor het verlengen en heb eigenlijk nog geen reet gedaan. WTF
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?
En op Android heet het ontvangen van een Whatsapp berichtje "activiteit", dus verandert je status naar online zodra je een bericht ontvangt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee.
Na 5 min inactiviteit veranderd je status in: Laatst gezien op xxxx
Daar ben iki ook benieuwd naar. In dec heb ik namelijk ook een ander nummer...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Keiichi het volgende:
Hoe doe ik het eigenlijk als mijn mobiel nummber veranderd is?
Ik what's app nu gewoon onder m'n oude nummer nog
Whatsapp even opnieuw installeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar ben iki ook benieuwd naar. In dec heb ik namelijk ook een ander nummer...
En je nieuwe nummer in de status van WhatsApp van je ouder nummer zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Whatsapp even opnieuw installeren.
Ja we snappen het... Maar ligt aan whatsapp. Als het echt dringend is kun je altijd smsénquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Iemand anders ook problemen met WA? Ik krijg berichten vaak pas binnen als ik zelf een bericht verzend, dan komt er opeens een hele rits berichten van mensen binnen. Ik zie de online status van anderen niet meer, tenzij ik een bericht verzend... Alsof Whatsapp zichzelf steeds afsluit, zelfs al zie ik wa gewoon op mn scherm. Er gebeurt pas wat als ik iets verstuur.
Beetje raar onsamenhangend verhaal, maar hoop dat jullie 't snappen.
Nergens last van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Iemand anders ook problemen met WA? Ik krijg berichten vaak pas binnen als ik zelf een bericht verzend, dan komt er opeens een hele rits berichten van mensen binnen. Ik zie de online status van anderen niet meer, tenzij ik een bericht verzend... Alsof Whatsapp zichzelf steeds afsluit, zelfs al zie ik wa gewoon op mn scherm. Er gebeurt pas wat als ik iets verstuur.
Eens, maar het is gewoon irritantquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja we snappen het... Maar ligt aan whatsapp. Als het echt dringend is kun je altijd smsén
Volgens mij is in een ander topic keer gezegd dat het verschilt per telefoon (of OS).quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen is
[..]
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doet
Dat ik mensen niet meer online zie ,heb ik ook...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Nee, LG.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat ik mensen niet meer online zie ,heb ik ook...![]()
Heb je toevallig ook een Nokia ?
Ik heb hetzelfde, mag plots tot dec 2011 gratis. Ik vermoed ook dat het met de (momenteel) onhandige betalingsmogelijkheden te maken heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk dat ze 3 maanden uitstel willen om de betalingmogelijkheid te verbeteren? Misschien omdat ik ooit een bericht heb gestuurd en hun gewezen heb op een bug. i dont know....
Heb je geen taskkiller geïnstalleerd? Zoals Advanced Task Killer onder Android. Zo ja, WA op de ignore list zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Zo ja, de taskkiller verwijderen, bedoel je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef jappas het volgende:
[..]
Heb je geen taskkiller geïnstalleerd? Zoals Advanced Task Killer onder Android. Zo ja, WA op de ignore list zetten.
Taskkiller op android gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef jappas het volgende:
[..]
Heb je geen taskkiller geïnstalleerd? Zoals Advanced Task Killer onder Android. Zo ja, WA op de ignore list zetten.
Ik heb dat niet zo heel vaak maar ik heb het ook nu! Je kan niet altijd zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest of wanneer ze online zijn. Bij een paar kan ik dat wel zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb ook regelmatig, zoals nu, dat de online status niet werkt van degene waar je mee aan het appen bent. Is iemand online, staat het er helemaal niks.
Het gekke is dat ik op het moment bij de ene persoon wel de status zie en bij de andere niet?
Hoe kan dat?
twitter:wa_status twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 20:36:54sorry, our system is currently having problems. engineering is working on investigating the issue. reageer retweet
android op Taskkiller gebruikenquote:
Nope, geen taskkillerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef jappas het volgende:
[..]
Heb je dat getest dan? :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Laatste dagen veel last dat het een paar minuten duurt voor ik berichten binnen krijg, waarna ze allemaal in 1x binnen komen en m'n mobiel nog harder trilt dan een vibrator
Ik kreeg 3 gratis maanden extra. Jij niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:28 schreef zoz het volgende:
1.99 moeten betalen via google checkout. Het jaar is snel voorbij gegaan
Die maande extra heb ik inderdaad ook gekregen. Maar nu was het toch echt tijd om te lappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 gratis maanden extra. Jij niet?
Ik heb een dag gehad waarop ik constant puntjes verstuurdequote:Op woensdag 7 september 2011 07:24 schreef creno het volgende:
Ik kreeg een berichtje, wat ik niet snapte. Dus ik bel de zender op met de vraag wat ie bedoelde. Zegt ie dat hij dat berciht helemaal niet heevft gestuurd !
Hoe kan dat nu weer ?
Ik snapte het bericht niet omdat het niet in het gesprek paste (het was wel leesbaar), alsof het voor iemand anders bedoeld was. Maar de verzender had helemaal niets verstuurd.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb een dag gehad waarop ik constant puntjes verstuurde
1 = hij is aangekomen bij de servers van whatsapp (hij is dus van je telefoon af)quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef akadoenka het volgende:
Waar staan die vinkjes nu voor?
1 betekend? 2 betekend?
Had ik ook vorige weekquote:Op woensdag 7 september 2011 07:24 schreef creno het volgende:
Ik kreeg een berichtje, wat ik niet snapte. Dus ik bel de zender op met de vraag wat ie bedoelde. Zegt ie dat hij dat berciht helemaal niet heevft gestuurd !
Hoe kan dat nu weer ?
Maar bij iphone krijg je voor het 2e vinkje al wel een pushmessage binnnen met daarin de tekst van t bericht, dus vaak hebben die het alweer gelezen voordat jij dat 2e vinkje ziet.. (stom systeem eigenlijk).quote:Op zondag 18 september 2011 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 = hij is aangekomen bij de servers van whatsapp (hij is dus van je telefoon af)
2 = de ander heeft het berichtje ontvangen op zijn telefoon (maar niet per se gelezen)
Ja en blackberry's gaan volgens mij automatisch online als ze een bericht krijgen. Eigenlijk gewoon onthouden wie wat voor telefoon heeftquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar bij iphone krijg je voor het 2e vinkje al wel een pushmessage binnnen met daarin de tekst van t bericht, dus vaak hebben die het alweer gelezen voordat jij dat 2e vinkje ziet.. (stom systeem eigenlijk).
Ik wacht wel gewoon op een reactie, dan weet ik zeker dat t goed is! :pquote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ja en blackberry's gaan volgens mij automatisch online als ze een bericht krijgen. Eigenlijk gewoon onthouden wie wat voor telefoon heeft
ik denk tquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Turalyon het volgende:
"Loggen" jullie soms ook in alleen om te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest? Of ben ik de enige die dat doet![]()
Dat gebeurt toch al standaard?quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef Ynske het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om je gesprekgegevens iod op je sd kaartje over te zetten ipv op de foon zelf?
Ik af en toe, als k een reactie verwacht van iemand..quote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Turalyon het volgende:
"Loggen" jullie soms ook in alleen om te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest? Of ben ik de enige die dat doet![]()
Inderdaad en dan ineens bam, bam, bam, nieuwe berichten... Heel apart.quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik af en toe, als k een reactie verwacht van iemand..
wat is ditquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Turalyon het volgende:
Wanneer een (in ons geval Android-)toestel urenlang op 'stand-by' op een bureau ligt zonder wat voor binnenkomende/uitgaande berichten dan ook, en datzelfde toestel staat al die tijd op "online".... Dan schaar ik dat niet onder "prima werkend" als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef Hoogheid het volgende:
Werkt prima, online/laatst gezien trouwens ook. Alleen bij BlackBerries werkt dit niet helemaal omdat die sowieso op online springen als ze een berichtje krijgen en dan nog een tijdje op online blijven staan.
Kijken wie ook nachtmensen zijn of zo vroeg in de ochtend wakker zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
wat is ditWaarom zou je dat doen
. Ben je iemand aan het stalken¿
![]()
Wat een drama in jouw leven man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef msnk het volgende:
Wat gek, aan de app zelf ligt het dan niet als het bij jullie wel werkt... Ideeën zijn welkom!
[..]
Wanneer een (in ons geval Android-)toestel urenlang op 'stand-by' op een bureau ligt zonder wat voor binnenkomende/uitgaande berichten dan ook, en datzelfde toestel staat al die tijd op "online".... Dan schaar ik dat niet onder "prima werkend" als ik heel eerlijk ben![]()
Ik verwacht dan dat het na vier/vijf minuten op "laatst gezien" springt. Dat doet die dan ook, 50% van de keren. Daarom dat ik zeg dat het maar voor 50% werkt
Maar ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is en in een soortgelijke situatie als mijn voorbeeld gewoon altijd op "laatst gezien" springt en blijft? i.i.g totdat er een nieuw bericht binnenkomt o.i.d?
Dat wat jij bij een BB beschrijft gebeurt ook met Android-toestellen trouwens. Hoewel, na deze update waar ik het dus over heb niet meer lijkt het wel. Dit laatste wat ik zei verschilt nu ineens per persoon/android-toestel. Ik vat er echt de ballen van....
Klopt. Ik doe geen oog meer dicht sinds dit voorval. Het leven heeft geen zin meer, ik zwerf doelloos rondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een drama in jouw leven man.
HTC Sensation hier. Bij mij is dat ook zo, maar hij slaat alle whatsapp foto's op in een apart mapje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef spenky het volgende:
Wat is de WhatsApp versie voor windows phone slecht!
Ik kan maar 20 berichten terug lezen, dus als ik fotos van iemand krijg, dan kijk ik ze terug de dag erna, ken dat niet omdat we daarna erover hebben gepraat.. Fucking irritant
Je hebt dan bovenaan zo'n knop met 'laad eerdere berichten'? Daarbij kan je vanuit het gesprek ook op menu -> media drukken, zodat je alle foto's en filmpjes uit dat ene gesprek ziet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
HTC Sensation hier. Bij mij is dat ook zo, maar hij slaat alle whatsapp foto's op in een apart mapje.
Klopt, ik zie ook alleen maar vierkantjes op mijn Nokia.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
Het is vast al veertien keer gevraagd (heb niet alles teruggelezen) maar klopt het dat je met Nokia (E72) nog steeds geen Whatsapp smilies kunt gebruiken/zien?
Heb zelf geen Nokia, maar whatsapp vaak met iemand die bij mijn smilies alleen maar vierkantjes ziet.
Ah oke! Zonde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klopt, ik zie ook alleen maar vierkantjes op mijn Nokia.
(Maar gelukkig kan ik wel raden welke er bedoeld worden.)
Ik moest vanmorgen een nieuwe update ophalen. Maar heb nog geen berichten gehad waarin een smiley staat,... Dus of het is opgelost, durf ik nog niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Zonde.
Ik vond wel oudere berichten op internet (begin dit jaar) waarin gezegd werd dat 'er aan gewerkt werd', maar kennelijk mag het even duren
Ik zie ook wel eens 2 vinkjes bij een bericht verschijnen, terwijl die persoon op dat moment niet op online staat, en er nog gewoon "laatst gezien op.. " staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef msnk het volgende:
Wat gek, aan de app zelf ligt het dan niet als het bij jullie wel werkt... Ideeën zijn welkom!
[..]
Wanneer een (in ons geval Android-)toestel urenlang op 'stand-by' op een bureau ligt zonder wat voor binnenkomende/uitgaande berichten dan ook, en datzelfde toestel staat al die tijd op "online".... Dan schaar ik dat niet onder "prima werkend" als ik heel eerlijk ben![]()
Ik verwacht dan dat het na vier/vijf minuten op "laatst gezien" springt. Dat doet die dan ook, 50% van de keren. Daarom dat ik zeg dat het maar voor 50% werkt
Maar ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is en in een soortgelijke situatie als mijn voorbeeld gewoon altijd op "laatst gezien" springt en blijft? i.i.g totdat er een nieuw bericht binnenkomt o.i.d?
Dat wat jij bij een BB beschrijft gebeurt ook met Android-toestellen trouwens. Hoewel, na deze update waar ik het dus over heb niet meer lijkt het wel. Dit laatste wat ik zei verschilt nu ineens per persoon/android-toestel. Ik vat er echt de ballen van....
Ik denk dat Whatsapp gratis blijft. Na een jaar zou er ook betaald moeten worden, maar heb nog niemand gezien die dat moest doen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef blessed19 het volgende:
Ik dacht overigens dat Whatsapp nu gratis voor de Iphone was. Had gister op dat ding van mijn pa gekeken, maar daar stond dat je moet betalen. Had ik het nou gewoon verkeerd begrepen?
Jeetje man. 80 cent. The HORRORquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef blessed19 het volgende:
Ik dacht overigens dat Whatsapp nu gratis voor de Iphone was. Had gister op dat ding van mijn pa gekeken, maar daar stond dat je moet betalen. Had ik het nou gewoon verkeerd begrepen?
Jawel hoor. In de apple appstore moet je gewoon dokken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik denk dat Whatsapp gratis blijft. Na een jaar zou er ook betaald moeten worden, maar heb nog niemand gezien die dat moest doen...
Wat is dat toch man, mensen kopen een telefoon van meer dan vijfhonderd euro, maar vinden dan 79 cent te veel voor een veelgebruikte en belangrijke appquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef blessed19 het volgende:
Punt is dat hij niet on-line voor producten wilt betalen/overmaken. Hij vind dat allemaal erg fraudegevoelig. Is het niet, maar ik kan het hem dat niet uit zijn kop halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dat toch man, mensen kopen een telefoon van meer dan vijfhonderd euro, maar vinden dan 79 cent te veel voor een veelgebruikte en belangrijke app.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Punt is dat hij niet on-line voor producten wilt betalen/overmaken. Hij vind dat allemaal erg fraudegevoelig. Is het niet, maar ik kan het hem dat niet uit zijn kop halen.
Hij weet dat pinnen ook over internet gaat? En internetbankieren ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Punt is dat hij niet on-line voor producten wilt betalen/overmaken. Hij vind dat allemaal erg fraudegevoelig. Is het niet, maar ik kan het hem dat niet uit zijn kop halen.
Die laatste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij weet dat pinnen ook over internet gaat? En internetbankieren ook?
Belangrijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dat toch man, mensen kopen een telefoon van meer dan vijfhonderd euro, maar vinden dan 79 cent te veel voor een veelgebruikte en belangrijke app.
Als je zelf een Apple ID aanmaakt kan je de app kado aan hem doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je leven is dan voorbij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:53 schreef Mainport het volgende:
Over 14 dagen verloopt mijn whatsapp, wat is er allemaal aan de hand
Nee.quote:
Nee, is een foutje volgens mij in de nieuwste versie van whatsapp. Heb m gister geinstalleerd en kreeg dezelfde melding. Oudere versie er op en probleem was verholpen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:05 schreef ShinzoZ het volgende:
Ik heb een vraagje m.b.t Whatsapp
Ik heb gister Galaxy S2 gekregen, toptelefoon.
Daar heb ik whatsapp op geinstalleerd (welke voorheen op mijn iphone's correct werkte), alleen, als ik nu via Whatsapp een foto ontvang, en deze aanklik om te downloaden, krijg ik de volgende foutmelding;
"Downloaden van media was niet mogelijk. Probeer het bericht opnieuw te verzenden"
Ten eerste, het is een foto welke ik ontvang en zelf niet verzend (met zelf verzonden berichten kan ik de foto wel gewoon zien)
Dit zal vast wel ergens een instelling zijn, ik kan hem alleen niet vinden.
Edit: Maakt ook niet uit of ik op Wifi zit of gewoon op 3G
it worked, je bent mn held!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:05 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nee, is een foutje volgens mij in de nieuwste versie van whatsapp. Heb m gister geinstalleerd en kreeg dezelfde melding. Oudere versie er op en probleem was verholpen..
heb ik vanmorgen ook gehad,die van mij was ook bijna afgelopen en kreeg vanmorgen bericht dat dat nu ook verlengd is naar meiquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht van Whatsapp dat mijn gratis abbo met een paar maanden verlengd is naar mei 2012. Hij zou in november 2011 aflopen.
Bofkont, die van mij is maar 3 maanden verlengd van okt naar jan. Hopenlijk krijg ik nog eens 3 maanden verlengd, dan neem ik een ander nummer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht van Whatsapp dat mijn gratis abbo met een paar maanden verlengd is naar mei 2012. Hij zou in november 2011 aflopen.
quote:
Paupersquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Paupers
Het is niet zo en ik accepteer geen tegenspraak.
Niet zo dom doen en gewoon een PayPal-rekening openen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... het gaat niet om die tachtig cent... het gaat om het feit dat ik A geen paypal heb (en wil) en ik heb geen creditcard (want Ideal). Hoe moet je dan betalen??
Jijquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Paupers
Het is niet zo en ik accepteer geen tegenspraak.
FF serieus.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niet zo dom doen en gewoon een PayPal-rekening openen.
Paypal is toch makkelijker in gebruik dan ideal manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... het gaat niet om die tachtig cent... het gaat om het feit dat ik A geen paypal heb (en wil) en ik heb geen creditcard (want Ideal). Hoe moet je dan betalen??
Ik vrees dat dat de enige manier is. Best wel stom dat je speciaal voor Whatsapp een Paypalaccount moet aanmaken om 79 cent over te boeken.quote:
Ja leuk, maar iedereen heeft Whatsapp. Bijna niemand heeft Viber, en die belfunctie werkt ook nog eens kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als je niet wilt betalen voor whatsapp dan stap je toch gewoon over op viber.
Kun je ook nog eens gratis bellen.
Die van mij verloopt pas op 2 sep. 2012quote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef Treces het volgende:
Mijn Whatsapp is gratis verlengd tot mei 2012.
Dan Whatsapp/XMS je waarschijnlijk ook maar met een select groepje mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Overigens gebruiken al mijn vrienden zowel Whatsapp als Ebuddy XMS dat werkt net zo fijn.
Ach select... 15 man is idd select maar genoeg voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan Whatsapp/XMS je waarschijnlijk ook maar met een select groepje mensen.
Maar nogmaals, waarom geen PayPal-rekening?
Wordt helemaal niet mee gefraudeerd, alleen als je een domme mongool bent die in Nigeranentrucs trapt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach select... 15 man is idd select maar genoeg voor mij.
Ik wil gewoon geen Paypal.... wordt teveel mee gefraudeerd.
Ik las in een nieuwsbericht dat google nu onderhand stappen aan het ondernemen is om Paypal tot de betaalmethode te maken voor alles in android market (versie 3.3.11). Het lijkt dus erop dat je hier niet onder uit komt als je android blijft gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach select... 15 man is idd select maar genoeg voor mij.
Ik wil gewoon geen Paypal.... wordt teveel mee gefraudeerd.
Hmmm das dus kutquote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik las in een nieuwsbericht dat google nu onderhand stappen aan het ondernemen is om Paypal tot de betaalmethode te maken voor alles in android market (versie 3.3.11). Het lijkt dus erop dat je hier niet onder uit komt als je android blijft gebruiken.
Waarschijnlijk omdat je gewoon via internet verbinding maaktquote:Op donderdag 3 november 2011 09:09 schreef skunkasaur het volgende:
Dus. Ik heb iets vet cools ontdekt. B)
Ben momenteel in zweden en ik heb een zweedse prepaid sim in mijn telefoon gedrukt. Inclusief zweeds telefoonnummer dus. Maar whatsapp doet het nog gewoon
twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
Dat was een uur geleden, WhatsApp doet het nu weer. Tenminste, hier wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
weer een storing:twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
hier doet ie het nu pas weerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was een uur geleden, WhatsApp doet het nu weer. Tenminste, hier wel.
nope, android phonequote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Serieus? Wow, wat raar. Blackberry of zo?
zo irri dat best vaak berichten bij BB niet afgeleverd wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Serieus? Wow, wat raar. Blackberry of zo?
Was leuker met blackberryquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Als Whatsapp het ook even niet doet, ligt twitter bijna plat door alle mensen die boos op whatsapp zijn.
40 Nederlandse berichten in een minuut alleen over het falen van Whatsapp. Tot schelden aan toe.
Stel je voor dat je een dure sms moet versturen als er iets belangrijks is!
Tot nog toe alleen 80 cent betaald voor de aanschaf en volgens mij is de app sinds kort helemaal gratis toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar dat vind ik dan wel weer terecht. Dat is een dienst waar je best een aardig bedrag voor betaalt. En dat was een week toch?
Maar meteen panieken als een dienst waar je wat is het...hoogstens 80 cent per jaar voor betalen moet of in sommige gevallen helemaal niets vind ik van de zotte.
App is gratis, maar je moet je abbonement elk jaar verlengen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot nog toe alleen 80 cent betaald voor de aanschaf en volgens mij is de app sinds kort helemaal gratis toch?
Daarnaast zal ik nooit vertrouwen op dergelijke diensten voor belangrijke communicatie en dus kan ik me ook niet druk maken als het er even uit ligt. Het is irritant, ja, dan sms ik even een keer lekker boeiend.
App was betalend voor iOS.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
App is gratis, maar je moet je abbonement elk jaar verlengen.
Oh oke, wist ik nietquote:
Half uur geleden nog gesprek gevoerd, lijkt idd dat er nog probs zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:11 schreef msnk het volgende:
Nog steeds down dus? Ik kreeg daarnet wel een vinkje als ik een bericht verstuurde, dus iets deed het even, maar nu niets
Hm, balenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half uur geleden nog gesprek gevoerd, lijkt idd dat er nog probs zijn.
Is ook nog niet opgelost verklaard door de devs he.
Die status kun je zelf invullen. Mensen die dat hey there er hebben staan, hebben hun status nooit veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Baker_Boy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw in de Whatsapp wereld. Veel is me denk ik wel duidelijk na het doorspitten van dit topic. Maar ik heb toch een vraag die voor jullie waarschijnlijk makkelijk te beantwoorden is.
Na het installeren van WA staan er bij mij "favorites" namen met status er onder.
Als er nou de standaard status (Hey there! I am using whatsApp) staat, betekend dat dan dat diegene WA gebruikt maar nu off line is? Of is het ook mogelijk dat hij/zij het programma ooit gebruikt heeft maar nu niet meer?
Krijgen diegene die in mijn favorites verschijnen ook automatisch een melding dat ik WA ook gebruik?
Alvast bedankt,
BB
Dank voor de snelle reactie,quote:Op donderdag 10 november 2011 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die status kun je zelf invullen. Mensen die dat hey there er hebben staan, hebben hun status nooit veranderd.
Nee mensen krijgen geen melding dat jij ook whatsapp hebt. Als ze jouw telefoonnummer in hun standaard telefoonboek hebben staan, sta je ook in hun whatsapp lijst.
Je voegt elkaar niet toe, zoals op msn oid.
Op een HTC krijg je daar wel een melding van.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die status kun je zelf invullen. Mensen die dat hey there er hebben staan, hebben hun status nooit veranderd.
Nee mensen krijgen geen melding dat jij ook whatsapp hebt. Als ze jouw telefoonnummer in hun standaard telefoonboek hebben staan, sta je ook in hun whatsapp lijst.
Je voegt elkaar niet toe, zoals op msn oid.
?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op een HTC krijg je daar wel een melding van.
Vanaf telefoons met Sense2.1 wel (jij had geloof ik een Desire, die heeft 2.0; met een custom ROM kan je dit wel zien).quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
?
Nog nooit gezien.. Wat voor melding krijg je dan?
Ik voeg jouw telefoonnummer toe aan mn telefoonboek, en jij ziet dat in je whatsapp?
Ja okequote:Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vanaf telefoons met Sense2.1 wel (jij had geloof ik een Desire, die heeft 2.0; met een custom ROM kan je dit wel zien).
En ja, wanneer dan iemand Whatsapp installeert en jouw telefoon de contactenlijst met Whatsapp synchroniseert, krijg jij een melding met de vraag of diegene met Whatsapp dezelfde is als diezelfde persoon in je Google-acount.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat klopt. Maar je weet dan iig dat iemand in je contactenlijst Whatsapp heeft geïnstalleerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja okeMaar dan moet diegene wel jouw telefoonnummer al ergens hebben.
Als jij mijn telefoonnummer toevoegt aan je whatsapp, dan krijg ik daar geen melding van, omdat ik jou niet in mijn telefoon heb toch?
Dude. Je koopt een jas van ¤700, en dan is ¤0,79 voor Whatsapp een probleem? Een app waar je dagelijks gebruik van maakt en duizenden bericht mee verstuurt/ontvangt?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Whatsapp is niet gratis voor de iPhone.
Dat is Appels met peren vergelijken, het gaat mij niet om de ¤0,79 maar het principe. Het feit dat het gratis is voor BlackBerry en Android users en niet voor een iPhone is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dude. Je koopt een jas van ¤700, en dan is ¤0,79 voor Whatsapp een probleem? Een app waar je dagelijks gebruik van maakt en duizenden bericht mee verstuurt/ontvangt?
Dude, het is net gratis gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is Appels met peren vergelijken, het gaat mij niet om de ¤0,79 maar het principe. Het feit dat het gratis is voor BlackBerry en Android users en niet voor een iPhone is gewoon belachelijk.
Klik je op de link in het bericht, kost het nog steeds geldquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dude, het is net gratis gemaakt.
http://tweakers.net/nieuw(...)s-versie-gratis.html
Waarom zou ik er op klikken?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klik je op de link in het bericht, kost het nog steeds geld. Al gedownload overigens, toch vind ik het maar vreemd. http://itunes.apple.com/n(...)ger/id310633997?mt=8
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is Appels met peren vergelijken, het gaat mij niet om de ¤0,79 maar het principe. Het feit dat het gratis is voor BlackBerry en Android users en niet voor een iPhone is gewoon belachelijk.
Nvm, found itquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef onlogisch het volgende:
Ok, ik snap 1 ding niet.
Iemand wa'de me zojuist : Check mn status.
Ik zoeken, maar ik kan nergens de status van iemand vinden. Als ik in mijn contactenlijst zit, zie ik onder ieders naam het laatste bericht dat hij/zij naar mij stuurde, of het laatste bericht dat ik naar hen stuurde, afhankelijk van wie het laatste wat stuurde.
Als ik een contact aantik, komt de chat geschiedenis naar voren. Dan zie ik of de persoon online is, of laatst gezien. Maar wederom geen status.
Hoe kan ik de status van een ander zien
Android, Samsung Galaxy S.
Jijquote:
Nummer toevoegen aan je contacten, en in WhatsApp kijken of ze er tussenstaat.quote:Op maandag 21 november 2011 03:00 schreef fespo het volgende:
kan je zien of iemand whatsapp heeft?
heb alleen een 06 geen fb van haar
Ik tot mei.. waaraan heb ik dat te danken?quote:Op maandag 21 november 2011 02:49 schreef Pino112 het volgende:
Gebruik gratis verlengd van december tot 25 juni 2012.
Ik denk omdat iOS-versie nu ook gratis is. Neem aan dat jij dan Android hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik tot mei.. waaraan heb ik dat te danken?
Tot 2 september 2012 hierquote:Op maandag 21 november 2011 02:49 schreef Pino112 het volgende:
Gebruik gratis verlengd van december tot 25 juni 2012.
Bij de Mediamarkt iTunestegoed kopen. De goedkoopste is 10 of 15 euro.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:07 schreef Blackberry2011 het volgende:
Nog een manier om hem gratis op een iPhone 4G te krijgen?
Of hoe kan ik hem in de appstore kopen zonder een creditcard te hebben?
Zet je telefoon eens uit en weer aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik via de WA een foto probeer te versturen krijg ik als melding: Mislukt! Onvoldoende geheugen beschikbaar!
Dus ik mijn foon zo goed als helemaal leeg gehaald. Nu heb ik genoeg beschikbaar geheugen en nog kan ik geen foto verzenden.
Toen dacht ik misschien is dit gesprek te vol ofzo dus alle berichten in gesprek verwijderd en nog kan ik geen foto verzenden.
Meer mensen met dit probleem?
Dat lijkt me ook nogal sterk. Heb het wel gecheckt en diegene zegt dat ie genoeg vrij geheugen heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef fruitellafantastic het volgende:
Misschien heeft diegene waar je het naar stuurt onvoldoende geheugen..?
Al weet ik niet of jij daar dan een melding van krijgt?
Daar had ik serieus nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens uit en weer aan.
Oké. Wel jammer.quote:
Bij sommige contacten zie je wel een profielfoto staan als je je contacten hebt gesynchroniseerd met (geloof ikquote:
Iphone of android? (ik geloof dat ze een andere db hebben)quote:Op woensdag 21 december 2011 09:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien is het al eens gevraagd maar hoe open je die Whatsapp .db files?
Ik dus precies hetzelfde en is super belangrijk aangezien mijn gsm is gecrashed!!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef Joery het volgende:
De Android DB is te vinden op de SDkaart van je machine.
alleen --> dit bestandje (messagestore.db) heet tegenwoordig messagestore.db.crypt.. en is dus encrypted...
Ik wil die database uitlezen.. iemand een idee hoe?
Ik kan dit bevestigen.quote:
quote:wa_status
sorry, system is having problems. will update you shortly as we know more.
Ik kan bevestigen dat hij het weer doet.quote:
Werkt normaal internetten wel bij je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb inmiddels al 2 weken een probleem met WhatsApp.
De verbinding ligt er dan gewoon uit lijkt wel. Alleen die van WA. Berichten komen niet aan of pas na een uur ofzo.
Als ik foto's wil sturen moet ik eerst mn telefoon uit/aanzetten. Dit moet ik ook doen als ik een WA stuur die echt niet kan wachten.
Nog meer mensen last van?
Dat kan ja, maar ze vinken dan wel je naam aan in een lijstquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef Turalyon het volgende:
Is er een manier om een whatsapp bericht naar meerdere/ al je contacten te sturen tegelijk?(Zonder groepsgesprek) Ik krijg van verschillende mensen die ik al lang niet hebt gesproken gelukkig nieuwjaar opeens en ben benieuwd of ze dat specifiek naar mij sturen of gewoon naar alle contacten in hun lijst, btw gelukkig nieuwjaar!
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar ze vinken dan wel je naam aan in een lijst
WhatsApp main scherm openen, menu knop, meer, bericht uitzenden, lijst met namen die je kunt aanvinken.quote:
haha thnx, ik maar de hele tijd kijken bij de 5 functies onderaan het scherm.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef msnk het volgende:
[..]
WhatsApp main scherm openen, menu knop, meer, bericht uitzenden, lijst met namen die je kunt aanvinken.
Gewoon kopiëren en plakkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Papiergeld het volgende:
Iemand enig idee wat de code's van de emoticons zijn en hoe je ze in je status krijgt?
iPhone kopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef Papiergeld het volgende:
Iemand enig idee wat de code's van de emoticons zijn en hoe je ze in je status krijgt?
Welk platform? Want ik kan ze op Android copypasten, en op mijn BlackBerry (vorige tel.) kon dit ook gewoon.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geprobeerd natuurlijk, maar dat is t niet.
kan gewoon hoor; wel zelf zingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef bjanaan het volgende:
Waarneer komt er is een update dat je ook muziek kan appen naar je contacten?
Bij mij wel, VIA htc sensequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Trouwens, WhatsApp.com zegt in hun FAQ dat ze pics automatisch syncen met je contacts... Dat gebeurt bij mij gewoon totaal niet (Android). Iemand?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kan gewoon hoor; wel zelf zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |