Zeg, ik vind het leven al moeilijk genoeg zonder dat je me publiekelijk gaat corrigeren ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef Autobandje het volgende:
Fed-Fan je zegt steeds dat Nadal 9 GSs heeft gewonnne, maar zijn er 10. [...]
De eerste had ook geen nummerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Nadal dik wint. Fish gaf gister aan dat hij blij was dat Nadal zo'n zware wedstrijd heeft gehad dus ik denk dat Fish denkt dat hij van Nadal wint. Maar daardoor onderschat hij het mogelijk.
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef BobW het volgende:
Fish weet de ballen op de millimeter nauwkeurig te plaatsen.
Ik kijk ook, maar niet heel de tijd, zit ook andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Edit: Kijkt er verder niemand? Nadal staat zo vreselijk onzeker te spelen. Is nu weer begonnen met zijn moonballs.
[TheGeneral-modus]Maar gelukkig is er een blessure om dit aanstaande verlies te verklaren.quote:
Voorspelling? Ik zie Federer en Djokovic allebei wel winnen zodat we een prachtige halve finale krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hierna Federer-Berdych.En vannacht Djokovic-Monfils. Wat een feest.
Ja, ik denk ook dat ze beiden winnen. En dan zie ik Federer wel weer winnen van Djokovic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Voorspelling? Ik zie Federer en Djokovic allebei wel winnen zodat we een prachtige halve finale krijgen
op de FOK!sport redactie weer goed voor vele woordgrappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Nalbandian het volgende:
Fishy staat ze wel lekker te raken.
Je moet echt een woordkunstenaar zijn om daar woordspelingen over te kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
op de FOK!sport redactie weer goed voor vele woordgrappen
Ik vrees dat Nadal op deze manier achter het net zal vissen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet echt een woordkunstenaar zijn om daar woordspelingen over te kunnen verzinnen.
Nadal bleef naar kansen hengelen, maar Fish wilde niet bijten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nadal op deze manier achter het net zal vissen.
Ga, er nou niet zo serieus op in, ik zat gewoon een beetje te vissen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nadal op deze manier achter het net zal vissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nadal dacht even een visje te verschalken, maar dat pakte toch even iets anders uit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ga, er nou niet zo serieus op in, ik zat gewoon een beetje te vissen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Waar woont Fish?Niet in een fishbowl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:
quote:
Het zou ons niet meer moeten verbazen.quote:
Nu eindelijk wel een keer. Maar ik vind het allemaal niet erg overtuigend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Autobandje het volgende:
Berdych racet door zijn service games, Federer niet bepaald
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Die laatste backhand van Federer.![]()
![]()
Federer kan het tempo van Berdych niet goed aan.
Ja, klopt. Als zijn service niet loopt, is hij nergens. In de rally redt hij het in de meeste gevallen niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Af en toe krijgt Federer hem kei hard terug en dan gaat hij fouten maken. Als Federer de tiebreak haalt moet hij goed blijven serveren, anders wordt het moeilijk
Ongelofelijk slechte bal van Federer. Hij was misschien zelfs uitgegaan.quote:
Dat lijkt me niet. Als Nadal zijn zelfvertrouwen terugkrijgt, is hij gewoon weer top. Maar Federer… Dit vind ik wel zwak hoor. Hij heeft dit jaar 1 klein toernooitje gewonnen en dat was het. De US Open gaat hij echt niet winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Autobandje het volgende:
Fed en Nadal er weer uit, nieuw tijdperk aangebroken?
Daar zag het ook niet echt naar uit tegen Verdasco...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal zijn zelfvertrouwen terugkrijgt, is hij gewoon weer top.
Ik bedoel ook niet dat dat binnen een paar weken zou moeten gebeuren maar ik zou het wel gek vinden als hij door die verliespartijen tegen Djokovic helemaal niet meer gelooft dat hij kan winnen. Hij staat nu tegen iedereen te ploeteren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zag het ook niet echt naar uit tegen Verdasco…
[...]
Dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat dat binnen een paar weken zou moeten gebeuren maar ik zou het wel gek vinden als hij door die verliespartijen tegen Djokovic helemaal niet meer gelooft dat hij kan winnen. Hij staat nu tegen iedereen te ploeteren.
Volgens mij is Nadal onzeker omdat hij zonder dope speelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Autobandje het volgende:
Voor Federer begint de tijd te dringen, Nadal zal op USopen ook wel niks doen, maar misschien met een frisse start volgend jaar dat ie er dan weer bovenop zit
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:40 schreef luckass het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Grote vangst voor Fish
mijn excuses voor het gedrag van mijn mede-redactielidquote:
Grote vangst voor Fish
Grote vangst voor Fish
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Fish en Murray.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef BobW het volgende:
Ik ga toch voor Fish vandaag. Op het hardcourt in USA voelt hij zich als een fish in het water.
Ja, letterlijk, want hij heet ook Fish.quote:
Ja, het is heel apart. Waar zijn trouwens onze vrienden Tim86, Nalbandian, TheGeneral, Ambrosius, Szura, Salamando, franklop, APK, luckass en Norrage?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:10 schreef BobW het volgende:
Wat een wedstrijd he
6-5* voor Fish nu nadat hij 0-40 stond
Goede vraag, afgelopen wedstrijden was het ook al rustig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is heel apart. Waar zijn trouwens onze vrienden Tim86, Nalbandian, TheGeneral, Ambrosius, Szura, Salamando, franklop, APK, luckass en Norrage?
quote:
Bron.quote:Federer notes Nadal's mental block vs. Djokovic
Roger Federer, who is the only man to best Novak Djokovic this year when he took him out in the semifinals of Roland Garros, tells ESPN that No. 2 Rafael Nadal has bigger problems facing the Serbian than he does. Djokovic has beaten Nadal in all five finals they contested this year.
"I don’t have a mentality block against Novak like maybe Rafa does," Federer said.
The Swiss later added in his press conference: "I think Rafa is a great champion. I don't think it's rattling him badly, [but it] should have some effect on him, because he doesn't have losing streaks against many players, or hasn't had, because he was such a good teenager, really."
Nadal, who has been struggling with his confidence, said that he does not have enough time to play catch-up with Djokovic this year. "I have a goal right now and that's improve my tennis to be good enough to compete against him for next year," he said. "For this year, I don't have enough time to practice, but hopefully for next year, yes, I have to change and improve a few things, and that's what I'm going to try."
Ben jij er eentje van?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Het commentaar bij Djokovic-Berdych is van Albert Mantingh.
[ afbeelding ]
Tip: Voeg Albert Mantingh toe op Hyves.Hij heeft al twee vrienden.
![]()
Nee.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Ik verwacht Djokovic in twee sets waarvan één tiebreak. Morgen eenvoudige overwinning op Murray.
Wat me daar positief aan lijkt, is dat Djokovic dan misschien nog wat serieuze concurrentie heeft op de US Open. Op dit moment zit behalve Djokovic geen van de toppers lekker in zijn vel. Nadal ziet er al maanden onzeker uit; Federer lijkt een stap langzamer te zijn geworden; Murray is wisselvallig; Del Potro is nog niet helemaal terug; en van Soderling hoor ik nog heel weinig. Fish speelt wel goed maar zit toch een beetje in de subtop vind ik.quote:
Inderdaadquote:
Pilletje van doctor Fuentes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Berych krijgt van de dokter een paracetamol.
Nee, gewoon een pijnstiller denk ik.quote:
Toch wel hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, gewoon een pijnstiller denk ik.
Balansbandjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Dat vrouwenhorloge dat Fish omheeft trouwens.
Nou, dan weet ik al hoe laat het is.quote:
Haha, ik had wat op Berdych +4.5 games, dat wordt wel een void.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Had Berdych niet een punt eerder kunnen opgeven? Dan zou mijn weddenschap gevoided zijn geweest. Nu kost het me gvd elf euro.
Berdych zal zelf wel ingezet hebben op Djoko, dus daarom ff setje uitspelequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
Had Berdych niet een punt eerder kunnen opgeven? Dan zou mijn weddenschap gevoided zijn geweest. Nu kost het me gvd elf euro.
Murray en blessures?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
Wel een anticlimax hoor dit. En het kan in de finale zo weer gebeuren met de blessures die Murray heeft.
Dit, maar die HC-streak van Djoko mag nog wel even doorgaan van mijquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray en blessures?
Ik zie wel een kansje voor Murray morgen. Murray is nog fris en speelt vaak goed tegen de toppers (behalve in GS). En Djokovic is niet op zijn best dit toernooi...Ik hoop iig dat Murray wint, leuk voor het tennis!
Hij leek last te hebben van onder meer zijn hamstrings.quote:
euk voor de US Open in elk geval. Anders is Djokovic de enige topper die er met zelfvertrouwen naartoe gaat.quote:Ik zie wel een kansje voor Murray morgen. Murray is nog fris en speelt vaak goed tegen de toppers (behalve in GS). En Djokovic is niet op zijn best dit toernooi...Ik hoop iig dat Murray wint, leuk voor het tennis!
Hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is heel apart. Waar zijn trouwens onze vrienden Tim86, Nalbandian, TheGeneral, Ambrosius, Szura, Salamando, franklop, APK, luckass en Norrage?
Tot en met woensdag moest ik kni-kna-knallen voor een herkansing en daarna begon de zon ineens te schijnen. En ik vond het verder geen al te boeiend toernooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
ja hoiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier. Gisteren festival gehad en vanavond weer weg.
En tweede week van de USO op vakantie.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot en met woensdag moest ik kni-kna-knallen voor een herkansing en daarna begon de zon ineens te schijnen. En ik vond het verder geen al te boeiend toernooi
quote:
Klasse dit jongens. Dit is de eerste keer dat ik volschiet op FOK!.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:55 schreef Salamando het volgende:
Hier ben ik FF, ik vind het leuk dat je me gemist hebt. Dat is voor het eerst dat iemand me mist op FOK!.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Klasse dit jongens. Dit is de eerste keer dat ik volschiet op FOK!.
Nee, jouw naam is een moeilijk woord.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef Norrage het volgende:
Waarom stond ik achteraan in je lijstje? Was ik de laatste aan wie je dacht???![]()
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, jouw naam is een moeilijk woord.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Djokovic en Murray.
Je hebt niet veel gemist.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef TheGeneral het volgende:
Ben ik ook weer. Had een trainingsweekend dus vanaf vrijdag al weg.
[...]
Ja, overspelen voor gevorderden. Hoeveel slagen waren dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Was meer beetje overspelen die rally
43 werd er geloof ik gezegd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, overspelen voor gevorderden. Hoeveel slagen waren dat?
4 minder dan deze dan:quote:
quote:
quote:
Ja, prachtig. Die beweging met die pols.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[...]
EDIT: wel een lekker lobje.
Mij ook niet. Maar het is een tijd geleden.quote:
Bedoelde niet vanwege eerdere opgaves, maar aangezien hij eigenlijk al vanaf de SF van Montreal aan het klooien is met schouders/vermoeidheid.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar het is een tijd geleden.
Federer zou dat wel doen, maar Djoko (en ook Nadal en Murray) hebben er wel een handje van om gewoon op te gevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me dat hij hem wel uitspeelt. Met een kwartier is het voorbij als het zo doorgaat.
Tja, alleen voor Murray dan, zodat hij met 6-4 6-0 of 6-4 6-1 zou winnen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me dat hij hem wel uitspeelt. Met een kwartier is het voorbij als het zo doorgaat.
Als die blessure blijft zal hij niet veel kans maken, maar een week rust zal wat uit kunnen maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:04 schreef Autobandje het volgende:
Djoko ook maar een mens, USOpen lijkt nu misschien wel iets spannender te gaan worden
Ja, zoals Nadal dat destijds tegen Murray ook in de finale van Rotterdam.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, alleen voor Murray dan, zodat hij met 6-4 6-0 of 6-4 6-1 zou winnen?
Joh die blessure zou ik me niet zo zorgen om maken, als het echt heel erg was had ie wel eerder opgegeven, tis meer damage controlquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als die blessure blijft zal hij niet veel kans maken, maar een week rust zal wat uit kunnen maken.
Wat dan? Dit zegt niks over het niveau van een fitte Djokovic en Murray hoorde altijd al bij de kanshebbers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:07 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Joh die blessure zou ik me niet zo zorgen om maken, als het echt heel erg was had ie wel eerder opgegeven, tis meer damage control
Hij deed m.i. ook vermoeid aan en zou een voorbode kunnen zijn van dat ie zijn sublieme topvorm op het moment niet kan vasthouden, maar goed, is alleen maar speculatiequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat dan? Dit zegt niks over het niveau van een fitte Djokovic en Murray hoorde altijd al bij de kanshebbers.
Zou jammer zijn. Ik heb veel liever dat de anderen beter worden dan dat Djokovic slechter wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:15 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hij deed m.i. ook vermoeid aan en zou een voorbode kunnen zijn van dat ie zijn sublieme topvorm op het moment niet kan vasthouden, maar goed, is alleen maar speculatie
Haha ja, maar denk dat het nog wel ff duurt voordat het niveau wat djoko dit jaar heeft laten zien de norm isquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Ik heb veel liever dat de anderen beter worden dan dat Djokovic slechter wordt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[...]
Ik hoop dat hij zijn niveau terug kan vinden, als iemand dan wint, moeten ze maar beter zijn.
Hoera.quote:"There is no good loss, that's for sure," Djokovic. "The good thing is there's a week, eight days to the start of the Open.
"I'm confident I can recover and be ready for the U.S. Open."
* APK koopt aandelen Djoko op Betfairquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic denkt dat hij wel op tijd fit is voor de US Open.
[..]
Hoera.
Tony Traberts droompartij zou zijn om tegen Djokovic te spelen. Waar heeft die man het over.quote:TONY TRABERT: TRABERT VS. NOVAK DJOKOVIC
U.S. Nationals Champion 1953, 1955
I would find it intriguing to play a US Open match at my best against Novak Djokovic when he is at the top of his game. The first thing I would do is try to disrupt his rhythm and give him some soft shots that bounce higher, to keep him from getting in his groove. I would serve-and-volley some, but not all the time; I’d keep mixing it up. I would make him serve to me down the middle in the deuce court because he doesn’t like that one as much as going wide. I would also try to use short angles to get him out of position, pulling my backhand short and making the ball land near the service line to force him out wide. Disrupting his flow would be the key for me but it would not be easy. Novak would be a tough guy to beat, but you want to discover how you would perform in a situation like this. It would be a challenge I would enjoy.
Dat stukje van Navratilova ook..Kijk, ze is de beste ooit...maar om dat zo ongeveer in elke zin te zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat er nog geen US Open-topic is, post ik dit stukje maar even hier. Allerlei tennissers, coaches etc. geven aan wat hun droompartij(en) op de US Open zou(den) zijn. Staan leuke dingen tussen, maar dit vind ik een beetje gaar:
[..]
Tony Traberts droompartij zou zijn om tegen Djokovic te spelen. Waar heeft die man het over.Op zijn allerbest zou hij heel misschien één game van Djokovic winnen. Vermoedelijke de eerste, omdat Djokovic dan de hele tijd denkt 'Echt WTF
'
Ja, inderdaad. En ik denk dat ze vier games zou hebben gewonnen van Williams.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat stukje van Navratilova ook..Kijk, ze is de beste ooit...maar om dat zo ongeveer in elke zin te zeggen
Hij viel mij ook tegen.quote:
Verkeerde topic, Winston Salem is niet Cincinattiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef BobW het volgende:
Isner heeft de eerste set gepakt van Roddick, uiteraard in een tiebreak en uiteraard geen breaks daarvoor.
Isner had een geluk met een smash die nog in viel via de netrand. Op de service van Roddick moest Roddick smashen, ook die bal viel op de netrand maar stuiterde omhoog zodat Isner makkelijk kon passeren. Daarna pakte Isner met een ace de set.
Shit, zag iets met ATP staan dus dacht dat ik in het algemene topic zatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Winston Salem is niet Cincinatti.
Ik dacht hieraan:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Shit, zag iets met ATP staan dus dacht dat ik in het algemene topic zat
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom posten jullie dit niet in het US Opentopic?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik snap je flauwe opmerkingen altijd wel, maar volgens mij is dit gewoon dom.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |