http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Bij iphone fb contacten synchroniseren..bij sgs denk hetzelfde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Een vriend van mij krijgt facebook avatars te zien bij zijn contacten(BB), waarom ik niet, of waar kan ik dat instellen?(Galaxy)
En sinds de laatste update is ie wel trager geworden...
FB-contacten synchroniseren en dan koppelen aan je telefooncontact.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Een vriend van mij krijgt facebook avatars te zien bij zijn contacten(BB), waarom ik niet, of waar kan ik dat instellen?(Galaxy)
ik ook hoor met mijn HTC Desire. 1 waarschuwinkje....: je krijgt dan ook al je FB verjaardagen erbij in je agenda/kalender. Kan je uitvinken ergens anders of je moet het zelf handig vinden...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Creatix het volgende:
Wat zeggu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef YuriGagarin het volgende:
Ben nu aub beschikbaar voor Windows Phone!
Vaag, FB heb ik gesynchroniseerd maar nu is alleen me contactenlijst van telefoon geüpdatet met foto's en dit.quote:
Maar er staat bij me FB instellingen geen mogelijkheid om met Whatsapp the synchroniseren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
je krijgt dan ook al je FB verjaardagen erbij in je agenda/kalender.
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Creatix het volgende:
[..]
Vaag, FB heb ik gesynchroniseerd maar nu is alleen me contactenlijst van telefoon geüpdatet met foto's en dit.
[..]
Maar er staat bij me FB instellingen geen mogelijkheid om met Whatsapp the synchroniseren.
Hmmm... HTC geeft bij mij gewoon FB fotos bij WhatsApp Goed, dat zei je ook...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:
SyncMyPix
Ja, mot je een iphone kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn Whatsapp verloopt bijna, is er ergens een versie te krijgen die onbeperkt gratis is?
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn Whatsapp verloopt bijna, is er ergens een versie te krijgen die onbeperkt gratis is?
Dan liever geen Whatsappquote:
Bij iPhone betaal je volgens mij 80 cent voor de Whatsapp?quote:
Ik zie zonder dit tooltje gewoon de pics van FB bij mijn contacten. Ik moet wel vertellen dat ik een custom rom heb en misschien daarom die tooltje niet nodig hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. HTC heeft dat standaard wel gekoppeld, maar Whatsapp kijkt voor de contactenfoto alleen naar het Google-account. Om de foto's van je contactpersonen van FB aan je Google-contacten toe te voegen heb je dit programmaatje nodig:
SyncMyPix
SGS Of HTC in bezit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie zonder dit tooltje gewoon de pics van FB bij mijn contacten. Ik moet wel vertellen dat ik een custom rom heb en misschien daarom die tooltje niet nodig hebt?
HTC Desire met InsertCoin....quote:
We hebben het over de SGS hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HTC Desire met InsertCoin....
Ik wacht vanaf 19 uur alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na een paar minuten worden de berichten wel verstuurd bij mij hoor, gewoon laten staan en afwachten.
Sowieso is hij volgens mij voor Android gratis en voor iPhone sowieso betalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom in dit topic om te melden dat mijn whatsapp het niet doet, zie ik dat mensen betalen voor whatsapp.
Bij mij hoefde dat niet? Wat is het voordeel van betalen?
Jup, check je account maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso is hij volgens mij voor Android gratis en voor iPhone sowieso betalen.
Bij Android misschien met Ads gratis? Heb ook geruchten gehoord dat het het eerste jaar gratis zou zijn en daarna betalen ofzo..?
iPhone is gebruik van whatsapp ook gratis? Ik heb er in ieder geval geen enkele cent aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij Android misschien met Ads gratis? Heb ook geruchten gehoord dat het het eerste jaar gratis zou zijn en daarna betalen ofzo..?
Gebruik maar (legale) aanschaf is in eerste instantie 80 cent toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
iPhone is gebruik van whatsapp ook gratis? Ik heb er in ieder geval geen enkele cent aan uitgegeven.
Symbian^3 here...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe het dan zitquote:
Ah:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe het dan zit
Ik kan echter nergens iets terugvinden over betalen na een jaar oid? Ook niet in hun terms?
quote:Please download the latest version of WhatsApp Messenger and enjoy our service free for 1 year! During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!quote:
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
Ok, ok ik geef toe ik ben er zo een die dat nooit leest!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdt
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
Toch vind ik dit raar.. Want als ik een bericht stuur, komt het 2e vinkje echt pas als diegene 'online' is.. Dus het komt over alsof ze het bij het 2e vinkje pas echt lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen isquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Toch vind ik dit raar.. Want als ik een bericht stuur, komt het 2e vinkje echt pas als diegene 'online' is.. Dus het komt over alsof ze het bij het 2e vinkje pas echt lezen.
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doetquote:Hoe zit dat eigenlijk met die online status..? Volgens mij klopt daar ook niks van. Ik werd laatst wakker van een bericht omdat diegene zag dat ik online was, terwijl ik sliep..
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus als ik hier een vraag stel waarvan het antwoord al staat vermeld, excuses..
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen is
[..]
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doet
Volgens mij welquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?
Die kreeg ik ook en ik snap er niks van. Er staat bij status nog: gratis proberen tot .. januari 2012. Het was toch maar een jaar gratis?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik krijg net een melding van Whatsapp: gebruik verlengd tot 11 jan. 2012. Hij zou in oktober aflopen en ik zou nog uitzoeken hoe ik moest gaan betalen voor het verlengen en heb eigenlijk nog geen reet gedaan. WTF
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?
En op Android heet het ontvangen van een Whatsapp berichtje "activiteit", dus verandert je status naar online zodra je een bericht ontvangt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee.
Na 5 min inactiviteit veranderd je status in: Laatst gezien op xxxx
Daar ben iki ook benieuwd naar. In dec heb ik namelijk ook een ander nummer...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Keiichi het volgende:
Hoe doe ik het eigenlijk als mijn mobiel nummber veranderd is?
Ik what's app nu gewoon onder m'n oude nummer nog
Whatsapp even opnieuw installeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar ben iki ook benieuwd naar. In dec heb ik namelijk ook een ander nummer...
En je nieuwe nummer in de status van WhatsApp van je ouder nummer zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Whatsapp even opnieuw installeren.
Ja we snappen het... Maar ligt aan whatsapp. Als het echt dringend is kun je altijd smsénquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Iemand anders ook problemen met WA? Ik krijg berichten vaak pas binnen als ik zelf een bericht verzend, dan komt er opeens een hele rits berichten van mensen binnen. Ik zie de online status van anderen niet meer, tenzij ik een bericht verzend... Alsof Whatsapp zichzelf steeds afsluit, zelfs al zie ik wa gewoon op mn scherm. Er gebeurt pas wat als ik iets verstuur.
Beetje raar onsamenhangend verhaal, maar hoop dat jullie 't snappen.
Nergens last van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Iemand anders ook problemen met WA? Ik krijg berichten vaak pas binnen als ik zelf een bericht verzend, dan komt er opeens een hele rits berichten van mensen binnen. Ik zie de online status van anderen niet meer, tenzij ik een bericht verzend... Alsof Whatsapp zichzelf steeds afsluit, zelfs al zie ik wa gewoon op mn scherm. Er gebeurt pas wat als ik iets verstuur.
Eens, maar het is gewoon irritantquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja we snappen het... Maar ligt aan whatsapp. Als het echt dringend is kun je altijd smsén
Volgens mij is in een ander topic keer gezegd dat het verschilt per telefoon (of OS).quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen is
[..]
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doet
Dat ik mensen niet meer online zie ,heb ik ook...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Nee, LG.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat ik mensen niet meer online zie ,heb ik ook...![]()
Heb je toevallig ook een Nokia ?
Ik heb hetzelfde, mag plots tot dec 2011 gratis. Ik vermoed ook dat het met de (momenteel) onhandige betalingsmogelijkheden te maken heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk dat ze 3 maanden uitstel willen om de betalingmogelijkheid te verbeteren? Misschien omdat ik ooit een bericht heb gestuurd en hun gewezen heb op een bug. i dont know....
Heb je geen taskkiller geïnstalleerd? Zoals Advanced Task Killer onder Android. Zo ja, WA op de ignore list zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef Pien85 het volgende:
Zo ja, de taskkiller verwijderen, bedoel je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef jappas het volgende:
[..]
Heb je geen taskkiller geïnstalleerd? Zoals Advanced Task Killer onder Android. Zo ja, WA op de ignore list zetten.
Taskkiller op android gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef jappas het volgende:
[..]
Heb je geen taskkiller geïnstalleerd? Zoals Advanced Task Killer onder Android. Zo ja, WA op de ignore list zetten.
Ik heb dat niet zo heel vaak maar ik heb het ook nu! Je kan niet altijd zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest of wanneer ze online zijn. Bij een paar kan ik dat wel zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb ook regelmatig, zoals nu, dat de online status niet werkt van degene waar je mee aan het appen bent. Is iemand online, staat het er helemaal niks.
Het gekke is dat ik op het moment bij de ene persoon wel de status zie en bij de andere niet?
Hoe kan dat?
twitter:wa_status twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 20:36:54sorry, our system is currently having problems. engineering is working on investigating the issue. reageer retweet
android op Taskkiller gebruikenquote:
Nope, geen taskkillerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef jappas het volgende:
[..]
Heb je dat getest dan? :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Laatste dagen veel last dat het een paar minuten duurt voor ik berichten binnen krijg, waarna ze allemaal in 1x binnen komen en m'n mobiel nog harder trilt dan een vibrator
Ik kreeg 3 gratis maanden extra. Jij niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:28 schreef zoz het volgende:
1.99 moeten betalen via google checkout. Het jaar is snel voorbij gegaan
Die maande extra heb ik inderdaad ook gekregen. Maar nu was het toch echt tijd om te lappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 gratis maanden extra. Jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |