Uit respect voor de overledenen laat je een festival niet doorgaan natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef Basp1 het volgende:
Vorig jaar was op de zwarte cross toch ook een dode door een kermis attractie gevallen en is men ook gewoon door gegaan. Bij hoeveel slachtoffers willen jullie de grens leggen om een festival af te lasten. Nog meer regeltjes erbij.
Waar ik woon, tegen Leuven, was het héél heftig en in de buurt is er veel schade.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef Reya het volgende:
[..]
In Brussel was het wel heftig, maar het leek me toch niet van zodanige aard dat het gevaar zou kunnen opleveren.
Zo hey, jij moet constructeur worden! Zo te horen heb jij kennis van zaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit was niet onvoorspelbaar. Dit was geen allesverwoestende tornado, dit was een stormpje waarvan je er ieder jaar 20 hebt.
Dan moet je op een terrein waar 40.000 mensen rondrennen geen tenten neerzetten die daar niet tegen kunnen. Dat is vragen om problemen. Of gokken dat het toevallig volgend weekend gaat stormen en niet nu.
Geen idee. De love parade lieten ze wel doorgaan om ervoor te zorgen dat niet iedereen tegelijk zou vertrekken = nog meer chaos.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat deden ze destijds met Roskilde en Pearl Jam... ging dat toen nog door?
Ja heel apart. Niet erbij stilstaan dat ik dat niet voor elke post ga lopen aanpassen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dat melden we allemaal al hier. Hele aparte posticon gebruik je er bij.
Is andere bron.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Op teletekst hebben ze het over 6 doden
Waarschijnlijk hebben die de Standaard als bron...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Op teletekst hebben ze het over 6 doden
De reden dat dat getwitter en andere social media zo irritant zijn: Al die verschillende berichten. Frustrerend, ik wacht toch maar liever op het officiele nieuws.quote:
ik denk dat het meer uit noodzaak van de wet dan respect zal worden gedaan. Onderzoek etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Uit respect voor de overledenen laat je een festival niet doorgaan natuurlijk
quote:Dat berichtte het Belgische persbureau Belga op gezag van de brandweer van Sint-Truiden
bij Pearl Jam was het festival ook doorgegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Uit respect voor de overledenen laat je een festival niet doorgaan natuurlijk
Het irritante van twitter is dat het z'n eigen bron wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef Stofje het volgende:
Pfoei, eng. Dat ie dat heeft kunnen uploaden is dan wel weer
[..]
De reden dat dat getwitter en andere social media zo irritant zijn: Al die verschillende berichten. Frustrerend, ik wacht toch maar liever op het officiele nieuws.
En je kan niet wegrennen... Doodeng lijkt me dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:01 schreef regendrupie het volgende:
[..]
bizar!!! denk je leuk bandjes te gaan kijken bha eng hoor
Hoeveel tenten zijn er dan ingestort? ik lees het maar van één + boomquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef TheVulture het volgende:
6 doden en een festivalterrein in puin lijken me voldoende reden om te cancellen...
+ videoschermquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel tenten zijn er dan ingestort? ik lees het maar van één + boom
De brandweer zegt dat ook, en 7 zwaargewondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
Belgisch journaal zegt 1 dode. Apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |