abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:02:02 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984839
quote:
Daarnaast is FOK! ook gewoon een verkapte ontmoetsite.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100984851
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man hoor.
Ja, maar ik zie benzin niet zo snel een scharrel krijgen.
pi_100984901
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man een Neukmans hoor.
fixed
pi_100984903
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]

Geknuffeld worden en knuffelen O+ Daar wordt toch iedereen gelukkig van?

Ik heb dan iemand om af en toe mee samen te zijn, die mij een beetje kan opvrolijken als ik me rot voel en die me af en toe mee kan trekken.

Daarnaast zou het denk ik voelen als een 'succes': eindelijk een doel gehaald waar ik al zo lang naar heb uitgekeken :)
Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:04:27 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100984918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar ik zie benzin niet zo snel een scharrel krijgen.
Precies en ik ook niet en langzaam ben ik het gaan accepteren dat het nog wel even kan duren. Dat geeft gewoon vrijheid in je hoofd en de motivatie om je te gaan richten op andere leuke dingen.

Dat kost tijd want ik heb er een flinke tijd meegezeten maar benzin moet dat eens leren.
C'est la vie
pi_100984953
MPJ, zoals je het beschrijft heb je (helaas) wel gelijk. Stel dat ik vanavond naar de kroeg zou gaan en iemand die alleen is tegen me aan gaat lullen, zou ik diegene geen sukkel vinden maar ik vind het een soort van lef juist dat diegene dat zomaar durft.

In de trein iemand aanspreken is op zich toch ook niet schockerend. Mensen zouden niet van die vooroordelen gelijk moeten hebben
pi_100984957
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat dat werkt?

Je kan nu aan je leven gaan werken en over een paar jaar een gelukkig leven hebben.
Maar jij kiest er liever voor om op zoek te gaan naar een vriendin die dan na twee maanden weer weg is omdat je te afhankelijk van haar bent.

Ik snap jou echt niet. Dit slaat helemaal nergens op.
Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om de puinhopen in mijn leven op te ruimen. Daarnaast is dat echt heel veel werk.

Ik ben heel simpel om te begrijpen; ik wil gewoon gelukkig worden; liever nu dan morgen. Dat het daarna weer minder wordt (omdat zo'n meisje weer weggaat) is niet erg, dan ben ik in elk geval even gelukkig geweest :)

quote:
Gebookmarked. Als ik een wat rustiger momentje heb moet ik daar eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het wel interessant.
pi_100984958
quote:
Heeft hij nooit naar gezocht dus, zoveel interesseert het hem dus ook weer niet. :') _O-
pi_100984959
Mijn ex vriendin maakte het trouwens niks uit dat ik weinig/geen vrienden had. Het is geen wet van meden en perzen dat meisjes je dan automatisch niet moeten.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_100985004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mijn ex vriendin maakte het trouwens niks uit dat ik weinig/geen vrienden had. Het is geen wet van meden en perzen dat meisjes je dan automatisch niet moeten.
Had zij wel vrienden?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:07:20 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985005
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.
Vooral dat als ik geen goede vrienden had gehad, had ik nu nog steeds met zo'n verneukt zelfbeeld gezeten en met allemaal opgekropte emoties.

Goede vrienden maar dus echte vriend zijn godsgeschenk.
C'est la vie
pi_100985023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik zat net exact hetzelfde te denken. :')
Is toch best grappig. Een stel compleet verschillende mensen bij elkaar gooien en kijken wat er gebeurd. Het is wel weer tijd voor een goed zondagmiddag-uitgaansverhalen-topic! Ik denk dat het zo wel lukt.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:08:38 #263
238453 hasjman
utter madness
pi_100985046
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies en ik ook niet en langzaam ben ik het gaan accepteren dat het nog wel even kan duren. Dat geeft gewoon vrijheid in je hoofd en de motivatie om je te gaan richten op andere leuke dingen.

Dat kost tijd want ik heb er een flinke tijd meegezeten maar benzin moet dat eens leren.
Heloef, blijf wel de motivatie hebben om je situatie te verbeteren. Voor je het weet ben je 26 jaar en nog steeds single. De mens is niet gemaakt om altijd alleen te blijven, dat zit gewoon in je hersenen.
pi_100985084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:

Ik bedoelde gewoon knuffelen eigenlijk, hoewel seks waarschijnlijk een leuke bonus is. Maar je vroeg waarom ik er gelukkig van zou worden; daarom noemde ik enkel het knuffelen.

Ik ben 21. Ik heb vorig jaar voor het eerst (en helaas voor het laatst) gezoend. Moet zeggen dat ik het op dat moment niet echt bijzonder vond. Kon er niet van genieten omdat ik het niet echt had verwacht en ik erg gespannen was.

Dat zou kunnen als ik vrienden had ja, maar zoals ik al zei, die heb ik niet en dat lijkt niet echt te lukken ook. Dus dit is een snelle totaaloplossing voor (tijdelijk) geluk. Zo simpel is het.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:10:50 #265
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100985112
Mijn enige ervaringen met uitgaan zijn trouwens meetings n.a.v. internet geweest :P
pi_100985117
Ik heb geen problemen met een uitgaanstopic voor mensen die geen vrienden hebben om uit te gaan
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:11:11 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985123
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om de puinhopen in mijn leven op te ruimen. Daarnaast is dat echt heel veel werk.

Ik ben heel simpel om te begrijpen; ik wil gewoon gelukkig worden; liever nu dan morgen. Dat het daarna weer minder wordt (omdat zo'n meisje weer weggaat) is niet erg, dan ben ik in elk geval even gelukkig geweest :)
Gooi die hoop maar door het putje hoor jongen.

A. Het is echt maar de vraag of je een meisje kan versieren (ik denk het niet).
B. Okee het is gelukt. Hoe lang blijft dit meisje bij je? Niet lang, waarom? Je hebt geen eigen leven en hangt alles op aan haar.
C. Het is uit, je hart is gebroken en je bent er nog erger aan toe dan voorheen.
C'est la vie
pi_100985147
quote:

[..]

[..]

Gebookmarked. Als ik een wat rustiger momentje heb moet ik daar eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het wel interessant.
Zit je nou echt niet uit je nek te lullen? Ik bedoel; zoiets kan je toch niet serieus denken? Sta je al op een datingsite
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:12:13 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn enige ervaringen met uitgaan zijn trouwens meetings n.a.v. internet geweest :P
Bij mij ook. _O-
Het is zelfs zo erg ik ga met 3 anderen van FOK! naar Sziget ga volgend jaar.
C'est la vie
pi_100985159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:07 schreef Mpj het volgende:

[..]

Had zij wel vrienden?
ja zo'n groepje weet je wel.
Kijk er is een verschil tussen geen vrienden hebben en geen vrienden hebben + de hele dag thuiszitten en niks doen. Ik ga om 8 uur de deur uit naar mijn werk, daarna sportschool dit dat zus zo en ben om 8/9 uur s'avonds weer thuis. Ik heb wel een leven. Als je echt totaal geen leven en niks hebt lijkt me dat wel een afknapper.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_100985209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ga met mij anders uit
pi_100985214
quote:

Haal dat maar uit je hoofd. Je gaat je ongelofelijk kut voelen als het eindigt. Er vanuitgaande dat je oprecht gevoelens voor iemand had.
Ron Paul 2012
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:14:35 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100985234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef hasjman het volgende:

[..]

Heloef, blijf wel de motivatie hebben om je situatie te verbeteren. Voor je het weet ben je 26 jaar en nog steeds single. De mens is niet gemaakt om altijd alleen te blijven, dat zit gewoon in je hersenen.
Ik bedoel niet voor altijd maar meer dat ik het kan accepteren dat ik pas over 2 of 3 jaar een vriendin heb en dat ik niet achterloop omdat ik nog niet heb geneukt.

Dat geeft een enorme rust in je hoofd.
C'est la vie
pi_100985238
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij ook. _O-
Het is zelfs zo erg ik ga met 3 anderen van FOK! naar Sziget ga volgend jaar.
Met wie Heloef?

En aan Heloef en Lant, waarom gaan jullie anders niet uit?
pi_100985258
Wanneer loop je wel achter als je nog niet hebt geneukt dan? Op je twintigste ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')