Nu eindelijk wel een keer. Maar ik vind het allemaal niet erg overtuigend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Autobandje het volgende:
Berdych racet door zijn service games, Federer niet bepaald
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Die laatste backhand van Federer.![]()
![]()
Federer kan het tempo van Berdych niet goed aan.
Ja, klopt. Als zijn service niet loopt, is hij nergens. In de rally redt hij het in de meeste gevallen niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Af en toe krijgt Federer hem kei hard terug en dan gaat hij fouten maken. Als Federer de tiebreak haalt moet hij goed blijven serveren, anders wordt het moeilijk
Ongelofelijk slechte bal van Federer. Hij was misschien zelfs uitgegaan.quote:
Dat lijkt me niet. Als Nadal zijn zelfvertrouwen terugkrijgt, is hij gewoon weer top. Maar Federer… Dit vind ik wel zwak hoor. Hij heeft dit jaar 1 klein toernooitje gewonnen en dat was het. De US Open gaat hij echt niet winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Autobandje het volgende:
Fed en Nadal er weer uit, nieuw tijdperk aangebroken?
Daar zag het ook niet echt naar uit tegen Verdasco...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
Als Nadal zijn zelfvertrouwen terugkrijgt, is hij gewoon weer top.
Ik bedoel ook niet dat dat binnen een paar weken zou moeten gebeuren maar ik zou het wel gek vinden als hij door die verliespartijen tegen Djokovic helemaal niet meer gelooft dat hij kan winnen. Hij staat nu tegen iedereen te ploeteren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zag het ook niet echt naar uit tegen Verdasco…
[...]
Dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat dat binnen een paar weken zou moeten gebeuren maar ik zou het wel gek vinden als hij door die verliespartijen tegen Djokovic helemaal niet meer gelooft dat hij kan winnen. Hij staat nu tegen iedereen te ploeteren.
Volgens mij is Nadal onzeker omdat hij zonder dope speelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Autobandje het volgende:
Voor Federer begint de tijd te dringen, Nadal zal op USopen ook wel niks doen, maar misschien met een frisse start volgend jaar dat ie er dan weer bovenop zit
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:40 schreef luckass het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Grote vangst voor Fish
mijn excuses voor het gedrag van mijn mede-redactielidquote:
Grote vangst voor Fish
Grote vangst voor Fish
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Fish en Murray.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef BobW het volgende:
Ik ga toch voor Fish vandaag. Op het hardcourt in USA voelt hij zich als een fish in het water.
Ja, letterlijk, want hij heet ook Fish.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |