Als ie dat nou eerst zou doen god wat zou zijn leven er dan beter uit gaan zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je maakt eerst vrienden en haalt het dan pas in je hoofd om aan een vriendinnetje te denken.
Mpj, altijd subtiel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef Mpj het volgende:
Wie gaat er nou alleen uit?99% van de mensen zijn al met vrienden en hebben echt geen behoefte aan één of andere autist die alleen aan de bar zit om meiden te scoren of vrienden te maken. Als je nieuwe mensen wilt leren kennen kan je dan nog beter naar de salsaclub gaan of wat dan ook. Desnoods op een biljartclub, maar alleen uitgaan?
Er zijn dappere mensen die pionieren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef Mpj het volgende:
Wie gaat er nou alleen uit?99% van de mensen zijn al met vrienden en hebben echt geen behoefte aan één of andere autist die alleen aan de bar zit om meiden te scoren of vrienden te maken. Als je nieuwe mensen wilt leren kennen kan je dan nog beter naar de salsaclub gaan of wat dan ook. Desnoods op een biljartclub, maar alleen uitgaan?
Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer: als jij geen vrienden hebt of dingen onderneemt zonder haar, gaat een relatie nooit werken. Knoop dat een in je oren, want je wil het maar niet begrijpen volgens mij.
Jij moet je denkpatroon veranderen. Meer zeg ik niet zo lang jij je richt op het hebben van een vriendin in plaats van je leven op de rails krijgen blijf je in deze situatie. Maar goed dat wil je blijkbaar want anders was je je al op andere dingen gaan richten dan een vriendin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.
Ik wil gewoon graag een vriendin omdat dat me -zoals ik het me voorstel- gelukkiger kan maken. Zelfs als het dan maar een paar weken duurt en dan al stuk loopt; Gewoon om eens te voelen hoe het is om gelukkiger te zijn
Het is nou eenmaal zo.quote:
Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn dappere mensen die pionieren.
Ik niet.
Vast maar ik vind het zo geestig dat je het weer brengt als een lompe hork.quote:
En hoe kom je er eigenlijk bij dat je dan gelukkiger wordt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet. Vrienden maken is erg lastig; in het echt lukt het me nochtans niet echt en er zijn geen vriend-ontmoet-sites.
Ik wil gewoon graag een vriendin omdat dat me -zoals ik het me voorstel- gelukkiger kan maken. Zelfs als het dan maar een paar weken duurt en dan al stuk loopt; Gewoon om eens te voelen hoe het is om gelukkiger te zijn
Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo.
[..]
Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.
In de wereld van Mpj wel want dan ben je een autist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?
Ook als ik met groepje ben vind ik gesprekje met wildvreemde aan de bar best leuk. Moet kunnen. Maar ik kom eigenlijk geen mensen tegen die alleen uitgaan. (Alleen tijdens zo;n boerenconcert stonden paar van die typische lui helemaal los te gaan in hun eentje. Ene kant respect, andere kant vindt ik ze zielig)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo.
[..]
Erg dapper.. maar ga dan liever op één of andere sportclub waarbij je wekelijks terug moet komen en sowieso mensen leert kennen. Heb je meer aan dan als een autist aan een bar te hangen.
Maar mijn leven op de rails krijgen is heel erg moeilijk. Een vriendin is een soort 'quick fix' (hoewel, ben ik al een paar jaar mee bezig, dus is ook niet echt quick eigenlijk). Ik ga er vanuit dat het haalbaar moet zijn omdat er vast wel ergens een keer een meisje moet toehappen en hopelijk wordt ik dan (tijdelijk) gelukkig(er). Die quick fix lijkt simpeler dan mijn leven op orde krijgen, want wat dat betreft heb ik geen idee waar ik moet beginnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet je denkpatroon veranderen. Meer zeg ik niet zo lang jij je richt op het hebben van een vriendin in plaats van je leven op de rails krijgen blijf je in deze situatie. Maar goed dat wil je blijkbaar want anders was je je al op andere dingen gaan richten dan een vriendin.
Geknuffeld worden en knuffelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
En hoe kom je er eigenlijk bij dat je dan gelukkiger wordt?
Ik blijf bij mijn mening dat je teveel romantische films hebt gekeken, maar afijn, ben benieuwd naar je beredenering.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
In de wereld van Mpj wel want dan ben je een autist.
Niet zo letterlijk opnemen a.u.b. Ik wil er maar mee zeggen dat je beter niet alleen uit kunt gaan aangezien de meeste mensen (en zo is 't nou eenmaal) jou gaan zien als een sukkel zonder vrienden. Hard maar waar want de meeste personen gaan nou eenmaal uit mét vrienden. Als je dan zo graag nieuwe mensen wilt leren kennen, kan je beter naar een salsaclub gaan. Zoiets. Sowieso vrienden maken terwijl je uitgaat; ik vind dat geen geschikte plek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Waarom ben je gelijk een autist als je alleen aan de bar zit? Ik snap dat gewoon niet. Je kunt best wel alleen naar een kroeg gaan en aan een bar zitten. Wel is het zo dat je het initiatief moet nemen tot gesprek met anderen in je omgeving. Maar zodra mensen het vreemd vinden om aangesproken worden door een vreemde in een cafe vind ik persoonlijk erg raar. Ik heb respect voor mensen die lef tonen om alleen naar de kroeg te gaan en vervolgens het initistief nemen om iemand aan te spreken. Zo raar is dat toch niet?
Jij denkt serieus dat dat werkt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar mijn leven op de rails krijgen is heel erg moeilijk. Een vriendin is een soort 'quick fix' (hoewel, ben ik al een paar jaar mee bezig, dus is ook niet echt quick eigenlijk). Ik ga er vanuit dat het haalbaar moet zijn omdat er vast wel ergens een keer een meisje moet toehappen en hopelijk wordt ik dan (tijdelijk) gelukkig(er). Die quick fix lijkt simpeler dan mijn leven op orde krijgen, want wat dat betreft heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
Ja als je het zo zegt ben ik het er gewoon mee eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Niet zo letterlijk opnemen a.u.b. Ik wil er maar mee zeggen dat je beter niet alleen uit kunt gaan aangezien de meeste mensen (en zo is 't nou eenmaal) jou gaan zien als een sukkel zonder vrienden. Hard maar waar want de meeste personen gaan nou eenmaal uit mét vrienden. Als je dan zo graag nieuwe mensen wilt leren kennen, kan je beter naar een salsaclub gaan. Zoiets. Sowieso vrienden maken terwijl je uitgaat; ik vind dat geen geschikte plek.
Ik voel me ook gelukkiger, maar dan zonder vriendin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man hoor.
www.nieuwemensenlerenkennen.nlquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
I second thatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook gelukkiger, maar dan zonder vriendin.
En aangezien Benzin net zoals ik geen casanova is. Moet zich maar eerst op andere dingen richten.
Ik zat net exact hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef hasjman het volgende:
Heloef de neger, hasjman de moker en DenWauwelaar de blanke, als we dan geen bitches kunnen playen in Amsterdam weet ik het ook niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |