Met de helft red ik het nog makkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef Ole het volgende:
4850 dus.
Er zijn heel wat mensen die het met minder moeten doen!
Die mensen moeten zich schamen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens de helft, maar ik ben alleen. LANG niet de helft![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Een stukje vrijheid - met al die schulden. Stomme kerel.
Scheelt maar 5 minuten met de trein![]()
Boven je stand leven....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met de helft red ik het nog makkelijk
Willie?quote:
Misschien ook meer vergoeding vanuit de werkgever als je met het OV gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Inderdaad.
aan de andere kant moet je dan wel een jaarkaart aanschaffen, maar dat zullen ze vast wel in de besparing meegenomen hebben.
Ik bedoel dus 4850 en daar de helft van dat heb ik nog geen eens en ik zit daar nog ruim onder en ik haal het makkelijkquote:
M'n pa werkt zich uit de naad voor ongeveer de helft gok ik dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik bedoel dus 4850 en daar de helft van dat heb ik nog geen eens en ik zit daar nog ruim onder en ik haal het makkelijk
Oja, dat was dom van me.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ook meer vergoeding vanuit de werkgever als je met het OV gaat.
Goede post.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik heb netto nog lang niet de helft van dat bedrag. En toch kan ik er voor m'n gevoel raint van leven en nog sparen ook.
2 vakanties, auto die duur is in onderhoud (liefhebberij), brommer, fatsoenlijk ingericht huisje, goed eten en drinken, voldoende nieuwe kleding, regelmatig een avondje uit. Tuurlijk scheelt het dat ik alleen ben. Maar ik kijk nu wel naar een oude beeldbuis tv en het kan me niet schelen wat een ander daarvan vind. Deze doet het nog, dus doe ik het er nog maar even mee.
quote:
De faalhazen van de nederlandse samenlevingquote:
Oke bedankt, We zaten hierover min of meer in dubio.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Ivo1985 het volgende:
De genoemde bedragen zijn - zover ik weet - netto. Wel zijn daar zaken als toeslagen (kinderopvangtoeslag), kinderbijslag en belastingteruggave al bij opgeteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |