Je leven is dan voorbij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:53 schreef Mainport het volgende:
Over 14 dagen verloopt mijn whatsapp, wat is er allemaal aan de hand
Nee.quote:
Nee, is een foutje volgens mij in de nieuwste versie van whatsapp. Heb m gister geinstalleerd en kreeg dezelfde melding. Oudere versie er op en probleem was verholpen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:05 schreef ShinzoZ het volgende:
Ik heb een vraagje m.b.t Whatsapp
Ik heb gister Galaxy S2 gekregen, toptelefoon.
Daar heb ik whatsapp op geinstalleerd (welke voorheen op mijn iphone's correct werkte), alleen, als ik nu via Whatsapp een foto ontvang, en deze aanklik om te downloaden, krijg ik de volgende foutmelding;
"Downloaden van media was niet mogelijk. Probeer het bericht opnieuw te verzenden"
Ten eerste, het is een foto welke ik ontvang en zelf niet verzend (met zelf verzonden berichten kan ik de foto wel gewoon zien)
Dit zal vast wel ergens een instelling zijn, ik kan hem alleen niet vinden.
Edit: Maakt ook niet uit of ik op Wifi zit of gewoon op 3G
it worked, je bent mn held!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:05 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nee, is een foutje volgens mij in de nieuwste versie van whatsapp. Heb m gister geinstalleerd en kreeg dezelfde melding. Oudere versie er op en probleem was verholpen..
heb ik vanmorgen ook gehad,die van mij was ook bijna afgelopen en kreeg vanmorgen bericht dat dat nu ook verlengd is naar meiquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht van Whatsapp dat mijn gratis abbo met een paar maanden verlengd is naar mei 2012. Hij zou in november 2011 aflopen.
Bofkont, die van mij is maar 3 maanden verlengd van okt naar jan. Hopenlijk krijg ik nog eens 3 maanden verlengd, dan neem ik een ander nummer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht van Whatsapp dat mijn gratis abbo met een paar maanden verlengd is naar mei 2012. Hij zou in november 2011 aflopen.
quote:
Paupersquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Paupers
Het is niet zo en ik accepteer geen tegenspraak.
Niet zo dom doen en gewoon een PayPal-rekening openen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... het gaat niet om die tachtig cent... het gaat om het feit dat ik A geen paypal heb (en wil) en ik heb geen creditcard (want Ideal). Hoe moet je dan betalen??
Jijquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Paupers
Het is niet zo en ik accepteer geen tegenspraak.
FF serieus.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niet zo dom doen en gewoon een PayPal-rekening openen.
Paypal is toch makkelijker in gebruik dan ideal manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd... het gaat niet om die tachtig cent... het gaat om het feit dat ik A geen paypal heb (en wil) en ik heb geen creditcard (want Ideal). Hoe moet je dan betalen??
Ik vrees dat dat de enige manier is. Best wel stom dat je speciaal voor Whatsapp een Paypalaccount moet aanmaken om 79 cent over te boeken.quote:
Ja leuk, maar iedereen heeft Whatsapp. Bijna niemand heeft Viber, en die belfunctie werkt ook nog eens kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Als je niet wilt betalen voor whatsapp dan stap je toch gewoon over op viber.
Kun je ook nog eens gratis bellen.
Die van mij verloopt pas op 2 sep. 2012quote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef Treces het volgende:
Mijn Whatsapp is gratis verlengd tot mei 2012.
Dan Whatsapp/XMS je waarschijnlijk ook maar met een select groepje mensen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Overigens gebruiken al mijn vrienden zowel Whatsapp als Ebuddy XMS dat werkt net zo fijn.
Ach select... 15 man is idd select maar genoeg voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan Whatsapp/XMS je waarschijnlijk ook maar met een select groepje mensen.
Maar nogmaals, waarom geen PayPal-rekening?
Wordt helemaal niet mee gefraudeerd, alleen als je een domme mongool bent die in Nigeranentrucs trapt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach select... 15 man is idd select maar genoeg voor mij.
Ik wil gewoon geen Paypal.... wordt teveel mee gefraudeerd.
Ik las in een nieuwsbericht dat google nu onderhand stappen aan het ondernemen is om Paypal tot de betaalmethode te maken voor alles in android market (versie 3.3.11). Het lijkt dus erop dat je hier niet onder uit komt als je android blijft gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach select... 15 man is idd select maar genoeg voor mij.
Ik wil gewoon geen Paypal.... wordt teveel mee gefraudeerd.
Hmmm das dus kutquote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik las in een nieuwsbericht dat google nu onderhand stappen aan het ondernemen is om Paypal tot de betaalmethode te maken voor alles in android market (versie 3.3.11). Het lijkt dus erop dat je hier niet onder uit komt als je android blijft gebruiken.
Waarschijnlijk omdat je gewoon via internet verbinding maaktquote:Op donderdag 3 november 2011 09:09 schreef skunkasaur het volgende:
Dus. Ik heb iets vet cools ontdekt. B)
Ben momenteel in zweden en ik heb een zweedse prepaid sim in mijn telefoon gedrukt. Inclusief zweeds telefoonnummer dus. Maar whatsapp doet het nog gewoon
twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
Dat was een uur geleden, WhatsApp doet het nu weer. Tenminste, hier wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
weer een storing:twitter:wa_status twitterde op donderdag 03-11-2011 om 20:07:51system is currently having problems. will update you once we learn more from engineering team. reageer retweet
hier doet ie het nu pas weerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was een uur geleden, WhatsApp doet het nu weer. Tenminste, hier wel.
nope, android phonequote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Serieus? Wow, wat raar. Blackberry of zo?
zo irri dat best vaak berichten bij BB niet afgeleverd wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Serieus? Wow, wat raar. Blackberry of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |