abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:10:06 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100941797

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:12:50 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100941907
Jongens stop eens met te kloten aan die TT.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:13:30 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100941933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klinkt onherkenbaar moet ik zeggen... behalve dan dat van die alleen hangende meisjes die snel versierd worden.
Als een meisje alleen is stap ik eerder op af dan als ze met een hele grote groep is.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:14:54 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100941986
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Als een meisje alleen is stap ik eerder op af dan als ze met een hele grote groep is.
en vrouwen denken (blijkbaar) ook zo :).
Alleen jij bent nog jong, ik denk dat het dan niet cool is om alleen te staan :). Terwijl als je in de 20 bent dat mensen dan volwassener worden en denken van 'hij maakt ook lol in z'n eentje, wat tof'
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100942084
Vroeger toen was het pas makkelijk!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:17:32 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mja en toch is het beter dan maar alleen thuis te blijven zitten.
Nou ja als ik alleen ga ben ik een muurbloem dus dat schiet allebei niks op eigenlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als ik alleen ben dan ben ik blijkbaar 'toegankelijker' :). logisch ook want dan hoeven ze geen rekening met m'n vrienden te houden als ze ergens anders heen willen of een drankje voor me gaan halen :P.
Ben jij heel knap of? :P
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:18:15 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100942135
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja als ik alleen ga ben ik een muurbloem dus dat schiet allebei niks op eigenlijk.

[..]

Ben jij heel knap of? :P
nee, maar wel heel tof.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:19:01 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee, maar wel heel tof.
Oh ik ook.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:22:30 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100942298
TT aangepast en note uitgedeeld.

Graag normaal doen.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:22:41 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942308
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef debeterebob het volgende:
Vroeger toen was het pas makkelijk!
Toen versierde je nog meisjes door een briefje in hun hand te drukken in de zandbak.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:25:09 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100942405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Crutch het volgende:
TT aangepast en note uitgedeeld.

Graag normaal doen.
titel komt te kansloos over (alsof het over incontinentie of erectieproblemen gaat) dus hij is aangepast om ook wat mensen te trekken die echt anderen kunnen helpen :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:27:01 #12
118585 Crutch
pi_100942480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

titel komt te kansloos over (alsof het over incontinentie of erectieproblemen gaat) dus hij is aangepast om ook wat mensen te trekken die echt anderen kunnen helpen :).
Dat soort dingen voortaan in overleg in het Feedbacktopic.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:27:14 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100942486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en voor ik vergeet; ook om mensen buiten te houden die eigenlijk gewoon professionele hulp moeten zoeken ipv versierhulp moeten zoeken :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:31:04 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942627
Maanvis heeft ergens een punt er mist iets tussen Singles (gewoon baggger en SC) en dit topic (waar mensen die echt moeilijk versieren) een topic voor de wat minder erge gevallen (minibeer, Mpj, ik) is er eigenlijk niet.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:33:06 #15
118585 Crutch
pi_100942709
Mee eens, maar zoals ik al zei; graag in het feedbacktopic.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:34:21 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Crutch het volgende:
Mee eens, maar zoals ik al zei; graag in het feedbacktopic.
Dan zal ik een voorstel indienen voor een nieuwe reeks.
C'est la vie
pi_100942794
Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Wie heeft dit eigenlijk geschreven?
pi_100943009
Supersoep heeft de OP geschreven dus ik denk...Supersoep?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:40:16 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Mpj het volgende:

Wie heeft dit eigenlijk geschreven?
ik denk strawberry of keep walking.
Een gedicht over Maanvis
pi_100943183
Met de TT is niks mis. De OP is natuurlijk wel al oud. Alle Richard's en benzin's zijn vervangen door Heloef's en Newbie's dus dat maakt al verschil in welk advies je kan en wil geven. Een paar maanden geleden was de doelgroep van mensen die hier kwamen een stuk anders.

Al hadden we deze discussie toentertijd ook al onder leiding van Crutch; dat de reeks te ''zielige'' mensen aantrok. Besloten werd wel dat deze reeks gewoon in de huidige vorm blijft en dat als je wil overstappen naar een tweede Singles reeks, je maar simpelweg een nieuw topic aanmaakt.
Ron Paul 2012
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:45:53 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943241
Singles is gewoon een slowchat met een beperkt groepje. Dat heeft niets met tips voor versieren te maken :).
Een gedicht over Maanvis
pi_100943256
Ben ik de enigste die dat helemaal niet vind kloppen? Hoe kan je iemand als tip geven om opzichzelf te gaan wonen als die persoon niet eens alleen uit durft te gaan en vrouwen niet durft aan te spreken; dat is dan toch juist vragen om problemen.
pi_100943283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Singles is gewoon een slowchat met een beperkt groepje. Dat heeft niets met tips voor versieren te maken :).
Ik heb het ook over het type reeks met ''normale'' mensen die relatief oppervlakkige problematiek kent. Deze hele reeks is juist ontstaan vanwege de meer extremere types; maar is gestaag overgenomen.
Ron Paul 2012
pi_100943310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Mpj het volgende:
Ben ik de enigste die dat helemaal niet vind kloppen? Hoe kan je iemand als tip geven om opzichzelf te gaan wonen als die persoon niet eens alleen uit durft te gaan en vrouwen niet durft aan te spreken; dat is dan toch juist vragen om problemen.
Tuurlijk niet. Dat staat daar toch gewoon los van? In het begin is dat wennen, maar zoiets kan je zelfvertrouwen geven. Zelfs MLIG woont op zichzelf.
Ron Paul 2012
pi_100943471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Dat staat daar toch gewoon los van? In het begin is dat wennen, maar zoiets kan je zelfvertrouwen geven. Zelfs MLIG woont op zichzelf.
Ik denk juist dat je eerst je leven op orde moet krijgen en daarna pas op jezelf moet gaan wonen. We zien allemaal hoe het er met MLIG aan toe gaat; zou hij thuis wonen, was de situatie waarschijnlijk wel beter omdat zijn ouders er dan ook zijn en die de situatie van hem ook echt niet kunnen ontkennen.
pi_100943548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je eerst je leven op orde moet krijgen en daarna pas op jezelf moet gaan wonen. We zien allemaal hoe het er met MLIG aan toe gaat; zou hij thuis wonen, was de situatie waarschijnlijk wel beter omdat zijn ouders er dan ook zijn en die de situatie van hem ook echt niet kunnen ontkennen.
Niet alle ouders zijn even behulpzaam. Dus heb je de kans dat je jezelf nog meer isoleert door steeds op je zolderkamertje te blijven, aangezien je niet eens naar buiten moet voor boodschappen.

Zeker als je gaat studeren, is het goed om uit die sleur te komen en vanaf punt 0 weer opnieuw te beginnen. Een hogere graad van zelfstandigheid voelt goed. MLIG maakt er een puinhoop van, maar dat zou hij in welke situatie dan ook nog voor elkaar krijgen.
Ron Paul 2012
pi_100943572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Op je zelf wonen is natuurlijk net simpelweg goed of slecht. Ook genoeg mensen die het wel goed oppakken!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:56:07 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943591
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

MLIG heeft toen hij op zichzelf woonde bijna tienduizend euro uitgegeven aan een hoer. Dus een beetje meer sociale controle was wel op zijn plaats geweest, dan was dat niet gebeurd.
Een gedicht over Maanvis
pi_100943677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

MLIG heeft toen hij op zichzelf woonde bijna tienduizend euro uitgegeven aan een hoer. Dus een beetje meer sociale controle was wel op zijn plaats geweest, dan was dat niet gebeurd.
Ja daarom moet iedere halfzwakke maar gewoon lekker thuis in de comfort zone blijven zitten. Want er bestaat een gevaar dat je 10000 aan hoeren uitgeeft :')

Je mag toch gewoon verwachten dat iemand die sociaal niet helemaal top is, toch wel gezond verstand heeft. ;)
pi_100943685
quote:

[..]

Hoe ga je dat voorkomen als hij nog thuis woont?
Ron Paul 2012
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:59:35 #31
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100943688
Ik vind dat er hier teveel bij historie wordt stilgestaan en te weinig over de toekomst wordt gesproken. Laten we het gewoon een topic maken waar mensen zich thuisvoelen.

dus niet zoals singles
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100943707
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe ga je dat voorkomen als hij nog thuis woont?
Alle rekeningen bekijken!
pi_100943716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Mpj het volgende:
Omdat het dan vaak een kwestie van moeten wordt. Je moet er wel op uit en alles zelf doen.

Maar het kan ook verkeerd uitpakken ja.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:00:36 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943723
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja daarom moet iedere halfzwakke maar gewoon lekker thuis in de comfort zone blijven zitten. Want er bestaat een gevaar dat je 10000 aan hoeren uitgeeft :')

Je mag toch gewoon verwachten dat iemand die sociaal niet helemaal top is, toch wel gezond verstand heeft. ;)
nouja, bekijk het van geval tot geval,
vertrouw je schenkstroop, benzin of richard_prf op zichzelf?
Een gedicht over Maanvis
pi_100943782
quote:

[..]

Zijn ouders weten daar al van. Maakt het uit? Nee, als hij daar geld aan uit wil geven had hij dat ook gedaan als hij thuis woonde. Zoveel controle heb je dan ook weer niet.
pi_100943829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nouja, bekijk het van geval tot geval,
vertrouw je schenkstroop, benzin of richard_prf op zichzelf?
Richard wel, die woont al op zichzelf en volgensmij gaat het qua zelfstandigheid verder prima.

Schenkie...geen idee. Benzin zou weinig verschil maken, aan zijn ouders heeft ie nu ook weinig.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:15:24 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100944189
Ik heb twee FOK!-pubers gekoppeld
Whaha als dit waar is. _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:16:31 #38
118585 Crutch
pi_100944217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dat er hier teveel bij historie wordt stilgestaan en te weinig over de toekomst wordt gesproken. Laten we het gewoon een topic maken waar mensen zich thuisvoelen.

dus niet zoals singles
Als jullie gewoon ontopic blijven wordt het ook geen kliekje.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:18:01 #39
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee?
Wat is er voor nodig om het gepsychologiseer te stoppen over de 'zielige' gevallen? De mensen moeten hulp zoeken, professionele hulp. Onze psychologie van de koude grond gaat ze niet verder helpen. Ondertussen hebben we gewoon een leuk topic waarin ze af en toe deel aan nemen.

We zijn echter niet verantwoordelijk voor het fixen van hun shit. Dat moeten ze zelf doen. Het heeft dus ook niet zoveel zin telkens maar de nadruk te leggen op het verleden van topics, users en oplossingen te bieden voor hun problemen.
pi_100944353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wat is er voor nodig om het gepsychologiseer te stoppen over de 'zielige'gevallen? De mensen moeten hulp zoeken, professionele hulp. Onze psychologie van de koude grond gaat ze niet verder helpen. Ondertussen hebben we gewoon een leuk topic waarin ze af en toe deel aan nemen.

We zijn echter niet verantwoordelijk voor het fixen van hun shit. Dat moeten ze zelf doen. Het heeft dus ook niet zoveel zin telkens maar de nadruk te leggen op het verleden van topics, users en oplossingen te bieden voor hun problemen.
Dat geldt voor iedereen hier in dit topic, niet alleen de zwaardere gevallen.

Bovendien ging het nu ook even over of op jezelf wonen verstandig of juist schadelijk kan zijn. Wat is daar nou weer mis mee? En Benzin en MLiG posten nog steeds in deze reeks dus logischerwijs gaat het dan af en toe over hen. Wat betreft Richard, toen was jij er geloof ik nog niet, maar deze reeks was in het begin doodgebloed zonder hem. Vandaar dat hij nog wel eens gespreksonderwerp is. Dat kan jij dan zien als oude koeien, maar veranderen doe je het niet...
pi_100944420
Maar de reden dat mensen niet zo goed in versieren zijn is vaak ook dat ze het sociaal lastig hebben. Logisch dat het dan ook wel eens over hun achtergrond gaat, toch?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:23:07 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944441
Ik ben van mening dat we het hier moeten hebben over versieren en alles wat daarbij komt kijken, maar in de tegenwoordige en toekomstige tijd. Dat Richard een topic overeind heeft gehouden, is allemaal prachtig, maar anders was er een ander nieuw topic ontstaan vanuit een behoefte.

quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef debeterebob het volgende:
Maar de reden dat mensen niet zo goed in versieren zijn is vaak ook dat ze het sociaal lastig hebben. Logisch dat het dan ook wel eens over hun achtergrond gaat, toch?
Dat kan ja, maar daar ligt wel heel erg de nadruk op en dan ook nog in de verleden tijd.

Het is voor het topic goed als af en toe nieuwe mensen gaan posten en dit nodigt helemaal niet uit. Er zijn ook zat mensen die versieren moeilijk vinden zonder jarenlange sociaalpsychische problematiek
pi_100944546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben van mening dat we het hier moeten hebben over versieren en alles wat daarbij komt kijken, maar in de tegenwoordige en toekomstige tijd. Dat Richard een topic overeind heeft gehouden, is allemaal prachtig, maar anders was er een ander nieuw topic ontstaan vanuit een behoefte.

[..]

Dat kan ja, maar daar ligt wel heel erg de nadruk op en dan ook nog in de verleden tijd.

Het is voor het topic goed als af en toe nieuwe mensen gaan posten en dit nodigt helemaal niet uit. Er zijn ook zat mensen die versieren moeilijk vinden zonder jarenlange sociaalpsychische problematiek

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, misschien een fatsoenlijk topic voor beide groepen?
pi_100944559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uit behoefte? Volgens mij als men hier zijn gang kan gaan wordt het gewoon een slowchat topic. Dat het nu gezellig is met een redelijk vast kliekje is de reden dat men de moeite doet nog ontopic te gaan.

En versieren gaat het al over. Zoveel probleemgevallen posten hier nu ook weer niet.
pi_100944579
Waar is Deelnemer eigenlijk?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:28:13 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100944606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar is Deelnemer eigenlijk?
Weggejaagd door de bitchfights misschien?
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:31:45 #47
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944718
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Jong doe eens rustig aan wiet, wodka, sigaretten je slaat door vriend.
Of hij komt pas goed los. *O*

Op mijn to-do lijst: meisje van coffeeshop versieren...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:37:46 #48
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100944910
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Maar nu lijkt hij alles te gaan doen in een tijdsbestek van twee weken. :P
Neuh om de een of andere reden gebruikt niemand die ik ken illegale drugs (xtc en stuff) dus dat duurt nog wel even. Bovendien zit ketsen er sowieso niet in ga met vriendinnen en een maat op stap.

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 20-08-2011 12:30:37 ]
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:38:22 #49
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944929
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Neuh om de een of andere reden gebruikt niemand die ik ken illegale drugs (xtc en stuff) dus dat duurt nog wel even. Bovendien zit ketsen er sowieso niet in ga met vriendinnen en een maat op stap.
Hoezo niet?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:40:01 #50
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100944995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Vriendinnen en ik en die maat hebben een soort code dat we daar niets mee doen (plus 2 zijn lelijk en de andere 2 net te doen maar wil et gewoon gezellig houden)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:44:18 #51
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100945161
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vriendinnen en ik en die maat hebben een soort code dat we daar niets mee doen (plus 2 zijn lelijk en de andere 2 net te doen maar wil et gewoon gezellig houden)
Ok, maar je gaat uit met vriendinnen met wie je nix wil en 2 maten, maar waar je naartoe gaat...daar is verder geen vrouw te bekennen?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:47:12 #52
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100945286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ok, maar je gaat uit met vriendinnen met wie je nix wil en 2 maten, maar waar je naartoe gaat...daar is verder geen vrouw te bekennen?
Hmm als we al ergens anders komen maar er is dat meisje van het werk ook.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:49:36 #53
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100945385
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hmm als we al ergens anders komen maar er is dat meisje van het werk ook.
Dat meisje van het werk is er ook?

Ik zou niet op 1 , excuses les mots, paard wedden. Je hoeft niet per se wat te doen, maar je versierskills trainen zal je ook bij het meisje op het werk helpen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:32 #54
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100946041
Heloef, heb je de tekst al klaar voor het lekkere wijf dat je aan gaat spreken?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:07:57 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100946096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloef, heb je de tekst al klaar voor het lekkere wijf dat je aan gaat spreken?
Nee man als ik dingen van te voren ga bedenken wordt het drie keer niks.
Ik ben creatief genoeg om in te spelen op de situatie.
C'est la vie
pi_100946197
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee man als ik dingen van te voren ga bedenken wordt het drie keer niks.
Ik ben creatief genoeg om in te spelen op de situatie.
Ga er dan ook eens op uit.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:12:30 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100946237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ga er dan ook eens op uit.
Ja daar heb je wel een punt natuurlijk. :')
Maar goed ik ga hardlopen tot straks mensen.
C'est la vie
pi_100946398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn ouders weten daar al van. Maakt het uit? Nee, als hij daar geld aan uit wil geven had hij dat ook gedaan als hij thuis woonde. Zoveel controle heb je dan ook weer niet.
Toch heb je dan wel minder kans om zoiets te doen. Of er zou allang ingegrepen zijn (door normale ouders dan), dat valt niet te ontkennen. Je kent je eigen zoon/dochter (meestal) en je ziet als er iets niet goed gaat met hem/haar. Meestal grijpen familieleden dan wel in. Woon je op jezelf; kan je jouw problemen makkelijker verbergen. En ja, als je op jezelf woont moet je inderdaad, maar als je angsten hebt (sociaal gezien), doe je het alsnog niet makkelijk denk ik en laat je het alsnog voor wat het is. En dan spreek ik nu van de extreme gevallen. Ik denk gewoon echt dat het het meest logisch is om eerst professionele hulp te zoeken voor problemen (sociale angsten), die op te lossen zover dat mogelijk is en dan pas 'n plekje voor jezelf zoeken.

quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie weet kom je nog 'n lekker wijf tegen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:19:23 #59
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100946449
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar ff serieus, good luck.

DenWauw heeft net een date geregeld met een collega van zusterbedrijf. Spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door DenWauwelaar op 19-08-2011 18:29:35 ]
pi_100947421
Is dat meisje op je afbeelding je droommeid? Minibeer
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:51:28 #61
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100947493
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Mpj het volgende:
Het is wel een hele mooie meid.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:52:59 #62
118585 Crutch
pi_100947551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef kedge het volgende:

[..]

Het is wel een hele mooie meid.
Hayden Panetierre
Je moeder is een hamster
pi_100947759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hayden Panetierre
Waar is zij bekend van?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100947786
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Mpj het volgende:
Nee, ik weet niet of ik echt een droommeid heb :P. Maar ik vind dr wel erg knap.
Finally, someone let me out of my cage
pi_100947793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar is zij bekend van?
Vooral van heroes.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:59:03 #66
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100947816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar is zij bekend van?
Supernatural volgens mij toch ? Zeker een mooie meid. Ze is volgens de wauwelaar het evenbeeld van de nederlandse vrouw :')
pi_100947836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef kedge het volgende:

[..]

Supernatural volgens mij toch ? Zeker een mooie meid. Ze is volgens de wauwelaar het evenbeeld van de nederlandse vrouw :')
Als elke nederlandse meid er zo uit zag...
(ja wat dan eigenlijk :'))
pi_100947896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dan is het niet bijzonder meer :P. Het mooiste is juist dat iedereen zo verschilt :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_100947947
Vandaar dat ik haar niet ken, beide series volg ik niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100947960
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dan is het niet bijzonder meer :P. Het mooiste is juist dat iedereen zo verschilt :9
Ja dat is waar :P.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:02:41 #71
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100947974
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja, wat dan :') Liep zo straks in de stad keek een meid mij diep aan en ik terug, zelfs keek ze om en wat doe ik niks :'( baal er echt van en niet zozeer om die meid, maar omdat in het hele moment niks zei en het besef kwam een minuut later.

goh wat een eerlijkheid weer :X
pi_100948068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef kedge het volgende:

[..]

Ja, wat dan :') Liep zo straks in de stad keek een meid mij diep aan en ik terug, zelfs keek ze om en wat doe ik niks :'( baal er echt van en niet zozeer om die meid, maar omdat in het hele moment niks zei en het besef kwam een minuut later.

goh wat een eerlijkheid weer :X
Ik ken die momenten ;(
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_100948089
Van de week in de supermarkt tegen een kassamiep die ik wel leuk vind. Ze vroeg of ik nog zegels spaarde voor ballen. Toen zei ik dat ik daar geen bal aan had. En ze moest lachen :D
14 SHADES OF GREY
pi_100948352
Ze zat ook in Scream 4.

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 20-08-2011 12:34:56 ]
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:20:36 #75
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100948640
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik ken die momenten ;(
Als het ook onverwacht komt, dan sta je er ook met je bek vol tanden en het lijkt overigens wel in slowmotion te gaan. Zelf weer een les geleerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Van de week in de supermarkt tegen een kassamiep die ik wel leuk vind. Ze vroeg of ik nog zegels spaarde voor ballen. Toen zei ik dat ik daar geen bal aan had. En ze moest lachen :D
Die kassameisjes zitten er een hele dag standaard zinnen te verkondigen: Goedemiddag, heeft u een bonuskaart, wilt u zegeltjes ? dat wordt dan... als iemand dan een opmerking maakt zie je ze gewoon opleven :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zat ook in Scream 4.
Die wil ik nog steeds een x zien
pi_100948743
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Als het ook onverwacht komt, dan sta je er ook met je bek vol tanden en het lijkt overigens wel in slowmotion te gaan. Zelf weer een les geleerd.

[..]

Die kassameisjes zitten er een hele dag standaard zinnen te verkondigen: Goedemiddag, heeft u een bonuskaart, wilt u zegeltjes ? dat wordt dan... als iemand dan een opmerking maakt zie je ze gewoon opleven :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zou ik het niet durven om verder te gaan. :{ Echt flirten
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:25:36 #77
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100948833
Ontopic blijven anders worden we lastiger.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:27:19 #78
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100948892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

SPOILER
Toch zou ik het niet durven om verder te gaan. :{ Echt flirten
Kassameisjes zijn altijd moeilijk te peilen... de ene keer kijken ze je zo diep aan dat je denkt dat ze je leuk vinden ofzo en de andere keer kan het een bee iii ttt ccc hhh zijn.

Overigens zijn ze ook maar 16/17 in de supermarken of 50+
pi_100948992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef kedge het volgende:

[..]

Kassameisjes zijn altijd moeilijk te peilen... de ene keer kijken ze je zo diep aan dat je denkt dat ze je leuk vinden ofzo en de andere keer kan het een bee iii ttt ccc hhh zijn.

Overigens zijn ze ook maar 16/17 in de supermarken of 50+
Met een vakkenvulster kan je tenminste nog een praatje maken kassamiep niet echt zeker niet als het druk is
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:31:29 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met een vakkenvulster kan je tenminste nog een praatje maken kassamiep niet echt zeker niet als het druk is
Zorg je dat je altijd bij de zelfe bent, kan je vragen hoe het weekend was enz. Gewoon optimaal gebruik maken van de tijd.

zo moeilijk is het allemal niet, ik lees alweer een excuus om iets niet te doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:32:10 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949057
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sorry maar mijn balhaar heeft wel een beetje met versieren te maken want ik had dat ook gevraagd of dat aantrekkelijk was enzo (ofja, beter was als het geschoren is) dus vond ik het redelijk nuttig te meldden dat ik mijn balhaar geschoren heb.
Lul toch niet zo slap. Als of jij je balle laat zien tijdens het versieren.

heeft dus niks maar dan ook echt helemaal niks te maken met versieren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_100949070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zorg je dat je altijd bij de zelfe bent, kan je vragen hoe het weekend was enz. Gewoon optimaal gebruik maken van de tijd.

zo moeilijk is het allemal niet, ik lees alweer een excuus om iets niet te doen.
Dat is het ook een excuus :{ ik zeg meestal helemaal niets. En maak ook nooit oogcontact. Ik durf niet
14 SHADES OF GREY
pi_100949105
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is het ook een excuus :{ ik zeg meestal helemaal niets. En maak ook nooit oogcontact. Ik durf niet
Ik ga altijd voor het meisje met het hoofddoekje, altijd de kortste rij en ze is wel lief
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:34:30 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nou kap met dat excuus en gaat dat meisje eens aankijken. IPV zeggen dat het zo moeilijk is om een kassa miep te versieren.....

Tevens is de kans groot dat je haar overdag tegen komt want ze zal vast in de buurt wonen.
pi_100949262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou kap met dat excuus en gaat dat meisje eens aankijken. IPV zeggen dat het zo moeilijk is om een kassa miep te versieren.....

Tevens is de kans groot dat je haar overdag tegen komt want ze zal vast in de buurt wonen.
Ik kijk sowieso nooit mensen aan. Ik ben er van mij bewust dat ik het niet doe. Alleen dat veranderen zal niet zo makkelijk gaan.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:41:52 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949429
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oke rustig man... Kalm aan?
Of denk even normaal nuchter na ;)
Je doet je zelf nu zo dom voor komen, en dat ben je helemaal niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kijk sowieso nooit mensen aan. Ik ben er van mij bewust dat ik het niet doe. Alleen dat veranderen zal niet zo makkelijk gaan.
Je weet wat je nooit doet, dus probeer dan juist het tegen over stelde te doen en ga mensen gewoon aankijken. waar dan ook, mannen en vrouwen gewoon even 1 sec om mee te beginen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:43:17 #87
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100949480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap. Als of jij je balle laat zien tijdens het versieren.

heeft dus niks maar dan ook echt helemaal niks te maken met versieren.
Om je zelfverzekerd te voelen doe je juist ff die extra dingen; zoals balhaar scheren of je borsthaar scheren. Overigens mocht je met een meid in bed belanden, dan ben je iig commando :D
pi_100949507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of denk even normaal nuchter na ;)
Je doet je zelf nu zo dom voor komen, en dat ben je helemaal niet.

[..]

Je weet wat je nooit doet, dus probeer dan juist het tegen over stelde te doen en ga mensen gewoon aankijken. waar dan ook, mannen en vrouwen gewoon even 1 sec om mee te beginen.
Ik kijk wel mensen aan maar dan alleen als het noodzakelijk is verder echt niet
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:45:02 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

kom op je begrijpt heel goed wat ik bedoel ;)
het boeit niet wanneer je het wel doet. Want je doet het duidelijk niet op de momenten als het aan komt op versieren BV of contact hebben me vrouwen. Dus gaat dat oefenen :)
pi_100949617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kom op je begrijpt heel goed wat ik bedoel ;)
het boeit niet wanneer je het wel doet. Want je doet het duidelijk niet op de momenten als het aan komt op versieren BV of contact hebben me vrouwen. Dus gaat dat oefenen :)
Ik begrijp heel goed wat jij bedoeld. Alleen jij begrijpt niet dat oogcontact maken voor iets is wat gewoon niet natuurlijk aanvoelt en dat ook nooit zal doen ook al zou ik trainen. :{
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:48:17 #91
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100949669
quote:

[..]

Dus je verschuilt je eigenlijk door mensen niet aan te kijken ?

quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef debeterebob het volgende:
Serieus ik snap dat echt niet, dat alles willen scheren. Alsof die meisjes gelijk van je willen weten of je je balhaar scheert...
Is ook niet alleen maar voor de meisjes, maar ook een stuk hygiëne. ( zelfde geldt voor oksels )
pi_100949756
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef kedge het volgende:

[..]

Dus je verschuilt je eigenlijk door mensen niet aan te kijken ?

Verschuilen wil ik het niet noemen. Het is meer dat het natuurlijk aanvoelt om niet te doen.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:54:19 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

Alleen jij begrijpt niet dat oogcontact maken voor iets is wat gewoon niet natuurlijk aanvoelt en dat ook nooit zal doen ook al zou ik trainen. :{
Niet mee eens, dus alles wat je nu niet kan ga je nooit kunnen leren? Lekker makkelijk dan.
pi_100949962
Wat betreft oogcontact en uitdrukking, is het nou echt zo belangrijk om altijd te lachen? Ik merk wel dat een oprechte glimlach er ook vaak een terug oplevert, maar ik ben niet zo goed in lachen op commando. Is dat iets waardoor ik mezelf in de vingers snijd?
pi_100949991
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef kedge het volgende:

[..]

Om je zelfverzekerd te voelen doe je juist ff die extra dingen; zoals balhaar scheren of je borsthaar scheren. Overigens mocht je met een meid in bed belanden, dan ben je iig commando :D
Wat een zonde, dan heb je borsthaar en dan scheer je het :P
Nouja, behalve als je heel veel hebt dan.
pi_100950021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet mee eens, dus alles wat je nu niet kan ga je nooit kunnen leren? Lekker makkelijk dan.
Ja, iets met auti zijn enzo. NVM verder :)
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:59:56 #97
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100950091
Voor de dating-helden hier, wat is een goed smsje om een chick mee uit te vragen? Ik heb haar gisteren gezoend op de UIT en we smsen nu een beetje over koetjes en kalfjes, iets waar ik zelf niet echt kapot van ben.

Is het slim om iets te smsen of te bellen in de zin van : "Wil je een keer iets gaan drinken, want je lijkt me een erg leuke meid". Of moet ik gewoon het onzinnig sms spel nog even meespelen en dan subtieler het vragen?

Firefly of iemand anders, wat is het slimste om te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 19-08-2011 20:07:15 ]
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:03:00 #98
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100950191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Micson het volgende:
Voor de dating-helden hier, wat is een goed smsje om een chick mee uit te vragen. Ik heb haar gisteren gezoend op de UIT en we smsen nu een beetje over koetjes en kalfjes, iets waar ik zelf niet echt kapot van ben.

Is het slim om iets te smsen of te bellen in de zin van : "Wil je een keer iets gaan drinken, want je lijkt me een erg leuke meid". Of moet ik gewoon het onzinnig sms spel nog even meespelen en dan subtieler het vragen.

Nooit sms;en, altijd bellen. ( sukkels sms'en en wachten vervolgens braaf )

Hey, hoe is het ? Leuk gehad gisteren ? ( hier moet al een gesprek uit rollen ) aan het einde van het verhaal vraag je of ze zin heeft om iets te gaan drinken morgenavond.

Dat was em B-)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:03:19 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100950199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, iets met auti zijn enzo. NVM verder :)
Ah oke wist ik niet, maar dat houd dus in dat je het nooit zal kunnen leren?
pi_100950463
quote:

[..]

Ook niet in relaties dus of met close familie? Want dat vind je ongemakkelijk of het gaat gewoon vanzelf dat je dat niet doet? Staren is ook weer niet goed natuurlijk.
pi_100950477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah oke wist ik niet, maar dat houd dus in dat je het nooit zal kunnen leren?
Ik zou het kunstje van aankijken/oogcontact kunnen aanleren alleen het voelt niet natuurlijk aan. En zou het dus ook alleen gebruiken als ik het noodzakelijk vind. Iets wat ik nu dus ook al doe
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:11:38 #102
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100950502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:56 schreef klwerl het volgende:
Wat betreft oogcontact en uitdrukking, is het nou echt zo belangrijk om altijd te lachen? Ik merk wel dat een oprechte glimlach er ook vaak een terug oplevert, maar ik ben niet zo goed in lachen op commando. Is dat iets waardoor ik mezelf in de vingers snijd?
+1
pi_100950530
quote:
Die kan je beter even DMen. Ten minste als jij ook regelmatig uit de drankjes van vreemden slurpt zonder te vragen.
pi_100950552
Met oogcontact en glimlachen oefenen kan perfect bij caissières naar mijn idee :7
pi_100950559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook niet in relaties dus of met close familie? Want dat vind je ongemakkelijk of het gaat gewoon vanzelf dat je dat niet doet? Staren is ook weer niet goed natuurlijk.
Ja altijd en overal. Ik kijk gewoon meestal langs iemand dus in de richting van de persoon. Al de signalen in het gezicht daar kan ik niets mee te veel informatie. Dus iemand niet aan kijken is rustiger voor mij.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:13:24 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100950584
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou het kunstje van aankijken/oogcontact kunnen aanleren alleen het voelt niet natuurlijk aan. En zou het dus ook alleen gebruiken als ik het noodzakelijk vind. Iets wat ik nu dus ook al doe
Kijk dan net iets boven de ogen, werkt ook perfect ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:14:18 #107
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100950614
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:56 schreef klwerl het volgende:
Je moet zorgen dat je het uitstraalt en daar gaat het om. Je hoeft niet perse de hele dag met een smile rond te lopen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:14:40 #108
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100950631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die kan je beter even DMen. Ten minste als jij ook regelmatig uit de drankjes van vreemden slurpt zonder te vragen.
Ah nee, dat is niet bepaald mijn stijl. :)

Ik weet ook wel dat die PUA zooi niet zaligmakend is en sommige theorieën vind ik behoorlijk vergezocht, maar af en toe zegt die Firefly best zinnige dingen.
pi_100950666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kijk dan net iets boven de ogen, werkt ook perfect ;)
Dat doe ik ook vaak.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:18:17 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100950760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak.
Zeer goede tactiek :)

Gekke vraag, maar jij hebt dus auti zeg maar, herken jij je eigen gedrag bij andere users hier in het topic waar van je kan zeggen dat naar jouw idee die user er ook enige vorm van kan hebben?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:19:19 #111
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100950802
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:22:51 #112
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_100950932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja altijd en overal. Ik kijk gewoon meestal langs iemand dus in de richting van de persoon. Al de signalen in het gezicht daar kan ik niets mee te veel informatie. Dus iemand niet aan kijken is rustiger voor mij.
Heel gek heb ik precies het omgekeerde.. ik heb juist de neiging mensen in de ogen te kijken en naar het hele gezicht. Hoe meer informatie hoe beter. Als ik ergens anders naar kijk, dan neem ik veel moeilijker in mij op wat iemand tegen mij zegt.
There is a long line down from heaven.
pi_100951068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef kedge het volgende:

[..]

Je moet zorgen dat je het uitstraalt en daar gaat het om. Je hoeft niet perse de hele dag met een smile rond te lopen.
Oké, dat is wel geruststellend. :) Word altjd nerveus als ik opeens een smile op m'n gezicht moet toveren.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:28:09 #114
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100951092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef klwerl het volgende:

[..]

Oké, dat is wel geruststellend. :) Word altjd nerveus als ik opeens een smile op m'n gezicht moet toveren.
Heb ik ook ennals ik het dan doe ziet het er vast en zeker awkward uit.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:29:11 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100951126
Newbie je vraag is op de radio. _O-
C'est la vie
pi_100951179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeer goede tactiek :)

Gekke vraag, maar jij hebt dus auti zeg maar, herken jij je eigen gedrag bij andere users hier in het topic waar van je kan zeggen dat naar jouw idee die user er ook enige vorm van kan hebben?
Sommige dingen wel. Alhoewel dat erg lastig is. Iets met inlevingsvermogen.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:30:53 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100951189
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:30 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ok snel snel net egonnen hoop ik?
Ze zit nu midden in het antwoord. _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:31:49 #118
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100951215
Heb ik het gemist :(
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:33:35 #119
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100951276
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Heb ik ook ennals ik het dan doe ziet het er vast en zeker awkward uit.
Ik ben een lacherig persoon en zie overal de lol van in en heb meestal wel een smile op mn gezicht :D

Overigens moest ik nog aan HappyGirl denken toen ik in de stad liep... :@ Die maakte gisteren een paar vergelijkingen van mensen hier... Ik kwam net een winkel uit en zag een jongen lopen en die deed me echt denken aan hoe MLIG IRL zou kunnen zijn o.b.v. zijn tekst hier.

@ MLIG ga je nog naar INDEX toe ?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:41:40 #120
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100951548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik ben een lacherig persoon en zie overal de lol van in en heb meestal wel een smile op mn gezicht :D

Overigens moest ik nog aan HappyGirl denken toen ik in de stad liep... :@ Die maakte gisteren een paar vergelijkingen van mensen hier... Ik kwam net een winkel uit en zag een jongen lopen en die deed me echt denken aan hoe MLIG IRL zou kunnen zijn o.b.v. zijn tekst hier.

@ MLIG ga je nog naar INDEX toe ?
nee, niet binnenkort thans. ik zit bij me ouders te nietsen in Noord-Holland

trouwens, ik lees mee. maar ik heb niets te melden.
pi_100951654
quote:
Voor de dating-helden hier, wat is een goed smsje om een chick mee uit te vragen? Ik heb haar gisteren gezoend op de UIT en we smsen nu een beetje over koetjes en kalfjes, iets waar ik zelf niet echt kapot van ben.

Is het slim om iets te smsen of te bellen in de zin van : "Wil je een keer iets gaan drinken, want je lijkt me een erg leuke meid". Of moet ik gewoon het onzinnig sms spel nog even meespelen en dan subtieler het vragen?

Gewoon vragen of ze morgen naar de monza of de woo of watdan ook komt.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:50:32 #122
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100951936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:44 schreef minibeer het volgende:

[..]

Gewoon vragen of ze morgen naar de monza of de woo of watdan ook komt.
Ze gaat vanavond al, en ik woon niet meer in Utrecht dus dit is geen optie ;( Hopelijk laat ze zich niet uitwonen :)
pi_100952032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Micson het volgende:

[..]

Ze gaat vanavond al, en ik woon niet meer in Utrecht dus dit is geen optie ;( Hopelijk laat ze zich niet uitwonen :)
O hehe. Dan zou ik het ook niet weten. Ik wilde al vragen of je ook meedeed aan de uit enzo, maar ik zag al limburg in je profiel staan. :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:55:00 #124
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100952122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

O hehe. Dan zou ik het ook niet weten. Ik wilde al vragen of je ook meedeed aan de uit enzo, maar ik zag al limburg in je profiel staan. :P
Ik was er wel ja deze week, als Promoteam voor een van de Studentenverenigingen. Was erg vet!

Ben jij ook geweest en zo ja, nog iets gehosseld ? :7
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:57:25 #125
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100952236
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet niet of Newbie wil dat jullie weten van de vraag die hij gesteld heeft daar. :P
Want het wat nogal pijnlijk. :P
Vertel maar kunnen zij ook lachen. Alles strak: check. Lekker geurtje: check. Peuken: check. Zippo: check. Geld: check. Vrienden: check. Even nog lose yourself van eminem luisteren voor extra moed en dan indrinken :)
pi_100952392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik was er wel ja deze week, als Promoteam voor een van de Studentenverenigingen. Was erg vet!

Ben jij ook geweest en zo ja, nog iets gehosseld ? :7
Gisteravond nog even wat gedronken, maar niet echt gehosseld of uitgeweest. Wel even gepraat met wat meisjes die langskwamen, maar de andere jongens lulden iets meer dan ik (het ging over verenigingen en ik was natuurlijk weer de enige die niet bij een vereniging ging :P).
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:02:24 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100952481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

En hoezo weet jij het wel dan :P? Ben je opeens zijn beste buddy? :6
Wij zijn beste vriendjes ja. :6
Nee het zit tegenwoordig ook in het radiotopic vandaar.

Jij ook trouwens. _O-
C'est la vie
pi_100952612
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Wij zijn beste vriendjes ja. :6
Nee het zit tegenwoordig ook in het radiotopic vandaar.

Jij ook trouwens. _O-
Ow die radio :P, nee ik dacht heel even iets met je werk ofzo.
Maar jij bent daar een stuk meer dan ik :P, meestal lurk ik alleen hier een beetje.
(en is newbie een 'het' :P?)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:07:17 #129
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100952689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, niet binnenkort thans. ik zit bij me ouders te nietsen in Noord-Holland

trouwens, ik lees mee. maar ik heb niets te melden.
Dichtbij Groningen stad ?
pi_100952713
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Micson het volgende:

[..]

Ah nee, dat is niet bepaald mijn stijl. :)

Ik weet ook wel dat die PUA zooi niet zaligmakend is en sommige theorieën vind ik behoorlijk vergezocht, maar af en toe zegt die Firefly best zinnige dingen.
Ja is ook wel zo hoor. :P
pi_100959651
Iemand die zin heeft om op stap te gaan in EHV? De mensen waar ik normaal gesproken mee ga konden niet vanavond... twijfel nog om alleen te gaan anders.
pi_100959730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:53 schreef Axel1988 het volgende:
Iemand die zin heeft om op stap te gaan in EHV? De mensen waar ik normaal gesproken mee ga konden niet vanavond... twijfel nog om alleen te gaan anders.
Nope, sorry. Als je nou in utrecht zat :).
pi_100960112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nope, sorry. Als je nou in utrecht zat :).
Andere keer misschien; heb OV dus kan makkelijk naar Utrecht, maar is nu wat aan de late kant.
pi_100960157
quote:
Alleen gaan is af en toe ook wel leuk. Je wordt dan vaker door andere mensen aangesproken en hebt ook meer motivatie om zelf mensen aan te spreken.
pi_100960174
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Andere keer misschien; heb OV dus kan makkelijk naar Utrecht, maar is nu wat aan de late kant.
Ok, lijkt me wel grappig een keer :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:05:05 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100960179
Ik ben nu al weken niet uitgegaan :)

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 20-08-2011 12:41:11 ]
pi_100960215
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef TheGame het volgende:

[..]

Alleen gaan is af en toe ook wel leuk. Je wordt dan vaker door andere mensen aangesproken en hebt ook meer motivatie om zelf mensen aan te spreken.
Ik zag gister ook een dude die alleen zat, toen ik een biertje ging bestellen. Toen ik de keer daarna ging (de volgende ronde), zoende hij met een meisje en vroeg hij daarna: 'Hoe heet je eigenlijk?'. Baas :D.
pi_100960230
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nu al weken niet uitgegaan :)
Had je er geen zin in?
pi_100960259
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef TheGame het volgende:

[..]

Bij mij pakt het soms goed en soms niet zo goed uit. Zeker de eerste keren vond ik het nogal ongemakkelijk; zeker wanneer het niet zo druk is. Voelt niet echt relax... totdat je realiseert dat het niemand zal boeien en dat het de meeste niet eens op zal vallen... als ik met een groep uitga dan loop ik ook wel eens alleen ff rond; of ff peuk roken etc..
pi_100960312
Lol; lees op facebook dat een meid gepost heeft dat ze iemand zoekt om hun damesteam te trainen voor 1 avond in de week... ik voel me wel geroepen eigenlijk :D. Heb alleen geen idee welke sport het is :D.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:09:53 #141
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100960334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Geen zin in?
Ik vind het nog steeds niet geweldig.

De reis naar een uitgaansgelegenheid is meer "spannend", zo in het donker alleen over straat en dan moet je daarna heel blij gaan doen in een vaag gebouw. Weet niet, dat matcht niet echt. Kan me wel voorstellen dat het met goeie vriendinnen wel "lekker leuk" kan zijn, vanuit hun huis samen op stap of zo.
pi_100960364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bij mij pakt het soms goed en soms niet zo goed uit. Zeker de eerste keren vond ik het nogal ongemakkelijk; zeker wanneer het niet zo druk is. Voelt niet echt relax... totdat je realiseert dat het niemand zal boeien en dat het de meeste niet eens op zal vallen... als ik met een groep uitga dan loop ik ook wel eens alleen ff rond; of ff peuk roken etc..
Klopt, heb het zelf ook een aantal keer gedaan. De ene keer heb je een topavond en de andere avond is het totaal niet relaxt en ga je na 2 uurtjes weer naar huis.
pi_100960385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds niet geweldig.

De reis naar een uitgaansgelegenheid is meer "spannend", zo in het donker alleen over straat en dan moet je daarna heel blij gaan doen in een vaag gebouw. Weet niet, dat matcht niet echt. Kan me wel voorstellen dat het met goeie vriendinnen wel "lekker leuk" kan zijn, vanuit hun huis samen op stap of zo.
O ja, ik weet wat je bedoelt. Die knop omzetten enzo.
pi_100960446
Hoe gaat het met de liefde Lant? Je zei laatst dat "je neukmens" misschien een relatie met je wou beginnen?...
pi_100960515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef TheGame het volgende:

[..]

Klopt, heb het zelf ook een aantal keer gedaan. De ene keer heb je een topavond en de andere avond is het totaal niet relaxt en ga je na 2 uurtjes weer naar huis.
Ik heb ook geleerd dat als het niet chill is je gewoon moet gaan, want dan gebeurt er toch niets leuks meer. Oftewel zoals ze in how i met your mother zeggen: nothing good happens after 2 am.
pi_100960522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
Hoe gaat het met de liefde Lant? Je zei laatst dat "je neukmens" misschien een relatie met je wou beginnen?...
Neukmans blijft een komisch woord!
pi_100960576
mja ik vind uitgaan ook een beetje raar. iedereen gaat zich opeens heel anders gedragen. De mensen waarmee ik ging gingen dan altijd eerst "ff naar de wc", om een lijntje cocaine te snuiven waarschijnlijk, en toen ze terug kwamen waren ze helemaal hyper en enthausiast enzo. Beetje raar allemaal. Niet echt aan mij besteed. Maar ja ik snap wel dat het in zo'n setting makkelijker versieren is dan bij de bakkertje op de hoek.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_100960624
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef RandyMcRanderson het volgende:
mja ik vind uitgaan ook een beetje raar. iedereen gaat zich opeens heel anders gedragen. De mensen waarmee ik ging gingen dan altijd eerst "ff naar de wc", om een lijntje cocaine te snuiven waarschijnlijk, en toen ze terug kwamen waren ze helemaal hyper en enthausiast enzo. Beetje raar allemaal. Niet echt aan mij besteed. Maar ja ik snap wel dat het in zo'n setting makkelijker versieren is dan bij de bakkertje op de hoek.
Ja, dat is waarschijnlijk ook de hele reden dat mensen het doen (uitgaan, niet cocaïne. Hoewel. Cocaïne waarschijnlijk ook wel om beter te kunnen versieren) :P.
pi_100960642
Ik ga uit om gewoon met vrienden het gezellig te hebben, mensen te kijken en het huis uit te zijn :P
pi_100960665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja, dat is waarschijnlijk ook de hele reden dat mensen het doen (uitgaan, niet cocaïne. Hoewel. Cocaïne waarschijnlijk ook wel om beter te kunnen versieren) :P.
Ja echt leuk om te doen is uitgaan niet, mijns inziens. Allemaal van die opgefokte mongolen.
Alleen makkelijker scoren.
pi_100960689
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:19 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Ja echt leuk om te doen is uitgaan niet, mijns inziens. Allemaal van die opgefokte mongolen.
Haha; heerlijk.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:21:21 #152
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100960714
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
Ja weet niet.. heb nu weer niks van hem gehoord..
pi_100960717
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:19 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Ik snap ook nooit waarom mensen drugs nemen die je opgefokt maken., Chill is meer mijn ding :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:22:35 #154
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100960748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:11 schreef minibeer het volgende:

[..]

O ja, ik weet wat je bedoelt. Die knop omzetten enzo.
Oh ja precies dat! Ja, ja, dat is het echt.
pi_100960787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja weet niet.. heb nu weer niks van hem gehoord..
Zou jij een relatie met hem willen; of vindt je het wel prima zo?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:27:20 #156
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100960904
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zou jij een relatie met hem willen; of vindt je het wel prima zo?
Voor mij gaat het wel de serieuzere kant op... Ben in elk geval wel klaar met dat lange tijd niets laten horen! Al heeft hij het wel heel druk. Maar een vriendin vertelde mij dat ik meer initiatief moest tonen en toen deed ik dat en kon ik dezelfde dag nog komen??
pi_100960977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Voor mij gaat het wel de serieuzere kant op... Ben in elk geval wel klaar met dat lange tijd niets laten horen! Al heeft hij het wel heel druk. Maar een vriendin vertelde mij dat ik meer initiatief moest tonen en toen deed ik dat en kon ik dezelfde dag nog komen??
Dan vind hij je in ieder geval niet heel erg leuk, denk ik. Maarja, als het voor jou alleen maar om de seks gaat weet ik vrij zeker dat hij het ook wel fijn vind als ie een fuckbuddy heeft.
Dus misschien moet je dat gewoon maar eens voorstellen (als je dat wil) op de een of andere manier.

En je posts zijn nu zowaar te volgen, hulde! _O_
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:32:21 #158
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100961066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:29 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dan vind hij je in ieder geval niet heel erg leuk, denk ik. Maarja, als het voor jou alleen maar om de seks gaat weet ik vrij zeker dat hij het ook wel fijn vind als ie een fuckbuddy heeft.
Dus misschien moet je dat gewoon maar eens voorstellen (als je dat wil) op de een of andere manier.

Ja dacht ik ook, maar ik ging twijfelen door de laatste keer. En ik was in het begin niet zo happig toen hij juist continu probeerde te bellen.
pi_100961077
Wat hebben vrouwen het toch makkelijk. Wij mannen moeten allerlei toeren uithalen en de juiste dit en juiste dat hebben. doodvermoeiend
pi_100961267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wat hebben vrouwen het toch makkelijk. Wij mannen moeten allerlei toeren uithalen en de juiste dit en juiste dat hebben. doodvermoeiend
Tsja, jammer inderdaad :{
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:39:07 #161
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100961333
Oh gosh..
Special day.

[ Bericht 25% gewijzigd door lanterfanteraar op 20-08-2011 10:30:44 ]
pi_100961350
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:37 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tsja, jammer inderdaad :{
Nouja goed... het is ook niet heilig. Als ik een vrouw was geweest dan was ik nu al zo uitgewoond geweest dat mijn trechter vol met eelt zou zitten. Dan stelt seks op den duur ook niet veel meer voor.
pi_100961365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh gosh.. 20 augustus 2011...
Special day.
Ben je jarig?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:40:14 #164
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100961379
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ben je jarig?
Huh? :P

dit is eng
pi_100961380
is het sale bij de bijenkorf ofzo
pi_100961408
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Huh? :P

dit is eng
Wat is er nu weer eng?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:41:46 #167
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100961440
Oh hoef er trouwens niks over te horen. Voel me alleen wat lonely nu en zo. Nja goed.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:52:38 #168
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100961868
quote:
Misschien morgen ofzo... vanaaf vrienden over de vloer gehad en morgen decibel (festival overdag) wss gaan we daarna nog wel ff stappen.
na na na na na na na Badjasman!
pi_100961973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Misschien morgen ofzo... vanaaf vrienden over de vloer gehad en morgen decibel (festival overdag) wss gaan we daarna nog wel ff stappen.
Morgen heb ik dan weer andere plannen helaas.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:31:11 #170
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100962805
Oh god dat was saai. Echt een saaie avond uitgaan. Ik denk chill vriendinnen weer zien, zitten ze serieus de halve avond (die maar 3 uur duurde) te kankeren over het feit dat ik rook en zelfs de maat van mij die ook rookt zegt van: 'ja newbie dat is echt smerig' fucking hypocriet.

Het enige leuke stukje vande avond was meeten met het meisje van het werk, die was namelijk ernaast aan het uitgaan, dus heb ik daar nog 30 mn mee gechilld. Terwijl mijn 'vriendinnen' haar de hele tijd aankeken en rare dingen zeiden (waarschijnlijk) en ik kreeg dus ook nog een dikke cockblock.

Kom ik weer terug bij mijn 'vrienden'groep beginnen ze erover te kankeren dat ik met dat meisje ga praten.

Wat een kuthoeren, daarmee ga ik dus NOOIT meer mee uit.
pi_100963411
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:31 schreef Newbie114 het volgende:
Oh god dat was saai. Echt een saaie avond uitgaan. Ik denk chill vriendinnen weer zien, zitten ze serieus de halve avond (die maar 3 uur duurde) te kankeren over het feit dat ik rook en zelfs de maat van mij die ook rookt zegt van: 'ja newbie dat is echt smerig' fucking hypocriet.

Het enige leuke stukje vande avond was meeten met het meisje van het werk, die was namelijk ernaast aan het uitgaan, dus heb ik daar nog 30 mn mee gechilld. Terwijl mijn 'vriendinnen' haar de hele tijd aankeken en rare dingen zeiden (waarschijnlijk) en ik kreeg dus ook nog een dikke cockblock.

Kom ik weer terug bij mijn 'vrienden'groep beginnen ze erover te kankeren dat ik met dat meisje ga praten.

tsja. kut man :{
pi_100964417
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik heb ook geleerd dat als het niet chill is je gewoon moet gaan, want dan gebeurt er toch niets leuks meer. Oftewel zoals ze in how i met your mother zeggen: nothing good happens after 2 am.
_O_

Die koreaanse elvis :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 04:30:47 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100964784
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef kedge het volgende:

[..]

Dichtbij Groningen stad ?
nee Noord-Holland de provincie. waar me ouders wonen. waar alles kut is wegens uitgestorven poldergebieden(als ik het vergelijk met jullie hippe leven)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:47 schreef RandyMcRanderson het volgende:
waar in allah's naam moeten we dan over praten op dit goddeloze tijdstip
Nergens over, want ik vind het maar allemaal offtopic(maar dat is mijn mening).

Ik wil even kwijt, dat ik niet bedoelde dat negers met alleen maar :
"anders is discimineer je, en je wit toch geen racist zijn?" er al zijn.

natuurlijk is alleen maar dat zeggen niet genoeg voor een neger.maar het helpt wel voor een neger als hij dat er even bij zegt natuurlijk!!!
pi_100968106
quote:

Rare vrienden, misschien probeerden ze je bewust te irriteren? Heeft er niks mee te maken maar jij bent toch dik?

Ik heb echt een kut avond gehad . Teveel alcohol gehad en daar word ik agressief van en het gekke is; ik weet nog wel wat ik deed, ik kon gewoon niet stoppen. Ten eerste heb ik een meisje (waarvan ik de naam niet eens weet) helemaal verrot gescholden nadat ik met haar heb gezoend, daarna heb ik gevochten met een jongen die tegen mij aan botste. Na dat voorval hebben vrienden mij naar huis gebracht en heb ik de auto nog ondergekotst. Nu zou ik vandaag om 8u moeten beginnen en werd ik net pas wakker, krijg ik 'n sms van mijn scharrel dat ze weet van gisteravond via via en dat zij invalt. Dat is wel weer schattig. Ik schaam me nu dood, vrienden zullen ook wel boos zijn, ik ga wel mijn excuses aanbieden natuurlijk aangezien ik hun avond ook heb verpest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:57 schreef Kevin24 het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is zeg....
Waarom?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:51:11 #175
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100969328
Zo topic is weer redelijk schoon en her en der zijn notes uitgedeeld.

Graag ontopic!
pi_100973950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 04:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
natuurlijk is alleen maar dat zeggen niet genoeg voor een neger.maar het helpt wel voor een neger als hij dat er even bij zegt natuurlijk!!!
Nee, dat helpt niet. Dat is dan een afknapper. Of hij moet het als grapje zeggen, maar zelfs dan...
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:07:58 #177
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100974004
Volgens mij is dat initiatief tonen ( tot nu toe?) bij mij altijd wel een probleem geweest. En dan bedoel ik nog niet eens het afstappen op jongens of zo, maar ook gewoon het onderhouden van nog vage contacten/ kennissen.

Mijn studiegenoten hebben wel een paar keer laten merken dat ze me een leuk mens vonden ( drong niet echt tot me door), maar ik deed dat bijv. nooit bij hen. Ze vroegen weleens: "vind jij ons eigenlijk ook wel leuk?". Ook de sociale media vatte ik veel te zwaar op, ik durfde nooit iets te sturen uit angst om wanhopig of te intiem over te komen.

Nog steeds vind ik het wel een beetje wanhopig om contacten benaderen en hun tijd te gaan claimen. Maarja als ik een berichtje luchtig of nonchalant verwoord, dan ervaar ik dat niet meer zo.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:13:07 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100974099
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 04:30 schreef mylifeisgrey het volgende:.
Nee wat moet ik zeggen dan: "Zeg we hebben nu een heel leuk gesprek maar we moeten nog neuken en als je niet wil ben je een rascist"?

Doe niet zo idioot zelfs als grap is dat niet leuk.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:31:02 #179
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100974434
quote:
-verhaal-

Waakvarkens moet je bij elkaar zetten en dan snel wegwezen, ga er nooit meer uit inderdaad.

Sowieso met veel vrouwen mee uit ga je geen andere vrouwen regelen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:31:43 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100974446
Heloef heb je al dat mooie meisje aangesproken of ga je vanavond?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:42:04 #181
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100974653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Mpj het volgende:

[..]

Rare vrienden, misschien probeerden ze je bewust te irriteren? Heeft er niks mee te maken maar jij bent toch dik?

Ik heb echt een kut avond gehad . Teveel alcohol gehad en daar word ik agressief van en het gekke is; ik weet nog wel wat ik deed, ik kon gewoon niet stoppen. Ten eerste heb ik een meisje (waarvan ik de naam niet eens weet) helemaal verrot gescholden nadat ik met haar heb gezoend, daarna heb ik gevochten met een jongen die tegen mij aan botste. Na dat voorval hebben vrienden mij naar huis gebracht en heb ik de auto nog ondergekotst. Nu zou ik vandaag om 8u moeten beginnen en werd ik net pas wakker, krijg ik 'n sms van mijn scharrel dat ze weet van gisteravond via via en dat zij invalt. Dat is wel weer schattig. Ik schaam me nu dood, vrienden zullen ook wel boos zijn, ik ga wel mijn excuses aanbieden natuurlijk aangezien ik hun avond ook heb verpest.

Waarom?
Het klinkt als een mooie memorabele avond. :')

Antwerpen een paar jaar geleden.DenWauw op stap.

1 Meisje geregeld in eerste tent, nummer in telefoon, cijfer te weinig, gezoend
2 Uit club gezet vanwege kotsen en etteren
3 Uit bootachtige clubgeval vertrokken zonder jas
4 Meisje geregeld in kroeg, latere foto's bleek ze toch wat jonger dan ik dacht, gezoend. Nu wel een geldig nummer.
5 Ruzie met baasje uitsmijter dat voor de kroeg staat, type weinig hersens en bijdehand. Ik nog maar net iets slimmer met die wasem aan alcohol. Vrouw in VIP-gedeelte geprobeerd te versieren, die me afsloeg en later buiten weer op kwam zoeken
6 Terug naar Amsterdam zonder jas, kotsen in de trein.

Geslaagde avond dus.

Goede tactiek om vrouwen te versieren is ook gewoon ladderzat worden, geen drempel ( ook niet voor niveau vrouwen) haha.
pi_100975316
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 04:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee Noord-Holland de provincie. waar me ouders wonen. waar alles kut is wegens uitgestorven poldergebieden(als ik het vergelijk met jullie hippe leven)

[..]

........ Je moet niet lezen wat je wil lezen. Als je blijft letten op hoeveel iemand wel niet doet, blijf je zitten. Dat "hippe" valt in de praktijk meestal wel mee hoor
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100975531
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

4 Meisje geregeld in kroeg, latere foto's bleek ze toch wat jonger dan ik dacht, gezoend. Nu wel een geldig nummer.
5 Ruzie met baasje uitsmijter dat voor de kroeg staat, type weinig hersens en bijdehand. Ik nog maar net iets slimmer met die wasem aan alcohol. Vrouw in VIP-gedeelte geprobeerd te versieren, die me afsloeg en later buiten weer op kwam zoeken

Geslaagde avond dus.

Goede tactiek om vrouwen te versieren is ook gewoon ladderzat worden, geen drempel ( ook niet voor niveau vrouwen) haha.
Haha baas.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:48:08 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100976262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Geslaagde avond dus.

Briljant verhaal.
Al val ik dan gewoon ergens in slaap in plaats van vrouwen te gaan versieren.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:55:26 #185
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100976435
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Briljant verhaal.
Al val ik dan gewoon ergens in slaap in plaats van vrouwen te gaan versieren.
Ook voor mij uitzonderlijk hoor, meestal gebeurt mij hetzelfde. Er zijn echter spaarzame avondjes dat het net allemaal goed (verkeerd) loopt.
pi_100979486
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Volgens mij is dat initiatief tonen ( tot nu toe?) bij mij altijd wel een probleem geweest. En dan bedoel ik nog niet eens het afstappen op jongens of zo, maar ook gewoon het onderhouden van nog vage contacten/ kennissen.

Mijn studiegenoten hebben wel een paar keer laten merken dat ze me een leuk mens vonden ( drong niet echt tot me door), maar ik deed dat bijv. nooit bij hen. Ze vroegen weleens: "vind jij ons eigenlijk ook wel leuk?". Ook de sociale media vatte ik veel te zwaar op, ik durfde nooit iets te sturen uit angst om wanhopig of te intiem over te komen.

Nog steeds vind ik het wel een beetje wanhopig om contacten benaderen en hun tijd te gaan claimen. Maarja als ik een berichtje luchtig of nonchalant verwoord, dan ervaar ik dat niet meer zo.
Zo beperk je jezelf onnodig. Daarin mag jij best meer ruimte innemen. Niet iedereen zal dat enthousiast beantwoorden, maar dat hoeft ook niet. Het is geen wanhopig gedrag, tenzij je dat idee er zelf inlegt. Als je met een nieuwe studie begint, ben je allemaal nog vreemden voor elkaar. Dan zullen mensen meer open staan voor het aangaan van nieuwe contacten dan normaal. Een goed moment om eens wat meer initiatief te tonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 20-08-2011 20:58:15 ]
The view from nowhere.
pi_100979720
Deel nemer je leeft nog :D
pi_100979942
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Deel nemer je leeft nog :D
Onkruid en ongedierte vergaat niet. Alles goed Former?
The view from nowhere.
pi_100980152
Momenteel een dipje , vind iemand leuk maar die is geloof ik nog net uit een relatie en heel erg aan het verkondigen dat die vrij is en dus een beetje minder kansloos verhaal dit.

Wat is dat trouwens met mannen die als het net uit is heel erg single zijn en overal lopen te verkondigen ???
pi_100980515
Nah, deze jongen kan totaal geen meisjes versieren en is er eerder bang voor, nou is dat overdreven natuurlijk, dan dat het hem wel lukt.

Probleem lijkt me duidelijk, vanavond ga ik dus op stap, maar hoe gaat deze jongen het aanpakken om dan toch eindelijk is een drempeltje over te gaan en iets te overwinnen:D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:34:26 #191
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100980674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
Momenteel een dipje , vind iemand leuk maar die is geloof ik nog net uit een relatie en heel erg aan het verkondigen dat die vrij is en dus een beetje minder kansloos verhaal dit.

Wat is dat trouwens met mannen die als het net uit is heel erg single zijn en overal lopen te verkondigen ???
Zo van; Kijk eens dames ik ben weer single en beschikbaar !! Met jouw verhaal denk ik bijna dat hij eerst verder wil kijken door het te blijven schreeuwen en na enige tijd als hij merkt niks beters te kunnen krijgen, toch maar bij jou blijft.

Ook op je facebook uiteraard je status naar single veranderen en hopen op reacties van dames.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:38:12 #192
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100980785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef kedge het volgende:

[..]

Zo van; Kijk eens dames ik ben weer single en beschikbaar !!
Een studiegenoot van me vertelde dat hij dat ook had gedaan en toen binnen een week weer een vriendin had. Werkt wel goed.
pi_100980826
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Een studiegenoot van me vertelde dat hij dat ook had gedaan en toen binnen een week weer een vriendin had. Werkt wel goed.
Dus ik moet eerst een relatie krijgen het uitmaken en dan rond bazuinen dat ik single ben. :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:44:10 #194
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100980959
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Als je het zo verkondigt krijg je ook veel reacties. Vooral meiden; Oh ja, wat is er gebeurd ? etc. etc.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus ik moet eerst een relatie krijgen het uitmaken en dan rond bazuinen dat ik single ben. :D
Of meteen rondbazuinen dat je single bent en dat je vriendin je altijd sloeg :D ( nog zoals in die film met Jennifer Aniston )
pi_100981117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:44 schreef kedge het volgende:

[..]

Als je het zo verkondigt krijg je ook veel reacties. Vooral meiden; Oh ja, wat is er gebeurd ? etc. etc.

[..]

Of meteen rondbazuinen dat je single bent en dat je vriendin je altijd sloeg :D ( nog zoals in die film met Jennifer Aniston )
En dan hopen dat er iemand is die je wilt troosten zeker
14 SHADES OF GREY
pi_100981245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:

Je zegt alleen dat je weer single bent als je:
1. open staat voor een nieuwe relatie,
2. of als je de oude vriendin erin wil wrijven dat het echt over is (als dat nog niet duidelijk is).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 20-08-2011 21:39:32 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:56:26 #197
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100981324
Overigens heb ik echt diep respect voor de mensen die alleen uitgaan...

Vanavond ga ik dus alleen naar m'n date in de kroeg toe, omdat m'n maat geen "geld" meer heeft :') Moet zeggen dat het veel "ballen" vergt en ken verder ook niemand die uitgaat vanavond. Ik heb haar net een sms gestuurd hoe laat zij gaat en dan maar ong. afstemmen hoe laat ik naar de kroeg ga :{

Lijkt wel wanneer je alleen moet gaan je ineens geremd wordt en wanneer je met iemand bent de rem ervan af is.

[ Bericht 0% gewijzigd door kedge op 20-08-2011 21:12:04 ]
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:12:37 #198
238453 hasjman
utter madness
pi_100981800
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:56 schreef kedge het volgende:
Overigens heb ik echt diep respect voor de mensen die alleen uitgaan...

Dit. Ik zou dat zelf ook echt noooooit kunnen. Ik stap al niet snel op mensen af, maar in me eentje, no way.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:23:35 #199
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100982071
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef hasjman het volgende:

[..]

Dit. Ik zou dat zelf ook echt noooooit kunnen. Ik stap al niet snel op mensen af, maar in me eentje, no way.
Idem. Het voornaamste is dat ik me niet vermaak en gewoon gerust na een half uur weer naar huis ga.

Ik ben weleens alleen uitgegaan, naar één van mijn favoriete artiesten. Dat is nog goed te doen, geen rekening houden met pissen van wijven, gezeik met jassen etc etc. Gewoon lekker drankje pakken en op de dansvloer.

Maar gewoon een avondje uit in je eentje? Nee dank je.
pi_100982394
Ik blijf het lekker vinden want zo heb ik juist een kennissenkring die ik steeds meer opbouw, wat wel balen is een boel oude kennissen zie ik niet zo vaak meer , maar gisteren uitgeweest in mijn eentje en toen een paar jongens die ik mee aan de praat raakte de vorige keer weer tegengekomen en die zijn bij mij daarna even wat na blijven drinken.
Die gaan daar ook vaker heen en zo bouw ik juist in het uitgaan vriendenkring een beetje uit.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:53:33 #201
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100982921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf het lekker vinden want zo heb ik juist een kennissenkring die ik steeds meer opbouw, wat wel balen is een boel oude kennissen zie ik niet zo vaak meer , maar gisteren uitgeweest in mijn eentje en toen een paar jongens die ik mee aan de praat raakte de vorige keer weer tegengekomen en die zijn bij mij daarna even wat na blijven drinken.
Die gaan daar ook vaker heen en zo bouw ik juist in het uitgaan vriendenkring een beetje uit.
Heb je ook gelijk in, maar toch heb ik er veel wilskracht voor nodig om me eroverheen te zetten om alleen te gaan. Het rare zelfs is dat ik meestal alleen door de kroeg/discotheek heen slenter wanneer ik met anderen ben en dan vind ik alleen gaan een te groot struikelblok :')

M'n date heeft me net terug ge-whatsapped dat ze er rond 11 uur is. Misschien moet ik dit maar als kans te gebruiken om te zien hoe het is om alleen uit te gaan. o|O
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:01:10 #202
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100983133
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb er respect voor. Ik heb echt nul aanspraak in mijn eentje en sta dus de hele avond een beetje alleen ergens. Ik moet zeggen dat ik er ongetwijfeld ook heel ongemakkelijk bij sta.

Nog tips?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:03:25 #203
238453 hasjman
utter madness
pi_100983187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik heb er respect voor. Ik heb echt nul aanspraak in mijn eentje en sta dus de hele avond een beetje alleen ergens. Ik moet zeggen dat ik er ongetwijfeld ook heel ongemakkelijk bij sta.

Nog tips?
Dat is waar ik dus last van heb. Als ik ergens in een drukke bar / club sta heb ik het gevoel dat iedereen me aankijkt. Alsof het ook maar iemand echt interesseert wat ik doe :') Toch blijf ik dat gevoel hebben. Geen idee wat ik daar aan zou kunnen doen.
pi_100983244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nog tips?
Ga bij de bar zitten meestal zijn er dan vaak wel mensen naast je die willen praten maar ik moet ook wel zeggen dat dit meer in rustige kroegen werkt. In disco's gaat dat wat moeilijker. En als je iemand vaker ziet eerst beginnen met hallo en dan als je elkaar wat vaker ziet kun dat als een soort opening maken van he ik zie je hier vaker hoe ben je hier terecht gekomen ofzo.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:11:01 #205
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100983426
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ga bij de bar zitten meestal zijn er dan vaak wel mensen naast je die willen praten maar ik moet ook wel zeggen dat dit meer in rustige kroegen werkt. In disco's gaat dat wat moeilijker. En als je iemand vaker ziet eerst beginnen met hallo en dan als je elkaar wat vaker ziet kun dat als een soort opening maken van he ik zie je hier vaker hoe ben je hier terecht gekomen ofzo.
Ik dacht juist dat rondlopen en oogcontact maken de key was om ze gesprekken los te weken. Jij zult eerder aangesproken worden als vrouw aan een bar dan mannen die aan een bar zitten. Zoals wauwelaar al aangaf heb je het dan wel gezien na een half uurtje.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:11:43 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100983440
In het uitgaancircuit in Amsterdam kan je niet echt een netwerkje opbouwen er zijn amper mensen die naar dezelfde tent gaan elke week. Daarom zou ik dus nooit alleen uitgaan.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:17:42 #207
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100983628
Damn natuurlijk verlies ik nummers van meisjes die ik leuk vind. En ik wou haar nog bellen ook morgenochtend (dat is voor mij 1500 maar dan nog)...

FML :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:18:00 #208
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100983635
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
In het uitgaancircuit in Amsterdam kan je niet echt een netwerkje opbouwen er zijn amper mensen die naar dezelfde tent gaan elke week. Daarom zou ik dus nooit alleen uitgaan.
Ik woon ook in Amsterdam. Dat is exact hoe ik erover denk. Bovendien is men, gemiddeld, in Amsterdam toch wat meer op zichzelf en afstandelijker dan daarbuiten. Iedereen is IMHO vooral met zichzelf bezig. Dat is prima als je met vrienden bent....maar...

Ik kan me nog een avond herinneren in Breda, waar ik met vrienden uit was. Op een gegeven moment was ik mijn vrienden even kwijt en stond ik aan de bar. Ik had binnen no time aanspraak van allerlei gasten en dames. Ik reageerde ook een beetje verbaasd, dat is daar heel normaal. In Amsterdam schieten mensen zich nog liever door hun hoofd dan jou aan te spreken.

Ik zou overigens, mits aangesproken, toch ook wel enige schaamte hebben. Want de vraag 'met wie ben je hier?' krijg je ongetwijfeld. Als je dan benoemt dat je alleen bent gegaan, ben je gelijk zo'n 'zielepoot'. Ik zou daar slecht tegen kunnen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:18:39 #209
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100983666
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:03 schreef hasjman het volgende:

[..]

Dat is waar ik dus last van heb. Als ik ergens in een drukke bar / club sta heb ik het gevoel dat iedereen me aankijkt. Alsof het ook maar iemand echt interesseert wat ik doe :') Toch blijf ik dat gevoel hebben. Geen idee wat ik daar aan zou kunnen doen.
Dit heb ik ook. Maar zowieso bij mensen in het algemeen. En grote mensenmassa's vooral.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:19:10 #210
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100983676
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik woon ook in Amsterdam. Dat is exact hoe ik erover denk. Bovendien is men, gemiddeld, in Amsterdam toch wat meer op zichzelf en afstandelijker dan daarbuiten.
Huh, nee joh, juist allemaal toeristen die vragen komen stellen :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:19:31 #211
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100983693
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Ga je nog uit en de eerste meid die je tegenkomt aanspreken ?
quote:

[..]

Ik woon ook in Amsterdam. Dat is exact hoe ik erover denk. Bovendien is men, gemiddeld, in Amsterdam toch wat meer op zichzelf en afstandelijker dan daarbuiten.

Ik kan me nog een avond herinneren in Breda, waar ik met vrienden uit was. Op een gegeven moment was ik mijn vrienden even kwijt en stond ik aan de bar. Ik had binnen no time aanspraak. In Amsterdam schieten mensen zich nog liever door hun hoofd dan jou aan te spreken.

Ik zou overigens, mits aangesproken, toch ook wel enige schaamte hebben. Want de vraag 'met wie ben je hier?' krijg je ongetwijfeld. Als je dan benoemt dat je alleen bent gegaan, ben je gelijk zo'n 'zielepoot'. Ik zou daar slecht tegen kunnen.
Ik deels eigenlijk ook, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:19:55 #212
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100983709
quote:

[..]

Ik woon ook in Amsterdam. Dat is exact hoe ik erover denk. Bovendien is men, gemiddeld, in Amsterdam toch wat meer op zichzelf en afstandelijker dan daarbuiten. Iedereen is IMHO vooral met zichzelf bezig. Dat is prima als je met vrienden bent....maar...

Ik kan me nog een avond herinneren in Breda, waar ik met vrienden uit was. Op een gegeven moment was ik mijn vrienden even kwijt en stond ik aan de bar. Ik had binnen no time aanspraak. In Amsterdam schieten mensen zich nog liever door hun hoofd dan jou aan te spreken.

Waarom zou je een zielepoot zijn als je alleen uit bent (in een grote stad dan)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:20:38 #213
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100983727
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:19 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Huh, nee joh, juist allemaal toeristen die vragen komen stellen :P
Als je een vrouw bent komen er inderdaad gasten kijken of er wat te neuken valt toeristen je om slaaptips vragen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:22:58 #214
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100983818
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Waarom zou je een zielepoot zijn als je alleen uit bent (in een grote stad dan)
Omdat je blijkbaar geen vrienden hebt en er sociaal iets mis met je is dus. Zo praten namelijk mensen over je als je weinig vrienden hebt. Ik heb het deze week nog meegemaakt. Collega's van mij hadden het over een andere collega die weinig vrienden had en dat benoemd had. Je wil niet weten wat mensen dan over je roepen.

Als jij zegt dat je alleen uit bent en ze gaan vragen waarom, ga je dat benoemen. En dan wordt het ongemakkelijk.

Ik heb overigens zelf ook weinig vrienden. Dat had ik altijd wel, maar het is behoorlijk uitgedund tot een handjevol vrienden en een handjevol kennissen. Eigenlijk om allerlei redenen.

Maar het is behoorlijk not done om geen vrienden te hebben, dan zal er wel iets 'mis' met je zijn.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:25:47 #215
238453 hasjman
utter madness
pi_100983896
quote:

[..]

Ik woon ook in Amsterdam. Dat is exact hoe ik erover denk.

Hahaha. Nog iemand uit Amsterdam. En inderdaad, ik denk er dus ook precies het zelfde over. Wat ik persoonlijk merk is dat het allemaal van die besloten clubjes zijn. Iedereen kent elkaar, en jij hebt er dan niks te zoeken. Ook de reden dat ik al tijden niet meer uitga in Amsterdam.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:26:40 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100983920
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:19 schreef kedge het volgende:

[..]

Ga je nog uit en de eerste meid die je tegenkomt aanspreken ?
Dat ga ik nog wel een keer doen ja.
Maar eerst maar eens mensen zoeken die mee uitwillen en dat is in mijn vriendengroep nog een hele taak. :')
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:27:17 #217
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100983933
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:25 schreef hasjman het volgende:

[..]

Hahaha. Nog iemand uit Amsterdam. En inderdaad, ik denk er dus ook precies het zelfde over. Wat ik persoonlijk merk is dat het allemaal van die besloten clubjes zijn. Iedereen kent elkaar, en jij hebt er dan niks te zoeken. Ook de reden dat ik al tijden niet meer uitga in Amsterdam.
Kunnen we geen Amsterdams uitgaansclubje formeren vanuit dit topic :') ?
pi_100983979
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef DenWauwelaar het volgende:

Omdat je blijkbaar geen vrienden hebt en er sociaal iets mis met je is dus. Zo praten namelijk mensen over je als je weinig vrienden hebt. Ik heb het deze week nog meegemaakt. Collega's van mij hadden het over een andere collega die weinig vrienden had en dat benoemd had. Je wil niet weten wat mensen dan over je roepen.

Het is behoorlijk not done om geen vrienden te hebben, dan zal er wel iets 'mis' met je zijn.
Het is schijnbaar een behoorlijke issue als je geen vrienden hebt he? Als een meisje naar zoiets vraagt, is het dan beter om te doen alsof je vrienden hebt of om eerlijk te zijn?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:29:32 #219
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100983988
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:25 schreef hasjman het volgende:

[..]

Ik had via internet een leuk "clubje". Ik vond dat wel bijzonder, had geen idee dat er daar alleen maar clubjes waren? Was inderdaad wel een besloten clubje ook echt.

Verder heb ik nog wat "vriendinnen" in amsterdam.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:30:18 #220
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100984002
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik kreeg meteen een"note" toen ik zoiets had voorgesteld omdat het "offtopic" was ofzo :N

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is schijnbaar een behoorlijke issue als je geen vrienden hebt he? Als een meisje naar zoiets vraagt, is het dan beter om te doen alsof je vrienden hebt of om eerlijk te zijn?
Het lijkt me dat ze ooit wel je vrienden wil ontmoeten en dan sta je voor lul
pi_100984091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:30 schreef kedge het volgende:

Het lijkt me dat ze ooit wel je vrienden wil ontmoeten en dan sta je voor lul
Maar dan kan je altijd eerlijk zijn als ze eenmaal verliefd op je is/je leuk vindt. Of als dat dan nog steeds niet kan zou je kunnen vertellen dat je ruzie hebt gehad en nu even geen vrienden meer hebt.

Op datingsites willen contacten vaak weten wat je in het weekend gaat doen of ze vragen iets over vrienden en dan weet ik nooit goed hoe ik moet reageren. Meestal doe ik net alsof ik wel vrienden heb en elk weekend een avondje naar de kroeg ga.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:35:52 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dan kan je altijd eerlijk zijn als ze eenmaal verliefd op je is/je leuk vindt. Of als dat dan nog steeds niet kan zou je kunnen vertellen dat je ruzie hebt gehad en nu even geen vrienden meer hebt.

Op datingsites willen contacten vaak weten wat je in het weekend gaat doen of ze vragen iets over vrienden en dan weet ik nooit goed hoe ik moet reageren. Meestal doe ik net alsof ik wel vrienden heb en elk weekend een avondje naar de kroeg ga.
Ik zeg het nog een keer: als jij geen vrienden hebt of dingen onderneemt zonder haar, gaat een relatie nooit werken. Knoop dat een in je oren, want je wil het maar niet begrijpen volgens mij.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:37:16 #223
238453 hasjman
utter madness
pi_100984172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik had via internet een leuk "clubje". Ik vond dat wel bijzonder, had geen idee dat er daar alleen maar clubjes waren? Was inderdaad wel een besloten clubje ook echt.

Verder heb ik nog wat "vriendinnen" in amsterdam.
Ach, misschien overdrijf ik ook alleen maar.

Een hele tijd lang ben ik elke zaterdag uit gegaan in Amsterdam. Beetje slenteren door de stad en naar verschillende clubs / bars gaan.

Ik kan op 1 paar handen tellen wanneer ik het echt naar me zin had.

Wel grappig, paar maanden geleden ben ik naar London geweest. De mensen daar echt _O_ wouw, wat een verademing. Allemaal super relaxte mensen met wie je gewoon een praatje aan kan gaan. Elke keer als ik een pub stond had ik wel een leuke tijd. Gelukkig heb ik dan ook nog hoop :D
pi_100984181
Wie gaat er nou alleen uit? _O- 99% van de mensen zijn al met vrienden en hebben echt geen behoefte aan één of andere autist die alleen aan de bar zit om meiden te scoren of vrienden te maken. Als je nieuwe mensen wilt leren kennen kan je dan nog beter naar de salsaclub gaan of wat dan ook. Desnoods op een biljartclub, maar alleen uitgaan? :')
pi_100984185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Of je maakt eerst vrienden en haalt het dan pas in je hoofd om aan een vriendinnetje te denken.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:39:29 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of je maakt eerst vrienden en haalt het dan pas in je hoofd om aan een vriendinnetje te denken.
Als ie dat nou eerst zou doen god wat zou zijn leven er dan beter uit gaan zien.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:39:56 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef Mpj het volgende:
Wie gaat er nou alleen uit? _O- 99% van de mensen zijn al met vrienden en hebben echt geen behoefte aan één of andere autist die alleen aan de bar zit om meiden te scoren of vrienden te maken. Als je nieuwe mensen wilt leren kennen kan je dan nog beter naar de salsaclub gaan of wat dan ook. Desnoods op een biljartclub, maar alleen uitgaan? :')
Mpj, altijd subtiel. :')
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:40:03 #228
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100984247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef Mpj het volgende:
Er zijn dappere mensen die pionieren.

Ik niet.
pi_100984256
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zeg het nog een keer: als jij geen vrienden hebt of dingen onderneemt zonder haar, gaat een relatie nooit werken. Knoop dat een in je oren, want je wil het maar niet begrijpen volgens mij.
Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.

Ik wil gewoon graag een vriendin omdat dat me -zoals ik het me voorstel- gelukkiger kan maken. Zelfs als het dan maar een paar weken duurt en dan al stuk loopt; Gewoon om eens te voelen hoe het is om gelukkiger te zijn :)
pi_100984268
Alleen uitgaan moet best kunnen. Als ik alleen zou gaan, dan zou ik geen discotheek opzoeken,maar een kroeg.

Desnoods ga je maar wat lullen met de barman/barvrouw
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:43:36 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984349
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.

Ik wil gewoon graag een vriendin omdat dat me -zoals ik het me voorstel- gelukkiger kan maken. Zelfs als het dan maar een paar weken duurt en dan al stuk loopt; Gewoon om eens te voelen hoe het is om gelukkiger te zijn :)
Jij moet je denkpatroon veranderen. Meer zeg ik niet zo lang jij je richt op het hebben van een vriendin in plaats van je leven op de rails krijgen blijf je in deze situatie. Maar goed dat wil je blijkbaar want anders was je je al op andere dingen gaan richten dan een vriendin.
C'est la vie
pi_100984382
Zijn er in Amsterdam serieus geen tenten waar voornamelijk mensen alleen komen. Lijkt me dat er toch gewoon behoefte aan is. Nja en waar zijn mensen heel open-minded ik heb ze nog niet echt gezien.
pi_100984407
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Mpj, altijd subtiel. :')
Het is nou eenmaal zo. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Er zijn dappere mensen die pionieren.

Ik niet.
Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:47:00 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef Mpj het volgende:

[..]

Vast maar ik vind het zo geestig dat je het weer brengt als een lompe hork. :')
C'est la vie
pi_100984559
quote:

[..]

En hoe kom je er eigenlijk bij dat je dan gelukkiger wordt?

Ik blijf bij mijn mening dat je teveel romantische films hebt gekeken, maar afijn, ben benieuwd naar je beredenering.
pi_100984567
quote:

[..]

[..]

Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.
Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:51:38 #237
238453 hasjman
utter madness
pi_100984574
Heloef de neger, hasjman de moker en DenWauwelaar de blanke, als we dan geen bitches kunnen playen in Amsterdam weet ik het ook niet meer hoor :7
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:52:43 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Woussie1987 het volgende:

[..]

Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?
In de wereld van Mpj wel want dan ben je een autist.
C'est la vie
pi_100984641
quote:

[..]

[..]

Ook als ik met groepje ben vind ik gesprekje met wildvreemde aan de bar best leuk. Moet kunnen. Maar ik kom eigenlijk geen mensen tegen die alleen uitgaan. (Alleen tijdens zo;n boerenconcert stonden paar van die typische lui helemaal los te gaan in hun eentje. Ene kant respect, andere kant vindt ik ze zielig)
pi_100984651
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij moet je denkpatroon veranderen. Meer zeg ik niet zo lang jij je richt op het hebben van een vriendin in plaats van je leven op de rails krijgen blijf je in deze situatie. Maar goed dat wil je blijkbaar want anders was je je al op andere dingen gaan richten dan een vriendin.
Maar mijn leven op de rails krijgen is heel erg moeilijk. Een vriendin is een soort 'quick fix' (hoewel, ben ik al een paar jaar mee bezig, dus is ook niet echt quick eigenlijk). Ik ga er vanuit dat het haalbaar moet zijn omdat er vast wel ergens een keer een meisje moet toehappen en hopelijk wordt ik dan (tijdelijk) gelukkig(er). Die quick fix lijkt simpeler dan mijn leven op orde krijgen, want wat dat betreft heb ik geen idee waar ik moet beginnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:

[..]

En hoe kom je er eigenlijk bij dat je dan gelukkiger wordt?

Ik blijf bij mijn mening dat je teveel romantische films hebt gekeken, maar afijn, ben benieuwd naar je beredenering.
Geknuffeld worden en knuffelen O+ Daar wordt toch iedereen gelukkig van?

Ik heb dan iemand om af en toe mee samen te zijn, die mij een beetje kan opvrolijken als ik me rot voel en die me af en toe mee kan trekken.

Daarnaast zou het denk ik voelen als een 'succes': eindelijk een doel gehaald waar ik al zo lang naar heb uitgekeken :)
pi_100984660
Er zijn hier kennelijk een aantal mensen die niemand hebben om mee uit te gaan, waaronder ikzelf. Gaat er nog geeneens om of je wel of geen vrienden hebt, je kan ook vrienden hebben die geen zin hebben om uit te gaan. Anyweetjes misschien kunnen we al deze mensen op een hoop vegen om een keer als groep uit te gaan? Door hier week in week uit in cirkels te blijven praten komen we ook geen steek verder natuurlijk. Het is heel moeilijk om nieuwe vrienden te maken en dan moet je ook nog eens de mazzel hebben dat het uitgaanstypes zijn dus dat schiet allemaal voor geen meter op.
pi_100984692
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:

[..]

In de wereld van Mpj wel want dan ben je een autist.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Woussie1987 het volgende:

[..]

Niet zo letterlijk opnemen a.u.b. Ik wil er maar mee zeggen dat je beter niet alleen uit kunt gaan aangezien de meeste mensen (en zo is 't nou eenmaal) jou gaan zien als een sukkel zonder vrienden. Hard maar waar want de meeste personen gaan nou eenmaal uit mét vrienden. Als je dan zo graag nieuwe mensen wilt leren kennen, kan je beter naar een salsaclub gaan. Zoiets. Sowieso vrienden maken terwijl je uitgaat; ik vind dat geen geschikte plek.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:57:19 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar mijn leven op de rails krijgen is heel erg moeilijk. Een vriendin is een soort 'quick fix' (hoewel, ben ik al een paar jaar mee bezig, dus is ook niet echt quick eigenlijk). Ik ga er vanuit dat het haalbaar moet zijn omdat er vast wel ergens een keer een meisje moet toehappen en hopelijk wordt ik dan (tijdelijk) gelukkig(er). Die quick fix lijkt simpeler dan mijn leven op orde krijgen, want wat dat betreft heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
Jij denkt serieus dat dat werkt?

Je kan nu aan je leven gaan werken en over een paar jaar een gelukkig leven hebben.
Maar jij kiest er liever voor om op zoek te gaan naar een vriendin die dan na twee maanden weer weg is omdat je te afhankelijk van haar bent.

Ik snap jou echt niet. Dit slaat helemaal nergens op.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:58:04 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

Niet zo letterlijk opnemen a.u.b. Ik wil er maar mee zeggen dat je beter niet alleen uit kunt gaan aangezien de meeste mensen (en zo is 't nou eenmaal) jou gaan zien als een sukkel zonder vrienden. Hard maar waar want de meeste personen gaan nou eenmaal uit mét vrienden. Als je dan zo graag nieuwe mensen wilt leren kennen, kan je beter naar een salsaclub gaan. Zoiets. Sowieso vrienden maken terwijl je uitgaat; ik vind dat geen geschikte plek.
Ja als je het zo zegt ben ik het er gewoon mee eens.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:58:59 #245
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100984769
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man hoor.
pi_100984776
Ik snap punt van mpj maar al te goed. Ik ben nog nooit alleen uit geweest, omdat ik lastig vind gelijk mensen aan te spreken, maar vooral omdat ik mij dan zo;n halve '' autist'' voel.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:00:20 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me ook gelukkiger, maar dan zonder vriendin.
En aangezien Benzin net zoals ik geen casanova is. Moet zich maar eerst op andere dingen richten.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:01:02 #248
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100984817
quote:

[..]

www.nieuwemensenlerenkennen.nl
www.fellas.nl

Uitgelult.
pi_100984833
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik voel me ook gelukkiger, maar dan zonder vriendin.
En aangezien Benzin net zoals ik geen casanova is. Moet zich maar eerst op andere dingen richten.
I second that
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:02:00 #250
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100984837
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef hasjman het volgende:
Heloef de neger, hasjman de moker en DenWauwelaar de blanke, als we dan geen bitches kunnen playen in Amsterdam weet ik het ook niet meer hoor :7
Ik zat net exact hetzelfde te denken. :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:02:02 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984839
quote:
Daarnaast is FOK! ook gewoon een verkapte ontmoetsite.
C'est la vie
pi_100984851
quote:
Ja, maar ik zie benzin niet zo snel een scharrel krijgen.
pi_100984901
quote:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man een Neukmans hoor.
fixed
pi_100984903
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]

Geknuffeld worden en knuffelen O+ Daar wordt toch iedereen gelukkig van?

Ik heb dan iemand om af en toe mee samen te zijn, die mij een beetje kan opvrolijken als ik me rot voel en die me af en toe mee kan trekken.

Daarnaast zou het denk ik voelen als een 'succes': eindelijk een doel gehaald waar ik al zo lang naar heb uitgekeken :)
Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:04:27 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar ik zie benzin niet zo snel een scharrel krijgen.
Precies en ik ook niet en langzaam ben ik het gaan accepteren dat het nog wel even kan duren. Dat geeft gewoon vrijheid in je hoofd en de motivatie om je te gaan richten op andere leuke dingen.

Dat kost tijd want ik heb er een flinke tijd meegezeten maar benzin moet dat eens leren.
C'est la vie
pi_100984953
MPJ, zoals je het beschrijft heb je (helaas) wel gelijk. Stel dat ik vanavond naar de kroeg zou gaan en iemand die alleen is tegen me aan gaat lullen, zou ik diegene geen sukkel vinden maar ik vind het een soort van lef juist dat diegene dat zomaar durft.

In de trein iemand aanspreken is op zich toch ook niet schockerend. Mensen zouden niet van die vooroordelen gelijk moeten hebben
pi_100984957
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat dat werkt?

Je kan nu aan je leven gaan werken en over een paar jaar een gelukkig leven hebben.
Maar jij kiest er liever voor om op zoek te gaan naar een vriendin die dan na twee maanden weer weg is omdat je te afhankelijk van haar bent.

Ik snap jou echt niet. Dit slaat helemaal nergens op.
Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om de puinhopen in mijn leven op te ruimen. Daarnaast is dat echt heel veel werk.

Ik ben heel simpel om te begrijpen; ik wil gewoon gelukkig worden; liever nu dan morgen. Dat het daarna weer minder wordt (omdat zo'n meisje weer weggaat) is niet erg, dan ben ik in elk geval even gelukkig geweest :)

quote:
Gebookmarked. Als ik een wat rustiger momentje heb moet ik daar eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het wel interessant.
pi_100984958
quote:
Heeft hij nooit naar gezocht dus, zoveel interesseert het hem dus ook weer niet. :') _O-
pi_100984959
Mijn ex vriendin maakte het trouwens niks uit dat ik weinig/geen vrienden had. Het is geen wet van meden en perzen dat meisjes je dan automatisch niet moeten.
pi_100985004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mijn ex vriendin maakte het trouwens niks uit dat ik weinig/geen vrienden had. Het is geen wet van meden en perzen dat meisjes je dan automatisch niet moeten.
Had zij wel vrienden?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:07:20 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985005
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.
Vooral dat als ik geen goede vrienden had gehad, had ik nu nog steeds met zo'n verneukt zelfbeeld gezeten en met allemaal opgekropte emoties.

Goede vrienden maar dus echte vriend zijn godsgeschenk.
C'est la vie
pi_100985023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Is toch best grappig. Een stel compleet verschillende mensen bij elkaar gooien en kijken wat er gebeurd. Het is wel weer tijd voor een goed zondagmiddag-uitgaansverhalen-topic! Ik denk dat het zo wel lukt.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:08:38 #263
238453 hasjman
utter madness
pi_100985046
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies en ik ook niet en langzaam ben ik het gaan accepteren dat het nog wel even kan duren. Dat geeft gewoon vrijheid in je hoofd en de motivatie om je te gaan richten op andere leuke dingen.

Dat kost tijd want ik heb er een flinke tijd meegezeten maar benzin moet dat eens leren.
Heloef, blijf wel de motivatie hebben om je situatie te verbeteren. Voor je het weet ben je 26 jaar en nog steeds single. De mens is niet gemaakt om altijd alleen te blijven, dat zit gewoon in je hersenen.
pi_100985084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

Ik bedoelde gewoon knuffelen eigenlijk, hoewel seks waarschijnlijk een leuke bonus is. Maar je vroeg waarom ik er gelukkig van zou worden; daarom noemde ik enkel het knuffelen.

Ik ben 21. Ik heb vorig jaar voor het eerst (en helaas voor het laatst) gezoend. Moet zeggen dat ik het op dat moment niet echt bijzonder vond. Kon er niet van genieten omdat ik het niet echt had verwacht en ik erg gespannen was.

Dat zou kunnen als ik vrienden had ja, maar zoals ik al zei, die heb ik niet en dat lijkt niet echt te lukken ook. Dus dit is een snelle totaaloplossing voor (tijdelijk) geluk. Zo simpel is het.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:10:50 #265
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100985112
Mijn enige ervaringen met uitgaan zijn trouwens meetings n.a.v. internet geweest :P
pi_100985117
Ik heb geen problemen met een uitgaanstopic voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:11:11 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985123
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om de puinhopen in mijn leven op te ruimen. Daarnaast is dat echt heel veel werk.

Ik ben heel simpel om te begrijpen; ik wil gewoon gelukkig worden; liever nu dan morgen. Dat het daarna weer minder wordt (omdat zo'n meisje weer weggaat) is niet erg, dan ben ik in elk geval even gelukkig geweest :)
Gooi die hoop maar door het putje hoor jongen.

A. Het is echt maar de vraag of je een meisje kan versieren (ik denk het niet).
B. Okee het is gelukt. Hoe lang blijft dit meisje bij je? Niet lang, waarom? Je hebt geen eigen leven en hangt alles op aan haar.
C. Het is uit, je hart is gebroken en je bent er nog erger aan toe dan voorheen.
C'est la vie
pi_100985147
quote:

[..]

[..]

Gebookmarked. Als ik een wat rustiger momentje heb moet ik daar eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het wel interessant.
Zit je nou echt niet uit je nek te lullen? Ik bedoel; zoiets kan je toch niet serieus denken? Sta je al op een datingsite
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:12:13 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn enige ervaringen met uitgaan zijn trouwens meetings n.a.v. internet geweest :P
Bij mij ook. _O-
Het is zelfs zo erg ik ga met 3 anderen van FOK! naar Sziget ga volgend jaar.
C'est la vie
pi_100985159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:07 schreef Mpj het volgende:

[..]

Had zij wel vrienden?
ja zo'n groepje weet je wel.
Kijk er is een verschil tussen geen vrienden hebben en geen vrienden hebben + de hele dag thuiszitten en niks doen. Ik ga om 8 uur de deur uit naar mijn werk, daarna sportschool dit dat zus zo en ben om 8/9 uur s'avonds weer thuis. Ik heb wel een leven. Als je echt totaal geen leven en niks hebt lijkt me dat wel een afknapper.
pi_100985209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ga met mij anders uit
pi_100985214
quote:

Haal dat maar uit je hoofd. Je gaat je ongelofelijk kut voelen als het eindigt. Er vanuitgaande dat je oprecht gevoelens voor iemand had.
Ron Paul 2012
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:14:35 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef hasjman het volgende:

[..]

Heloef, blijf wel de motivatie hebben om je situatie te verbeteren. Voor je het weet ben je 26 jaar en nog steeds single. De mens is niet gemaakt om altijd alleen te blijven, dat zit gewoon in je hersenen.
Ik bedoel niet voor altijd maar meer dat ik het kan accepteren dat ik pas over 2 of 3 jaar een vriendin heb en dat ik niet achterloop omdat ik nog niet heb geneukt.

Dat geeft een enorme rust in je hoofd.
C'est la vie
pi_100985238
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij ook. _O-
Het is zelfs zo erg ik ga met 3 anderen van FOK! naar Sziget ga volgend jaar.
Met wie Heloef?

En aan Heloef en Lant, waarom gaan jullie anders niet uit?
pi_100985258
Wanneer loop je wel achter als je nog niet hebt geneukt dan? Op je twintigste ofzo?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:15:40 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985268
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Met wie Heloef?

ValHallen, gewoonfaye en Naatje_1
Maar dat zie ik eigenlijk al gewoon als vrienden ze komen hier ook gewoon over de vloer.
C'est la vie
pi_100985269
quote:

[..]

Met wie Heloef?

Als ze elkaar in het echt zouden kennen, ja. Maar online stelt Lanter bijzonder hoge eisen.
Ron Paul 2012
pi_100985276
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik heb geen problemen met een uitgaanstopic voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan
inderdaad ja. misschien bestaat dat al op deze site?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:16:11 #279
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100985291
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Goed plan.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:16:22 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985298
quote:

[..]

Dat gaat hem niet worden vriend.
C'est la vie
pi_100985309
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:

[..]

ValHallen, gewoonfaye en Naatje_1
Maar dat zie ik eigenlijk al gewoon als vrienden ze komen hier ook gewoon over de vloer.
Dat is wel leuk dat je vrienden hebt leren kennen via FOK!
pi_100985327
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat gaat hem niet worden vriend.
Kut man , mijn opmerking was dubbelzinnig en jullie vatten em allebei verkeerd op...
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:18:32 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985354
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zekers en makkelijker dan op school of waar dan ook.
Van hun wist ik al wat voor interesses ze hadden en overeen kwamen.

Wat het gewoon veel makkelijker om een leuk gesprek te hebben.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:18:35 #284
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100985359
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kut man , mijn opmerking was dubbelzinnig en jullie vatten em allebei verkeerd op...
Nee hoor, maar ik vind de reacties wel grappig :P
pi_100985369
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Nee zoiets is er nog niet. In het uitgaangstopic zou je zoiets aan kunnen maken.
Er is namelijk hier veel behoefte voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan. Zo n topic zou dan best kunnen helpen.
pi_100985375
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Zekers en makkelijker dan op school of waar dan ook.
Van hun wist ik al wat voor interesses ze hadden en overeen kwamen.

Wat het gewoon veel makkelijker om een leuk gesprek te hebben.
Ik vind naatje maar een beetje een fundamentalist.
Ron Paul 2012
pi_100985385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zit je nou echt niet uit je nek te lullen? Ik bedoel; zoiets kan je toch niet serieus denken? Sta je al op een datingsite
Ik ben volledig serieus en dat is *echt* hoe ik erover denk.

Ja, ben al een paar jaar met meerdere datingsites bezig; heb er helaas pas één succesje mee gehad. Maar wie weet :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Haal dat maar uit je hoofd. Je gaat je ongelofelijk kut voelen als het eindigt. Er vanuitgaande dat je oprecht gevoelens voor iemand had.
Ach, ik voel me nu ook al iedere dag kut; sommige dagen meer dan andere. Ik denk dat ik dat wel kan hebben. En dan ben ik even een tijdje gelukkig geweest. Ik snak naar mijn portie geluk en liefde.
pi_100985386
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik weet alleen wie gewoonfaye is van fok. Best een knap meisje maar wel met problemen thuis, was een keer een topic over. En die naatje is haar vriend, right?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:19:27 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985388
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef Mpj het volgende:
Wanneer loop je wel achter als je nog niet hebt geneukt dan? Op je twintigste ofzo?
Denk het, maar daar ga ik me niet mee bezig houden.
Ik ben ik en niet het Nederlands gemiddelde.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:20:15 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985410
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik vind naatje maar een beetje een fundamentalist.
Ja op internet. Zijn eigen vriendin heeft er zelfs een hekel aan hoe hij zich gedraagt op FOK! :')
In het echt is het gewoon een aardige gast.
C'est la vie
pi_100985420
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Gooi die hoop maar door het putje hoor jongen.

A. Het is echt maar de vraag of je een meisje kan versieren (ik denk het niet).
B. Okee het is gelukt. Hoe lang blijft dit meisje bij je? Niet lang, waarom? Je hebt geen eigen leven en hangt alles op aan haar.
C. Het is uit, je hart is gebroken en je bent er nog erger aan toe dan voorheen.
Dat dus.
pi_100985449
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Woussie1987 het volgende:

[..]

Nee zoiets is er nog niet. In het uitgaangstopic zou je zoiets aan kunnen maken.
Er is namelijk hier veel behoefte voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan. Zo n topic zou dan best kunnen helpen.
Dat zou zeker helpen ja. Hier in cirkels door blijven ouwehoeren week in week uit schiet niemand een meter mee op.
pi_100985468
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:

[..]

jeetje, ik ben het weer met je eens. Overigens sociaal leven>>>>>> neuken+vriendin
Eigenlijk vind ik 30 wel een mooie leeftijd.
pi_100985489
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zeg jij net zelf, dat je nog niet achterloopt. :P Dan ben ik dus benieuwd wanneer je wel achterloopt.

Benzin, ga gewoon naar een psycholoog.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:23:02 #295
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100985494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef benzin het volgende:

Ach, ik voel me nu ook al iedere dag kut; sommige dagen meer dan andere. Ik denk dat ik dat wel kan hebben. En dan ben ik even een tijdje gelukkig geweest. Ik snak naar mijn portie geluk en liefde.
Neee, je moet "gewoon" even neuken en je De Man voelen!! Borsten knijpen etc. Of billen dan, maar dat zal ik nooit helemaal begrijpen :')

Maarja heb jou niet echt gevolgd, weet niet in hoeverre dat haalbaar is. iig niet makkelijk, anders post je hier niet :P
pi_100985496
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

jeetje, ik ben het weer met je eens. Overigens sociaal leven>>>>>> neuken+vriendin
Eigenlijk vind ik 30 wel een mooie leeftijd.
30 is veel te oud. Sorry voor diegenen die zo laat hebben moeten wachten, maar vanaf pakweg je 21e wordt die drang zo groot dat je te snel in een depressie geraakt als je maar geen relatie weet te krijgen.
Ron Paul 2012
pi_100985502
En jongens wat is die heloef positief vandaag!
pi_100985519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Dat zou zeker helpen ja. Hier in cirkels door blijven ouwehoeren week in week uit schiet niemand een meter mee op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Maarja, wie maakt er zo n topic aan. Ik wil best voorstellen om in mijn woonplaats met een aantal fokkers op stap te gaan
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:24:05 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985527
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Neee, je moet "gewoon" even neuken en je De Man voelen!! Borsten knijpen etc. Of billen dan, maar dat zal ik nooit helemaal begrijpen :')

Maarja heb jou niet echt gevolgd, weet niet in hoeverre dat haalbaar is. iig niet makkelijk, anders post je hier niet :P
Hij heeft gezoend dat is al meer dan ik.
Dus hij zou het moeten kunnen.
C'est la vie
pi_100985534
Benzin je hebt het telkens over even gelukkig voelen en zo, maar je kan ook gelukkiger worden (of juist) door vrienden te maken/hebben. En als je eenmaal vrienden hebt, kom je ook sneller in contact met meisjes. En je hebt ten minste wat te doen. Wanneer het uitgaat met je meid val je dan niet in een diep gat.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:24:26 #301
238453 hasjman
utter madness
pi_100985539
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dus, 27 augustus, Amsterdam. De Dam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')