Die maande extra heb ik inderdaad ook gekregen. Maar nu was het toch echt tijd om te lappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 gratis maanden extra. Jij niet?
Ik heb een dag gehad waarop ik constant puntjes verstuurdequote:Op woensdag 7 september 2011 07:24 schreef creno het volgende:
Ik kreeg een berichtje, wat ik niet snapte. Dus ik bel de zender op met de vraag wat ie bedoelde. Zegt ie dat hij dat berciht helemaal niet heevft gestuurd !
Hoe kan dat nu weer ?
Ik snapte het bericht niet omdat het niet in het gesprek paste (het was wel leesbaar), alsof het voor iemand anders bedoeld was. Maar de verzender had helemaal niets verstuurd.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb een dag gehad waarop ik constant puntjes verstuurde
1 = hij is aangekomen bij de servers van whatsapp (hij is dus van je telefoon af)quote:Op zondag 18 september 2011 11:28 schreef akadoenka het volgende:
Waar staan die vinkjes nu voor?
1 betekend? 2 betekend?
Had ik ook vorige weekquote:Op woensdag 7 september 2011 07:24 schreef creno het volgende:
Ik kreeg een berichtje, wat ik niet snapte. Dus ik bel de zender op met de vraag wat ie bedoelde. Zegt ie dat hij dat berciht helemaal niet heevft gestuurd !
Hoe kan dat nu weer ?
Maar bij iphone krijg je voor het 2e vinkje al wel een pushmessage binnnen met daarin de tekst van t bericht, dus vaak hebben die het alweer gelezen voordat jij dat 2e vinkje ziet.. (stom systeem eigenlijk).quote:Op zondag 18 september 2011 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 = hij is aangekomen bij de servers van whatsapp (hij is dus van je telefoon af)
2 = de ander heeft het berichtje ontvangen op zijn telefoon (maar niet per se gelezen)
Ja en blackberry's gaan volgens mij automatisch online als ze een bericht krijgen. Eigenlijk gewoon onthouden wie wat voor telefoon heeftquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar bij iphone krijg je voor het 2e vinkje al wel een pushmessage binnnen met daarin de tekst van t bericht, dus vaak hebben die het alweer gelezen voordat jij dat 2e vinkje ziet.. (stom systeem eigenlijk).
Ik wacht wel gewoon op een reactie, dan weet ik zeker dat t goed is! :pquote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ja en blackberry's gaan volgens mij automatisch online als ze een bericht krijgen. Eigenlijk gewoon onthouden wie wat voor telefoon heeft
ik denk tquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Turalyon het volgende:
"Loggen" jullie soms ook in alleen om te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest? Of ben ik de enige die dat doet![]()
Dat gebeurt toch al standaard?quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef Ynske het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om je gesprekgegevens iod op je sd kaartje over te zetten ipv op de foon zelf?
Ik af en toe, als k een reactie verwacht van iemand..quote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Turalyon het volgende:
"Loggen" jullie soms ook in alleen om te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest? Of ben ik de enige die dat doet![]()
Inderdaad en dan ineens bam, bam, bam, nieuwe berichten... Heel apart.quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik af en toe, als k een reactie verwacht van iemand..
wat is ditquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Turalyon het volgende:
Wanneer een (in ons geval Android-)toestel urenlang op 'stand-by' op een bureau ligt zonder wat voor binnenkomende/uitgaande berichten dan ook, en datzelfde toestel staat al die tijd op "online".... Dan schaar ik dat niet onder "prima werkend" als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef Hoogheid het volgende:
Werkt prima, online/laatst gezien trouwens ook. Alleen bij BlackBerries werkt dit niet helemaal omdat die sowieso op online springen als ze een berichtje krijgen en dan nog een tijdje op online blijven staan.
Kijken wie ook nachtmensen zijn of zo vroeg in de ochtend wakker zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
wat is ditWaarom zou je dat doen
. Ben je iemand aan het stalken¿
![]()
Wat een drama in jouw leven man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef msnk het volgende:
Wat gek, aan de app zelf ligt het dan niet als het bij jullie wel werkt... Ideeën zijn welkom!
[..]
Wanneer een (in ons geval Android-)toestel urenlang op 'stand-by' op een bureau ligt zonder wat voor binnenkomende/uitgaande berichten dan ook, en datzelfde toestel staat al die tijd op "online".... Dan schaar ik dat niet onder "prima werkend" als ik heel eerlijk ben![]()
Ik verwacht dan dat het na vier/vijf minuten op "laatst gezien" springt. Dat doet die dan ook, 50% van de keren. Daarom dat ik zeg dat het maar voor 50% werkt
Maar ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is en in een soortgelijke situatie als mijn voorbeeld gewoon altijd op "laatst gezien" springt en blijft? i.i.g totdat er een nieuw bericht binnenkomt o.i.d?
Dat wat jij bij een BB beschrijft gebeurt ook met Android-toestellen trouwens. Hoewel, na deze update waar ik het dus over heb niet meer lijkt het wel. Dit laatste wat ik zei verschilt nu ineens per persoon/android-toestel. Ik vat er echt de ballen van....
Klopt. Ik doe geen oog meer dicht sinds dit voorval. Het leven heeft geen zin meer, ik zwerf doelloos rondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een drama in jouw leven man.
HTC Sensation hier. Bij mij is dat ook zo, maar hij slaat alle whatsapp foto's op in een apart mapje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef spenky het volgende:
Wat is de WhatsApp versie voor windows phone slecht!
Ik kan maar 20 berichten terug lezen, dus als ik fotos van iemand krijg, dan kijk ik ze terug de dag erna, ken dat niet omdat we daarna erover hebben gepraat.. Fucking irritant
Je hebt dan bovenaan zo'n knop met 'laad eerdere berichten'? Daarbij kan je vanuit het gesprek ook op menu -> media drukken, zodat je alle foto's en filmpjes uit dat ene gesprek ziet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
HTC Sensation hier. Bij mij is dat ook zo, maar hij slaat alle whatsapp foto's op in een apart mapje.
Klopt, ik zie ook alleen maar vierkantjes op mijn Nokia.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
Het is vast al veertien keer gevraagd (heb niet alles teruggelezen) maar klopt het dat je met Nokia (E72) nog steeds geen Whatsapp smilies kunt gebruiken/zien?
Heb zelf geen Nokia, maar whatsapp vaak met iemand die bij mijn smilies alleen maar vierkantjes ziet.
Ah oke! Zonde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klopt, ik zie ook alleen maar vierkantjes op mijn Nokia.
(Maar gelukkig kan ik wel raden welke er bedoeld worden.)
Ik moest vanmorgen een nieuwe update ophalen. Maar heb nog geen berichten gehad waarin een smiley staat,... Dus of het is opgelost, durf ik nog niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Zonde.
Ik vond wel oudere berichten op internet (begin dit jaar) waarin gezegd werd dat 'er aan gewerkt werd', maar kennelijk mag het even duren
Ik zie ook wel eens 2 vinkjes bij een bericht verschijnen, terwijl die persoon op dat moment niet op online staat, en er nog gewoon "laatst gezien op.. " staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef msnk het volgende:
Wat gek, aan de app zelf ligt het dan niet als het bij jullie wel werkt... Ideeën zijn welkom!
[..]
Wanneer een (in ons geval Android-)toestel urenlang op 'stand-by' op een bureau ligt zonder wat voor binnenkomende/uitgaande berichten dan ook, en datzelfde toestel staat al die tijd op "online".... Dan schaar ik dat niet onder "prima werkend" als ik heel eerlijk ben![]()
Ik verwacht dan dat het na vier/vijf minuten op "laatst gezien" springt. Dat doet die dan ook, 50% van de keren. Daarom dat ik zeg dat het maar voor 50% werkt
Maar ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is en in een soortgelijke situatie als mijn voorbeeld gewoon altijd op "laatst gezien" springt en blijft? i.i.g totdat er een nieuw bericht binnenkomt o.i.d?
Dat wat jij bij een BB beschrijft gebeurt ook met Android-toestellen trouwens. Hoewel, na deze update waar ik het dus over heb niet meer lijkt het wel. Dit laatste wat ik zei verschilt nu ineens per persoon/android-toestel. Ik vat er echt de ballen van....
Ik denk dat Whatsapp gratis blijft. Na een jaar zou er ook betaald moeten worden, maar heb nog niemand gezien die dat moest doen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef blessed19 het volgende:
Ik dacht overigens dat Whatsapp nu gratis voor de Iphone was. Had gister op dat ding van mijn pa gekeken, maar daar stond dat je moet betalen. Had ik het nou gewoon verkeerd begrepen?
Jeetje man. 80 cent. The HORRORquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef blessed19 het volgende:
Ik dacht overigens dat Whatsapp nu gratis voor de Iphone was. Had gister op dat ding van mijn pa gekeken, maar daar stond dat je moet betalen. Had ik het nou gewoon verkeerd begrepen?
Jawel hoor. In de apple appstore moet je gewoon dokken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik denk dat Whatsapp gratis blijft. Na een jaar zou er ook betaald moeten worden, maar heb nog niemand gezien die dat moest doen...
Wat is dat toch man, mensen kopen een telefoon van meer dan vijfhonderd euro, maar vinden dan 79 cent te veel voor een veelgebruikte en belangrijke appquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef blessed19 het volgende:
Punt is dat hij niet on-line voor producten wilt betalen/overmaken. Hij vind dat allemaal erg fraudegevoelig. Is het niet, maar ik kan het hem dat niet uit zijn kop halen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dat toch man, mensen kopen een telefoon van meer dan vijfhonderd euro, maar vinden dan 79 cent te veel voor een veelgebruikte en belangrijke app.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Punt is dat hij niet on-line voor producten wilt betalen/overmaken. Hij vind dat allemaal erg fraudegevoelig. Is het niet, maar ik kan het hem dat niet uit zijn kop halen.
Hij weet dat pinnen ook over internet gaat? En internetbankieren ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Punt is dat hij niet on-line voor producten wilt betalen/overmaken. Hij vind dat allemaal erg fraudegevoelig. Is het niet, maar ik kan het hem dat niet uit zijn kop halen.
Die laatste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij weet dat pinnen ook over internet gaat? En internetbankieren ook?
Belangrijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dat toch man, mensen kopen een telefoon van meer dan vijfhonderd euro, maar vinden dan 79 cent te veel voor een veelgebruikte en belangrijke app.
Als je zelf een Apple ID aanmaakt kan je de app kado aan hem doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |