quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier. Gisteren festival gehad en vanavond weer weg.
En tweede week van de USO op vakantie.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot en met woensdag moest ik kni-kna-knallen voor een herkansing en daarna begon de zon ineens te schijnen. En ik vond het verder geen al te boeiend toernooi
quote:
Klasse dit jongens. Dit is de eerste keer dat ik volschiet op FOK!.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:55 schreef Salamando het volgende:
Hier ben ik FF, ik vind het leuk dat je me gemist hebt. Dat is voor het eerst dat iemand me mist op FOK!.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Klasse dit jongens. Dit is de eerste keer dat ik volschiet op FOK!.
Nee, jouw naam is een moeilijk woord.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:24 schreef Norrage het volgende:
Waarom stond ik achteraan in je lijstje? Was ik de laatste aan wie je dacht???![]()
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, jouw naam is een moeilijk woord.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Djokovic en Murray.
Je hebt niet veel gemist.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef TheGeneral het volgende:
Ben ik ook weer. Had een trainingsweekend dus vanaf vrijdag al weg.
[...]
Ja, overspelen voor gevorderden. Hoeveel slagen waren dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Was meer beetje overspelen die rally
43 werd er geloof ik gezegd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, overspelen voor gevorderden. Hoeveel slagen waren dat?
4 minder dan deze dan:quote:
quote:
quote:
Ja, prachtig. Die beweging met die pols.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[...]
EDIT: wel een lekker lobje.
Mij ook niet. Maar het is een tijd geleden.quote:
Bedoelde niet vanwege eerdere opgaves, maar aangezien hij eigenlijk al vanaf de SF van Montreal aan het klooien is met schouders/vermoeidheid.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar het is een tijd geleden.
Federer zou dat wel doen, maar Djoko (en ook Nadal en Murray) hebben er wel een handje van om gewoon op te gevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me dat hij hem wel uitspeelt. Met een kwartier is het voorbij als het zo doorgaat.
Tja, alleen voor Murray dan, zodat hij met 6-4 6-0 of 6-4 6-1 zou winnen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me dat hij hem wel uitspeelt. Met een kwartier is het voorbij als het zo doorgaat.
Als die blessure blijft zal hij niet veel kans maken, maar een week rust zal wat uit kunnen maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:04 schreef Autobandje het volgende:
Djoko ook maar een mens, USOpen lijkt nu misschien wel iets spannender te gaan worden
Ja, zoals Nadal dat destijds tegen Murray ook in de finale van Rotterdam.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tja, alleen voor Murray dan, zodat hij met 6-4 6-0 of 6-4 6-1 zou winnen?
Joh die blessure zou ik me niet zo zorgen om maken, als het echt heel erg was had ie wel eerder opgegeven, tis meer damage controlquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als die blessure blijft zal hij niet veel kans maken, maar een week rust zal wat uit kunnen maken.
Wat dan? Dit zegt niks over het niveau van een fitte Djokovic en Murray hoorde altijd al bij de kanshebbers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:07 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Joh die blessure zou ik me niet zo zorgen om maken, als het echt heel erg was had ie wel eerder opgegeven, tis meer damage control
Hij deed m.i. ook vermoeid aan en zou een voorbode kunnen zijn van dat ie zijn sublieme topvorm op het moment niet kan vasthouden, maar goed, is alleen maar speculatiequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat dan? Dit zegt niks over het niveau van een fitte Djokovic en Murray hoorde altijd al bij de kanshebbers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |