Ok, maar je gaat uit met vriendinnen met wie je nix wil en 2 maten, maar waar je naartoe gaat...daar is verder geen vrouw te bekennen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vriendinnen en ik en die maat hebben een soort code dat we daar niets mee doen (plus 2 zijn lelijk en de andere 2 net te doen maar wil et gewoon gezellig houden)
Hmm als we al ergens anders komen maar er is dat meisje van het werk ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ok, maar je gaat uit met vriendinnen met wie je nix wil en 2 maten, maar waar je naartoe gaat...daar is verder geen vrouw te bekennen?
Dat meisje van het werk is er ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hmm als we al ergens anders komen maar er is dat meisje van het werk ook.
Nee man als ik dingen van te voren ga bedenken wordt het drie keer niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloef, heb je de tekst al klaar voor het lekkere wijf dat je aan gaat spreken?
Ga er dan ook eens op uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man als ik dingen van te voren ga bedenken wordt het drie keer niks.
Ik ben creatief genoeg om in te spelen op de situatie.
Ja daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:
Toch heb je dan wel minder kans om zoiets te doen. Of er zou allang ingegrepen zijn (door normale ouders dan), dat valt niet te ontkennen. Je kent je eigen zoon/dochter (meestal) en je ziet als er iets niet goed gaat met hem/haar. Meestal grijpen familieleden dan wel in. Woon je op jezelf; kan je jouw problemen makkelijker verbergen. En ja, als je op jezelf woont moet je inderdaad, maar als je angsten hebt (sociaal gezien), doe je het alsnog niet makkelijk denk ik en laat je het alsnog voor wat het is. En dan spreek ik nu van de extreme gevallen. Ik denk gewoon echt dat het het meest logisch is om eerst professionele hulp te zoeken voor problemen (sociale angsten), die op te lossen zover dat mogelijk is en dan pas 'n plekje voor jezelf zoeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn ouders weten daar al van. Maakt het uit? Nee, als hij daar geld aan uit wil geven had hij dat ook gedaan als hij thuis woonde. Zoveel controle heb je dan ook weer niet.
Wie weet kom je nog 'n lekker wijf tegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt natuurlijk.![]()
Maar goed ik ga hardlopen tot straks mensen.
Maar ff serieus, good luck.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt natuurlijk.![]()
Maar goed ik ga hardlopen tot straks mensen.
Het is wel een hele mooie meid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Mpj het volgende:
Is dat meisje op je afbeelding je droommeid? Minibeer
Waar is zij bekend van?quote:
Nee, ik weet niet of ik echt een droommeid hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef Mpj het volgende:
Is dat meisje op je afbeelding je droommeid? Minibeer
Supernatural volgens mij toch ? Zeker een mooie meid. Ze is volgens de wauwelaar het evenbeeld van de nederlandse vrouwquote:
Als elke nederlandse meid er zo uit zag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Supernatural volgens mij toch ? Zeker een mooie meid. Ze is volgens de wauwelaar het evenbeeld van de nederlandse vrouw
Dan is het niet bijzonder meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als elke nederlandse meid er zo uit zag...
(ja wat dan eigenlijk)
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan is het niet bijzonder meer. Het mooiste is juist dat iedereen zo verschilt
Ja, wat danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als elke nederlandse meid er zo uit zag...
(ja wat dan eigenlijk)
Ik ken die momentenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja, wat danLiep zo straks in de stad keek een meid mij diep aan en ik terug, zelfs keek ze om en wat doe ik niks
baal er echt van en niet zozeer om die meid, maar omdat in het hele moment niks zei en het besef kwam een minuut later.
goh wat een eerlijkheid weer
Als het ook onverwacht komt, dan sta je er ook met je bek vol tanden en het lijkt overigens wel in slowmotion te gaan. Zelf weer een les geleerd.quote:
Die kassameisjes zitten er een hele dag standaard zinnen te verkondigen: Goedemiddag, heeft u een bonuskaart, wilt u zegeltjes ? dat wordt dan... als iemand dan een opmerking maakt zie je ze gewoon oplevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Van de week in de supermarkt tegen een kassamiep die ik wel leuk vind. Ze vroeg of ik nog zegels spaarde voor ballen. Toen zei ik dat ik daar geen bal aan had. En ze moest lachen
Die wil ik nog steeds een x zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |