quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:32 schreef Studiotje het volgende:
Pa-pa-pa pokahface pah pah pokah fees!
Hoezo onzin??? Zo zong echt vreselijk vals.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:32 schreef DjinN het volgende:
Charlotte ook niet...wat een onzin weer
ze zong helemaal niet valsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoezo onzin??? Zo zong echt vreselijk vals.....
ik kijk zo analoog als het maar kanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als hij analoog kijkt en jij digitaal: Ja.
Ze wil vast een met je in de auto...en dan zorgt zij voor de bewegende autoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
de Chinese Ankie van Grunsven heeft nog niet door dat ze gefaald heeft
En Kim![]()
Dansgroepen zijn boring![]()
Wel jammer dat Lisanne niet door is
inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
Kim heeft iets weg van Jennifer Love Hewitt
Oh die vind ik zo leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
Kim heeft iets weg van Jennifer Love Hewitt
Discriminatiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:36 schreef Studiotje het volgende:
KIM! Omdat die anderen net apen zijn
Bummersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Kim ook weg
Nou ja, hoef ik geen HGT meer te kijken, KTHXBAI
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik voorspel dat die kinderen winnen ... quote maar
Slangenmeisje kwam toch ook ver?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef StephanL het volgende:
Jammer dat ze niet door is. Die dansgroepen zien we elk jaar, zo'n eenling niet.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Studiotje het volgende:
Hollands got Talent werd mede mogelijk gemaakt door de Apenheul en Botox inc.
Lisanne was ook vernieuwend, moest zij ook door dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef DjinN het volgende:
Maar schijnbaar houdt Nederland niet van vernieuwing.
Nederland heeft ook niet veel talent...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef DjinN het volgende:
Vind er niks terechts aan. De acts die nu door zijn zijn echt niet bijzonder of vernieuwend. Get Ready wordt alleen maar leuk gevonden omdat ze zo lief en schattig zijn. Pop'arazzi Crew is wel tof maar ook niet bijzonder. Minh Zone was vernieuwend en Xiao Lan ook. Maar schijnbaar houdt Nederland niet van vernieuwing. Nee ze blijven altijd maar op dezelfde dingen stemmen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Studiotje het volgende:
Hollands got Talent werd mede mogelijk gemaakt door de Apenheul en Botox inc.
Hajee!quote:
volgens mij beginnen er volgende week dan 3 talentenjachten tegelijk en HGT is ook nog niet afgelopen. Hoe gaan we dit allemaal trekken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
En volgende week begint so you think you can dance weer?
quote:
Wat doet Erland ons aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
volgens mij beginnen er volgende week dan 3 talentenjachten tegelijk en HGT is ook nog niet afgelopen. Hoe gaan we dit allemaal trekken?
Ik had liever gezien dat zoiets als zij door was dan WEER een dansgroep. Dat neemt niet weg dat ik haar optreden uitermate kut vondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lisanne was ook vernieuwend, moest zij ook door dan?
Na HGT op de vrijdag, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Hollands tot talent - Vrijdag
My name is - Zaterdag
So you think you can dance - Zondag
The voice of holland ??
En binnenkort ook Sunday night feverquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Hollands tot talent - Vrijdag
My name is - Zaterdag
So you think you can dance - Zondag
The voice of holland ??
Nederland heeft wel degelijk talent. Alleen mensen lijken altijd zo achterlijk te stemmen. De meest bijzondere en unieke acts krijgen nooit een kans. Sorry maar ik vind het gewoon jammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Nederland heeft ook niet veel talent...
Maar niet bij RTL toch? Of wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
En binnenkort ook Sunday night fever
Oh wel leuk een keer bij RTL, nu maar hopen op een leuke juryquote:
De jury weet ik niet, maar Chantal Janzen presenteert het...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wel leuk een keer bij RTL, nu maar hopen op een leuke jury
De uitzendingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef Cee het volgende:
Zo, m'n visite is de deur uit, ben klaar met het vieren van m'n verjaardag. Nog wat gemist?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De jury weet ik niet, maar Chantal Janzen presenteert het...
Hopelijk vergeet ik het niet, op zaterdag is er tegenwoordig amper wat op tv en dan zit ik altijd een beetje te zappen.quote:
Wat is er vrijdag dan?quote:
Beste talentenshow. Ever!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
En volgende week begint so you think you can dance weer?
Tuurlijk, vrijdag is Talentenavondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Introductieweekend voor school
Maar jij bent er toch wel?
Helaas kan ik mezelf niet klonen... had bij beiden wel aanwezig willen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrijdag is TalentenavondEn daarna natuurlijk ook smullen met Hotter than my Daughter.
We moeten een countdown hebben Pingu, kom op, je kunt het!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
Ik snap zo veel niet. Waarom zijn bananen geel? Waarom kijk ik toch altijd weer naar deze 'talenten'? Waarom?
Omdat je hooters erachter op het programma staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
Waarom kijk ik toch altijd weer naar deze 'talenten'? Waarom?
Is dat er nog? Vorige week was ik in Keulen, dus dat wist ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je hooters erachter op het programma staan
Nog tien uur en twaalf minutenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We moeten een countdown hebben Pingu, kom op, je kunt het!
Ik wil het laatste stukje GTST nog zien!quote:
Hajee!quote:
Hoezee!quote:
heeft zomerstopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het laatste stukje GTST nog zien!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga alvast wijn en zo inslaan voor vanavond
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Jaaa ikke ook zin! Weet nog niet of ik op tijd thuis ga zijn vanavond, maarrr probeer toch wel uiterlijk 21.00 thuis te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
Zin in! En daarna dat pareltje over die moeders die te sexy zijn, kijk ik ook naar uit
Oh dat wil ik ook zien jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
Zin in! En daarna dat pareltje over die moeders die te sexy zijn, kijk ik ook naar uit
Over 10 dagen begint het weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Dankje sister voor de statusquote:
Ik moet nog boodschappen halen voor morgen en overmorgen, maar mijn bezoek komt al over een half uur, dus ik doe het lekker niet.quote:
Succes met op pas gaan Triqueje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
En nog voer voor mijn moederik zal zo eens op pas gaan!
hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes met op pas gaan Triqueje.
Ik zag Maandag bij de Action een jouw lookalike. Alleen 10 cm kleiner en niet breed
Nou misschien als je jou in een halve seconde voorbij ziet komen, zonder dat je jouw gezicht gezien hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heheIk werd gister vergeleken met Wayne Rooney.. IK zat even zo van;; whaaaiittttt whuuttttttt
Ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou misschien als je jou in een halve seconde voorbij ziet komen, zonder dat je jouw gezicht gezien hebt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
en het was iemand die mij 4 uur gezien heeft
Wat heb je allemaal?quote:
Dus dat.. maar vandaag welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
En élke Vrijdag zie ik Karina en m&m's en denk ik "ja, wéér niet gehaald"
Oh goeiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
is er al een topic voor hotter than my dotter?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
En élke Vrijdag zie ik Karina en m&m's en denk ik "ja, wéér niet gehaald"
Leuk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
Denk dat ik hier ga meeposten vandaag.
Zo zoquote:
Que?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
En lut, kan jij even een t erin plakken?
Iemand was me voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
En lut, kan jij even een t erin plakken?
Heb je m nog?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je was me voorik ben niet zo vlot op mijn laptop.
Mijn OP was wel leuker.
Plak je OP er in dan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je was me voorik ben niet zo vlot op mijn laptop.
Mijn OP was wel leuker.
Okeetjesquote:
Zal toch wel te laat beginnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben zo nog ff weg.. komt iemand wat brengen... probeer zo snel mogelijk weer terug te zijn
Nee dit begint max 5 min te laat, tis live, MNI nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal toch wel te laat beginnenOf was dat alleen met MNI?
Nou, ik denk nu ook.. aangezien nu pas het 2de gedeelte begint van IKBJE..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal toch wel te laat beginnenOf was dat alleen met MNI?
Geen idee, ik kijk dit altijd maar halfbakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik denk nu ook.. aangezien nu pas het 2de gedeelte begint van IKBJE..
waarom is er trouwens een herhaling op? iemand dood?
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is Danny ook eigenlijk hetero, bedenk ik me nu?![]()
uhhuhquote:
quote:
quote:
Geen idee, die heb ik nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
fabienne is de lisanne van deze week?
datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Raar, ik heb net het idee dat er een paar tussenzitten die ik nog niet gezien heb.
Ik ook, maar dat komt omdat dat zo isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Raar, ik heb net het idee dat er een paar tussenzitten die ik nog niet gezien heb.
Ik ook niet, zag het in beeld staan, de naamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het nietgoh, toevallig.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij een oudje van Hans Klok? Waar is ze ook alweeer van?
Ik was al bang dat ik gek werd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, ik zag iemand toen ze dat doek naar beneden deed!
So truequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is niet echt meer een familieshow ...
Het is geen talentenshow, geen familieshow, wat is het dan wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is niet echt meer een familieshow ...
iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, ik zag iemand toen ze dat doek naar beneden deed!
Amateuristisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is een beetje... jaa... ik weet niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |