BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Jammer dat dat weer zo sneaky moet.. Geloof dat een heleboel mensen dat gaat tegenvallen!
Waar haal je dit vandaan?
Ok, ok ik geef toe ik ben er zo een die dat nooit leest!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Staat gewoon in de tekst voor je hem download.
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
BS, iedereen ziet het als je de voorwaarden accepteerdt
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef akadoenka het volgende:
Wat betekend 1 groen vinkje? En 2 groene vinkjes?
1 is verstuurd, 2 is gelezen door de andere?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
Toch vind ik dit raar.. Want als ik een bericht stuur, komt het 2e vinkje echt pas als diegene 'online' is.. Dus het komt over alsof ze het bij het 2e vinkje pas echt lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Rood vierkantje met een uitroepteken = op je telefoon
1 vinkje = op de servers van whatsapp
2 vinkjes = afgeleverd op de telefoon van de ander.
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen isquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Toch vind ik dit raar.. Want als ik een bericht stuur, komt het 2e vinkje echt pas als diegene 'online' is.. Dus het komt over alsof ze het bij het 2e vinkje pas echt lezen.
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doetquote:Hoe zit dat eigenlijk met die online status..? Volgens mij klopt daar ook niks van. Ik werd laatst wakker van een bericht omdat diegene zag dat ik online was, terwijl ik sliep..
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus als ik hier een vraag stel waarvan het antwoord al staat vermeld, excuses..
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn online dan, dus komt het bericht op hun telefoon te staan. Net als dat een sms-bericht pas afgeleverd wordt als een telefoon aan staat (toch?), maar dat houdt niet in dat het gelezen is
[..]
online zijn betekent gewoon dat je mobiel verbinding heeft met internet, niet dat jij online iets doet
Volgens mij welquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?
Die kreeg ik ook en ik snap er niks van. Er staat bij status nog: gratis proberen tot .. januari 2012. Het was toch maar een jaar gratis?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik krijg net een melding van Whatsapp: gebruik verlengd tot 11 jan. 2012. Hij zou in oktober aflopen en ik zou nog uitzoeken hoe ik moest gaan betalen voor het verlengen en heb eigenlijk nog geen reet gedaan. WTF
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd verbinding met internet. Tenminste.. Ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel en voor zover ik weet staat dat ook altijd aan. Dus ik ben altijd 'online' op Whatsapp..?
En op Android heet het ontvangen van een Whatsapp berichtje "activiteit", dus verandert je status naar online zodra je een bericht ontvangt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee.
Na 5 min inactiviteit veranderd je status in: Laatst gezien op xxxx
Daar ben iki ook benieuwd naar. In dec heb ik namelijk ook een ander nummer...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Keiichi het volgende:
Hoe doe ik het eigenlijk als mijn mobiel nummber veranderd is?
Ik what's app nu gewoon onder m'n oude nummer nog
Whatsapp even opnieuw installeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar ben iki ook benieuwd naar. In dec heb ik namelijk ook een ander nummer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |