Bummersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Kim ook weg
Nou ja, hoef ik geen HGT meer te kijken, KTHXBAI
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik voorspel dat die kinderen winnen ... quote maar
Slangenmeisje kwam toch ook ver?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef StephanL het volgende:
Jammer dat ze niet door is. Die dansgroepen zien we elk jaar, zo'n eenling niet.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Studiotje het volgende:
Hollands got Talent werd mede mogelijk gemaakt door de Apenheul en Botox inc.
Lisanne was ook vernieuwend, moest zij ook door dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef DjinN het volgende:
Maar schijnbaar houdt Nederland niet van vernieuwing.
Nederland heeft ook niet veel talent...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef DjinN het volgende:
Vind er niks terechts aan. De acts die nu door zijn zijn echt niet bijzonder of vernieuwend. Get Ready wordt alleen maar leuk gevonden omdat ze zo lief en schattig zijn. Pop'arazzi Crew is wel tof maar ook niet bijzonder. Minh Zone was vernieuwend en Xiao Lan ook. Maar schijnbaar houdt Nederland niet van vernieuwing. Nee ze blijven altijd maar op dezelfde dingen stemmen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Studiotje het volgende:
Hollands got Talent werd mede mogelijk gemaakt door de Apenheul en Botox inc.
Hajee!quote:
volgens mij beginnen er volgende week dan 3 talentenjachten tegelijk en HGT is ook nog niet afgelopen. Hoe gaan we dit allemaal trekken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
En volgende week begint so you think you can dance weer?
quote:
Wat doet Erland ons aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
volgens mij beginnen er volgende week dan 3 talentenjachten tegelijk en HGT is ook nog niet afgelopen. Hoe gaan we dit allemaal trekken?
Ik had liever gezien dat zoiets als zij door was dan WEER een dansgroep. Dat neemt niet weg dat ik haar optreden uitermate kut vondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lisanne was ook vernieuwend, moest zij ook door dan?
Na HGT op de vrijdag, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Hollands tot talent - Vrijdag
My name is - Zaterdag
So you think you can dance - Zondag
The voice of holland ??
En binnenkort ook Sunday night feverquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Hollands tot talent - Vrijdag
My name is - Zaterdag
So you think you can dance - Zondag
The voice of holland ??
Nederland heeft wel degelijk talent. Alleen mensen lijken altijd zo achterlijk te stemmen. De meest bijzondere en unieke acts krijgen nooit een kans. Sorry maar ik vind het gewoon jammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef KeesWammels het volgende:
[..]
Nederland heeft ook niet veel talent...
Maar niet bij RTL toch? Of wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
En binnenkort ook Sunday night fever
Oh wel leuk een keer bij RTL, nu maar hopen op een leuke juryquote:
De jury weet ik niet, maar Chantal Janzen presenteert het...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wel leuk een keer bij RTL, nu maar hopen op een leuke jury
De uitzendingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef Cee het volgende:
Zo, m'n visite is de deur uit, ben klaar met het vieren van m'n verjaardag. Nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |