Tuurlijk, en 4 tanks brandstof is ook al gauw 300 euro tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of dat half jaar geen onderhoud en geen verzekering betalen nou echt zoveel scheelt. Ja, als je een paar keer onderhoud nodig hebt wel.
Denk het ook, dat beginfilmpje stopte in 2009.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Nu weer, geen idee of het een herhaling is, denk het wel.
Ik miste het hele begin, maar ik kijk gewoon weer, naar domme mensen kijken, altijd leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het ook, dat beginfilmpje stopte in 2009.
Dit zijn volgens mij ook niet de slimste voor mensen buiten af moet alles er goed uitzien terwijl ze zelf daar voor dikke schulden hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik miste het hele begin, maar ik kijk gewoon weer, naar domme mensen kijken, altijd leuk
Haha inderdaad. Big spenden>dikke schulden. Isse simpel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
En die keuken was van VOOR de problemen begonnen, denk even na? Als je eerst teveel uitgeeft komen DAARNA de problemen.
En natuurlijk gewoon lekker op vakantie blijven gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Big spenden>dikke schulden. Isse simpel.
Ik weet het bedrag niet precies meer, maar over de 4Kquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Ole het volgende:
Even gemist: hoeveel hebben ze per maand?
meldtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef Ole het volgende:
4850 dus.
Er zijn heel wat mensen die het met minder moeten doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |