abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:10:06 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100941797

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:12:50 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100941907
Jongens stop eens met te kloten aan die TT.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:13:30 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100941933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klinkt onherkenbaar moet ik zeggen... behalve dan dat van die alleen hangende meisjes die snel versierd worden.
Als een meisje alleen is stap ik eerder op af dan als ze met een hele grote groep is.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:14:54 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100941986
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Als een meisje alleen is stap ik eerder op af dan als ze met een hele grote groep is.
en vrouwen denken (blijkbaar) ook zo :).
Alleen jij bent nog jong, ik denk dat het dan niet cool is om alleen te staan :). Terwijl als je in de 20 bent dat mensen dan volwassener worden en denken van 'hij maakt ook lol in z'n eentje, wat tof'
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100942084
Vroeger toen was het pas makkelijk!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:17:32 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mja en toch is het beter dan maar alleen thuis te blijven zitten.
Nou ja als ik alleen ga ben ik een muurbloem dus dat schiet allebei niks op eigenlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als ik alleen ben dan ben ik blijkbaar 'toegankelijker' :). logisch ook want dan hoeven ze geen rekening met m'n vrienden te houden als ze ergens anders heen willen of een drankje voor me gaan halen :P.
Ben jij heel knap of? :P
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:18:15 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100942135
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja als ik alleen ga ben ik een muurbloem dus dat schiet allebei niks op eigenlijk.

[..]

Ben jij heel knap of? :P
nee, maar wel heel tof.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:19:01 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee, maar wel heel tof.
Oh ik ook.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:22:30 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100942298
TT aangepast en note uitgedeeld.

Graag normaal doen.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:22:41 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942308
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef debeterebob het volgende:
Vroeger toen was het pas makkelijk!
Toen versierde je nog meisjes door een briefje in hun hand te drukken in de zandbak.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:25:09 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100942405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Crutch het volgende:
TT aangepast en note uitgedeeld.

Graag normaal doen.
titel komt te kansloos over (alsof het over incontinentie of erectieproblemen gaat) dus hij is aangepast om ook wat mensen te trekken die echt anderen kunnen helpen :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:27:01 #12
118585 Crutch
pi_100942480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

titel komt te kansloos over (alsof het over incontinentie of erectieproblemen gaat) dus hij is aangepast om ook wat mensen te trekken die echt anderen kunnen helpen :).
Dat soort dingen voortaan in overleg in het Feedbacktopic.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:27:14 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100942486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en voor ik vergeet; ook om mensen buiten te houden die eigenlijk gewoon professionele hulp moeten zoeken ipv versierhulp moeten zoeken :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:31:04 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942627
Maanvis heeft ergens een punt er mist iets tussen Singles (gewoon baggger en SC) en dit topic (waar mensen die echt moeilijk versieren) een topic voor de wat minder erge gevallen (minibeer, Mpj, ik) is er eigenlijk niet.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:33:06 #15
118585 Crutch
pi_100942709
Mee eens, maar zoals ik al zei; graag in het feedbacktopic.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:34:21 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100942761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Crutch het volgende:
Mee eens, maar zoals ik al zei; graag in het feedbacktopic.
Dan zal ik een voorstel indienen voor een nieuwe reeks.
C'est la vie
pi_100942794
Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Wie heeft dit eigenlijk geschreven?
pi_100943009
Supersoep heeft de OP geschreven dus ik denk...Supersoep?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:40:16 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Mpj het volgende:

Wie heeft dit eigenlijk geschreven?
ik denk strawberry of keep walking.
Een gedicht over Maanvis
pi_100943183
Met de TT is niks mis. De OP is natuurlijk wel al oud. Alle Richard's en benzin's zijn vervangen door Heloef's en Newbie's dus dat maakt al verschil in welk advies je kan en wil geven. Een paar maanden geleden was de doelgroep van mensen die hier kwamen een stuk anders.

Al hadden we deze discussie toentertijd ook al onder leiding van Crutch; dat de reeks te ''zielige'' mensen aantrok. Besloten werd wel dat deze reeks gewoon in de huidige vorm blijft en dat als je wil overstappen naar een tweede Singles reeks, je maar simpelweg een nieuw topic aanmaakt.
Ron Paul 2012
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:45:53 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943241
Singles is gewoon een slowchat met een beperkt groepje. Dat heeft niets met tips voor versieren te maken :).
Een gedicht over Maanvis
pi_100943256
Ben ik de enigste die dat helemaal niet vind kloppen? Hoe kan je iemand als tip geven om opzichzelf te gaan wonen als die persoon niet eens alleen uit durft te gaan en vrouwen niet durft aan te spreken; dat is dan toch juist vragen om problemen.
pi_100943283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Singles is gewoon een slowchat met een beperkt groepje. Dat heeft niets met tips voor versieren te maken :).
Ik heb het ook over het type reeks met ''normale'' mensen die relatief oppervlakkige problematiek kent. Deze hele reeks is juist ontstaan vanwege de meer extremere types; maar is gestaag overgenomen.
Ron Paul 2012
pi_100943310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Mpj het volgende:
Ben ik de enigste die dat helemaal niet vind kloppen? Hoe kan je iemand als tip geven om opzichzelf te gaan wonen als die persoon niet eens alleen uit durft te gaan en vrouwen niet durft aan te spreken; dat is dan toch juist vragen om problemen.
Tuurlijk niet. Dat staat daar toch gewoon los van? In het begin is dat wennen, maar zoiets kan je zelfvertrouwen geven. Zelfs MLIG woont op zichzelf.
Ron Paul 2012
pi_100943471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Dat staat daar toch gewoon los van? In het begin is dat wennen, maar zoiets kan je zelfvertrouwen geven. Zelfs MLIG woont op zichzelf.
Ik denk juist dat je eerst je leven op orde moet krijgen en daarna pas op jezelf moet gaan wonen. We zien allemaal hoe het er met MLIG aan toe gaat; zou hij thuis wonen, was de situatie waarschijnlijk wel beter omdat zijn ouders er dan ook zijn en die de situatie van hem ook echt niet kunnen ontkennen.
pi_100943548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je eerst je leven op orde moet krijgen en daarna pas op jezelf moet gaan wonen. We zien allemaal hoe het er met MLIG aan toe gaat; zou hij thuis wonen, was de situatie waarschijnlijk wel beter omdat zijn ouders er dan ook zijn en die de situatie van hem ook echt niet kunnen ontkennen.
Niet alle ouders zijn even behulpzaam. Dus heb je de kans dat je jezelf nog meer isoleert door steeds op je zolderkamertje te blijven, aangezien je niet eens naar buiten moet voor boodschappen.

Zeker als je gaat studeren, is het goed om uit die sleur te komen en vanaf punt 0 weer opnieuw te beginnen. Een hogere graad van zelfstandigheid voelt goed. MLIG maakt er een puinhoop van, maar dat zou hij in welke situatie dan ook nog voor elkaar krijgen.
Ron Paul 2012
pi_100943572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Op je zelf wonen is natuurlijk net simpelweg goed of slecht. Ook genoeg mensen die het wel goed oppakken!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:56:07 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943591
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

MLIG heeft toen hij op zichzelf woonde bijna tienduizend euro uitgegeven aan een hoer. Dus een beetje meer sociale controle was wel op zijn plaats geweest, dan was dat niet gebeurd.
Een gedicht over Maanvis
pi_100943677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

MLIG heeft toen hij op zichzelf woonde bijna tienduizend euro uitgegeven aan een hoer. Dus een beetje meer sociale controle was wel op zijn plaats geweest, dan was dat niet gebeurd.
Ja daarom moet iedere halfzwakke maar gewoon lekker thuis in de comfort zone blijven zitten. Want er bestaat een gevaar dat je 10000 aan hoeren uitgeeft :')

Je mag toch gewoon verwachten dat iemand die sociaal niet helemaal top is, toch wel gezond verstand heeft. ;)
pi_100943685
quote:

[..]

Hoe ga je dat voorkomen als hij nog thuis woont?
Ron Paul 2012
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:59:35 #31
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100943688
Ik vind dat er hier teveel bij historie wordt stilgestaan en te weinig over de toekomst wordt gesproken. Laten we het gewoon een topic maken waar mensen zich thuisvoelen.

dus niet zoals singles
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100943707
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe ga je dat voorkomen als hij nog thuis woont?
Alle rekeningen bekijken!
pi_100943716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Mpj het volgende:
Omdat het dan vaak een kwestie van moeten wordt. Je moet er wel op uit en alles zelf doen.

Maar het kan ook verkeerd uitpakken ja.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:00:36 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100943723
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja daarom moet iedere halfzwakke maar gewoon lekker thuis in de comfort zone blijven zitten. Want er bestaat een gevaar dat je 10000 aan hoeren uitgeeft :')

Je mag toch gewoon verwachten dat iemand die sociaal niet helemaal top is, toch wel gezond verstand heeft. ;)
nouja, bekijk het van geval tot geval,
vertrouw je schenkstroop, benzin of richard_prf op zichzelf?
Een gedicht over Maanvis
pi_100943782
quote:

[..]

Zijn ouders weten daar al van. Maakt het uit? Nee, als hij daar geld aan uit wil geven had hij dat ook gedaan als hij thuis woonde. Zoveel controle heb je dan ook weer niet.
pi_100943829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nouja, bekijk het van geval tot geval,
vertrouw je schenkstroop, benzin of richard_prf op zichzelf?
Richard wel, die woont al op zichzelf en volgensmij gaat het qua zelfstandigheid verder prima.

Schenkie...geen idee. Benzin zou weinig verschil maken, aan zijn ouders heeft ie nu ook weinig.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:15:24 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100944189
Ik heb twee FOK!-pubers gekoppeld
Whaha als dit waar is. _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:16:31 #38
118585 Crutch
pi_100944217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dat er hier teveel bij historie wordt stilgestaan en te weinig over de toekomst wordt gesproken. Laten we het gewoon een topic maken waar mensen zich thuisvoelen.

dus niet zoals singles
Als jullie gewoon ontopic blijven wordt het ook geen kliekje.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:18:01 #39
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee?
Wat is er voor nodig om het gepsychologiseer te stoppen over de 'zielige' gevallen? De mensen moeten hulp zoeken, professionele hulp. Onze psychologie van de koude grond gaat ze niet verder helpen. Ondertussen hebben we gewoon een leuk topic waarin ze af en toe deel aan nemen.

We zijn echter niet verantwoordelijk voor het fixen van hun shit. Dat moeten ze zelf doen. Het heeft dus ook niet zoveel zin telkens maar de nadruk te leggen op het verleden van topics, users en oplossingen te bieden voor hun problemen.
pi_100944353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wat is er voor nodig om het gepsychologiseer te stoppen over de 'zielige'gevallen? De mensen moeten hulp zoeken, professionele hulp. Onze psychologie van de koude grond gaat ze niet verder helpen. Ondertussen hebben we gewoon een leuk topic waarin ze af en toe deel aan nemen.

We zijn echter niet verantwoordelijk voor het fixen van hun shit. Dat moeten ze zelf doen. Het heeft dus ook niet zoveel zin telkens maar de nadruk te leggen op het verleden van topics, users en oplossingen te bieden voor hun problemen.
Dat geldt voor iedereen hier in dit topic, niet alleen de zwaardere gevallen.

Bovendien ging het nu ook even over of op jezelf wonen verstandig of juist schadelijk kan zijn. Wat is daar nou weer mis mee? En Benzin en MLiG posten nog steeds in deze reeks dus logischerwijs gaat het dan af en toe over hen. Wat betreft Richard, toen was jij er geloof ik nog niet, maar deze reeks was in het begin doodgebloed zonder hem. Vandaar dat hij nog wel eens gespreksonderwerp is. Dat kan jij dan zien als oude koeien, maar veranderen doe je het niet...
pi_100944420
Maar de reden dat mensen niet zo goed in versieren zijn is vaak ook dat ze het sociaal lastig hebben. Logisch dat het dan ook wel eens over hun achtergrond gaat, toch?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:23:07 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944441
Ik ben van mening dat we het hier moeten hebben over versieren en alles wat daarbij komt kijken, maar in de tegenwoordige en toekomstige tijd. Dat Richard een topic overeind heeft gehouden, is allemaal prachtig, maar anders was er een ander nieuw topic ontstaan vanuit een behoefte.

quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef debeterebob het volgende:
Maar de reden dat mensen niet zo goed in versieren zijn is vaak ook dat ze het sociaal lastig hebben. Logisch dat het dan ook wel eens over hun achtergrond gaat, toch?
Dat kan ja, maar daar ligt wel heel erg de nadruk op en dan ook nog in de verleden tijd.

Het is voor het topic goed als af en toe nieuwe mensen gaan posten en dit nodigt helemaal niet uit. Er zijn ook zat mensen die versieren moeilijk vinden zonder jarenlange sociaalpsychische problematiek
pi_100944546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben van mening dat we het hier moeten hebben over versieren en alles wat daarbij komt kijken, maar in de tegenwoordige en toekomstige tijd. Dat Richard een topic overeind heeft gehouden, is allemaal prachtig, maar anders was er een ander nieuw topic ontstaan vanuit een behoefte.

[..]

Dat kan ja, maar daar ligt wel heel erg de nadruk op en dan ook nog in de verleden tijd.

Het is voor het topic goed als af en toe nieuwe mensen gaan posten en dit nodigt helemaal niet uit. Er zijn ook zat mensen die versieren moeilijk vinden zonder jarenlange sociaalpsychische problematiek

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, misschien een fatsoenlijk topic voor beide groepen?
pi_100944559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uit behoefte? Volgens mij als men hier zijn gang kan gaan wordt het gewoon een slowchat topic. Dat het nu gezellig is met een redelijk vast kliekje is de reden dat men de moeite doet nog ontopic te gaan.

En versieren gaat het al over. Zoveel probleemgevallen posten hier nu ook weer niet.
pi_100944579
Waar is Deelnemer eigenlijk?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:28:13 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100944606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar is Deelnemer eigenlijk?
Weggejaagd door de bitchfights misschien?
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:31:45 #47
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944718
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Jong doe eens rustig aan wiet, wodka, sigaretten je slaat door vriend.
Of hij komt pas goed los. *O*

Op mijn to-do lijst: meisje van coffeeshop versieren...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:37:46 #48
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100944910
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Maar nu lijkt hij alles te gaan doen in een tijdsbestek van twee weken. :P
Neuh om de een of andere reden gebruikt niemand die ik ken illegale drugs (xtc en stuff) dus dat duurt nog wel even. Bovendien zit ketsen er sowieso niet in ga met vriendinnen en een maat op stap.

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 20-08-2011 12:30:37 ]
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:38:22 #49
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100944929
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Neuh om de een of andere reden gebruikt niemand die ik ken illegale drugs (xtc en stuff) dus dat duurt nog wel even. Bovendien zit ketsen er sowieso niet in ga met vriendinnen en een maat op stap.
Hoezo niet?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:40:01 #50
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100944995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Vriendinnen en ik en die maat hebben een soort code dat we daar niets mee doen (plus 2 zijn lelijk en de andere 2 net te doen maar wil et gewoon gezellig houden)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')