Ik wacht vanaf 19 uur alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na een paar minuten worden de berichten wel verstuurd bij mij hoor, gewoon laten staan en afwachten.
Sowieso is hij volgens mij voor Android gratis en voor iPhone sowieso betalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom in dit topic om te melden dat mijn whatsapp het niet doet, zie ik dat mensen betalen voor whatsapp.
Bij mij hoefde dat niet? Wat is het voordeel van betalen?
Jup, check je account maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso is hij volgens mij voor Android gratis en voor iPhone sowieso betalen.
Bij Android misschien met Ads gratis? Heb ook geruchten gehoord dat het het eerste jaar gratis zou zijn en daarna betalen ofzo..?
iPhone is gebruik van whatsapp ook gratis? Ik heb er in ieder geval geen enkele cent aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij Android misschien met Ads gratis? Heb ook geruchten gehoord dat het het eerste jaar gratis zou zijn en daarna betalen ofzo..?
Gebruik maar (legale) aanschaf is in eerste instantie 80 cent toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
iPhone is gebruik van whatsapp ook gratis? Ik heb er in ieder geval geen enkele cent aan uitgegeven.
Symbian^3 here...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe het dan zitquote:
Ah:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm geen idee hoe het dan zit
Ik kan echter nergens iets terugvinden over betalen na een jaar oid? Ook niet in hun terms?
quote:Please download the latest version of WhatsApp Messenger and enjoy our service free for 1 year! During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!quote:
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
Ok, ok ik geef toe ik ben er zo een die dat nooit leest!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdt
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |