abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:39:29 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of je maakt eerst vrienden en haalt het dan pas in je hoofd om aan een vriendinnetje te denken.
Als ie dat nou eerst zou doen god wat zou zijn leven er dan beter uit gaan zien.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:39:56 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef Mpj het volgende:
Wie gaat er nou alleen uit? _O- 99% van de mensen zijn al met vrienden en hebben echt geen behoefte aan één of andere autist die alleen aan de bar zit om meiden te scoren of vrienden te maken. Als je nieuwe mensen wilt leren kennen kan je dan nog beter naar de salsaclub gaan of wat dan ook. Desnoods op een biljartclub, maar alleen uitgaan? :')
Mpj, altijd subtiel. :')
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:40:03 #228
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100984247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef Mpj het volgende:
Wie gaat er nou alleen uit? _O- 99% van de mensen zijn al met vrienden en hebben echt geen behoefte aan één of andere autist die alleen aan de bar zit om meiden te scoren of vrienden te maken. Als je nieuwe mensen wilt leren kennen kan je dan nog beter naar de salsaclub gaan of wat dan ook. Desnoods op een biljartclub, maar alleen uitgaan? :')
Er zijn dappere mensen die pionieren.

Ik niet.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100984256
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zeg het nog een keer: als jij geen vrienden hebt of dingen onderneemt zonder haar, gaat een relatie nooit werken. Knoop dat een in je oren, want je wil het maar niet begrijpen volgens mij.
Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.

Ik wil gewoon graag een vriendin omdat dat me -zoals ik het me voorstel- gelukkiger kan maken. Zelfs als het dan maar een paar weken duurt en dan al stuk loopt; Gewoon om eens te voelen hoe het is om gelukkiger te zijn :)
pi_100984268
Alleen uitgaan moet best kunnen. Als ik alleen zou gaan, dan zou ik geen discotheek opzoeken,maar een kroeg.

Desnoods ga je maar wat lullen met de barman/barvrouw
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:43:36 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984349
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.

Ik wil gewoon graag een vriendin omdat dat me -zoals ik het me voorstel- gelukkiger kan maken. Zelfs als het dan maar een paar weken duurt en dan al stuk loopt; Gewoon om eens te voelen hoe het is om gelukkiger te zijn :)
Jij moet je denkpatroon veranderen. Meer zeg ik niet zo lang jij je richt op het hebben van een vriendin in plaats van je leven op de rails krijgen blijf je in deze situatie. Maar goed dat wil je blijkbaar want anders was je je al op andere dingen gaan richten dan een vriendin.
C'est la vie
pi_100984382
Zijn er in Amsterdam serieus geen tenten waar voornamelijk mensen alleen komen. Lijkt me dat er toch gewoon behoefte aan is. Nja en waar zijn mensen heel open-minded ik heb ze nog niet echt gezien.
pi_100984407
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Mpj, altijd subtiel. :')
Het is nou eenmaal zo. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Er zijn dappere mensen die pionieren.

Ik niet.
Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:47:00 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef Mpj het volgende:

[..]

Vast maar ik vind het zo geestig dat je het weer brengt als een lompe hork. :')
C'est la vie
pi_100984559
quote:

[..]

En hoe kom je er eigenlijk bij dat je dan gelukkiger wordt?

Ik blijf bij mijn mening dat je teveel romantische films hebt gekeken, maar afijn, ben benieuwd naar je beredenering.
pi_100984567
quote:

[..]

[..]

Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.
Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:51:38 #237
238453 hasjman
utter madness
pi_100984574
Heloef de neger, hasjman de moker en DenWauwelaar de blanke, als we dan geen bitches kunnen playen in Amsterdam weet ik het ook niet meer hoor :7
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:52:43 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Woussie1987 het volgende:

[..]

Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?
In de wereld van Mpj wel want dan ben je een autist.
C'est la vie
pi_100984641
quote:

[..]

[..]

Ook als ik met groepje ben vind ik gesprekje met wildvreemde aan de bar best leuk. Moet kunnen. Maar ik kom eigenlijk geen mensen tegen die alleen uitgaan. (Alleen tijdens zo;n boerenconcert stonden paar van die typische lui helemaal los te gaan in hun eentje. Ene kant respect, andere kant vindt ik ze zielig)
pi_100984651
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij moet je denkpatroon veranderen. Meer zeg ik niet zo lang jij je richt op het hebben van een vriendin in plaats van je leven op de rails krijgen blijf je in deze situatie. Maar goed dat wil je blijkbaar want anders was je je al op andere dingen gaan richten dan een vriendin.
Maar mijn leven op de rails krijgen is heel erg moeilijk. Een vriendin is een soort 'quick fix' (hoewel, ben ik al een paar jaar mee bezig, dus is ook niet echt quick eigenlijk). Ik ga er vanuit dat het haalbaar moet zijn omdat er vast wel ergens een keer een meisje moet toehappen en hopelijk wordt ik dan (tijdelijk) gelukkig(er). Die quick fix lijkt simpeler dan mijn leven op orde krijgen, want wat dat betreft heb ik geen idee waar ik moet beginnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:

[..]

En hoe kom je er eigenlijk bij dat je dan gelukkiger wordt?

Ik blijf bij mijn mening dat je teveel romantische films hebt gekeken, maar afijn, ben benieuwd naar je beredenering.
Geknuffeld worden en knuffelen O+ Daar wordt toch iedereen gelukkig van?

Ik heb dan iemand om af en toe mee samen te zijn, die mij een beetje kan opvrolijken als ik me rot voel en die me af en toe mee kan trekken.

Daarnaast zou het denk ik voelen als een 'succes': eindelijk een doel gehaald waar ik al zo lang naar heb uitgekeken :)
pi_100984660
Er zijn hier kennelijk een aantal mensen die niemand hebben om mee uit te gaan, waaronder ikzelf. Gaat er nog geeneens om of je wel of geen vrienden hebt, je kan ook vrienden hebben die geen zin hebben om uit te gaan. Anyweetjes misschien kunnen we al deze mensen op een hoop vegen om een keer als groep uit te gaan? Door hier week in week uit in cirkels te blijven praten komen we ook geen steek verder natuurlijk. Het is heel moeilijk om nieuwe vrienden te maken en dan moet je ook nog eens de mazzel hebben dat het uitgaanstypes zijn dus dat schiet allemaal voor geen meter op.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_100984692
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:

[..]

In de wereld van Mpj wel want dan ben je een autist.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Woussie1987 het volgende:

[..]

Niet zo letterlijk opnemen a.u.b. Ik wil er maar mee zeggen dat je beter niet alleen uit kunt gaan aangezien de meeste mensen (en zo is 't nou eenmaal) jou gaan zien als een sukkel zonder vrienden. Hard maar waar want de meeste personen gaan nou eenmaal uit mét vrienden. Als je dan zo graag nieuwe mensen wilt leren kennen, kan je beter naar een salsaclub gaan. Zoiets. Sowieso vrienden maken terwijl je uitgaat; ik vind dat geen geschikte plek.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:57:19 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar mijn leven op de rails krijgen is heel erg moeilijk. Een vriendin is een soort 'quick fix' (hoewel, ben ik al een paar jaar mee bezig, dus is ook niet echt quick eigenlijk). Ik ga er vanuit dat het haalbaar moet zijn omdat er vast wel ergens een keer een meisje moet toehappen en hopelijk wordt ik dan (tijdelijk) gelukkig(er). Die quick fix lijkt simpeler dan mijn leven op orde krijgen, want wat dat betreft heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
Jij denkt serieus dat dat werkt?

Je kan nu aan je leven gaan werken en over een paar jaar een gelukkig leven hebben.
Maar jij kiest er liever voor om op zoek te gaan naar een vriendin die dan na twee maanden weer weg is omdat je te afhankelijk van haar bent.

Ik snap jou echt niet. Dit slaat helemaal nergens op.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:58:04 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

Niet zo letterlijk opnemen a.u.b. Ik wil er maar mee zeggen dat je beter niet alleen uit kunt gaan aangezien de meeste mensen (en zo is 't nou eenmaal) jou gaan zien als een sukkel zonder vrienden. Hard maar waar want de meeste personen gaan nou eenmaal uit mét vrienden. Als je dan zo graag nieuwe mensen wilt leren kennen, kan je beter naar een salsaclub gaan. Zoiets. Sowieso vrienden maken terwijl je uitgaat; ik vind dat geen geschikte plek.
Ja als je het zo zegt ben ik het er gewoon mee eens.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:58:59 #245
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100984769
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man hoor.
pi_100984776
Ik snap punt van mpj maar al te goed. Ik ben nog nooit alleen uit geweest, omdat ik lastig vind gelijk mensen aan te spreken, maar vooral omdat ik mij dan zo;n halve '' autist'' voel.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:00:20 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man hoor.
Ik voel me ook gelukkiger, maar dan zonder vriendin.
En aangezien Benzin net zoals ik geen casanova is. Moet zich maar eerst op andere dingen richten.
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:01:02 #248
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100984817
quote:

[..]

www.nieuwemensenlerenkennen.nl
www.fellas.nl

Uitgelult.
pi_100984833
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik voel me ook gelukkiger, maar dan zonder vriendin.
En aangezien Benzin net zoals ik geen casanova is. Moet zich maar eerst op andere dingen richten.
I second that
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:02:00 #250
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100984837
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef hasjman het volgende:
Heloef de neger, hasjman de moker en DenWauwelaar de blanke, als we dan geen bitches kunnen playen in Amsterdam weet ik het ook niet meer hoor :7
Ik zat net exact hetzelfde te denken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')