Gisteravond nog even wat gedronken, maar niet echt gehosseld of uitgeweest. Wel even gepraat met wat meisjes die langskwamen, maar de andere jongens lulden iets meer dan ik (het ging over verenigingen en ik was natuurlijk weer de enige die niet bij een vereniging gingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik was er wel ja deze week, als Promoteam voor een van de Studentenverenigingen. Was erg vet!
Ben jij ook geweest en zo ja, nog iets gehosseld ?
Wij zijn beste vriendjes ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
En hoezo weet jij het wel dan? Ben je opeens zijn beste buddy?
Ow die radioquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn beste vriendjes ja.![]()
Nee het zit tegenwoordig ook in het radiotopic vandaar.
Jij ook trouwens.
Dichtbij Groningen stad ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, niet binnenkort thans. ik zit bij me ouders te nietsen in Noord-Holland
trouwens, ik lees mee. maar ik heb niets te melden.
Ja is ook wel zo hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah nee, dat is niet bepaald mijn stijl.
Ik weet ook wel dat die PUA zooi niet zaligmakend is en sommige theorieën vind ik behoorlijk vergezocht, maar af en toe zegt die Firefly best zinnige dingen.
Nope, sorry. Als je nou in utrecht zatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:53 schreef Axel1988 het volgende:
Iemand die zin heeft om op stap te gaan in EHV? De mensen waar ik normaal gesproken mee ga konden niet vanavond... twijfel nog om alleen te gaan anders.
Andere keer misschien; heb OV dus kan makkelijk naar Utrecht, maar is nu wat aan de late kant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nope, sorry. Als je nou in utrecht zat.
Alleen gaan is af en toe ook wel leuk. Je wordt dan vaker door andere mensen aangesproken en hebt ook meer motivatie om zelf mensen aan te spreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:53 schreef Axel1988 het volgende:
Iemand die zin heeft om op stap te gaan in EHV? De mensen waar ik normaal gesproken mee ga konden niet vanavond... twijfel nog om alleen te gaan anders.
Ok, lijkt me wel grappig een keerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Andere keer misschien; heb OV dus kan makkelijk naar Utrecht, maar is nu wat aan de late kant.
Ik zag gister ook een dude die alleen zat, toen ik een biertje ging bestellen. Toen ik de keer daarna ging (de volgende ronde), zoende hij met een meisje en vroeg hij daarna: 'Hoe heet je eigenlijk?'. Baasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef TheGame het volgende:
[..]
Alleen gaan is af en toe ook wel leuk. Je wordt dan vaker door andere mensen aangesproken en hebt ook meer motivatie om zelf mensen aan te spreken.
Had je er geen zin in?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nu al weken niet uitgegaan
Bij mij pakt het soms goed en soms niet zo goed uit. Zeker de eerste keren vond ik het nogal ongemakkelijk; zeker wanneer het niet zo druk is. Voelt niet echt relax... totdat je realiseert dat het niemand zal boeien en dat het de meeste niet eens op zal vallen... als ik met een groep uitga dan loop ik ook wel eens alleen ff rond; of ff peuk roken etc..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef TheGame het volgende:
[..]
Alleen gaan is af en toe ook wel leuk. Je wordt dan vaker door andere mensen aangesproken en hebt ook meer motivatie om zelf mensen aan te spreken.
Ik vind het nog steeds niet geweldig.quote:
Klopt, heb het zelf ook een aantal keer gedaan. De ene keer heb je een topavond en de andere avond is het totaal niet relaxt en ga je na 2 uurtjes weer naar huis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bij mij pakt het soms goed en soms niet zo goed uit. Zeker de eerste keren vond ik het nogal ongemakkelijk; zeker wanneer het niet zo druk is. Voelt niet echt relax... totdat je realiseert dat het niemand zal boeien en dat het de meeste niet eens op zal vallen... als ik met een groep uitga dan loop ik ook wel eens alleen ff rond; of ff peuk roken etc..
O ja, ik weet wat je bedoelt. Die knop omzetten enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet geweldig.
De reis naar een uitgaansgelegenheid is meer "spannend", zo in het donker alleen over straat en dan moet je daarna heel blij gaan doen in een vaag gebouw. Weet niet, dat matcht niet echt. Kan me wel voorstellen dat het met goeie vriendinnen wel "lekker leuk" kan zijn, vanuit hun huis samen op stap of zo.
Ik heb ook geleerd dat als het niet chill is je gewoon moet gaan, want dan gebeurt er toch niets leuks meer. Oftewel zoals ze in how i met your mother zeggen: nothing good happens after 2 am.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef TheGame het volgende:
[..]
Klopt, heb het zelf ook een aantal keer gedaan. De ene keer heb je een topavond en de andere avond is het totaal niet relaxt en ga je na 2 uurtjes weer naar huis.
Neukmans blijft een komisch woord!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
Hoe gaat het met de liefde Lant? Je zei laatst dat "je neukmens" misschien een relatie met je wou beginnen?...
Ja, dat is waarschijnlijk ook de hele reden dat mensen het doen (uitgaan, niet cocaïne. Hoewel. Cocaïne waarschijnlijk ook wel om beter te kunnen versieren)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef RandyMcRanderson het volgende:
mja ik vind uitgaan ook een beetje raar. iedereen gaat zich opeens heel anders gedragen. De mensen waarmee ik ging gingen dan altijd eerst "ff naar de wc", om een lijntje cocaine te snuiven waarschijnlijk, en toen ze terug kwamen waren ze helemaal hyper en enthausiast enzo. Beetje raar allemaal. Niet echt aan mij besteed. Maar ja ik snap wel dat het in zo'n setting makkelijker versieren is dan bij de bakkertje op de hoek.
Ja echt leuk om te doen is uitgaan niet, mijns inziens. Allemaal van die opgefokte mongolen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijk ook de hele reden dat mensen het doen (uitgaan, niet cocaïne. Hoewel. Cocaïne waarschijnlijk ook wel om beter te kunnen versieren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |