abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100948743
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Als het ook onverwacht komt, dan sta je er ook met je bek vol tanden en het lijkt overigens wel in slowmotion te gaan. Zelf weer een les geleerd.

[..]

Die kassameisjes zitten er een hele dag standaard zinnen te verkondigen: Goedemiddag, heeft u een bonuskaart, wilt u zegeltjes ? dat wordt dan... als iemand dan een opmerking maakt zie je ze gewoon opleven :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zou ik het niet durven om verder te gaan. :{ Echt flirten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:25:36 #77
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100948833
Ontopic blijven anders worden we lastiger.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:27:19 #78
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100948892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zou ik het niet durven om verder te gaan. :{ Echt flirten
Kassameisjes zijn altijd moeilijk te peilen... de ene keer kijken ze je zo diep aan dat je denkt dat ze je leuk vinden ofzo en de andere keer kan het een bee iii ttt ccc hhh zijn.

Overigens zijn ze ook maar 16/17 in de supermarken of 50+
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100948992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef kedge het volgende:

[..]

Kassameisjes zijn altijd moeilijk te peilen... de ene keer kijken ze je zo diep aan dat je denkt dat ze je leuk vinden ofzo en de andere keer kan het een bee iii ttt ccc hhh zijn.

Overigens zijn ze ook maar 16/17 in de supermarken of 50+
Met een vakkenvulster kan je tenminste nog een praatje maken kassamiep niet echt zeker niet als het druk is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:31:29 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met een vakkenvulster kan je tenminste nog een praatje maken kassamiep niet echt zeker niet als het druk is
Zorg je dat je altijd bij de zelfe bent, kan je vragen hoe het weekend was enz. Gewoon optimaal gebruik maken van de tijd.

zo moeilijk is het allemal niet, ik lees alweer een excuus om iets niet te doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:32:10 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949057
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sorry maar mijn balhaar heeft wel een beetje met versieren te maken want ik had dat ook gevraagd of dat aantrekkelijk was enzo (ofja, beter was als het geschoren is) dus vond ik het redelijk nuttig te meldden dat ik mijn balhaar geschoren heb.
Lul toch niet zo slap. Als of jij je balle laat zien tijdens het versieren.

heeft dus niks maar dan ook echt helemaal niks te maken met versieren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_100949070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zorg je dat je altijd bij de zelfe bent, kan je vragen hoe het weekend was enz. Gewoon optimaal gebruik maken van de tijd.

zo moeilijk is het allemal niet, ik lees alweer een excuus om iets niet te doen.
Dat is het ook een excuus :{ ik zeg meestal helemaal niets. En maak ook nooit oogcontact. Ik durf niet
14 SHADES OF GREY
pi_100949105
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is het ook een excuus :{ ik zeg meestal helemaal niets. En maak ook nooit oogcontact. Ik durf niet
Ik ga altijd voor het meisje met het hoofddoekje, altijd de kortste rij en ze is wel lief
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:34:30 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nou kap met dat excuus en gaat dat meisje eens aankijken. IPV zeggen dat het zo moeilijk is om een kassa miep te versieren.....

Tevens is de kans groot dat je haar overdag tegen komt want ze zal vast in de buurt wonen.
pi_100949262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou kap met dat excuus en gaat dat meisje eens aankijken. IPV zeggen dat het zo moeilijk is om een kassa miep te versieren.....

Tevens is de kans groot dat je haar overdag tegen komt want ze zal vast in de buurt wonen.
Ik kijk sowieso nooit mensen aan. Ik ben er van mij bewust dat ik het niet doe. Alleen dat veranderen zal niet zo makkelijk gaan.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:41:52 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949429
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oke rustig man... Kalm aan?
Of denk even normaal nuchter na ;)
Je doet je zelf nu zo dom voor komen, en dat ben je helemaal niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kijk sowieso nooit mensen aan. Ik ben er van mij bewust dat ik het niet doe. Alleen dat veranderen zal niet zo makkelijk gaan.
Je weet wat je nooit doet, dus probeer dan juist het tegen over stelde te doen en ga mensen gewoon aankijken. waar dan ook, mannen en vrouwen gewoon even 1 sec om mee te beginen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:43:17 #87
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100949480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap. Als of jij je balle laat zien tijdens het versieren.

heeft dus niks maar dan ook echt helemaal niks te maken met versieren.
Om je zelfverzekerd te voelen doe je juist ff die extra dingen; zoals balhaar scheren of je borsthaar scheren. Overigens mocht je met een meid in bed belanden, dan ben je iig commando :D
pi_100949507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of denk even normaal nuchter na ;)
Je doet je zelf nu zo dom voor komen, en dat ben je helemaal niet.

[..]

Je weet wat je nooit doet, dus probeer dan juist het tegen over stelde te doen en ga mensen gewoon aankijken. waar dan ook, mannen en vrouwen gewoon even 1 sec om mee te beginen.
Ik kijk wel mensen aan maar dan alleen als het noodzakelijk is verder echt niet
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:45:02 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

kom op je begrijpt heel goed wat ik bedoel ;)
het boeit niet wanneer je het wel doet. Want je doet het duidelijk niet op de momenten als het aan komt op versieren BV of contact hebben me vrouwen. Dus gaat dat oefenen :)
pi_100949617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kom op je begrijpt heel goed wat ik bedoel ;)
het boeit niet wanneer je het wel doet. Want je doet het duidelijk niet op de momenten als het aan komt op versieren BV of contact hebben me vrouwen. Dus gaat dat oefenen :)
Ik begrijp heel goed wat jij bedoeld. Alleen jij begrijpt niet dat oogcontact maken voor iets is wat gewoon niet natuurlijk aanvoelt en dat ook nooit zal doen ook al zou ik trainen. :{
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:48:17 #91
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100949669
quote:

[..]

Dus je verschuilt je eigenlijk door mensen niet aan te kijken ?

quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef debeterebob het volgende:
Serieus ik snap dat echt niet, dat alles willen scheren. Alsof die meisjes gelijk van je willen weten of je je balhaar scheert...
Is ook niet alleen maar voor de meisjes, maar ook een stuk hygiëne. ( zelfde geldt voor oksels )
pi_100949756
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef kedge het volgende:

[..]

Dus je verschuilt je eigenlijk door mensen niet aan te kijken ?

Verschuilen wil ik het niet noemen. Het is meer dat het natuurlijk aanvoelt om niet te doen.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:54:19 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100949880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

Alleen jij begrijpt niet dat oogcontact maken voor iets is wat gewoon niet natuurlijk aanvoelt en dat ook nooit zal doen ook al zou ik trainen. :{
Niet mee eens, dus alles wat je nu niet kan ga je nooit kunnen leren? Lekker makkelijk dan.
pi_100949962
Wat betreft oogcontact en uitdrukking, is het nou echt zo belangrijk om altijd te lachen? Ik merk wel dat een oprechte glimlach er ook vaak een terug oplevert, maar ik ben niet zo goed in lachen op commando. Is dat iets waardoor ik mezelf in de vingers snijd?
pi_100949991
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef kedge het volgende:

[..]

Om je zelfverzekerd te voelen doe je juist ff die extra dingen; zoals balhaar scheren of je borsthaar scheren. Overigens mocht je met een meid in bed belanden, dan ben je iig commando :D
Wat een zonde, dan heb je borsthaar en dan scheer je het :P
Nouja, behalve als je heel veel hebt dan.
Finally, someone let me out of my cage
pi_100950021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet mee eens, dus alles wat je nu niet kan ga je nooit kunnen leren? Lekker makkelijk dan.
Ja, iets met auti zijn enzo. NVM verder :)
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:59:56 #97
240618 Micson
The lonely stoner
pi_100950091
Voor de dating-helden hier, wat is een goed smsje om een chick mee uit te vragen? Ik heb haar gisteren gezoend op de UIT en we smsen nu een beetje over koetjes en kalfjes, iets waar ik zelf niet echt kapot van ben.

Is het slim om iets te smsen of te bellen in de zin van : "Wil je een keer iets gaan drinken, want je lijkt me een erg leuke meid". Of moet ik gewoon het onzinnig sms spel nog even meespelen en dan subtieler het vragen?

Firefly of iemand anders, wat is het slimste om te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 19-08-2011 20:07:15 ]
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:03:00 #98
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100950191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Micson het volgende:
Voor de dating-helden hier, wat is een goed smsje om een chick mee uit te vragen. Ik heb haar gisteren gezoend op de UIT en we smsen nu een beetje over koetjes en kalfjes, iets waar ik zelf niet echt kapot van ben.

Is het slim om iets te smsen of te bellen in de zin van : "Wil je een keer iets gaan drinken, want je lijkt me een erg leuke meid". Of moet ik gewoon het onzinnig sms spel nog even meespelen en dan subtieler het vragen.

Firefly of iemand anders, wat is het slimste om te doen?
Nooit sms;en, altijd bellen. ( sukkels sms'en en wachten vervolgens braaf )

Hey, hoe is het ? Leuk gehad gisteren ? ( hier moet al een gesprek uit rollen ) aan het einde van het verhaal vraag je of ze zin heeft om iets te gaan drinken morgenavond.

Dat was em B-)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:03:19 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100950199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, iets met auti zijn enzo. NVM verder :)
Ah oke wist ik niet, maar dat houd dus in dat je het nooit zal kunnen leren?
pi_100950463
quote:

[..]

Ook niet in relaties dus of met close familie? Want dat vind je ongemakkelijk of het gaat gewoon vanzelf dat je dat niet doet? Staren is ook weer niet goed natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')