Wie zijn reactie was dat ook alweer van onder die brug in Belgiequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Leuke TT![]()
Wat ik zo irritant vind, is dat er nu dus delen van de schulden worden kwijtgescholden...
Oh ja, dat was jijquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wie zijn reactie was dat ook alweer van onder die brug in Belgie
Inderdaad. En de mensen die wel zelf hard werken en buiten eigen schuld om in de problemen zitten, die werken zich krom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Leuke TT![]()
Wat ik zo irritant vind, is dat er nu dus delen van de schulden worden kwijtgescholden...
Hoekwoning nog welquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh ja krijgen ze nog een woning ook, ook irritant.
Ho, wacht, dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh ja krijgen ze nog een woning ook, ook irritant.
Iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
En ik maar werken en thuis wonen omdat ik niks kan betalen
Ik moet 500 betalen voor een studioquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
500 euro! Ik betaal godverdomme 450 voor een driekamerwoning
Nou ik zou zeggen, maak een hoop schulden en bel Johnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet 500 betalen voor een studio
Ik 480 voor m'n 5-kamerwoning.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
500 euro! Ik betaal godverdomme 450 voor een driekamerwoning
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Geef ze een flatje in de Bijlmer of zo.
Wat zullen die buren wel niet moeten denkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een gajes zeg!!!! afdingen....600,- voor zo'n huis...ik beaal 600 voor een flatje
Wacht, dat kan ik wel, geef me een weekje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, maak een hoop schulden en bel John
Ja zoek voor die twee een leuke flat waar ze zolang samen kunnen wonen en zet die andere 2 in een 1kamerwoning.quote:
Vast wel, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef WcPot het volgende:
Gaat Willie nog een paar auto's kopen na de reclame
Hoeveel choco swings zijn dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef WcPot het volgende:
20.000 calorien per dag klink veel normaal is het toch iets van 2500
Dat is ook bijzonder veel, ergens tussen de 2.500 en 3.500 is normaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef WcPot het volgende:
20.000 calorien per dag klink veel normaal is het toch iets van 2500
Ook dat ja, moet jij proberen, een baan zoeken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef _Arual_ het volgende:
En de baantjes luggen batuurlijk ook zp voor het oprapen.
Die viespeuk wil ook niet meer zien (ook een herhaling trouwens).quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef WcPot het volgende:
Allemaal weer terug naar 4 het is weer begonnen
Ik ga er uit pure giftigheid brak van typenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat ja, moet jij proberen, een baan zoeken.
Hooguit op haar knieen voor de plee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef WcPot het volgende:
Bij het schoonmaken hoeft ze niet te zitten dat scheelt alweer
Het is meer dan wat ik deze week aan opdrachten heb binnengehaaldquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik er blij mee zou zijn geweest.
Ochquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meer dan wat ik deze week aan opdrachten heb binnengehaald
Ja, dat bedoel ik eigenlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meer dan wat ik deze week aan opdrachten heb binnengehaald
Ga rekeningen verbranden dat wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ochen die kutmensen krijgen alles gewoon op een dienblaadje aangereikt.
Ik ga mijn belastingaanslag maar eens verbranden danquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga rekeningen verbranden dat wil nog wel eens helpen
iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ochen die kutmensen krijgen alles gewoon op een dienblaadje aangereikt.
Wordt allemaal geregeld want ze zijn zoooooooo zielig..........quote:
Was dat alleen voor elektriciteit 3000.- euroquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mensen die niet weten hoe hoog hun energierekening is.
Ik neem aan stroom en gas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was dat alleen voor elektriciteit 3000.- euro
Ik ga ook niet elk cijfertje bij zitten houden, maar ik weet het wel ongeveer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mensen die niet weten hoe hoog hun energierekening is.
Je betaalt toch elke maand hetzelfde? Dan weet je dat toch wel (ongeveer), ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga ook niet elk cijfertje bij zitten houden, maar ik weet het wel ongeveer.
Ja idd omdat je elke maand hetzelfde betaalt, hoe kan je dan niet weten wat je uitgaven zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je betaalt toch elke maand hetzelfde? Dan weet je dat toch wel (ongeveer), ik snap dat ook niet.
Waarom lijkt het alsof ik het al eerder heb gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:37 schreef GotC het volgende:
'Welkom bij de 1e aflevering van een dubbeltje op z'n kant'
Niet iedereen heeft enige vorm van intelligentie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef WcPot het volgende:
Echt he een lening voor een autoAls je het geld niet hebt of te weinig dan ga je toch geen auto nemen
Dan ging ik liever 4 of 5 keer fietsen naar de supermarkt. Wat die mevrouw niet wilquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft enige vorm van intelligentie.
Zijn het nieuwe of :quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:37 schreef GotC het volgende:
'Welkom bij de 1e aflevering van een dubbeltje op z'n kant'
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef WcPot het volgende:
Waarom lijkt het alsof ik het al eerder heb gezien
Ik ben er bijna zeker van dat dit nog een herhaling isquote:
Willie zal zijn schuur nu wel mooi vol hebben staanquote:
Kan ook makkelijk als je maar 10 uur per week werktquote:
Dat ja. Aansteller, desnoods werkt ze een paar jaar wat meer en gaat ze daarna terug naar 10 uur, lui mens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef WcPot het volgende:
Ze wil nog liever in een kartonnen doos onder een brug wonen dan ander werk gaan zoeken. Ik heb vandaag al meer uren gewerkt in één dag. Dan Mariska in één week
En bovendien ligt haar hart nog bij haar vorige werk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of Humanitas zit te wachten op iemand die alleen maar geld wil verdienen en vooral ook niet TE veel wil werken.
Dat is ook echt op één dag hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Van 6 tot 8, dan kun je lekker verdienen
12 uur per dag, 5 dagen per week, dat tikt lekker aan hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook echt op één dag hè..
Dat is 14 uur, dat doe je niet op één dag, zeker geen 5 dagen per week.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
12 uur per dag, 5 dagen per week, dat tikt lekker aan hoor.
dat kloptquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
12 uur per dag, 5 dagen per week, dat tikt lekker aan hoor.
Rekenen kan ik ook al nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is 14 uur, dat doe je niet op één dag, zeker geen 5 dagen per week.
Idd. Realiteit is wel ehm..iets anders bij uzb'squote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
Ze vinden wel altijd lekker snel werk.
Alles helptquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of dat half jaar geen onderhoud en geen verzekering betalen nou echt zoveel scheelt. Ja, als je een paar keer onderhoud nodig hebt wel.
Tuurlijk, en 4 tanks brandstof is ook al gauw 300 euro tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of dat half jaar geen onderhoud en geen verzekering betalen nou echt zoveel scheelt. Ja, als je een paar keer onderhoud nodig hebt wel.
Denk het ook, dat beginfilmpje stopte in 2009.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Nu weer, geen idee of het een herhaling is, denk het wel.
Ik miste het hele begin, maar ik kijk gewoon weer, naar domme mensen kijken, altijd leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het ook, dat beginfilmpje stopte in 2009.
Dit zijn volgens mij ook niet de slimste voor mensen buiten af moet alles er goed uitzien terwijl ze zelf daar voor dikke schulden hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik miste het hele begin, maar ik kijk gewoon weer, naar domme mensen kijken, altijd leuk
Haha inderdaad. Big spenden>dikke schulden. Isse simpel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
En die keuken was van VOOR de problemen begonnen, denk even na? Als je eerst teveel uitgeeft komen DAARNA de problemen.
En natuurlijk gewoon lekker op vakantie blijven gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Big spenden>dikke schulden. Isse simpel.
Ik weet het bedrag niet precies meer, maar over de 4Kquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Ole het volgende:
Even gemist: hoeveel hebben ze per maand?
meldtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef Ole het volgende:
4850 dus.
Er zijn heel wat mensen die het met minder moeten doen!
Met de helft red ik het nog makkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef Ole het volgende:
4850 dus.
Er zijn heel wat mensen die het met minder moeten doen!
Die mensen moeten zich schamen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens de helft, maar ik ben alleen. LANG niet de helft![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Een stukje vrijheid - met al die schulden. Stomme kerel.
Scheelt maar 5 minuten met de trein![]()
Boven je stand leven....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met de helft red ik het nog makkelijk
Willie?quote:
Misschien ook meer vergoeding vanuit de werkgever als je met het OV gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Inderdaad.
aan de andere kant moet je dan wel een jaarkaart aanschaffen, maar dat zullen ze vast wel in de besparing meegenomen hebben.
Ik bedoel dus 4850 en daar de helft van dat heb ik nog geen eens en ik zit daar nog ruim onder en ik haal het makkelijkquote:
M'n pa werkt zich uit de naad voor ongeveer de helft gok ik dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus 4850 en daar de helft van dat heb ik nog geen eens en ik zit daar nog ruim onder en ik haal het makkelijk
Oja, dat was dom van me.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ook meer vergoeding vanuit de werkgever als je met het OV gaat.
Goede post.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik heb netto nog lang niet de helft van dat bedrag. En toch kan ik er voor m'n gevoel raint van leven en nog sparen ook.
2 vakanties, auto die duur is in onderhoud (liefhebberij), brommer, fatsoenlijk ingericht huisje, goed eten en drinken, voldoende nieuwe kleding, regelmatig een avondje uit. Tuurlijk scheelt het dat ik alleen ben. Maar ik kijk nu wel naar een oude beeldbuis tv en het kan me niet schelen wat een ander daarvan vind. Deze doet het nog, dus doe ik het er nog maar even mee.
quote:
De faalhazen van de nederlandse samenlevingquote:
Oke bedankt, We zaten hierover min of meer in dubio.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Ivo1985 het volgende:
De genoemde bedragen zijn - zover ik weet - netto. Wel zijn daar zaken als toeslagen (kinderopvangtoeslag), kinderbijslag en belastingteruggave al bij opgeteld
Ik zou dan liever een 6e hands motor kopen, kost je bijna geen drol en je bereikt er hetzelfde mee...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Een stukje vrijheid - met al die schulden. Stomme kerel.
Scheelt maar 5 minuten met de trein![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou dan liever een 6e hands motor kopen, kost je bijna geen drol en je bereikt er hetzelfde mee...
Als je nu onderuit gaat met die motor en is total los moet hij dan ook nog 5 jaar doorbetalenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Ivo1985 het volgende:
WTF 5 jaar leasecontract voor die motor
Had die hosselaar zich van tevoren moeten bedenkenquote:
Daar heb je een vrij nieuwe 2ehandse auto, motor, en een leuke tv voor!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Wááát, 21.000 euro! Daar heb je een hele mooie nieuwe motor voor. Of 2.
Ja precies, hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om een motor te leasen en dan nog wel voor 5 jaar - sparen is zeker een vies woord.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Voor 2000 euro heb je al een redelijk motor. Verzekering wegenbelasting en onderhoud nog 1000 euro per jaar (volgens mij vrij ruim voor een simpele motorfiets) en je komt na 5 jaar op 7000 euro..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Wááát, 21.000 euro! Daar heb je een hele mooie nieuwe motor voor. Of 2.
Ik mag hopen dat er een verplichte all-risk verzekering bij zit.1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je nu onderuit gaat met die motor en is total los moet hij dan ook nog 5 jaar doorbetalen
Voor een motor betaal je geen wegenbelasting, hoef je niet te keuren... Goedkoop en eenvoudig onderhoud voor oude motoren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Voor 2000 euro heb je al een redelijk motor. Verzekering wegenbelasting en onderhoud nog 1000 euro per jaar (volgens mij vrij ruim voor een simpele motorfiets) en je komt na 5 jaar op 7000 euro..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Apotheose het volgende:
ja hoor, tv komt er bij en dan wordt het wel geregeld met dat contract.Wedden?
Ja, maar zij werkt ook in loondienst. Het is dus hun gezamenlijk inkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
M'n pa werkt zich uit de naad voor ongeveer de helft gok ik dan.
is dit bruto of netto?
Je betaald wel wegenbelasting, is alleen maar een paar euro per maand.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor een motor betaal je geen wegenbelasting, hoef je niet te keuren... Goedkoop en eenvoudig onderhoud voor oude motoren.
Daar zit wel wat in, maar wij kunnen ook gewoon rondlopen en ik loop er ook niet armzalig bij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar zij werkt ook in loondienst. Het is dus hun gezamenlijk inkomen.
Slachthuisquote:
Ik zit voor mijn CBF 600 op 74 euro per jaar dacht ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je betaald wel wegenbelasting, is alleen maar een paar euro per maand.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Ivo1985 het volgende:
Op zich snap ik dat nog wel, maar soms moet je gewoon rationele keuzes maken en je emoties aan de kant zetten
Ja klopt, ik was even in de war met iets anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je betaald wel wegenbelasting, is alleen maar een paar euro per maand.
zo onlogisch vind ik dat niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, hoe kun je zo om een paard geven.
Zal wel aan mij liggen, maar als je complete leven erdoor naar de klote gaat, weg ermee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo onlogisch vind ik dat niet.
nog nooit gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moet ze heel wat voeten verzorgen voordat ze al die apparatuur eruit heeft. En wat Super zegt hierboven.
Gaat het beest alsnog aan het spit.quote:
iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Ivo1985 het volgende:
"heel veel keuzes gemaakt"
Alleen een motor weg, paard weg en wat foldertjes rondgebracht.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef Ole het volgende:
Ik vind dit echt te makkelijk!
Niet meer uit, kleding bij Zeeman kopen, 1x op vakantie!
aanpakken
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon even 9K laten liggen bij de Belastingdienst.
Daar gaan ze vast meteen een mooie vakansie van boeken zodra de camera's weg zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon even 9K laten liggen bij de Belastingdienst.
quote:
Zoiets dacht ik ook, of nieuwe motor kopen en paardjes terug...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Daar gaan ze vast meteen een mooie vakansie van boeken zodra de camera's weg zijn.
Ze worden beloond voor het feit dat ze hun eigen troep niet kunnen opruimen....quote:
ik heb ook geen behoefte aan een pedicurequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Als ik de buurvrouw was, dan konden ze van mij het dak op.
En die man denkt, mijn motor, wat doe je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef _Arual_ het volgende:
Je ziet ze gewoon denken, oh dan hadden we dat paard niet hoeven verkopen.
mag ze me toch even uitleggen. Als je al een voorlopige teruggave krijgt, krijg je automatisch een bericht om aangifte te doen. Doe je dat niet ga je aanmaningen en boetes. Of ze moeten stelselmatig de aangifte verkeerd ingevuld hebben. Raar verhaal.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En die man denkt, mijn motor, wat doe je.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef _Arual_ het volgende:
Je ziet ze gewoon denken, oh dan hadden we dat paard niet hoeven verkopen.
Dat vind ik ook vreemd. Misschien komt het omdat ze een tijdlang te weinig hypotheekrente hebben afgetrokken?!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
mag ze me toch even uitleggen. Als je al een voorlopige teruggave krijgt, krijg je automatisch een bericht om aangifte te doen. Doe je dat niet ga je aanmaningen en boetes. Of ze moeten stelselmatig de aangifte verkeerd ingevuld hebben. Raar verhaal.
Niet Ogiliviequote:
Erica Konings geloof ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Ole het volgende:
Ik kan haar niet vinden![]()
Weet iemand haar voornaam nog, of waar ze woonden?
Lucky bastard!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Ole het volgende:
Got her! Ze staat goed vermeld! http://www.pedicure-obdam.nl/provoet/fotogallerij.cfm
goed argumentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou ja, good for them. En voor ons, want ze waren niet ver verwijderd van de schuldsanering. En dat kost ons allemaal geld!
Die spelfoutenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Ole het volgende:
Got her! Ze staat goed vermeld! http://www.pedicure-obdam.nl/provoet/fotogallerij.cfm
Dat weet Annemarie wel te regelen hoor!quote:
Ik moest een beetje huilen:quote:
Net als Annemarie van Gaal trouwens. Heb eens een boek van haar doorgebladerd. Demmm wat slecht geschreven! De taalfouten waren er wel uitgehaald door de uitgever, maar daar was dan ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Borker_Trio het volgende:
Ze mag dan wel goed zijn in pedicure maar in Nederlands faalt ze keihard.
Zakenvrouwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Net als Annemarie van Gaal trouwens. Heb eens een boek van haar doorgebladerd. Demmm wat slecht geschreven! De taalfouten waren er wel uitgehaald door de uitgever, maar daar was dan ook alles mee gezegd.
Dat kost met name de schuldeisers geldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou ja, good for them. En voor ons, want ze waren niet ver verwijderd van de schuldsanering. En dat kost ons allemaal geld!
Ja vraag ik mij ook af of het een herhaling is. Weet en kan me niks meer over herinnerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
We zijn weer begonnen, vast een herhaling, maar herken 'm zo niet meteen, dus blijf maar even hangen.
Iets zegt me dat ik 'm al heb gezien, maar weet er ook totaal niks meer van.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af of het een herhaling is. Weet en kan me niks meer over herinneren
Volgens mij is het een herhaling. Ik denk dat ik sommige stukjes eerder heb gezien zoals dat van die 2 auto'squote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af of het een herhaling is. Weet en kan me niks meer over herinneren
Je zit natuurlijk wel met werk, ze hebben nu in ieder geval al 1 auto wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Idd herhaling.
Wel een auto ervoor terugkrijgen.Ga fietsen man.
Nee ik ook niet .wat volgende week komt is van 2009 zag ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Iets zegt me dat ik 'm al heb gezien, maar weet er ook totaal niks meer van.
Of moeders moet een rijke vriend zoeken!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Dochter moet een rijke vriend zoeken
Komt zo vast wel weer!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan me niks meer herinneren.
Ze heeft 2 opleidingen verknald, dat is het argument....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
belachelijk dat dat kind niet op vakantie zou mogen..
zijn zoveel kinderen die de verkeerde keuze qua opleiding gemaakt hebben, maar ik vind niet dat zij daarom maar niet op vakantie zou mogen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze heeft 2 opleidingen verknald, dat is het argument....
Maar vind het ook nogal hard, ma kan gewoon niet met geld omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |