Bij de Mediamarkt iTunestegoed kopen. De goedkoopste is 10 of 15 euro.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:07 schreef Blackberry2011 het volgende:
Nog een manier om hem gratis op een iPhone 4G te krijgen?
Of hoe kan ik hem in de appstore kopen zonder een creditcard te hebben?
Zet je telefoon eens uit en weer aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik via de WA een foto probeer te versturen krijg ik als melding: Mislukt! Onvoldoende geheugen beschikbaar!
Dus ik mijn foon zo goed als helemaal leeg gehaald. Nu heb ik genoeg beschikbaar geheugen en nog kan ik geen foto verzenden.
Toen dacht ik misschien is dit gesprek te vol ofzo dus alle berichten in gesprek verwijderd en nog kan ik geen foto verzenden.
Meer mensen met dit probleem?
Dat lijkt me ook nogal sterk. Heb het wel gecheckt en diegene zegt dat ie genoeg vrij geheugen heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef fruitellafantastic het volgende:
Misschien heeft diegene waar je het naar stuurt onvoldoende geheugen..?
Al weet ik niet of jij daar dan een melding van krijgt?
Daar had ik serieus nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens uit en weer aan.
Oké. Wel jammer.quote:
Bij sommige contacten zie je wel een profielfoto staan als je je contacten hebt gesynchroniseerd met (geloof ikquote:
Iphone of android? (ik geloof dat ze een andere db hebben)quote:Op woensdag 21 december 2011 09:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien is het al eens gevraagd maar hoe open je die Whatsapp .db files?
Ik dus precies hetzelfde en is super belangrijk aangezien mijn gsm is gecrashed!!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef Joery het volgende:
De Android DB is te vinden op de SDkaart van je machine.
alleen --> dit bestandje (messagestore.db) heet tegenwoordig messagestore.db.crypt.. en is dus encrypted...
Ik wil die database uitlezen.. iemand een idee hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |