Hajee!quote:
Hoezee!quote:
heeft zomerstopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil het laatste stukje GTST nog zien!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga alvast wijn en zo inslaan voor vanavond
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Jaaa ikke ook zin! Weet nog niet of ik op tijd thuis ga zijn vanavond, maarrr probeer toch wel uiterlijk 21.00 thuis te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
Zin in! En daarna dat pareltje over die moeders die te sexy zijn, kijk ik ook naar uit
Oh dat wil ik ook zien jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
Zin in! En daarna dat pareltje over die moeders die te sexy zijn, kijk ik ook naar uit
Over 10 dagen begint het weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Dankje sister voor de statusquote:
Ik moet nog boodschappen halen voor morgen en overmorgen, maar mijn bezoek komt al over een half uur, dus ik doe het lekker niet.quote:
Succes met op pas gaan Triqueje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
En nog voer voor mijn moederik zal zo eens op pas gaan!
hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes met op pas gaan Triqueje.
Ik zag Maandag bij de Action een jouw lookalike. Alleen 10 cm kleiner en niet breed
Nou misschien als je jou in een halve seconde voorbij ziet komen, zonder dat je jouw gezicht gezien hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heheIk werd gister vergeleken met Wayne Rooney.. IK zat even zo van;; whaaaiittttt whuuttttttt
Ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou misschien als je jou in een halve seconde voorbij ziet komen, zonder dat je jouw gezicht gezien hebt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
en het was iemand die mij 4 uur gezien heeft
Wat heb je allemaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |