zijn zoveel kinderen die de verkeerde keuze qua opleiding gemaakt hebben, maar ik vind niet dat zij daarom maar niet op vakantie zou mogen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze heeft 2 opleidingen verknald, dat is het argument....
Maar vind het ook nogal hard, ma kan gewoon niet met geld omgaan
Roken is dan wel het eerste waarmee je moet stoppen ja, maar dat kunnen ze meestal niet. Totaal gebrek aan disciplinequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
Is het heel erg dat ik raar vind dat moeder gewoon 1,5 pakje per dag rookt, terwijl ze in de schulden zit??
Dat ben ik helemaal met je eens, maar inderdaad doorzettingsvermogen en discipline ontbreekt er vaak aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Roken is dan wel het eerste waarmee je moet stoppen ja, maar dat kunnen ze meestal niet. Totaal gebrek aan discipline
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is echt zo iemand die altijd lekker op haar man heeft geleund en zich nooit heeft bekommerd om rekeningen en geld.
Nee dat is niet raar wat jij zegt..ik snap er ook niks van zit ze in de schulden en toch roken zo'n pakje sigaretten kost toch 5 .60 euro. Ze had voor 400 euro aan abonnementen weekbladentoch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
Is het heel erg dat ik raar vind dat moeder gewoon 1,5 pakje per dag rookt, terwijl ze in de schulden zit??
Ik kan dat gewoon niet begrijpen, inderdaad roken is onwijs duur..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar wat jij zegt..ik snap er ook niks van zit ze in de schulden en toch roken zo'n pakje sigaretten kost toch 5 .60 euro. Ze had voor 400 euro aan abonnementen weekbladentoch?
Om van haar koopverslaving af te komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Apotheose het volgende:
waarom werd ze naar een psychotherapeut gestuurd?
Ja dat hoorde ik Soraya zeggen aan gsm's maar die moeder betaalde haar dochter's mobiele abonnement rekening. Dat gaat zij nu zelf betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef roos85 het volgende:
Ik kan dat gewoon niet begrijpen, inderdaad roken is onwijs duur..
Ze had 400 euro aan abonnementen, maar dat waren volgens mij abonnementen van de gsm...
Ouwe zooi inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Ole het volgende:
Nu op RT:4.
Zal wel herhaling zijn, maar komt me niet bekend voor.
Oh dat irritante mens dat naar Belgie was gevlucht en het salaris van zoonlief gewoon bij de eigen inkomsten optelde?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan zit ik daar de hele dag te zitten,
ik heb gewoon geen zitkont!
Inderdaaad!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dat irritante mens dat naar Belgie was gevlucht en het salaris van zoonlief gewoon bij de eigen inkomsten optelde?
Als ik die annemarie was zou ik dat mormel echt door elkaar rammelen en een paar tikken in het gezicht geven.. WAKKER WORDEN!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |