Zou jammer zijn. Ik heb veel liever dat de anderen beter worden dan dat Djokovic slechter wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:15 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hij deed m.i. ook vermoeid aan en zou een voorbode kunnen zijn van dat ie zijn sublieme topvorm op het moment niet kan vasthouden, maar goed, is alleen maar speculatie
Haha ja, maar denk dat het nog wel ff duurt voordat het niveau wat djoko dit jaar heeft laten zien de norm isquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Ik heb veel liever dat de anderen beter worden dan dat Djokovic slechter wordt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[...]
Ik hoop dat hij zijn niveau terug kan vinden, als iemand dan wint, moeten ze maar beter zijn.
Hoera.quote:"There is no good loss, that's for sure," Djokovic. "The good thing is there's a week, eight days to the start of the Open.
"I'm confident I can recover and be ready for the U.S. Open."
* APK koopt aandelen Djoko op Betfairquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic denkt dat hij wel op tijd fit is voor de US Open.
[..]
Hoera.
Tony Traberts droompartij zou zijn om tegen Djokovic te spelen. Waar heeft die man het over.quote:TONY TRABERT: TRABERT VS. NOVAK DJOKOVIC
U.S. Nationals Champion 1953, 1955
I would find it intriguing to play a US Open match at my best against Novak Djokovic when he is at the top of his game. The first thing I would do is try to disrupt his rhythm and give him some soft shots that bounce higher, to keep him from getting in his groove. I would serve-and-volley some, but not all the time; I’d keep mixing it up. I would make him serve to me down the middle in the deuce court because he doesn’t like that one as much as going wide. I would also try to use short angles to get him out of position, pulling my backhand short and making the ball land near the service line to force him out wide. Disrupting his flow would be the key for me but it would not be easy. Novak would be a tough guy to beat, but you want to discover how you would perform in a situation like this. It would be a challenge I would enjoy.
Dat stukje van Navratilova ook..Kijk, ze is de beste ooit...maar om dat zo ongeveer in elke zin te zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat er nog geen US Open-topic is, post ik dit stukje maar even hier. Allerlei tennissers, coaches etc. geven aan wat hun droompartij(en) op de US Open zou(den) zijn. Staan leuke dingen tussen, maar dit vind ik een beetje gaar:
[..]
Tony Traberts droompartij zou zijn om tegen Djokovic te spelen. Waar heeft die man het over.Op zijn allerbest zou hij heel misschien één game van Djokovic winnen. Vermoedelijke de eerste, omdat Djokovic dan de hele tijd denkt 'Echt WTF
'
Ja, inderdaad. En ik denk dat ze vier games zou hebben gewonnen van Williams.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat stukje van Navratilova ook..Kijk, ze is de beste ooit...maar om dat zo ongeveer in elke zin te zeggen
Hij viel mij ook tegen.quote:
Verkeerde topic, Winston Salem is niet Cincinattiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef BobW het volgende:
Isner heeft de eerste set gepakt van Roddick, uiteraard in een tiebreak en uiteraard geen breaks daarvoor.
Isner had een geluk met een smash die nog in viel via de netrand. Op de service van Roddick moest Roddick smashen, ook die bal viel op de netrand maar stuiterde omhoog zodat Isner makkelijk kon passeren. Daarna pakte Isner met een ace de set.
Shit, zag iets met ATP staan dus dacht dat ik in het algemene topic zatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Winston Salem is niet Cincinatti.
Ik dacht hieraan:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Shit, zag iets met ATP staan dus dacht dat ik in het algemene topic zat
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom posten jullie dit niet in het US Opentopic?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik snap je flauwe opmerkingen altijd wel, maar volgens mij is dit gewoon dom.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is heel apart. Waar zijn trouwens onze vrienden Tim86, Nalbandian, TheGeneral, Ambrosius, Szura, Salamando, franklop, APK, luckass en Norrage?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |