Daarnaast is FOK! ook gewoon een verkapte ontmoetsite.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
www.nieuwemensenlerenkennen.nl
www.fellas.nl
Uitgelult.
Ja, maar ik zie benzin niet zo snel een scharrel krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man hoor.
fixedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik voel me wel gelukkiger sinds ik contact heb met de man een Neukmans hoor.
Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Geknuffeld worden en knuffelenDaar wordt toch iedereen gelukkig van?
Ik heb dan iemand om af en toe mee samen te zijn, die mij een beetje kan opvrolijken als ik me rot voel en die me af en toe mee kan trekken.
Daarnaast zou het denk ik voelen als een 'succes': eindelijk een doel gehaald waar ik al zo lang naar heb uitgekeken
Precies en ik ook niet en langzaam ben ik het gaan accepteren dat het nog wel even kan duren. Dat geeft gewoon vrijheid in je hoofd en de motivatie om je te gaan richten op andere leuke dingen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie benzin niet zo snel een scharrel krijgen.
Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat werkt?
Je kan nu aan je leven gaan werken en over een paar jaar een gelukkig leven hebben.
Maar jij kiest er liever voor om op zoek te gaan naar een vriendin die dan na twee maanden weer weg is omdat je te afhankelijk van haar bent.
Ik snap jou echt niet. Dit slaat helemaal nergens op.
Gebookmarked. Als ik een wat rustiger momentje heb moet ik daar eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het wel interessant.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
www.fellas.nl
Uitgelult.
Heeft hij nooit naar gezocht dus, zoveel interesseert het hem dus ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
www.fellas.nl
Uitgelult.
Had zij wel vrienden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Mijn ex vriendin maakte het trouwens niks uit dat ik weinig/geen vrienden had. Het is geen wet van meden en perzen dat meisjes je dan automatisch niet moeten.
Vooral dat als ik geen goede vrienden had gehad, had ik nu nog steeds met zo'n verneukt zelfbeeld gezeten en met allemaal opgekropte emoties.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.
Is toch best grappig. Een stel compleet verschillende mensen bij elkaar gooien en kijken wat er gebeurd. Het is wel weer tijd voor een goed zondagmiddag-uitgaansverhalen-topic! Ik denk dat het zo wel lukt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zat net exact hetzelfde te denken.
Heloef, blijf wel de motivatie hebben om je situatie te verbeteren. Voor je het weet ben je 26 jaar en nog steeds single. De mens is niet gemaakt om altijd alleen te blijven, dat zit gewoon in je hersenen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies en ik ook niet en langzaam ben ik het gaan accepteren dat het nog wel even kan duren. Dat geeft gewoon vrijheid in je hoofd en de motivatie om je te gaan richten op andere leuke dingen.
Dat kost tijd want ik heb er een flinke tijd meegezeten maar benzin moet dat eens leren.
Ik bedoelde gewoon knuffelen eigenlijk, hoewel seks waarschijnlijk een leuke bonus is. Maar je vroeg waarom ik er gelukkig van zou worden; daarom noemde ik enkel het knuffelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Mpj het volgende:
Wat bedoel je met knuffelen? Gewoon knuffelen of bedoel je seks? Heb jij wel eens gezoend trouwens en hoe oud ben je ook alweer? Met vrienden kan je ook samen zijn en die kunnen jou ook opvrolijken als je je rot voelt. Heb je ook nog eens meer aan dan aan één meid waar het vroeg of laat toch wel mee overgaat. Maar blijf vooral dromen dat je een meid krijgt met zulk raar gedrag.
Gooi die hoop maar door het putje hoor jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om de puinhopen in mijn leven op te ruimen. Daarnaast is dat echt heel veel werk.
Ik ben heel simpel om te begrijpen; ik wil gewoon gelukkig worden; liever nu dan morgen. Dat het daarna weer minder wordt (omdat zo'n meisje weer weggaat) is niet erg, dan ben ik in elk geval even gelukkig geweest
Zit je nou echt niet uit je nek te lullen? Ik bedoel; zoiets kan je toch niet serieus denken? Sta je al op een datingsitequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt. Het is de beste kans die ik heb om even gelukkig te zijn.
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om de puinhopen in mijn leven op te ruimen. Daarnaast is dat echt heel veel werk.
Ik ben heel simpel om te begrijpen; ik wil gewoon gelukkig worden; liever nu dan morgen. Dat het daarna weer minder wordt (omdat zo'n meisje weer weggaat) is niet erg, dan ben ik in elk geval even gelukkig geweest
[..]
Gebookmarked. Als ik een wat rustiger momentje heb moet ik daar eens naar kijken. Op het eerste gezicht lijkt het wel interessant.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn enige ervaringen met uitgaan zijn trouwens meetings n.a.v. internet geweest
ja zo'n groepje weet je wel.quote:
Ga met mij anders uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn enige ervaringen met uitgaan zijn trouwens meetings n.a.v. internet geweest
Haal dat maar uit je hoofd. Je gaat je ongelofelijk kut voelen als het eindigt. Er vanuitgaande dat je oprecht gevoelens voor iemand had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
Ik bedoel niet voor altijd maar meer dat ik het kan accepteren dat ik pas over 2 of 3 jaar een vriendin heb en dat ik niet achterloop omdat ik nog niet heb geneukt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef hasjman het volgende:
[..]
Heloef, blijf wel de motivatie hebben om je situatie te verbeteren. Voor je het weet ben je 26 jaar en nog steeds single. De mens is niet gemaakt om altijd alleen te blijven, dat zit gewoon in je hersenen.
Met wie Heloef?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Het is zelfs zo erg ik ga met 3 anderen van FOK! naar Sziget ga volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |