Ja, het is heel apart. Waar zijn trouwens onze vrienden Tim86, Nalbandian, TheGeneral, Ambrosius, Szura, Salamando, franklop, APK, luckass en Norrage?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:10 schreef BobW het volgende:
Wat een wedstrijd he
6-5* voor Fish nu nadat hij 0-40 stond
Goede vraag, afgelopen wedstrijden was het ook al rustig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is heel apart. Waar zijn trouwens onze vrienden Tim86, Nalbandian, TheGeneral, Ambrosius, Szura, Salamando, franklop, APK, luckass en Norrage?
quote:
Bron.quote:Federer notes Nadal's mental block vs. Djokovic
Roger Federer, who is the only man to best Novak Djokovic this year when he took him out in the semifinals of Roland Garros, tells ESPN that No. 2 Rafael Nadal has bigger problems facing the Serbian than he does. Djokovic has beaten Nadal in all five finals they contested this year.
"I don’t have a mentality block against Novak like maybe Rafa does," Federer said.
The Swiss later added in his press conference: "I think Rafa is a great champion. I don't think it's rattling him badly, [but it] should have some effect on him, because he doesn't have losing streaks against many players, or hasn't had, because he was such a good teenager, really."
Nadal, who has been struggling with his confidence, said that he does not have enough time to play catch-up with Djokovic this year. "I have a goal right now and that's improve my tennis to be good enough to compete against him for next year," he said. "For this year, I don't have enough time to practice, but hopefully for next year, yes, I have to change and improve a few things, and that's what I'm going to try."
Ben jij er eentje van?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Het commentaar bij Djokovic-Berdych is van Albert Mantingh.
[ afbeelding ]
Tip: Voeg Albert Mantingh toe op Hyves.Hij heeft al twee vrienden.
![]()
Nee.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Ik verwacht Djokovic in twee sets waarvan één tiebreak. Morgen eenvoudige overwinning op Murray.
Wat me daar positief aan lijkt, is dat Djokovic dan misschien nog wat serieuze concurrentie heeft op de US Open. Op dit moment zit behalve Djokovic geen van de toppers lekker in zijn vel. Nadal ziet er al maanden onzeker uit; Federer lijkt een stap langzamer te zijn geworden; Murray is wisselvallig; Del Potro is nog niet helemaal terug; en van Soderling hoor ik nog heel weinig. Fish speelt wel goed maar zit toch een beetje in de subtop vind ik.quote:
Inderdaadquote:
Pilletje van doctor Fuentes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Berych krijgt van de dokter een paracetamol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |