Drassss, las net op de twitter van Reinier vd Berg dat het uit onweersgebied in Brabant zich een bow-echo boven Duitsland ontwikkeld? ze geven daar extreem zware windstoten aan lees ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
We hebben onze eigen supercell net gehad![]()
Ik was stiekem al aan het kijken, toch bedankt
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
Kolere had ik bijna de laatst post.
Zoiets jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Drassss, las net op de twitter van Reinier vd Berg dat het onweersgebied in Brabant een bow-echo boven Duitsland veroorzaakt ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in omgeving Arnsberg geven ze kans op extreme windstoten
Ik zat al op de sateliet te koekeloeren, maar is inderdaad een beetje lastig te zien in het donkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan hem ook prachtig zien op de radar. Machtig is dat, helaas is het donker dus alleen met de flitsen zie je hem heel goed.
heb ik ook eens geprobeerd 's avonds, werkt niet echt nee, tot je ineens denkt: godjezesnoggesantoezeg, het is donker, dan zien die zatteliete ook niksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat al op de sateliet te koekeloeren, maar is inderdaad een beetje lastig te zien in het donker
Hmm, gewoon binnen blijven. Ramen/deuren dicht en dan moet het goed komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn neefje en nichtje logeren momenteel bij hun vader in Duitsland, het zit recht boven hun hoofd daar nu. Ze mailde net dat het onzettend te keer gaat daar qua flitserij en boem boem
ze zitten tussen de bergen, dus donder echoot daar ook nog eens flink door, ik weet het. Toen mijn schoonzus nog getrouwd was en daar ook woonde hebben we dat, toen we daar op bezoek waren, ook eens meegemaakt. Dat gaat ècht qua geluid enorm tekeer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm, gewoon binnen blijven. Ramen/deuren dicht en dan moet het goed komen.
Oh, bergen en onweer, geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zitten tussen de bergen, dus donder echoot daar ook nog eens flink door, ik weet het. Toen mijn schoonzus nog getrouwd was en daar ook woonde hebben we dat, toen we daar op bezoek waren, ook eens meegemaakt. Dat gaat ècht qua geluid enorm tekeer.
Ja dat is echt waanzinnig lijkt me.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zitten tussen de bergen, dus donder echoot daar ook nog eens flink door, ik weet het. Toen mijn schoonzus nog getrouwd was en daar ook woonde hebben we dat, toen we daar op bezoek waren, ook eens meegemaakt. Dat gaat ècht qua geluid enorm tekeer.
In Italië 'zagen' we de donder altijd van de berg af naar beneden rollen. Klinkt vreemd, maar het was flits, je kijkt naar de bergwand en echt alsof de bomen door een soort van lawine van wind bewegen als de donder kwamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat is echt waanzinnig lijkt me.
reken maar van yessss.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat is echt waanzinnig lijkt me.
In mei was ik omgeving Salzburg/Innsbruck en reden we ook een complex binnen met onweer/regen. Zag er ook machtig uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In Italië 'zagen' we de donder altijd van de berg af naar beneden rollen. Klinkt vreemd, maar het was flits, je kijkt naar de bergwand en echt alsof de bomen door een soort van lawine van wind bewegen als de donder kwam
Dat is ook het vervelende van onweer. Het is een prachtig natuurverschijnsel, maar als het TE dichtbij komt enorm gevaarlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
reken maar van yessss.
Ik ben nogal angstig voor onweer, in een ver ver verleden eens de bliksem ingeslagen bij ons thuis toen ik nog een kind was, de stopcontacten sprongen van de muur en het was net alsof er een soort vuurballen door het huis vlogen. Alles in de fik enzo, paniek alom, sinds die tijd heb ik het er niet zo op. Als Mark niet thuis is, heb ik mijn tas en autosleutels binnen handbereik liggen en de deur naar de hal open zodat ik de kinderen meteen uit hun bed kan plukken en kan wegwezen (erg he)
begin van de avond (zo rond half zes/zes uur) giing het hier (en volgens mij bij Kaatje in Den Bosch ook) echt enorm tekeer, was maar een kwartiertje, maar het waren wel enorme klappen, de ramen trilden er gewoon van. Op zo'n moment heb ik het niet hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is ook het vervelende van onweer. Het is een prachtig natuurverschijnsel, maar als het TE dichtbij komt enorm gevaarlijk
(was ff lakens op het bed leggen). Hier heeft het alleen wat gerommeld in de verte. Geen harde klappenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
begin van de avond (zo rond half zes/zes uur) giing het hier (en volgens mij bij Kaatje in Den Bosch ook) echt enorm tekeer, was maar een kwartiertje, maar het waren wel enorme klappen, de ramen trilden er gewoon van. Op zo'n moment heb ik het niet hoor.Gelukkig was Mark thuis
dan vind ik het minder eng als wanneer ik alleen ben
Kan ook de auto instappen en richting Duitsland gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil ook onweer en donder en bliksem
![]()
* MaryMouse pakt koffertje in en verhuist naar Tampa, FL![]()
Wij hebben (nog maar) één hond. Die wil zowat in me kruipen als hij onweer hoort...Wel zielig eigenlijk, maar moet hem dan negeren, anders gaat hij helemaal shaken omdat het dan erger wordtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
Hebben hier 2 honden. Eén daarvan werd helemaal panisch van het onweer, de ander is doof en zat lekker te slapen![]()
Deze piept alleen dus dat valt ook mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wij hebben (nog maar) één hond. Die wil zowat in me kruipen als hij onweer hoort...Wel zielig eigenlijk, maar moet hem dan negeren, anders gaat hij helemaal shaken omdat het dan erger wordt
De onze is gewoon overal bang voor. Hij heeft nu al sinds vorige week dat hij 's ochtends het veldje niet opdurft, waar wij altijd komen. Ik kan niets ontdekken, mijn man denkt dat er gewoon een paar grassprieten hoger staan dan de rest, dat vindt hij al engquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deze piept alleen dus dat valt ook mee.
kan ik slaapplaats voor je regelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan ook de auto instappen en richting Duitsland gaan
Dat mag ook. Ben inmiddels wel wat gewend dus in een auto slapen kan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan ik slaapplaats voor je regelen
heb Cesar al gebeld, hij komt nog wel een keer langs...(moet ik nog snel ff op Engelse lesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ceasar Milan(of Superkokje roepen
)
zwager woont bovenop een berg. Hebben daar wel eens begin november moeten wachten op de sneeuwschuiver om ons omhoog te brengen. Met winterbanden èn sneeuwkettingen lukte het niet. Het is geen hoge berg (Sauerland) maar wel erg steil, het laatste stuk moet je in de tweede versnelling rijden, anders komt je er met droog weer ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat mag ook. Ben inmiddels wel wat gewend dus in een auto slapen kan ook
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zwager woont bovenop een berg. Hebben daar wel eens begin november moeten wachten op de sneeuwschuiver om ons omhoog te brengen. Met winterbanden èn sneeuwkettingen lukte het niet. Het is geen hoge berg (Sauerland) maar wel erg steil, het laatste stuk moet je in de tweede versnelling rijden, anders komt je er met droog weer ook niet
Zou wel zo netjes zijn, als is het maar als gebaar richting nabestaanden en (zwaar) gewonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Zou bijna zeggen dat ze heel het festival gewoon afblazen
als ik op zo'n festival zou zijn waar zo iets gebeurde, zou ik echt niet langer blijven, en gewoon gaan. En idd, afblazen lijkt me nu het beste, zeker als gebaar tegenover de nabestaanden iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Zou bijna zeggen dat ze heel het festival gewoon afblazen
Zijn wel al mensen vertrokken las ik.. niet heel gek natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik op zo'n festival zou zijn waar zo iets gebeurde, zou ik echt niet langer blijven, en gewoon gaan. En idd, afblazen lijkt me nu het beste, zeker als gebaar tegenover de nabestaanden idd
Ik heb aflevering 1 gezien en werd helemaal panisch van de Amerikaanse trekjes in de show. Niet mijn programmaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
Heb op Ned.1 het programma Over de streep zitten kijken. Een groep jongeren volgt een "cursus" op Amerikaanse wijze, zodat ze meer over elkaar leren, zoals achtergrond en zo. Was heftig zeg.![]()
![]()
Zoveel zorgen en verdriet bij die jonge mensen. (herkende er helaas ook heel veel van).
Zo'n dag zouden ze op elke school moeten gaan organiseren
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
Heb op Ned.1 het programma Over de streep zitten kijken. Een groep jongeren volgt een "cursus" op Amerikaanse wijze, zodat ze meer over elkaar leren, zoals achtergrond en zo. Was heftig zeg.![]()
![]()
Zoveel zorgen en verdriet bij die jonge mensen. (herkende er helaas ook heel veel van).
Zo'n dag zouden ze op elke school moeten gaan organiseren
Heb alleen deze aflevering gezien, maar was wel onder de indruk. Naar mijn idee werd het netjes gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 gezien en werd helemaal panisch van de Amerikaanse trekjes in de show. Niet mijn programma
Ik vind het wel iets hebben. Zo leren de jongeren vroeger rekening met elkaar te houden. Begrip tonen/voelen/krijgen voor de problemen van medemensen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken het programma, Challenge day hadden ze al op sommige highschools in Georgia toen ik daar zat. Hadden collega's het wel eens over
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
jullie weten natuurlijk wel wie er weer een staartje mee heeft gekregen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
nee kokje,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
quote:
Vind het idee wel geweldig. Alhoewel ik niks met dat soort dingen te maken wil hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben. Zo leren de jongeren vroeger rekening met elkaar te houden. Begrip tonen/voelen/krijgen voor de problemen van medemensen..
quote:
net niet blank, maar wel water uit de puttenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
souterain weer blank op de zaak en je kon weer zwemmen bij jou in de straat?
Daarom is het idee ook zo goed. We willen er allemaal niets mee te maken hebben, maar we ontkomen er niet altijd aan. Zou fijn zijn als er dan mensen zijn, die je met begrip en steun bijstaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vind het idee wel geweldig. Alhoewel ik niks met dat soort dingen te maken wil hebben
Bij wie?? Dat heb je nog steeds niet verteld.. Je ging ervan uit dat wij wisten bij wiequote:
Moet je het linkje even openen, kom je in het topic uit, staat het beschreven....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Muis, wat is trouwens dat "whatpulse" wat jij in je onderschrift hebt staan?
Gaat meer om, dat ik alle ellende van andere mensen niet hoef te horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daarom is het idee ook zo goed. We willen er allemaal niets mee te maken hebben, maar we ontkomen er niet altijd aan. Zou fijn zijn als er dan mensen zijn, die je met begrip en steun bijstaan
Op de zaak dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
net niet blank, maar wel water uit de putten
Dat snapte ik wel, dat je dat bedoelde. Maar.....ik zeg juist, dat als iedereen er zo over denkt, we heel veel eenzame mensen hebben/creërenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat meer om, dat ik alle ellende van andere mensen niet hoef te horen.
doe me een lol zeg. Gelukkig beginnen de eerste om 7 uurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de zaak dus![]()
Hoop ik dat het vannacht niet al te nat wordt, anders moet je morgen nog weer een uur eerder naar je werk om te dweilen
Mooi zo, is alles weer droog en aan kant voor jij begintquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe me een lol zeg. Gelukkig beginnen de eerste om 7 uur
ook, Is eigenlijk begane grondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, is alles weer droog en aan kant voor jij begint
Maar dat bedacht ik mij laatst trouwens, dat souterain gebruik je die voor opslag van producten?
Die is van een paar dagen geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
pulse ook weer een lijstje waar muis eerste wil staan![]()
[ afbeelding ]
maar in dat lijstje sta je toch echt op 2quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is van een paar dagen geleden![]()
Gaat nog heel erg lang duren voor ik daar in de top50 kom te staan
Nu breng je mij in verwarring.... tijdje terug zij je dat je het souterrain moest dweilen, hier in Amsterdam zijn souterrainwoningen van die woningen die 1 meter boven de straat uitsteken en 1,5 meter onder de grond zitten. Dus wat is het nu? Water stroomt gewoon vanaf de straat naar binnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook, Is eigenlijk begane grond
is het lijstje van de grootste stijgers, ze staat nu op de 944e plaats Kokje, lezen is moeilijk hèquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar in dat lijstje sta je toch echt op 2
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar in dat lijstje sta je toch echt op 2
Dat is jammer, ik heb het op mijn laptop geinstalleerd dus zowel thuis als op het werk tellen meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
maar op mijn computer van 't werk kan ik dat niet installeren
is bij ons begane grond ligt gedeeltelijk onder grond niveau max 20 cm maar de putten kunnen het water niet wegkrijgen, en komt op het laagste punt naar binnen. De dienstruimtes in dit geval. Kleedkamers grote open ruimte waar diverse gebruiksvoorwerpen staan koel en vriescellen magazijn. de laatste komt gelukkig netr geen water in, doordat die putten dichtgemaakt zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu breng je mij in verwarring.... tijdje terug zij je dat je het souterrain moest dweilen, hier in Amsterdam zijn souterrainwoningen van die woningen die 1 meter boven de straat uitsteken en 1,5 meter onder de grond zitten. Dus wat is het nu? Water stroomt gewoon vanaf de straat naar binnen?
maar al wel 100 plaatsen gestegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en in ABO op 4 en in de FOK! dagtop100 van gister
030. 173 MaryMouse
had ik in mijn secretaressedagen op mijn computer moeten hebben, veel, heel veel rapporten uitwerken, veel typewerk. Wij kunnen zelf niks installeren op de laptops van 't werk, hebben ze geblockedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik heb het op mijn laptop geinstalleerd dus zowel thuis als op het werk tellen mee![]()
Gister mijlpaal 500.000
Ik ga zeker over de 100 posts vandaag...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Statistieken van hier:Top 500 subforum Real Life Soaps & Streams van 17-08-2011
nr / aantal posts / gebruiker
01 70 MaryMouse
02 50 Drassss
03 34 kaatje50
04 22 superkokje
05 12 Osvaldo2
als ik hier op 4 sta, word er niet veel gepost in dit forumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
01 70 MaryMouse
02 50 Drassss
03 34 kaatje50
04 22 superkokje
05 12 Osvaldo2
je ontkent zeker weer alles! Ik sta er lekker niet bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik hier op 4 sta, word er niet veel gepost in dit forum![]()
En de putten zijn rechtstreeks op het riool aangesloten? Hier thuis in de parkeergarage kwamen de putten uiteindelijk op een centrale afvoer richting riool af. Kon regen ook niet goed wegkrijgen. Er is nu een pomp geinstalleerd die automatisch aanslaat als het water niet snel genoeg afgevoerd wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
is bij ons begane grond ligt gedeeltelijk onder grond niveau max 20 cm maar de putten kunnen het water niet wegkrijgen, en komt op het laagste punt naar binnen. De dienstruimtes in dit geval. Kleedkamers grote open ruimte waar diverse gebruiksvoorwerpen staan koel en vriescellen magazijn. de laatste komt gelukkig netr geen water in, doordat die putten dichtgemaakt zijn
Ja, ik heb mijzelf in de voet geschoten door Monitor een abootje te laten nemen, daardoor tellen mijn posts in ABO mee in de dagtellingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar al wel 100 plaatsen gestegen
Nee, gek hè, zijn de dagstatistieken RLS van gisteren, toen heb jij hier helemaal niet gepostquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je ontkent zeker weer alles! Ik sta er lekker niet bijhoeraaaa, ik heb een leven
![]()
\dat bedoel ik, ik heb een levenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, gek hè, zijn de dagstatistieken RLS van gisteren, toen heb jij hier helemaal niet gepost
Ach, het is drukker dan in DE, daar staat Frutsel met 20 posts voor gisteren op éénquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik hier op 4 sta, word er niet veel gepost in dit forum![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je ontkent zeker weer alles! Ik sta er lekker niet bijhoeraaaa, ik heb een leven
![]()
wij zitten te ver van de bewoonde wereld. hebben wel een overloop put(gat) maar die is bij heel veel water ook vol op gegeven moment. Hebben dit jaar nog niet echt extreem gehad, maar vorig jaar dreven de schoenen door de kleedkamerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de putten zijn rechtstreeks op het riool aangesloten? Hier thuis in de parkeergarage kwamen de putten uiteindelijk op een centrale afvoer richting riool af. Kon regen ook niet goed wegkrijgen. Er is nu een pomp geinstalleerd die automatisch aanslaat als het water niet snel genoeg afgevoerd wordt.
Wel balen met de kleerruimtes, moet je wel altijd bedacht zijn dat je er niets op de grond laat staan. Zou toch lichtelijk drama zijn als de vloer in koel en vriesruimtes blank komt te staan (niet dat ik geloof dat je daar iets op de grond hebt staan ivm schoonmaken e.d. maar toch)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij zitten te ver van de bewoonde wereld. hebben wel een overloop put(gat) maar die is bij heel veel water ook vol op gegeven moment. Hebben dit jaar nog niet echt extreem gehad, maar vorig jaar dreven de schoenen door de kleedkamer
Deed ze mee?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
hahahahahaha, heb hart van dinges aan staan, vragen ze of Maxima een waterpijpje mee wil roken![]()
valt mee, kunnen er mee leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is vervelend, dus nu overal briefjes "níets op de grond plaatsen, anders verzuipt het"
En de enkele oudgediende dan die hier nog post, en de modjes?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
01 70 MaryMouse
02 50 Drassss
03 34 kaatje50
04 22 superkokje
05 12 Osvaldo2
correctie op zijn plaats denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt mee, kunnen moeten er mee leven.
Dit is de volledige lijst van gisteren:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En de enkele oudgediende dan die hier nog post, en de modjes?
quote:
Maar maar... dat zijn er geen 500quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is de volledige lijst van gisteren:Top 500 subforum Real Life Soaps & Streams van 17-08-2011
01 70 MaryMouse
02 50 Drassss
03 34 kaatje50
04 22 superkokje
05 12 Osvaldo2
06 07 beequeen
07 06 akveor
07 06 Ransjih
09 04 DGK_Tegengas
09 04 snetje
11 01 PietjePuk007
11 01 Darklight
11 01 spapaars
11 01 ditisHuub
11 01 DjinN
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Noop klopt, betekent dat er gisteren maar 15 mensen in RLS gepost hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar maar... dat zijn er geen 500Nou ja, de rest zal wel op plaats 499 komen
ja, maar dat ligt voor haar beetje anders vrees ik, doet ze thuis denk ik, niet in 't openbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze woont in Nederland, dus moet ze niet flauw doen. Hier mag en kan alles
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Disana het volgende:
Ah zie je, dat ziet er al heel anders uit. Trouwens wel een lange periode. En ik ben #13
zal je wel weer op 1 staanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
De top 500 van dit jaar voor RLS durf ik eigenlijk niet te posten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Top 500 subforum Real Life Soaps & Streams van 01-01-2011 t/m 18-08-2011
001 6874 Toverheks
002 6848 MaryMouse
003 6372 Teun_ZHV
004 5591 Laysa
005 3925 Ian_Nick
006 3717 Deisyy
007 3691 De_Kardinaal
008 3425 beequeen
009 3378 Ransjih
010 3295 Ceetje..
011 3139 remlof
012 3078 superkokje
013 2814 Disana
014 2782 Copycat
015 2596 mootie
016 2317 Dementor
017 2283 kaatje50
018 2237 Kally
019 2209 FANNvanhetlaatsteuur
020 2174 PietjePuk007
021 2074 Stability
022 2044 Blackprinces
023 1993 Coos
024 1951 Soury
025 1843 akveor
026 1777 Marrije
027 1661 DGK_Tegengas
028 1561 Scrutinizer
029 1453 Osvaldo2
030 1405 hondjes
031 1313 Leandra
032 1263 snetje
033 1225 Gert
034 1221 Jian
035 1130 spuitje
036 1118 MargrietV
037 1077 Neemmijnietserieus
038 1002 MeraViglioSa
039 0969 liesje1979
040 0960 sjampoeh
041 0947 bollokus
042 0924 knagsje
043 0876 Drassss
044 0820 BobdeStreamer
045 0708 kahaarin
046 0675 willem-jozef
047 0576 Candyfreak
048 0546 Poezewoes
049 0545 DjinN
050 0527 Darklight
051 0523 Chanel5
052 0513 Pearlbitch
053 0490 Lavenderr
054 0476 bamby
055 0470 gomi
056 0451 5thencounter
057 0446 trollie67
058 0442 ruudpuntenel
059 0397 MartineLongchamp
060 0394 HiDiHo
061 0388 TjetMaster
062 0381 PoezeligDing
063 0368 Juud79
064 0326 mazaru
065 0304 iBenny
066 0272 spapaars
067 0265 Flow3r
068 0246 BONG4002
069 0245 charmed_angel
070 0236 Ytsmi
071 0231 Noelle06
072 0196 PatriQue89
073 0191 shomila
074 0188 Whiskers2009
075 0185 Mita
076 0184 Maanvis
077 0170 vuurvliegje52
078 0165 Noek
079 0164 CarOnline
080 0150 Flashbox
081 0139 spikey08
082 0132 mevrouwdebok
083 0128 Niki.P
084 0126 jacqhassel
085 0122 Liyu
086 0121 Diamonds28
087 0118 danilel
088 0113 markvanrinsum
089 0109 Wijnneus
090 0106 Freule
091 0104 Omdatappel
092 0102 waxmask
093 0098 little_me
094 0092 itsme
095 0089 pullup
095 0089 LekkerSimpel
095 0089 DINGSKE
095 0089 Ireth
099 0088 bixs
099 0088 waterkant
101 0086 Ifa
102 0084 PC eend
103 0083 BendeBielzen
104 0078 tonja
105 0073 Hatsekiedee
106 0065 Lindgren.
107 0063 D.
107 0063 tomaat52
107 0063 flintekind
110 0062 evaxsis
110 0062 wildstar
112 0060 tuinfluiter
113 0058 Roburtt
113 0058 DeZwabber
115 0057 tong80
116 0054 SawIt
116 0054 Capt1caveman
118 0052 Stefan
119 0049 chufi
120 0047 Wazigwijfke
121 0044 pietpaniek
122 0042 -Strawberry-
123 0041 Tegan
124 0040 Haque
124 0040 motorbloempje
124 0040 jesje1982
127 0039 Verse_Koffie
128 0038 Sealnova
128 0038 Roguee
130 0036 laffer
131 0035 yvonne
131 0035 Arcee
131 0035 Rockiejj
134 0033 ditisHuub
134 0033 koffieleutjuh
136 0029 Anniebab
137 0028 Dhaha
138 0026 rubje
138 0026 LudoSanders
138 0026 Urb
138 0026 Maver24
142 0025 Lotusss
142 0025 NJ
144 0024 Greys
144 0024 slurfdrager
144 0024 Reksie1981
147 0023 Mokum020
147 0023 Techno
149 0022 schommelstoel
149 0022 Timm-E
149 0022 Lauzer
152 0021 djprovox
152 0021 Schaamvocht
152 0021 Redskillz
152 0021 missmistreated
156 0020 Razor21
156 0020 Danny
156 0020 Tha_Erik
156 0020 Studiotje
160 0019 danaqui
160 0019 9611Niels
160 0019 paddy
160 0019 wousjuh
164 0018 Margo37
164 0018 marky
164 0018 Netsplitter
167 0017 ArnieAlberts
167 0017 Day
169 0016 Donkey09
169 0016 StephanL
169 0016 RaymanNL
169 0016 Stranger
169 0016 Gemaskerde
169 0016 HoneyBunny
169 0016 freaky40
169 0016 Lady-night
177 0014 Stokstaart
177 0014 thymen112
177 0014 galtfactory
177 0014 _nylz_
177 0014 Renesite
177 0014 Sam-x
183 0013 Mannheim
183 0013 Nostalgist
185 0012 RobbieBoy
185 0012 sly-nl
187 0011 bart2009
187 0011 smegmanus
187 0011 koemleit
187 0011 mc-Piel
187 0011 alpeko
187 0011 Kwaliteit
193 0010 s0k
193 0010 Sporti
193 0010 Bastard
193 0010 RiftNL
193 0010 Talitha
193 0010 Deckard
193 0010 Da hopman
200 0009 Kaat38
200 0009 Uberchica
200 0009 DeRakker.
200 0009 dieenebart
200 0009 Littlemissyme
200 0009 Haaibaaike
200 0009 TWP
200 0009 Chuckster
200 0009 Chelle23
200 0009 snakelady
200 0009 bazb
211 0008 ukga
211 0008 JooB65
211 0008 Beaudelaire
211 0008 radio3fmfan
211 0008 Houtvester
211 0008 Anneloortje
211 0008 ThunderBitch
211 0008 Myraela
211 0008 suzi1
211 0008 Hans_van_Baalen
211 0008 FkTwkGs2012
222 0007 Spaghettivreter
222 0007 Symphonic
222 0007 static
222 0007 Weka
222 0007 kanovinnie
222 0007 kwiwi
222 0007 Dastan
222 0007 HSG-BOMBER
222 0007 childintime
222 0007 Libris
222 0007 Dartanion
233 0006 Tinos85
233 0006 Dave
233 0006 relmof
233 0006 Karina
233 0006 catwaezle
233 0006 kdrietjeh
233 0006 Harajuku.
233 0006 Yuri_Boyka
233 0006 ItsDidi
233 0006 Annelies-G
233 0006 Je_Glazenwasser
233 0006 alexmeijer
233 0006 utrecht1970
233 0006 Angel-Joy
247 0005 Beach
247 0005 joyce---
247 0005 Bundesrepublik
247 0005 Balconia
247 0005 Injetta
247 0005 Detlev
247 0005 08gnoT.
247 0005 Mirjam
247 0005 ilona-scuderia
247 0005 Socios
247 0005 Lutte
247 0005 llie
247 0005 Silenus
247 0005 ZureLucht
247 0005 Scorpie
247 0005 SST_Karim
247 0005 pislief
247 0005 Baron-von-Blubba
247 0005 Staal
247 0005 ellobo
247 0005 Mikkie
268 0004 CrazyDutchPunk
268 0004 Surveillance-Fiets
268 0004 admiraal_anaal
268 0004 2live
268 0004 sammiedew
268 0004 GGMM
268 0004 Jumparound
268 0004 Suikeroom
268 0004 JaimyLee
268 0004 Captain_Fabulous
268 0004 Armageddon
268 0004 vosss
268 0004 Romanov
268 0004 n8n
268 0004 waj1
268 0004 porsche1
268 0004 Bretskiliose
268 0004 Momazie
268 0004 radiomanneke
268 0004 mangalie
268 0004 nikky
268 0004 toetje17
268 0004 Darakka
268 0004 NoNickOne
268 0004 Blue Thunder
268 0004 Kinga
268 0004 malabata
268 0004 Charmian
268 0004 Nuchterheid
268 0004 NoXia
268 0004 vuurvliegje69
268 0004 o.us
300 0003 Breedbeeldtv
300 0003 Urquhart
300 0003 maanbo
300 0003 Memento-Mori
300 0003 Id_do_her
300 0003 trovey
300 0003 eleusis
300 0003 MaGNeT
300 0003 Dale.
300 0003 MeneerM
300 0003 kissaa
300 0003 secret1
300 0003 HostiMeister
300 0003 secondewijzer
300 0003 Xsanthe
300 0003 HSG
300 0003 ikbennieuwopfok
300 0003 jopiebaco
300 0003 gnilrednoz
300 0003 Isdatzo
300 0003 DaMart
300 0003 Scarlet_Dragonfly
300 0003 Biogarde
300 0003 Heatseeker
300 0003 Berend.
300 0003 keeszify
300 0003 BrammetjeBraam
300 0003 Buitendam
300 0003 b_engeltje
300 0003 Chewbalhaar
300 0003 NouMooiNiet
300 0003 Ausputzert
300 0003 SemperSenseo
300 0003 Saisai
300 0003 J-V
300 0003 LXIV
300 0003 welkominspace
300 0003 Daniel1976
300 0003 buikdanseres
300 0003 mootje1970
300 0003 dktm
300 0003 poffu
300 0003 Grolsch35
300 0003 Olga
300 0003 beppies
300 0003 tliciouz
300 0003 rc_1990
300 0003 Maan77
300 0003 Crutch
300 0003 eskil
300 0003 MAMA_Bongetje
300 0003 Falco
300 0003 LasTeR
300 0003 donroyco
300 0003 essentieel
300 0003 Snakey
300 0003 geelkuikentje
357 0002 Confession
357 0002 bularax
357 0002 Silv
357 0002 Desunoto
357 0002 Diamonds
357 0002 Feestkabouter
357 0002 capricia
357 0002 Goofy16
357 0002 sno_webcareteam
357 0002 JJdJ1984
357 0002 -sabine-
357 0002 danos
357 0002 Graseter
357 0002 znarch
357 0002 Citizen.Erased
357 0002 latevogel
357 0002 BasEnAad
357 0002 Varen
357 0002 Dagonet
357 0002 Sperma
357 0002 NIEMENIESERUEIS
357 0002 Dimens
357 0002 cindy11
357 0002 Hatseflats89
357 0002 Supersoep
357 0002 Cynix ®
357 0002 delano.888
357 0002 StarGazer
357 0002 Oksel
357 0002 ThaTim
357 0002 ursel
357 0002 Swomp
357 0002 JApieman
357 0002 SperzieboonToon
357 0002 shmoopy
357 0002 HenkieVdV
357 0002 truus2011
357 0002 Innisdemon
357 0002 Black_Ninja
357 0002 fireman71
357 0002 Divje
357 0002 Dqod
357 0002 Transport_Ink
357 0002 N.icka
357 0002 Ivotje
357 0002 j0ll
357 0002 Joran-Joran
357 0002 Ferdo
357 0002 maickeltje
357 0002 Salojo
357 0002 CocaColaLight
357 0002 Estherdv
357 0002 Samboraa
357 0002 Dr.Mikey
357 0002 leeell
357 0002 cairnwizzy
357 0002 MichielDeMuyter
357 0002 Hendrik83
357 0002 schurk65
357 0002 Spooky4u
357 0002 1kiss
357 0002 speedy133
357 0002 Stranger1977
357 0002 brian124
357 0002 lily
357 0002 okiokinl
357 0002 frensje
357 0002 n00biedoobiedoo
357 0002 Spouwerranger
357 0002 Elske6
357 0002 crimescene
357 0002 SisterB
357 0002 Dagoduck
357 0002 Civilian
357 0002 Dieandere
357 0002 BobW
357 0002 Vesperfly
357 0002 JohnnyKnoxville
357 0002 Ron.Jeremy
436 0001 Cheja
436 0001 Afketser
436 0001 DutchErrorist
436 0001 RD4
436 0001 Jerkmaine
436 0001 L-ascorbinezuur
436 0001 Wasmachinemann
436 0001 Imzadi
436 0001 BrandX
436 0001 FeestBoek
436 0001 SuperwormJim
436 0001 Ireyon
436 0001 Seam
436 0001 Tom_Joad
436 0001 Harrie
436 0001 WammesWaggel
436 0001 JustinK
436 0001 Vandaag...
436 0001 MissHobje
436 0001 Mike1964
436 0001 MissJ
436 0001 TNA
436 0001 Mr.Houdoe
436 0001 Stink-ui
436 0001 Yolanda67
436 0001 Geoffrey-G
436 0001 Sj0rSz
436 0001 Isabeau
436 0001 j95
436 0001 Dalaii
436 0001 AnitraX
436 0001 espri
436 0001 tantenel
436 0001 SIRA
436 0001 camaron
436 0001 Tru3n0
436 0001 uniekhoorn
436 0001 FreezePop
436 0001 Dlocks
436 0001 pervertedhermit
436 0001 friekin_
436 0001 Trigalti
436 0001 Lithia
436 0001 Dichterbijer
436 0001 bunnahabhain
436 0001 QuincydeKoster
436 0001 Dark_Angelus
436 0001 Taartjeh
436 0001 Antaris
436 0001 Jojoortje
436 0001 GuitarJJ
436 0001 senesta
436 0001 Frishe
436 0001 Tiemie
436 0001 tarantism
436 0001 Rock-N-Rolla
436 0001 Avey
436 0001 A-mineur
436 0001 sinterklaaskapoentje
436 0001 Gizmo112
436 0001 snellehenk
436 0001 Montelly
436 0001 -Panda-
436 0001 IkHebGeenKloontje
436 0001 flesjebier
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
In DE sta je hogerquote:
Godsklerequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In DE sta je hoger![]()
Top 500 subforum De Elementen: Onstuimige Aarde van 01-01-2011 t/m 18-08-2011
001 1752 aloa
002 1743 Frutsel
003 1129 Drassss
004 1017 kahaarin
005 0938 SpeedyGJ
006 0503 Fredo55
007 0391 MaryMouse
008 0358 horned_reaper
009 0333 meteo-online
010 0329 DemonRage
Neu, nog net niet, maar ik ben bang dat ik Toverheks vandaag of morgen wel voorbij gaquote:
Haha, ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dus maar goed dat SST een apart sub-forum was, anders hadden de cijfertjes er weer heel anders uitgezien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, nog net niet, maar ik ben bang dat ik Toverheks vandaag of morgen wel voorbij ga![]()
ik ben dus toch een baggeraarster
ik ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en het blijkt dat ik toch een leven heb, sta niet eens in de top 10
Ik vrees dat ik daar ook een beetje hoog stond....007 09191 MaryMousequote:
Klopt, ik vind je de laatste tijd ook wat afwezig.... in tegenstelling tot in SSTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en het blijkt dat ik toch een leven heb, sta niet eens in de top 10
op de SST lijst sta ik dus ook niet in de top tienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar ook een beetje hoog stond....007 09191 MaryMouse
en jij staat daar op 234 00456 Disana
Maar gelukkig 006 09814 superkokje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga m'n bedje opzoeken,posten jullie nog lekker even door, dan zak ik nog verder op de lijst
![]()
![]()
truste kaatjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga m'n bedje opzoeken,posten jullie nog lekker even door, dan zak ik nog verder op de lijst
![]()
![]()
Misschien confronterend:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op de SST lijst sta ik dus ook niet in de top tien![]()
klopt nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien confronterend:
008 08627 Ceetje..
Kijk zelf maar http://www.thuisserver.ne(...)s_subforum&date_star en knal het linkje dan meteen in je custom menuquote:
wat is dit nu weer voor illegaal samengesteld lijstjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor illegaal samengesteld lijstje
Gefeliciteerd, je wordt een grote meidquote:
quote:
en waar is dat lijstje van danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cijfertjes van Monitor en Arcee liegen niet hoor
heel secret storyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
en waar is dat lijstje van dan
N00b, linkje naar de volledige lijst alle posts vanaf 01-01-2011 tot heden in SST subforumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
en waar is dat lijstje van dan
ik weet nergens vanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
N00b, linkje naar de volledige lijst alle posts vanaf 01-01-2011 tot heden in SST subforum
http://www.thuisserver.ne(...)eks=1&sub_forum=194&
kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waar die ene met die flaporen die jij zo leuk vond in meedeed
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Picsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Joh, wees trots op je bijna-recordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eerst kaas etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ik moet echt zo gaan slapen
Ik ben er nooit op uit geweest om een of ander record te halen, ik post gewoon veel (bagger:?) hierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, wees trots op je bijna-recordIk zat ook vaak zo hoog bij DGK.
Nou ja, in elk geval moet je er niet mee zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben er nooit op uit geweest om een of ander record te halen, ik post gewoon veel (bagger:?) hier
dat dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er nooit op uit geweest om een of ander record te halen, ik post gewoon veel (bagger:?) hier
ik zou me kapot schamenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval moet je er niet mee zitten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou wel willen, maar beter van niet, vrachtwagen band moet geen tractorband worden
niet zeiken, dan moet je maar niet teveel die pannen van je leeglikken, aan deze kaas kan 't niet liggen, is lightquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou wel willen, maar beter van niet, vrachtwagen band moet geen tractorband worden
quote:
als light is neem ik wel een stukjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet zeiken, dan moet je maar niet teveel die pannen van je leeglikken, aan deze kaas kan 't niet liggen, is light
Ach, zolang ik geen negatieve notes van modjes krijg en slechts een hele enkele keer eenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval moet je er niet mee zitten
Voor proeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat heb jij dan in een paar dagen naar binnen gewerkt dat je van gladde zomerbanden al naar een vrachtwagenband bent gegaan
zo light, dat je er gewoon van afvalt, hoe meer je eet, hoe minder vrachtwagenband je krijgtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
als light is neem ik wel een stukje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
wijntje bij de kaas natuurlijk
[ afbeelding ]
Noop, en versabommie ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Markvanrinsum trouwens, de onbetwiste nr 1, niet meer gezien hier trouwens
Vroeger ging je tijdens de pauze even naar huis om een biertje te doen om vervolgens weer lekker in de klas te gaan zitten!quote:
ikke niet, en ik heb nu wel een glaasje wijn ingeschonken, vetpannen zijn schoon, de boodschappen opgeruimd en het hele huis is aan kant. Ik heb hard gewerkt vandaag.quote:
Denk dat ie zoveel honger had dat ie alles wat niet verkocht is naar binnen gewerkt heeftquote:
wedstrijdje wie het eerst weggestuurd werd, en vast bestellen voor de volgende bij de cafetaria/kroegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeger ging je tijdens de pauze even naar huis om een biertje te doen om vervolgens weer lekker in de klas te gaan zitten!
quote:
op de twitteur wel. Hij gaat eind september naar Italië. Zijn zomervakantie met de kids zat er gisteren op, hij had 2,5 uur gewerkt en vond dat ie toen wel weer een vakantie verdiend hadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, en versabommie ook niet
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
wedstrijdje wie het eerst weggestuurd werd, en vast bestellen voor de volgende bij de cafetaria/kroeg
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeger ging je tijdens de pauze even naar huis om een biertje te doen om vervolgens weer lekker in de klas te gaan zitten!
Dat was het platteland dan denk ik..... hier gingen ze met de leraar maatschappijleer gewoon blowen bij het fietsenhokquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
wedstrijdje wie het eerst weggestuurd werd, en vast bestellen voor de volgende bij de cafetaria/kroeg
maatschappijleer klaverjassen in de aula met de leraar. hoorde bij de opvoeding vond iequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dat was het platteland dan denk ik..... hier gingen ze met de leraar maatschappijleer gewoon blowen bij het fietsenhok
Ik weet echt wel dat ie nog leeft hoor, krijg zijn adhd twatjes ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op de twitteur wel. Hij gaat eind september naar Italië. Zijn zomervakantie met de kids zat er gisteren op, hij had 2,5 uur gewerkt en vond dat ie toen wel weer een vakantie verdiend had![]()
Volgens mij post Versabommie hier alleen ingeval van RLS
oh, blowen deden ze bij ons gewoon in de rookkantine (ja, die had je toen nog gewoon op school). En dat gingen ze tijdens de les ook gerust doen. BEn ook vaak genoeg tijdens een les een sigaretje wezen rokenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dat was het platteland dan denk ik..... hier gingen ze met de leraar maatschappijleer gewoon blowen bij het fietsenhok
Ooooh, dat hoefde je hier niet te doen, gewoon peukie in de kantine wel tijdens de pauzes, maar in de lessenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, blowen deden ze bij ons gewoon in de rookkantine (ja, die had je toen nog gewoon op school). En dat gingen ze tijdens de les ook gerust doen. BEn ook vaak genoeg tijdens een les een sigaretje wezen roken
truste Kokje,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
het was weer gezellig, maar ben er weg van.
Morgen weer een lange dag
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
het was weer gezellig, maar ben er weg van.
Morgen weer een lange dag
quote:
ik ging ook in de stad naar school hoor, in Den Bosch. Ik had het niet over roken IN de les, maar tijdens de les naar de kantine gaan, een sigaretje roken, en weer terug de les in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooooh, dat hoefde je hier niet te doen, gewoon peukie in de kantine wel tijdens de pauzes, maar in de lessenen blowen binnen mocht al helemaal niet
(en dan zeggen ze nogwel dat de stadse jeugd zo losgeslagen is7 )
ga ik wel vanuit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
trusten kokje slaap
en succes morgen met werken
Ik hoop dat het droog blijft
Oh, als wij tijdens de les de klas uitliepen (om welke reden dan ook) hoefden we niet meer terug te komen. En blowen mocht echt niet in de kantinequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ging ook in de stad naar school hoor, in Den Bosch. Ik had het niet over roken IN de les, maar tijdens de les naar de kantine gaan, een sigaretje roken, en weer terug de les in.
Blowen deden ze gerust in de rookkantine bij ons
gewoon zeggen dat je naar de WC moestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, als wij tijdens de les de klas uitliepen (om welke reden dan ook) hoefden we niet meer terug te komen. En blowen mocht echt niet in de kantine
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben er ook weg van. Morgen nog drukke dag voor de boeg, en zaterdag party.
De grote hoop komt nog verjaardag vieren bij ons, toen oudste jarig was, was bijna iedereen nog op vakantie, zaterdag heb ik dus de hut vol. Morgen saté en gehaktballen maken
Truste, tot morgenavond![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een probleem met lezen.... om welke reden dan ook zelfs als je naar de WC wilde hoefde je niet meer terug te komen in de klasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je naar de WC moest
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Ceetje slaap
en tot op zijn vroegst maandagavond
Ken je langer dan vandaag.... morgenavond, moe, koppijn, nog veel te doen voor 't feestje. Zondagavond moe, koppijn, nog veel op te ruimen na het feestjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou, zondagavond gaat echt wel lukken hooren morgenavond ook wel
Zaterdag niet, dat kan ik je nu al wel vertellen. Eer de laatsten hier weg zijn
quote:
Realiteitquote:
Wees niet bang, ik had je bagger alweer gespotquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat is dit nu..... kreeg gister in een ander draadje al naar mijn kop geslingerd dat niemand durft te posten, terwijl ik gewoon aan het posten was, en nu zou ik ook al weg zijn
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik had je bagger alweer gespot
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt toch wel mee.... heb vanavond maar 1x in KLB gepost en niet 1x in ONZ
quote:
Mja, allemaal niet zo handigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een idioot zeg..... Aan het begin van het filmpje (met de (vracht)autos met knipperlichten) had ik zoiets mooi weer, rustig rijden rustig filmen.... gaan de idioten er gewoon langs en dat mens 'minderen, minderen, file'
Het is hier ook allemaal wat korter natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
Toch heb ik hier in europa nog nooit het 'noodweer' meegemaakt wat je voor je kiezen krijgt bij een tornado of monsoon in Azië.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga tandjes schrobben en mijn nestje in en
Hoi! Ja, echt heel lang ja. Het is hier euh..anders. Hoe is het met de beeb?quote:
Ja, het was echt een familiebezoek deze keer, er zat weinig vakantieachtigs bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Noek het volgende:
Ben FOK! wel een beetje ontwend, moet ik zeggen. Ben echt al tijden niet meer geweest en dat beviel best wel goed eigenlijk.Dus kweenie of ik er nog wel echt in kan komen. Het is ook wel erg veranderd dus denk niet dat ik mijn draai nog ga vinden maar dat is ook niet erg. /oma vertelt
India! Exotisch India.Ben je alleen in de grote stad gebleven? Ik moest laatst nog aan je denken en of je je nog echt gaat settelen daar. Hoe is het met de plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Noek....das lang geleden....dank je wel![]()
Een camping is lang niet altijd voor aso-volk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef Noek het volgende:
Maar nu ga ik sowieso wel even weg want ik moet brownies bakken en rosé halen.
"We zitten niet op de camping!" Nou, morgen dus wel.![]()
Maar voor de rest gaat het enorm kut enzo, met de economie.quote:Vakantieganger boekt winterzon
AMSTELVEEN (AFN) - Het aantal mensen dat nog een zomervakantie boekt, lag vorige week iets hoger dan vorig jaar in dezelfde periode, net genoeg om de eerder opgelopen min weg te poetsen. Het aantal mensen dat nu al een wintervakantie boekt, ligt echter flink hoger dan vorig jaar. Dat blijkt uit de vrijdag gepubliceerde GfK Travelscan.
Hey Drassquote:
lekker rustig weertje vandaag héquote:
Goh eens wat anders jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lekker rustig weertje vandaag hé![]()
Niet te saai voor jou, dit weer ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goh eens wat anders jaHeerlijk weer.
waar? Verkadefabriek??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik? Mhaw niks voor mij. Dinsdag wel een concertje in Den Bosch
Och het hoeft niet altijd spektakel te zijn. Net weer lekker een uurtje kunnen fietsen dus dat is ook lekker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet te saai voor jou, dit weer ?
heb je een racefiets of mountainbike?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och het hoeft niet altijd spektakel te zijn. Net weer lekker een uurtje kunnen fietsen dus dat is ook lekker!
Racefiets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je een racefiets of mountainbike?
volgens mij niet. liggen tegenover elkaar. dat welquote:
Ochja zie het net. Naast elkaar klopt. W2 dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volgens mij niet. liggen tegenover elkaar. dat wel
deed mijn exman vroeger ook. Elke zondagochtend met een groep familie en vrienden. Ook aan allerlei tochten meegedaan. Was wel leuk altijd. Mijn zoon gaat nu vaak met de mountainbike, maar is van plan ook een racefiets te kopen. Mooie sport en kan altijdquote:
zie daar wel eens jongelui buiten rondhangen. Zijn wel meestal "rockfiguren", beetje Gotic, ben jij dat ook??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja zie het net. Naast elkaar klopt. W2 dus
Ochja ik tuf lekker wanneer ik wil. Vaak hier in de regio de Peel, anders richting Nijmegen of Zuid-Limburg. Meer voor de fun + conditiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
deed mijn exman vroeger ook. Elke zondagochtend met een groep familie en vrienden. Ook aan allerlei tochten meegedaan. Was wel leuk altijd. Mijn zoon gaat nu vaak met de mountainbike, maar is van plan ook een racefiets te kopen. Mooie sport en kan altijd
dat is dan duidelijk. Je ziet er "normaal" uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja ik tuf lekker wanneer ik wil. Vaak hier in de regio de Peel, anders richting Nijmegen of Zuid-Limburg. Meer voor de fun + conditieVaak ook als ik niet kan tennissen heb ik altijd nog een plan B.
, het is wel een rock/punk bandje. Ben niet zo'n figuur, maar kan de muziek wel waarderen
Zijn vaak vage lui ja, maar meestal erg jong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is dan duidelijk. Je ziet er "normaal" uit![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn vaak vage lui ja, maar meestal erg jong.
Dat wel, vaak relax sfeertje en weinig gezeik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
. Ze zien er ruig uit, maar zijn wel rustig, volgens mij. Wel een hechte groept, lijkt het
mooi toch, zo hoort het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat wel, vaak relax sfeertje en weinig gezeik.
morgen bbqen bij een collega van manlief. Verder weet ik nog niet. We gaan niet op vakantie, hebben de camper verkocht. zien per dag wel wat en of we iets gaan doenquote:
Vast niet, voor de grap moet je een lijstje neerleggen wat hij morgen allemaal moet doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
mijn man heeft sinds 17.00 uur vakantie, ligt al van 18.00 uur te slapen op de bank.
Zou hij aan vakantie toe zijn geweest ?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vast niet, voor de grap moet je een lijstje neerleggen wat hij morgen allemaal moet doen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat ligt er al. Door omstandigheden kan ik niet meer zoveel als ik kon. Daarom "moet" hij me helpen in het huishouden. Het was of een hulp in de huishouding of hij moest wat taken overnemen. Hij koos voor de portemonnee
![]()
vind ik ook. Het valt wel mee wat hij moet doen, maar alle hulp is meegenomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja, een paar klusjes iedere dag is nooit zo erg
Eigenlijk niet. Morgen weer postbode spelen en de rest van de tijd vul ik aan voor mijn studie + relaxen & fietsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
en jij, wilde plannen voor het weekend?
goed bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Morgen weer postbode spelen en de rest van de tijd vul ik aan voor mijn studie + relaxen & fietsen
Ja, daarom vind ik het een gruwelijk bijbaantje. Zonnetje & 23C is gewoon ideaal. Korte broek, lekker lopen/fietsen wat ook nog eens goed voor je is. Niet al te zwaar werk, top.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef kaatje50 het volgende:
morgen is het best mooi weer, dus lekker lopen met je post. zondag wordt het alweer slechter
quote:Storm chasers Dick McGowan and Andy Gabrielson document two "rope" tornadoes near Neligh and Ewing Nebraska, August 19 2011! These storms also produced destructive hail in the Omaha and Kansas City region!
hey MMquote:
ook halloquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
Hey, goeienavond allemaal, Drasss, Kaatje, Muissss![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
Hey, goeienavond allemaal, Drasss, Kaatje, Muissss![]()
![]()
![]()
nee hoor, allemaal al gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje
![]()
Wat doe jij hier? heb je geen sateetjes te maken, gehaktballen te draaien, slingers op te hangen
zag 'm vanmiddag op twitter voorbij komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Drassss het volgende:
Ceeeetjuhhhh![]()
Wat een lief beestje was dat MuisKoeien vonden hem minder lief.
Die Ceetje is snellllllllllquote:
Drassss doet niet aan twitter, dus post ik de interessante filmpjes voor hemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zag 'm vanmiddag op twitter voorbij komen
Wat zou ik zonder mijn MM moeten hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss doet niet aan twitter, dus post ik de interessante filmpjes voor hem
Studerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder mijn MM moeten he
een tomtom kopen denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder mijn MM moeten he
quote:
quote:
Ik mag hopen van welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
komen de travellers vanaaf nog op TV ?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelukkig
ojeeeeej, rode lettertjes
bleeeeeh, gordonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk de laatste keer, want volgende week komt Gordon om die tijd met dat programma over onmogelijke moeders
gezelliquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
Ik hoef eindelijk eens niet om 06.00 te beginnen morgen dus ik hoef jullie niet al te vroeg te verlaten
En ik wil vanavond lekker vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
Ik hoef eindelijk eens niet om 06.00 te beginnen morgen dus ik hoef jullie niet al te vroeg te verlaten
wordt de post later bezorgd morgen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
zonde johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |