Ja vraag ik mij ook af of het een herhaling is. Weet en kan me niks meer over herinnerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
We zijn weer begonnen, vast een herhaling, maar herken 'm zo niet meteen, dus blijf maar even hangen.
Iets zegt me dat ik 'm al heb gezien, maar weet er ook totaal niks meer van.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af of het een herhaling is. Weet en kan me niks meer over herinneren
Volgens mij is het een herhaling. Ik denk dat ik sommige stukjes eerder heb gezien zoals dat van die 2 auto'squote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af of het een herhaling is. Weet en kan me niks meer over herinneren
Je zit natuurlijk wel met werk, ze hebben nu in ieder geval al 1 auto wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Idd herhaling.
Wel een auto ervoor terugkrijgen.Ga fietsen man.
Nee ik ook niet .wat volgende week komt is van 2009 zag ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Iets zegt me dat ik 'm al heb gezien, maar weet er ook totaal niks meer van.
Of moeders moet een rijke vriend zoeken!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Dochter moet een rijke vriend zoeken
Komt zo vast wel weer!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan me niks meer herinneren.
Ze heeft 2 opleidingen verknald, dat is het argument....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
belachelijk dat dat kind niet op vakantie zou mogen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |