Zeg, ik vind het leven al moeilijk genoeg zonder dat je me publiekelijk gaat corrigeren ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef Autobandje het volgende:
Fed-Fan je zegt steeds dat Nadal 9 GSs heeft gewonnne, maar zijn er 10. [...]
De eerste had ook geen nummerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Nadal dik wint. Fish gaf gister aan dat hij blij was dat Nadal zo'n zware wedstrijd heeft gehad dus ik denk dat Fish denkt dat hij van Nadal wint. Maar daardoor onderschat hij het mogelijk.
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef BobW het volgende:
Fish weet de ballen op de millimeter nauwkeurig te plaatsen.
Ik kijk ook, maar niet heel de tijd, zit ook andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Edit: Kijkt er verder niemand? Nadal staat zo vreselijk onzeker te spelen. Is nu weer begonnen met zijn moonballs.
[TheGeneral-modus]Maar gelukkig is er een blessure om dit aanstaande verlies te verklaren.quote:
Voorspelling? Ik zie Federer en Djokovic allebei wel winnen zodat we een prachtige halve finale krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hierna Federer-Berdych.En vannacht Djokovic-Monfils. Wat een feest.
Ja, ik denk ook dat ze beiden winnen. En dan zie ik Federer wel weer winnen van Djokovic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Voorspelling? Ik zie Federer en Djokovic allebei wel winnen zodat we een prachtige halve finale krijgen
op de FOK!sport redactie weer goed voor vele woordgrappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Nalbandian het volgende:
Fishy staat ze wel lekker te raken.
Je moet echt een woordkunstenaar zijn om daar woordspelingen over te kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
op de FOK!sport redactie weer goed voor vele woordgrappen
Ik vrees dat Nadal op deze manier achter het net zal vissen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet echt een woordkunstenaar zijn om daar woordspelingen over te kunnen verzinnen.
Nadal bleef naar kansen hengelen, maar Fish wilde niet bijten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nadal op deze manier achter het net zal vissen.
Ga, er nou niet zo serieus op in, ik zat gewoon een beetje te vissen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nadal op deze manier achter het net zal vissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nadal dacht even een visje te verschalken, maar dat pakte toch even iets anders uit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ga, er nou niet zo serieus op in, ik zat gewoon een beetje te vissen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Waar woont Fish?Niet in een fishbowl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:
quote:
Het zou ons niet meer moeten verbazen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |