zijn zoveel kinderen die de verkeerde keuze qua opleiding gemaakt hebben, maar ik vind niet dat zij daarom maar niet op vakantie zou mogen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze heeft 2 opleidingen verknald, dat is het argument....
Maar vind het ook nogal hard, ma kan gewoon niet met geld omgaan
Roken is dan wel het eerste waarmee je moet stoppen ja, maar dat kunnen ze meestal niet. Totaal gebrek aan disciplinequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
Is het heel erg dat ik raar vind dat moeder gewoon 1,5 pakje per dag rookt, terwijl ze in de schulden zit??
Dat ben ik helemaal met je eens, maar inderdaad doorzettingsvermogen en discipline ontbreekt er vaak aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Roken is dan wel het eerste waarmee je moet stoppen ja, maar dat kunnen ze meestal niet. Totaal gebrek aan discipline
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is echt zo iemand die altijd lekker op haar man heeft geleund en zich nooit heeft bekommerd om rekeningen en geld.
Nee dat is niet raar wat jij zegt..ik snap er ook niks van zit ze in de schulden en toch roken zo'n pakje sigaretten kost toch 5 .60 euro. Ze had voor 400 euro aan abonnementen weekbladentoch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
Is het heel erg dat ik raar vind dat moeder gewoon 1,5 pakje per dag rookt, terwijl ze in de schulden zit??
Ik kan dat gewoon niet begrijpen, inderdaad roken is onwijs duur..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar wat jij zegt..ik snap er ook niks van zit ze in de schulden en toch roken zo'n pakje sigaretten kost toch 5 .60 euro. Ze had voor 400 euro aan abonnementen weekbladentoch?
Om van haar koopverslaving af te komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Apotheose het volgende:
waarom werd ze naar een psychotherapeut gestuurd?
Ja dat hoorde ik Soraya zeggen aan gsm's maar die moeder betaalde haar dochter's mobiele abonnement rekening. Dat gaat zij nu zelf betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
Ik kan dat gewoon niet begrijpen, inderdaad roken is onwijs duur..
Ze had 400 euro aan abonnementen, maar dat waren volgens mij abonnementen van de gsm...
Ouwe zooi inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Ole het volgende:
Nu op RT:4.
Zal wel herhaling zijn, maar komt me niet bekend voor.
Oh dat irritante mens dat naar Belgie was gevlucht en het salaris van zoonlief gewoon bij de eigen inkomsten optelde?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan zit ik daar de hele dag te zitten,
ik heb gewoon geen zitkont!
Inderdaaad!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dat irritante mens dat naar Belgie was gevlucht en het salaris van zoonlief gewoon bij de eigen inkomsten optelde?
Als ik die annemarie was zou ik dat mormel echt door elkaar rammelen en een paar tikken in het gezicht geven.. WAKKER WORDEN!quote:
Ruim een jaar aan de laatste post hiervoor te zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo! Hoe lang is dat wel niet op tv geweest?
Ja, maar dat waren herhalingen toch? Ik bedoelde eigenlijk nieuwe afleveringen... even zoeken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ruim een jaar aan de laatste post hiervoor te zien.
Oh dat wist ik niet eens meer. Dan wordt het echt tijd voor nieuwe!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren herhalingen toch? Ik bedoelde eigenlijk nieuwe afleveringen... even zoeken!
Top punt vond ik een stel dat alle apparatuur in huis huurde, van de flatscreen tot de koelkast.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben ra-zend benieuwd welke kant het programma op gaat. Destijds waren het vooral eigen schuld-mensen. Mensen die geen idee hadden wat er in komt en wat er uit gaat, in aflevering 1 een verwend moedertje dat niet meer wil werken en ook niet weg wil bij haar geweldig leuke werk, 10 uur per week, waar ze 600 netto op toe legt, een moeder die het inkomen van haar volwassen zoon in pikt omdat ze niet op haar kont wil zitten achter de kassa, enzovoorts.
Nu zou het niet zo moeilijk zijn om mensen te vinden bij wie het geen eigen schuld is (alhoewel er altijd een eigen verantwoordelijkheid is, enzovoorts, maar toch). Die een duur huis hebben gekocht, baan kwijt geraakt zijn, niks nieuws kunnen vinden, in de problemen komen, enzovoorts.
Maar ergens heb ik het idee dat we ook nu weer de luie, rokende, teveel bij Wehkamp bestellende mensen gaan zien. Die komen tenslotte in aanmerking voor een easy fix. De manager die zijn baan is kwijtgeraakt en echt in de shit zit en dat zelf ook tot op de euro nauwkeurig weet, maakt immers geen spannende tv- maar misschien verrassen ze ons
Oh diequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Top punt vond ik een stel dat alle apparatuur in huis huurde, van de flatscreen tot de koelkast.
Ja, die! Dat was gewoon echt stom!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:08 schreef roos85 het volgende:
Ik vond het wel triest dat er een meisje moest werken en meebetalen aan de schuld van haar mams. Dat meisje dat een paar keer van opleiding gewisseld en kreeg daar commentaar op
Die ma had allemaal dure abonnementen en rookte volgens mij ook nog als een ketter..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die! Dat was gewoon echt stom!
Dat beeld wordt gewekt ja. Dat veel mensen bij 'Een dubbeltje op zn kant' zo leven wil niet zeggen dat dat de norm is. Kijk je ook weleens verder dan je tv-scherm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dit is echt een fantastisch programma en -best wel sneu- ik kijk er echt naar uit.
Het bewijs dat al dat gezeur over armoede in Nederland vooral voortkomt uit een onvermogen van gezinnen om verstandig met hun geld om te gaan. Ze werken te weinig, geven teveel geld uit aan tabak, boodschappen, benzine, vakantie, merkkleding en leuke plantjes voor in de tuin, terwijl ze aan de andere kant hun zorgkosten en hun huur onbetaald laten...
Ja, zeer regelmatig. Ik denk dat 80% van alle mensen die moeite heeft van rondkomen een budgetcoach nodig heeft en dan hun huishoudelijk boekje weer op orde heeft. De tering naar de nering zetten heet dat. Maar goed, veel Nederlanders denken dat ze recht hebben op elke avond vlees op tafel, internet en nieuwe kleren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat beeld wordt gewekt ja. Dat veel mensen bij 'Een dubbeltje op zn kant' zo leven wil niet zeggen dat dat de norm is. Kijk je ook weleens verder dan je tv-scherm?
Kan ook best. Ik heb zelf meer maar als ik hier en daar wat bezuinig zou het makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:54 schreef Ivo1985 het volgende:
30 euro per week boodschappen kan overigens best, voor een éénpersoonshuishouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach in een deuk toen ze dat zeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
die is ook best duur hoor!
Ja, want huismerken zijn viesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
In de koelkast vast ook Coca Cola, Becel en andere À-merken..
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Automatisch het volgende:
En dan in zon huis wonen. Hoe hoog zou hun hypotheek wel niet zijn?
Dat snap ik echt niet..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Automatisch het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:44 schreef Automatisch het volgende:
Overal is een topic van hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:49 schreef waxmask het volgende:
Ik kwam toevallig hier langs net en had al zo'n gevoel dat er wel een FOK topic over was.... Mijn god wat een heerlijke pauper TV weer....
Dat is geen tv-programma schatquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar is dan het "Naakt foto's Karina Hier!" topic?
Kan allemaal online tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een goede baas geeft bij je ontslag meteen het formulier.
nee, zij is een lekkertje, met d'r 10 uur per week bij de postquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Hexagon het volgende:
Echt wat een stuk verdriet is die vent
Zij is gewoon oerdomquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
nee, zij is een lekkertje, met d'r 10 uur per week bij de post
Aflossen van de schuld zit er ook in denk ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Dat inkomen was dat van hun samen of van haar alleen?
En hoe komen ze in vredesnaam aan 2600 euro aan vaste lasten
Ja waarom werkt ze niet wat meer, desnoods 's avonds in een callcenterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
nee, zij is een lekkertje, met d'r 10 uur per week bij de post
Afbetalen van dat kredietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
Dat inkomen was dat van hun samen of van haar alleen?
En hoe komen ze in vredesnaam aan 2600 euro aan vaste lasten
En vrees een giga hypotheek..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Aflossen van de schuld zit er ook in denk ik?
Nou daarom en ze vindt het blijkbaar nog leuk ook. Vandaar een wijk erbij .Of reclamefolders erbij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zij werkt tenminste, hoe butwerk het misschien ook is.
De regisseur zoekt de fragmentjes wel opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Hij vermaakt zich wel met zijn Donald Duckie
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:56 schreef waxmask het volgende:
Die heb ook altijd wat he....Donald Duck...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat net een stadje uit de Donald Duck
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:59 schreef waxmask het volgende:
Nieuwe promo... "Help, een Negert op het Strand!"
Dit voornamelijk. Hij is echt te dom/naïef/lui voor woorden, met z'n geklaag over de DD als je 31000 euro schuld hebt gekweekt. Zij is gemeen door met de camera's erop opeens te gaan zitten mauwen "Ik heb je al zo vaak gezegd dat blabla.." Had dan die DD zelf opgezegd mens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die vent is een waailap die niets wil, maar die vrouw is het ergst, die heeft nu opeens wel ballen om iets te roepen/doen, nu weet ze het opeens wel... Doe dat eerder, dom wijf
Geen 58k maar 31k.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:00 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dit voornamelijk. Hij is echt te dom/naïef/lui voor woorden, met z'n geklaag over de DD als je 58000 euro schuld hebt gekweekt. Zij is gemeen door met de camera's erop opeens te gaan zitten mauwen "Ik heb je al zo vaak gezegd dat blabla.." Had dan die DD zelf opgezegd mens.
voor het kindquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat staat daar voor kooi oid in de kamer?
Voor Maikoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja 58 was na zoveel jaar hè.quote:
Cherry!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Zou mooi zijn jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:02 schreef waxmask het volgende:
Wat John eigenlijk wil zeggen "Taco, scheidt van deze kut en laat haar achter met de schulden!"
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:02 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Oh ja 58 was na zoveel jaar hè.
idd die moet helemaal dr muil houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:03 schreef MissJ het volgende:
doe zelf ook lekker wat kutwijf! Ga meer uren werken ofzo?![]()
![]()
Dan moet ze geld toeleggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef Enchanter het volgende:
Kan zij haar lichaam niet verkopen of zo
Het is allemaal jouw schuld!quote:
Ja, dat wordt gegarandeerd zeiken over roken en dan janken dat ze het niet kunnen en zo nodig hebben die longproblemenquote:
De rijdende rechter wordt vanavond vast ook genietenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef Hexagon het volgende:
Dit wordt een legendarische aflevering in de stijl van Jan Wooninck de rijdende rechter.
Ligt er aan hoor, kan duurder, kan goedkoper. Zij zijn niet zo snugger dus zullen wel het duurste roken met filter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Pakje per dag roken is 180 euro per maand
In elk geval een kat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:04 schreef xzaz het volgende:
Hebben ze ook huisdieren? Schildpadden ofzo?
Nog steeds ouderwets op VHS band?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Oh damn zometeen is ook rijdende rechter. Laatste stukje maar even opnemen dan.
Nee, ik zag zo'n handig leren Shag-etui er naast liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ligt er aan hoor, kan duurder, kan goedkoper. Zij zijn niet zo snugger dus zullen wel het duurste roken met filter.
Het was de schuld van de DSB bank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hoe zijn ze aan de schuld gekomen?
Zullen die trut op tv 20 euro beloven als ze dat maakt voor ons?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is er al een dubbeltje-op-zijn-kant bingo?
Moeten ze die caviakooi gewoon even openzetten. Win-win.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
die kan in ieder geval z'n eigen vreten vangen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nog steeds ouderwets op VHS band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |