ValHallen, gewoonfaye en Naatje_1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met wie Heloef?
En aan Heloef en Lant, waarom gaan jullie anders niet uit?
Als ze elkaar in het echt zouden kennen, ja. Maar online stelt Lanter bijzonder hoge eisen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met wie Heloef?
inderdaad ja. misschien bestaat dat al op deze site?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik heb geen problemen met een uitgaanstopic voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan
Goed plan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
inderdaad ja. misschien bestaat dat al op deze site?
Dat gaat hem niet worden vriend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dat je vrienden hebt leren kennen via FOK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
ValHallen, gewoonfaye en Naatje_1
Maar dat zie ik eigenlijk al gewoon als vrienden ze komen hier ook gewoon over de vloer.
Zekers en makkelijker dan op school of waar dan ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dat je vrienden hebt leren kennen via FOK!
Nee hoor, maar ik vind de reacties wel grappigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kut man , mijn opmerking was dubbelzinnig en jullie vatten em allebei verkeerd op...
Nee zoiets is er nog niet. In het uitgaangstopic zou je zoiets aan kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
inderdaad ja. misschien bestaat dat al op deze site?
Ik vind naatje maar een beetje een fundamentalist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zekers en makkelijker dan op school of waar dan ook.
Van hun wist ik al wat voor interesses ze hadden en overeen kwamen.
Wat het gewoon veel makkelijker om een leuk gesprek te hebben.
Ik ben volledig serieus en dat is *echt* hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zit je nou echt niet uit je nek te lullen? Ik bedoel; zoiets kan je toch niet serieus denken? Sta je al op een datingsite
Ach, ik voel me nu ook al iedere dag kut; sommige dagen meer dan andere. Ik denk dat ik dat wel kan hebben. En dan ben ik even een tijdje gelukkig geweest. Ik snak naar mijn portie geluk en liefde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Haal dat maar uit je hoofd. Je gaat je ongelofelijk kut voelen als het eindigt. Er vanuitgaande dat je oprecht gevoelens voor iemand had.
Ik weet alleen wie gewoonfaye is van fok. Best een knap meisje maar wel met problemen thuis, was een keer een topic over. En die naatje is haar vriend, right?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is wel leuk dat je vrienden hebt leren kennen via FOK!
Denk het, maar daar ga ik me niet mee bezig houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef Mpj het volgende:
Wanneer loop je wel achter als je nog niet hebt geneukt dan? Op je twintigste ofzo?
Ja op internet. Zijn eigen vriendin heeft er zelfs een hekel aan hoe hij zich gedraagt op FOK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind naatje maar een beetje een fundamentalist.
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gooi die hoop maar door het putje hoor jongen.
A. Het is echt maar de vraag of je een meisje kan versieren (ik denk het niet).
B. Okee het is gelukt. Hoe lang blijft dit meisje bij je? Niet lang, waarom? Je hebt geen eigen leven en hangt alles op aan haar.
C. Het is uit, je hart is gebroken en je bent er nog erger aan toe dan voorheen.
Dat zou zeker helpen ja. Hier in cirkels door blijven ouwehoeren week in week uit schiet niemand een meter mee op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Nee zoiets is er nog niet. In het uitgaangstopic zou je zoiets aan kunnen maken.
Er is namelijk hier veel behoefte voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan. Zo n topic zou dan best kunnen helpen.
jeetje, ik ben het weer met je eens. Overigens sociaal leven>>>>>> neuken+vriendinquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het, maar daar ga ik me niet mee bezig houden.
Ik ben ik en niet het Nederlands gemiddelde.
Dat zeg jij net zelf, dat je nog niet achterloopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het, maar daar ga ik me niet mee bezig houden.
Ik ben ik en niet het Nederlands gemiddelde.
Neee, je moet "gewoon" even neuken en je De Man voelen!! Borsten knijpen etc. Of billen dan, maar dat zal ik nooit helemaal begrijpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:19 schreef benzin het volgende:
Ach, ik voel me nu ook al iedere dag kut; sommige dagen meer dan andere. Ik denk dat ik dat wel kan hebben. En dan ben ik even een tijdje gelukkig geweest. Ik snak naar mijn portie geluk en liefde.
30 is veel te oud. Sorry voor diegenen die zo laat hebben moeten wachten, maar vanaf pakweg je 21e wordt die drang zo groot dat je te snel in een depressie geraakt als je maar geen relatie weet te krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jeetje, ik ben het weer met je eens. Overigens sociaal leven>>>>>> neuken+vriendin
Eigenlijk vind ik 30 wel een mooie leeftijd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Dat zou zeker helpen ja. Hier in cirkels door blijven ouwehoeren week in week uit schiet niemand een meter mee op.
Maarja, wie maakt er zo n topic aan. Ik wil best voorstellen om in mijn woonplaats met een aantal fokkers op stap te gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Dat zou zeker helpen ja. Hier in cirkels door blijven ouwehoeren week in week uit schiet niemand een meter mee op.
Hij heeft gezoend dat is al meer dan ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neee, je moet "gewoon" even neuken en je De Man voelen!! Borsten knijpen etc. Of billen dan, maar dat zal ik nooit helemaal begrijpen
Maarja heb jou niet echt gevolgd, weet niet in hoeverre dat haalbaar is. iig niet makkelijk, anders post je hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |